Τετάρτη, 29 Νοεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Δικαιώματα επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Αποζημίωση 30 – 2.500 ευρώ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στο 2% η ανάπτυξη στην Ελλάδα, το 2024, εκτιμά ο ΟΟΣΑ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    MMM

    Η Κομισιόν ενέκρινε σειρά προτάσεων για βελτίωση των δικαιωμάτων και καλύτερη ενημέρωση των επιβατών

    29 Νοεμβρίου, 2023
    MMM

    Χωρίς ταξί η Αθήνα στις 5 και 6 Δεκεμβρίου, 48ωρη απεργία από το ΣΑΤΑ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ερώτηση για την κατάρρευση οδοστρώματος στον άξονα Φλώρινα – Βίγλα Πισοδερίου κατέθεσε η Π. Πέρκα

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    5,8 εκατ. θέσεις στην Ελλάδα προσφέρει η Ryanair τη θερινή περίοδο του 2024

    29 Νοεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Δικαιώματα επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Αποζημίωση 30 – 2.500 ευρώ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Στο 2% η ανάπτυξη στην Ελλάδα, το 2024, εκτιμά ο ΟΟΣΑ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    MMM

    Η Κομισιόν ενέκρινε σειρά προτάσεων για βελτίωση των δικαιωμάτων και καλύτερη ενημέρωση των επιβατών

    29 Νοεμβρίου, 2023
    MMM

    Χωρίς ταξί η Αθήνα στις 5 και 6 Δεκεμβρίου, 48ωρη απεργία από το ΣΑΤΑ

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ερώτηση για την κατάρρευση οδοστρώματος στον άξονα Φλώρινα – Βίγλα Πισοδερίου κατέθεσε η Π. Πέρκα

    29 Νοεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    5,8 εκατ. θέσεις στην Ελλάδα προσφέρει η Ryanair τη θερινή περίοδο του 2024

    29 Νοεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

“Metropolitan Network”: Το σχέδιο για τη σύνδεση των 2/3 της Ευρώπης δια σιδηροδρόμου ως το 2050

Ο τριπλασιασμός της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας υψηλής ταχύτητας στην Ευρώπη είναι δυνατός

vvegiazi by vvegiazi
13 Ιουλίου, 2023
στο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μελέτη για την επέκταση των σιδηροδρομικών μεταφορών υψηλών ταχυτήτων ανά την Ευρώπη εκπόνησε η Deutsche Bahn (DB) από κοινού με άλλες ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές εταιρείες.

Της Βάσως Βεγιάζη

Η μελέτη, που τιτλοφορείται “Metropolitan Network” (Μητροπολιτικό Δίκτυο), επικεντρώνεται στην επέκταση συγκεκριμένων σιδηροδρομικών γραμμών για γρήγορα τρένα σε όλη την Γηραιά Ήπειρο και στην προσομοίωση πιθανής αύξησης του μεταφορικού όγκου (επιβατών, εμπορευμάτων) που προκύπτει σε φιλικές προς το περιβάλλον σιδηροδρομικές γραμμές.

Σημείο εκκίνησης της μελέτης αποτελεί η Πράσινη Συμφωνία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και για το λόγο αυτό εξετάστηκαν οι συνέπειες που θα υπάρξουν από τον διπλασιασμό του όγκου σιδηροδρόμου υψηλών ταχυτήτων έως το 2030 και τον τριπλασιασμό του έως το 2050, επιτρέποντάς του παράλληλα να συμβάλει στη μείωση των εκπομπών άνθρακα στις μεταφορές.

Στη μελέτη, οι ειδικοί ανέλυσαν πώς θα έπρεπε να είναι ένα Green Deal σιδηροδρομικό δίκτυο, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της ΕΕ.

Project “Metropolitan Network”: Οι προτεινόμενες διαδρομές για τη σύνδεση των μητροπολιτικών περιοχών της Ευρώπης.

Κατά τον Michael Peterson, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για τις επιβατικές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων της DB, «Ο τριπλασιασμός της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας υψηλής ταχύτητας στην Ευρώπη είναι δυνατός. Μόλις δημιουργηθεί η υποδομή, εκατομμύρια άνθρωποι στην ήπειρο θα επωφεληθούν από ελκυστικές και ταχύτερες συνδέσεις. Οι σιδηροδρομικές χώρες στην Κεντρική και Δυτική Ευρώπη, και ακόμη περισσότερο στη Νότια και Ανατολική Ευρώπη, θα έχουν πλεονεκτήματα. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς και τις προσομοιώσεις μας, αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα ταχύτερους χρόνους ταξιδιού σε εντελώς νέους διαδρόμους και μέσω νέων κόμβων κυκλοφορίας».

Σταχυολογώντας τα βασικότερα ευρήματα της μελέτης προκύπτει ότι μέσω του project “Metropolitan Network”:

-Συνδέονται και οι 230 μητροπολιτικές περιοχές (που ορίζονται ως αστικοί οικισμοί με περισσότερους από 250.000 κατοίκους) και οι μεγάλες πόλεις της Ευρώπης στο σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλών ταχυτήτων με τουλάχιστον μία φορά την ώρα.

-Περίπου το 60% των Ευρωπαίων που ζει σε μητροπολιτικές περιοχές θα έχει άμεση πρόσβαση σε σιδηροδρομικές γραμμές υψηλών ταχυτήτων, ακόμη και σε περιοχές όπου δεν υπάρχουν καθόλου γρήγορες σιδηροδρομικές συνδέσεις σήμερα.

-Το “κλειδί” βρίσκεται στην υποδομή. Πρέπει να κατασκευαστούν και να αναβαθμιστούν συνολικά 21.000 χλμ. σιδηροδρομικής τροχιάς στην Ευρώπη. Οι διαδρομές που σχεδιάζονται για σιδηροδρομικές υπηρεσίες υψηλών ταχυτήτων θα τριπλασιαστούν σχεδόν, από περίπου 11.300 χλμ. που είναι σήμερα (Eurostat 2019) σε περίπου 32.000 χλμ. έως το 2050. Θα πρέπει να είναι δυνατή η επίτευξη ταχυτήτων 300 χλμ./ώρα στο νέο δίκτυο.

-Ειδικά για τη Γερμανία, αυτό σημαίνει ότι εάν η αναβάθμιση του δικτύου περιλάμβανε τις ήδη υπό κατασκευή και προγραμματισμένες γραμμές, η υποδομή υψηλών ταχυτήτων σε αυτή τη χώρα θα αυξανόταν σε 6.000 χλμ. Η Πολωνία θα ήταν επίσης ευνοημένη, αυξάνοντας το δίκτυό της στο υπερδεκαπλάσιο, κατά 2.760 χλμ. από τα 224 χλμ. που είναι τώρα.

Εν κατακλείδι, σύμφωνα με την μελέτη, για να πετύχει η Πράσινη Συμφωνία, η ΕΕ και τα κράτη-μέλη της πρέπει να παράσχουν σημαντικά επιπλέον κεφάλαια και να επενδύσουν στην επέκταση του δικτύου υψηλών ταχυτήτων σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Τα μέτρα υποδομής που σχεδιάζονται ή κατασκευάζονται επί του παρόντος δεν επαρκούν για να επιτευχθεί ο διπλασιασμός της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας υψηλών ταχυτήτων έως το 2030.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΙΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣDeutsche BahnΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΓΟΡΑ

Σχετικά Άρθρα

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα πρώτα αποτελέσματα από την επέκταση της Trenitalia στην Ισπανία (Iryo)

27 Νοεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Επίκαιρη ερώτηση από Π. Πέρκα για την επιλογή του ΣΔΙΤ αντί για δημόσια έργα και στο σιδηρόδρομο

21 Νοεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Επέστρεψαν στα επίπεδα του 2018 οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές της ΕΕ. Στο -20% η Ελλάδα

17 Νοεμβρίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η Αυστρία «ρίχνει» 21,1 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου έως το 2029!

9 Νοεμβρίου, 2023
LOGISTICS

Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Παρά τις προκλήσεις, η εγχώρια εφοδιαστική αλυσίδα επιμένει αναπτυξιακά

3 Νοεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Anna Mihneva-Natova, υφ. Μεταφορών & Επικοινωνιών Βουλγαρίας: Προτεραιότητα η συνδεσιμότητα μέσω σιδηροδρόμων – αυτοκινητοδρόμων

1 Νοεμβρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Alstom: Οι στόχοι για μείωση των εκπομπών αερίων επικυρώθηκαν από την πρωτοβουλία Science Based Targets

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Με πλοία Ro – Ro θα μεταφερθούν στην Ελλάδα τα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία της κινεζικής YUTONG

28 Νοεμβρίου, 2023

H Skyserv συνεχίζει να “παράγει” μεγάλα κέρδη, αλλά και αεροσκάφη στη SKY express

27 Νοεμβρίου, 2023

Στα 9,02 εκατ. ευρώ τα έσοδα της FREE NOW (πρώην ΒΕΑΤ) στην Ελλάδα. Η πορεία του 2023

24 Νοεμβρίου, 2023

Το έργο των συμβούλων του Υπερταμείου για την αξιοποίηση των 22 κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων

28 Νοεμβρίου, 2023

ΟΑΣΑ: Καταθέτει αίτημα θεραπείας για την έγκριση της 4μηνης ανανέωσης ανάθεσης έργου στα ΚΤΕΛ

25 Νοεμβρίου, 2023

Υπογράφεται η σύμβαση για την κατασκευή της σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι

28 Νοεμβρίου, 2023

Webinar από την Ελληνική Αεροπορική Ένωση στις 24 Νοεμβρίου

23 Νοεμβρίου, 2023

Στα 1,78 εκατ. ευρώ τα έσοδα και στα 0,08 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη της Taxiplon το 2022

27 Νοεμβρίου, 2023

Ανακάμπτουν οι αερομεταφορές, ανακάμπτει και η επίγεια εξυπηρέτηση. Τα μεγέθη της Goldair Handling

1

Hellenic Train: Έχει λάβει δάνεια 68 εκατ. από τη μητρική Trenitalia, στα 114 εκατ. οι απαιτήσεις από δημόσιο και προμηθευτές

1

Δικαιώματα επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Αποζημίωση 30 – 2.500 ευρώ

29 Νοεμβρίου, 2023

Στο 2% η ανάπτυξη στην Ελλάδα, το 2024, εκτιμά ο ΟΟΣΑ

29 Νοεμβρίου, 2023

Η Κομισιόν ενέκρινε σειρά προτάσεων για βελτίωση των δικαιωμάτων και καλύτερη ενημέρωση των επιβατών

29 Νοεμβρίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα στις 5 και 6 Δεκεμβρίου, 48ωρη απεργία από το ΣΑΤΑ

29 Νοεμβρίου, 2023

Ερώτηση για την κατάρρευση οδοστρώματος στον άξονα Φλώρινα – Βίγλα Πισοδερίου κατέθεσε η Π. Πέρκα

29 Νοεμβρίου, 2023

5,8 εκατ. θέσεις στην Ελλάδα προσφέρει η Ryanair τη θερινή περίοδο του 2024

29 Νοεμβρίου, 2023

Νέες πολιτιστικές εμπειρίες στον ΔΑΑ

29 Νοεμβρίου, 2023

Η Kuehne+Nagel εξαγοράζει την καναδική εκτελωνιστική Farrow

29 Νοεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ