Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

    11 Ιουλίου, 2025
    The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

    11 Ιουλίου, 2025
    The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

H ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκσυγχρονίζεται. Τα επόμενα βήματα στις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές

vvegiazi by vvegiazi
11 Νοεμβρίου, 2016
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τους βασικούς άξονες εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, τόσο στο επιβατικό, όσο και στο εμπορευματικό έργο, παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Φίλιππος Τσαλίδης, στο 11 συνέδριο «Καινοτομία και Ανάπτυξη», στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με τον κ. Τσαλίδη, ο σιδηρόδρομος μπορεί να αποτελέσει τον κορμό του εγχώριου «Συστήματος Μεταφορών» και τον βασικό μοχλό της οικονομικής, τουριστικής και πολιτιστικής ανάπτυξης της χώρας.

Οι προϋποθέσεις για την επίτευξη των στόχων αυτών, σύμφωνα με τον δ.σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι:

-Η ανάδειξη του σιδηροδρομικού δικτύου ως κύριου και κατ’ εξοχήν μεταφορικού μέσου για το υπεραστικό έργο.

-Η ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου.

-Η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού.

Σε αυτό το πλαίσιο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δίνει έμφαση στις εμπορευματικές μεταφορές, στις συνδυασμένες μεταφορές, στις επιβατικές μεταφορές ειδικού τύπου, όπως π.χ. τις τουριστικές σιδηροδρομικές υπηρεσίες (Πελοπόνησος, Πήλιο, Κοιλάδα του Νέστου, Ασωπός, κλπ), τις προαστιακές γραμμές (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Καλαμάτα, Κατερίνη, Λάρισα/Βόλος, Ξάνθη, Αλεξανδρούπολη), κλπ. και τέλος, στις διεθνείς και διασυνοριακές μεταφορές.

Οι νέες υπηρεσίες στους επιβάτες

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με τον κ. Τσαλίδη, εκσυγχρονίζεται για να διαβεί το κατώφλι του 21ου αιώνα, και συγκεκριμένα:

-Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαθέτει αυτή τη στιγμή ένα από τα πιο σύγχρονα δίκτυα φωνής και μεταφοράς δεδομένων.

-Υλοποιείται το project του νέου “έξυπνου” ευρωπαϊκού εισιτηρίου, το οποίο θα διαθέτει πολλαπλές δικλίδες ασφαλείας, θα εκδίδεται άμεσα και θα είναι ονομαστικό. Με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου θα επιτευχθεί μεγάλη εξοικονόμηση κόστους.

-Μέσα στον επόμενο μήνα, στα εκδοτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε όλη την Ελλάδα, οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράζουν εισιτήρια με τη χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών, μέσω τερματικών POS.

-Δημιουργείται το club των φίλων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προσφέροντας πρόσβαση στις εκπτωτικές προσφορές και σύντομα εισάγεται πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών ΤΡΑΙΝMILES & BONUS, αντίστοιχο με αυτό των αεροπορικών εταιριών.

Ενίσχυση εμπορευματικών μεταφορών

Αντίστοιχα, στο τομέα των εμπορευματικών μεταφορών, τον περασμένο μήνα, με πρωτοβουλία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έγινε μια τριμερής συνάντηση, στη Θεσσαλονίκη, με τη διοίκηση του ΟΛΘ και με τη διοίκηση της σιδηροδρομικής επιχείρησης της ΠΓΔΜ, προκειμένου οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι να ανακτήσουν κάποια από τα φορτία που έχασαν προς τη γείτονα χώρα, εξ’ αιτίας προβλημάτων στο δίκτυο και του αποκλεισμού της Ειδομένης.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα προσπαθήσει να ανακτήσει φορτία, καθώς τα δύο τελευταία χρόνια μειώθηκε το μεταφορικό έργο από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τα βόρεια σύνορα.

Υπάρχουν ζητήματα που είναι εύκολο να επιλυθούν, αλλά και πολύ σοβαρότερα που έχουν σχέση με την υποδομή, όπως η καθίζηση της γέφυρας του Γαλλικού και η μη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης στην Ενωτική Αξιού – Γέφυρας, τμήμα που πλέον σηκώνει όλο το βάρος των μεταφορών, αλλά με μεγάλη χρονοκαθυστέρηση.

Σε αυτά τα σοβαρά εμπόδια που αφορούν στο δίκτυο, προστέθηκαν και οι επιπτώσεις από τον αποκλεισμό διάρκειας της Ειδομένης. Αρνητικά επέδρασε και η κάμψη στην αγορά του χάλυβα, που επηρεάζει μεγάλους πελάτες του ΟΛΘ στη ΠΓΔΜ.

Έτσι, ζητήθηκε, από τον ΟΛΘ, ο προγραμματισμός του στη διακίνηση φορτίων για το 2017, έτσι ώστε να εξεταστεί, εκ νέου, και η τιμολογιακή πολιτική της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Καταβάλλεται προσπάθεια για να αναστραφεί η καθοδική πορεία στις μεταφορές από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τη ΠΓΔΜ, αλλά και να αξιοποιηθεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάθε πιθανός θύλακας ανάπτυξης δραστηριότητας.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Διευθετούνται οικονομικές υποχρεώσεις του Δημοσίου προς τη Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) για τα έτη 2022 – 2023

25 Ιουλίου, 2024
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

M. Capotorto, Hellenic Train: “Για το δυστύχημα φταίει ο σταθμάρχης του ΟΣΕ, όχι οι μηχανοδηγοί της HT”

25 Ιανουαρίου, 2024
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Εξεταστική για σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη: Καλούνται υπουργοί και στελέχη του σιδηροδρόμου

14 Δεκεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Π. Πέρκα: Παραδώσαμε το έργο σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης ολοκληρωμένο κατά 68%

6 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν το Μνημόνιο του 2019 και τη Σύμβαση του 2020 με τη Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ)

3 Οκτωβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Αντιπαράθεση για το νέο οργανόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Video με την παρέμβαση της ΠΟΣ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Προσεγγίζει το 60% η πρόοδος των έργων στο νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, το Καστέλι (pics)

5 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Αυξάνει τις τιμές των γραμματοσήμων, από 1ης Ιουλίου, το ταχυδρομείο της Ολλανδίας

0

Το πρώτο πρατήριο υδρογόνου της AVIN ξεκινά τη λειτουργία του στους Αγ. Θεοδώρους (video, pics)

0

Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

11 Ιουλίου, 2025
The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)

Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

11 Ιουλίου, 2025

Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

11 Ιουλίου, 2025

Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

11 Ιουλίου, 2025

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

11 Ιουλίου, 2025

Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

11 Ιουλίου, 2025

Αίτημα πτώχευσης υπέβαλε η Retrack Slovakia, θυγατρική της VTG

11 Ιουλίου, 2025

Διπλασιάζονται οι αμοιβές για το ΔΣ της ζημιογόνου ρουμάνικης Tarom

11 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr