• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 5 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    «Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

    5 Ιουλίου, 2022
    Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

    5 Ιουλίου, 2022
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

    5 Ιουλίου, 2022
    Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

    5 Ιουλίου, 2022
    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

    5 Ιουλίου, 2022
    Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

    5 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Ακυρώνεται η απόφαση για ανάκτηση, από την Deutsche Post, μέρους των επιδοτήσεων συντάξεων

ffotinos by ffotinos
24 Ιουλίου, 2016
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ακύρωσε την απόφαση της Επιτροπής, σύμφωνα με την οποία η Γερμανία υποχρεώνεται να ανακτήσει, από την Deutsche Post, μέρος των επιδοτήσεων των συντάξεων των πρώην ταχυδρομικών υπαλλήλων.

Η Επιτροπή διαπίστωσε την ύπαρξη κρατικής ενίσχυσης, παρά το ότι δεν απέδειξε ότι η εν λόγω κρατική συγχρηματοδότηση χορήγησε πραγματικό οικονομικό πλεονέκτημα στην Deutsche Post, έναντι των ανταγωνιστών της.

Το ιστορικό

Η Deutsche Post είναι ανώνυμη εταιρία συσταθείσα το 1995, ως αποτέλεσμα της ιδιωτικοποίησης του καθιερωμένου φορέα παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών στη Γερμανία, δηλαδή της Postdienst (πρώην Deutsche Bundespost).

Η Deutsche Post υποχρεώθηκε να απορροφήσει τους ταχυδρομικούς υπαλλήλους της Postdienst και να καταβάλει υπέρ αυτών εισφορές σε συνταξιοδοτικό ταμείο. Προς εκπλήρωση της εν λόγω υποχρέωσης, η εταιρία αυτή κατέβαλε κατά τα έτη 1995 έως 1999 στο συνταξιοδοτικό ταμείο το ετήσιο ποσό των 2,045 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Από το 2000, το εν λόγω ετήσιο κατ’ αποκοπή ποσό αντικαταστάθηκε από ποσό αντίστοιχο προς το 33 % του συνόλου των μισθών των υπαλλήλων που απασχολούνταν στην Deutsche Post. Οι υπολειπόμενες συνταξιοδοτικές δαπάνες καλύπτονταν από το ομοσπονδιακό κράτος. Κατά τη διάρκεια της περιόδου 1995-2010, το σύνολο των αναλαμβανόμενων από το Δημόσιο συνταξιοδοτικών δαπανών ανήλθε σε ποσό που υπερέβη τα 37 δισεκατομμύρια ευρώ.

Με απόφαση της 25ης Ιανουαρίου 2012, η Επιτροπή έκρινε, μεταξύ άλλων, ότι η εν λόγω κρατική χρηματοδότηση των συντάξεων συνιστά, λόγω του δυσανάλογου χαρακτήρα της, παράνομη κρατική ενίσχυση ασύμβατη με την εσωτερική αγορά.

Κατά συνέπεια, υποχρέωσε τη Γερμανία να ανακτήσει τα αντίστοιχα ποσά από τη Deutsche Post, ειδικότερα όσον αφορά τις επιδοτήσεις που χορηγήθηκαν στην εταιρία αυτή από 1ης Ιανουαρίου 2003. Η Επιτροπή υπολόγισε ότι το προς ανάκτηση ποσό κυμαινόταν μεταξύ 500 εκατομμυρίων και 1 δισεκατομμυρίου ευρώ.

Η Γερμανία άσκησε προσφυγή κατά της απόφασης αυτής ενώπιον του Γενικού Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υποστηρίζοντας μεταξύ άλλων ότι κακώς η Επιτροπή χαρακτήρισε ως κρατικές ενισχύσεις την κρατική συγχρηματοδότηση των συντάξεων.

Συγκεκριμένα, για να καταλήξει στο συμπέρασμα αυτό, η Επιτροπή όφειλε καταρχάς να έχει αποδείξει ότι η κρατική συγχρηματοδότηση των συντάξεων των ταχυδρομικών υπαλλήλων οι οποίοι είχαν αναληφθεί από τη Deutsche Post συνιστά πραγματικό οικονομικό πλεονέκτημα υπέρ της τελευταίας έναντι των ανταγωνιστών της

Με τη σημερινή του απόφαση, το Γενικό Δικαστήριο κάνει δεκτή την προσφυγή της Γερμανίας και ακυρώνει ως εκ τούτου την απόφαση της Επιτροπής στο μέτρο που η απόφαση αυτή αφορά τις επιδοτήσεις των συντάξεων.

Το Γενικό Δικαστήριο υπενθυμίζει ότι ο χαρακτηρισμός ενός μέτρου ως κρατικής ενίσχυσης προϋποθέτει ότι το μέτρο αυτό χορηγεί στον ωφελούμενο φορέα επιλεκτικό οικονομικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του.

Το εν λόγω πλεονέκτημα πρέπει να αποδεικνύεται ήδη κατά το στάδιο της εξέτασης του ζητήματος αν όντως υφίσταται ενίσχυση και όχι κατά το μεταγενέστερο στάδιο κατά το οποίο η Επιτροπή εκτιμά τη συμβατότητα της ενίσχυσης με την εσωτερική αγορά. Η Επιτροπή όμως επιχείρησε να αποδείξει την ύπαρξη επιλεκτικού οικονομικού πλεονεκτήματος ακριβώς σε αυτό το στάδιο.

Το γεγονός και μόνον ότι η Γερμανία ανέλαβε εν μέρει την κάλυψη των συνταξιοδοτικών δαπανών των πρώην ταχυδρομικών υπαλλήλων δεν αρκεί για να αποδειχθεί ότι η Deutsche Post ευνοήθηκε σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.

Συγκεκριμένα, οι συνταξιοδοτικές δαπάνες υπαλλήλων, υπέρ των οποίων εφαρμόζεται ένα προνομιούχο και δαπανηρό καθεστώς, δεν περιλαμβάνονται στις συνήθεις επιβαρύνσεις του προϋπολογισμού μιας επιχείρησης.

Επομένως, ακόμα και αν η θέση της Deutsche Post καθίσταται –ως αποτέλεσμα της κρατικής συγχρηματοδότησης των συντάξεων– λιγότερο μειονεκτική από εκείνη στην οποία βρισκόταν η εταιρία αυτή προγενέστερα, μπορεί κάλλιστα να εξακολουθεί να είναι μειονεκτική σε σχέση με τη θέση των ανταγωνιστών της ή να εξομοιώνεται με αυτήν, με αποτέλεσμα να μην προκύπτει οποιοδήποτε πλεονέκτημα για την Deutsche Post.

Μόνον τα τυχόν ποσά που υπερέβαιναν το αναγκαίο όριο για την ευθυγράμμιση του κόστους των συντάξεων το οποίο επιβλήθηκε στη Deutsche Post πριν το 1995 με τις επιβαρύνσεις των ανταγωνιστών της θα ήταν σε θέση να χορηγήσουν στην επιχείρηση αυτή τέτοιο πλεονέκτημα και, ως εκ τούτου, να αποτελέσουν κρατική ενίσχυση.

Δεδομένου ότι δεν απέδειξε, κατά το στάδιο της εξέτασης σχετικά με την ύπαρξη κρατικής ενίσχυσης, ότι η Deutsche Post επωφελήθηκε από τέτοιο πλεονέκτημα, η Επιτροπή υπέπεσε σε πλάνη περί το δίκαιο η οποία επιφέρει την ακύρωση του τμήματος της απόφασης που αφορά τις επίμαχες επιδοτήσεις των συντάξεων.

Tags:Deutsche Post

Σχετικά Άρθρα

Μέσω της εφαρμογής WhatsApp οι αιτήσεις πρόσληψης στην Deutsche Post DHL
LOGISTICS

Επιταχύνει την επαναγορά μετοχών ο όμιλος Deutsche Post DHL

29 Ιουνίου, 2022
Μέσω της εφαρμογής WhatsApp οι αιτήσεις πρόσληψης στην Deutsche Post DHL
INTERNATIONAL

Deutsche Post gets greener, investing EUR 600 million in sustainability in 2022

16 Μαΐου, 2022
Παραγγελία έως και 44 ηλεκτρικών φορτηγών από τον όμιλο Deutsche Post DHL
LOGISTICS

Παραγγελία έως και 44 ηλεκτρικών φορτηγών από τον όμιλο Deutsche Post DHL

16 Μαΐου, 2022
DHL Global Trade Barometer increases
INTERNATIONAL

DHL Global Forwarding decarbonizes 100% of its global LCL ocean freight shipments

10 Μαΐου, 2022
Διανομή μερίσματος 1,35 ευρώ ανά μετοχή από την Deutsche Post AG
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Στη διανομή μερίσματος 1,80 ευρώ ανά μετοχή προχωρά η Deutsche Post AG

10 Μαΐου, 2022
Μέσω της εφαρμογής WhatsApp οι αιτήσεις πρόσληψης στην Deutsche Post DHL
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ρεκόρ εσόδων και κερδών για τον όμιλο Deutsche Post DHL το 2021

9 Μαρτίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Αστυνομία και στελέχη των ΕΛΤΑ στο «Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείου». Τι αναφέρουν τα ΕΛΤΑ για το δέμα

Τα ΕΛΤΑ προμηθεύουν τις εγκαταστάσεις τους με ηλεκτρική ενέργεια. Ακολουθούν ιδιώτες – επιχειρήσεις

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τροποποίηση δρομολογίων, από 1η Ιουλίου, στο τμήμα Λάρισα – Θεσσαλονίκη

29 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Στα φορτηγά πλοία επεκτείνει τις δραστηριότητές του ο Πάρις Κασιδόκωστας – Λάτσης

«Έτοιμη» η ελληνική ναυτιλία για τη μεταφορά σιτηρών και ενέργειας από την Ουκρανία

5 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022

Ψηφιακές υπηρεσίες: Νέοι κανόνες για πιο ασφαλές και ανοικτό διαδίκτυο

5 Ιουλίου, 2022
Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά

Κάλεσμα Γ. Πλακιωτάκη στους επιβάτες των πλοίων να φορούν μάσκα

5 Ιουλίου, 2022
Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

Η ελληνική ναυτιλία από τις σημαντικότερες αγορές ανάπτυξης δραστηριοτήτων της WSM

5 Ιουλίου, 2022
Ο Αν. Δημητριάδης νέος πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Leasing

Το 55% των sites μεσιτείας για ενοικίαση αυτοκινήτου παραβιάζουν την Ευρωπαϊκή νομοθεσία

5 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

Εγκρίθηκε το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός» 2021-2027

5 Ιουλίου, 2022
Επαναδημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την προμήθεια 25 συρμών Τραμ, ύψους 64,25 εκατ.

Παραδίδεται 5 μήνες νωρίτερα η παράκαμψη Αμφιλοχίας. Θα προχωρήσει η υποθαλάσσια ζεύξη της Λευκάδας

5 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ