Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτοψία στη σιδηροδρομική διάβαση του Αγίου Στεφάνου από τον Γ. Καραμέρο

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Jungheinrich παρουσιάζει τη νέα σειρά “AntOn by Jungheinrich”

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο 87,7% η κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος του Ε65 (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε 7 μήνες η ολοκλήρωση του ETCS στο σύνολο της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τι πρακτικά σημαίνει

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Απόλυτη κυριαρχία των υβριδικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά: Κατέκτησαν το 50%, στο 5,7% τα αμιγώς ηλεκτρικά

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρη παράδοση της Πατρών – Πύργου και των τελευταίων 10 χλμ. (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτοψία στη σιδηροδρομική διάβαση του Αγίου Στεφάνου από τον Γ. Καραμέρο

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Jungheinrich παρουσιάζει τη νέα σειρά “AntOn by Jungheinrich”

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο 87,7% η κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος του Ε65 (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Σε 7 μήνες η ολοκλήρωση του ETCS στο σύνολο της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τι πρακτικά σημαίνει

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Απόλυτη κυριαρχία των υβριδικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά: Κατέκτησαν το 50%, στο 5,7% τα αμιγώς ηλεκτρικά

    17 Νοεμβρίου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρη παράδοση της Πατρών – Πύργου και των τελευταίων 10 χλμ. (video)

    17 Νοεμβρίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Βελτιώθηκαν τα οικονομικά των ΕΛΤΑ: Έσοδα 249,05 εκατ. (+2%), με συρρίκνωση καθαρών ζημιών στα 8,01 εκατ. (-73,1%) το 2024

Για την περίοδο των 3 ετών 2025 έως 2027, έχει εκτιµηθεί ότι ο κύκλος εργασιών θα κυµαίνεται από 250 έως και 280 εκατ. ευρώ, µε συνέπεια το συνολικό EBITDA για την τριετία να κυµανθεί στα 55 εκατ. ευρώ, το οποίο θα βοηθήσει σηµαντικά τις λειτουργικές ροές της εταιρείας

ffotinos by ffotinos
6 Οκτωβρίου, 2025
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Βελτίωση οικονομικών αποτελεσμάτων πέτυχαν τα ΕΛΤΑ το 2024, χρονιά κατά την οποία απορρόφησαν τη θυγατρική εταιρεία, ΕΛΤΑ Courier (από 30/9/24).

Του Φώτη Φωτεινού  

Σε επίπεδο Ομίλου, τα ΕΛΤΑ παρουσίασαν έσοδα 249.053 χιλ. ευρώ έναντι 243.285 χιλ. ευρώ το 2023, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 2%.

Η θετική µεταβολή στον κύκλο εργασιών από συνεχιζόµενες δραστηριότητες, ύψους 5.768 χιλ. ευρώ, όπως σχολιάζει ο Όμιλος, οφείλεται κυρίως στην αύξηση των εσόδων από επιστολική αλληλογραφία, της ανάπτυξης των ταχυµεταφορών και της υψηλότερης εκτίµησης για αποζηµίωση Καθαρό Κόστος Καθολικής Υπηρεσίας (ΚΚΚΥ) για το εξεταζόμενο έτος.

Τα αποτελέσµατα µετά φόρων από συνεχιζόµενες δραστηριότητες του Οµίλου διαµορφώθηκαν σε ζηµίες, ύψους 10.354 χιλ. ευρώ, έναντι ζηµιών 10.173 χιλ. ευρώ το 2023.

Σε επίπεδο τελικού οικονομικού αποτελέσματος, οι ζημιές μετά από φόρους του Ομίλου ανήλθαν στα 8.018 χιλ. ευρώ έναντι 29.814 χιλ. ευρώ, παρουσιάζοντας συρρίκνωση 73,1%.

Τα κυριότερα γεγονότα του 2025

➡️Στις 12 Φεβρουαρίου 2025, το ∆ιοικητικό Συµβούλιο των ΕΛΤΑ αποφάσισε την αποδοχή της πρότασης της ασφαλιστικής εταιρείας AIG Europe S.A. αναφορικά µε την αποζηµίωση για την κυβερνοεπίθεση που δέχθηκε ο Οργανισμός τον Μάρτιο του 2022, σύµφωνα µε την οποία εισπράχθηκε στις 26/02/2025 το ποσό των 1.000 χιλ. ευρώ.

➡️Στις 13 Μαρτίου 2025, εκδόθηκε η κοινή υπουργική απόφαση που καθορίζει το ύψος της οικονοµικής ενίσχυσης έως το ποσό των έξι εκατοµµυρίων ευρώ (6.000.000 €), το οποίο θα διατεθεί στην εταιρεία σε αναλογία µε την πραγµατική ζηµία που υπέστη λόγω της πανδηµίας Covid-19 ως προς την παροχή καθολικής ταχυδροµικής υπηρεσίας κατά το διάστηµα 23 Μαρτίου 2020 έως 31 Μαΐου 2020.

➡️Στις 14 Μαρτίου 2025, εκδόθηκε η ΚΥΑ 5352/ΕΞ 2025 των Υπουργείων Οικονοµικών και Ψηφιακής ∆ιακυβέρνησης (ΦΕΚ 3061/09.05.2023), µε την οποία προβλέπεται η καταβολή ποσού 12.000 χιλ. ευρώ έναντι του συνολικού ποσού αποζηµίωσης ΚΚΚΥ για το έτος 2024 που τέλει υπό την έγκριση της ΕΕΤΤ.  Το εν λόγω ποσό των 12.000 χιλ. ευρώ εισπράχθηκε στις 19/02/2025.

➡️Στις 3 Απριλίου 2025, εγκρίθηκε διµερής σύµβαση αναδιάρθρωσης οφειλών του Ν.4738/2020, αναφορικά µε τις οφειλόµενες από την εταιρεία ασφαλιστικές εισφορές προς τον ΕΦΚΑ. Σύµφωνα µε τον εξωδικαστικό συµβιβασµό, η οφειλή ποσού 62.460 χιλ. ευρώ ρυθµίστηκε σε έντοκες µηνιαίες δόσεις, µε πλάνο αποπληρωµής την επόµενη 20ετία.

➡️Στις 3 Απριλίου 2025, εγκρίθηκε διµερής σύµβαση αναδιάρθρωσης οφειλών του Ν.4738/2020 αναφορικά µε την έκτακτη εισφορά που είχε επιβληθεί στην εταιρεία, βάσει της υπ’ αριθµόν Ο-111649/09.07.2024 απόφασης της Ρυθµιστικής Αρχής Αποβλήτων, Ενέργειας & Υδάτων, βάσει των όρων της οποίας, ποσό 7.855 χιλ. ευρώ διαγράφηκε και το υπόλοιπο ποσό της έκτακτης εισφοράς, ήτοι ποσό 2.612 χιλ. ευρώ, ρυθµίστηκε σε έντοκες µηνιαίες δόσεις µε πλάνο αποπληρωµής την επόµενη 20 ετία. Στις 27 Μαΐου 2025, τα ΕΛΤΑ και η Alpha Bank υπέγραψαν Μνηµόνιο Συνεργασίας για µια Στρατηγική Συνεργασία, η οποία θα στηρίξει την παροχή χρηµατοοικονοµικών υπηρεσιών µέσω του εκτεταµένου δικτύου των 1.100 σηµείων εξυπηρέτησης των ΕΛΤΑ σε ολόκληρη την Ελλάδα.

➡️Στις 23 Ιουνίου 2025, η ΕΕΤΤ µε υπ’ αρ. 1158/1/23.06.2025 απόφαση της, µε θέµα «Έκθεση επαλήθευσης Καθαρού Κόστους Καθολικής Ταχυδροµικής Υπηρεσίας έτους 2023», έγκρινε το τελικό ποσό αποζηµίωσης για το έτος 2023, ήτοι 18.342 χιλ. ευρώ.

Οι οικονομικές προβλέψεις και οι εκτιμήσεις για έσοδα 250 – 280 εκατ. ευρώ

Στις αρχές του 2023, η εταιρεία επικαιροποίησε συνολικά το 5ετές επιχειρησιακό της πλάνο, το οποίο εκτείνεται µέχρι και το 2027, µε κύριο στόχο την εξέλιξη της σε µια εταιρία, υγιή και κερδοφόρα.

Το «Πλάνο Μετασχηµατισµού», όντας το πιο βασικό στρατηγικό πρόγραµµα της εταιρείας, όπως υποστηρίζουν τα ΕΛΤΑ, αφορά λεπτοµερώς σχεδιασµένο πλάνο, µε αφετηρία έναρξης το 2ο εξάµηνο του 2023 και λήξη εντός του 2027, κατά τη διάρκεια του οποίου θα διενεργηθούν µια σειρά από δράσεις σχετιζόµενες µε όλες τις παραγωγικές, εµπορικές και υποστηρικτικές λειτουργίες, συντελώντας σε µια ριζική αναδιάρθρωση της εταιρείας µε στόχο την αποτελεσµατικότητα σε όλα τα επίπεδα.

Η νέα προσέγγιση του «Σχεδίου Μετασχηµατισµού» λαµβάνει υπόψη τη δυναµική της εταιρείας, τις διαρκώς µεταβαλλόµενες ανάγκες της αγοράς και τις σύγχρονες τάσεις και βέλτιστες πρακτικές του κλάδου, και στοχεύει σε τέσσερις βασικούς άξονες:

α. Εξορθολογισµός κόστους.

β. Ανάπτυξη εσόδων.

γ. Εκµετάλλευση ακινήτων.

δ. Άλλες στρατηγικές δράσεις (ως προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των λοιπών).

Για την περίοδο των 3 ετών 2025 έως 2027, έχει εκτιµηθεί ότι ο κύκλος εργασιών θα κυµαίνεται από 250 έως και 280 εκατ. ευρώ, µε συνέπεια το συνολικό EBITDA για την τριετία να κυµανθεί στα 55 εκατ. ευρώ, το οποίο θα βοηθήσει σηµαντικά τις λειτουργικές ροές της εταιρείας.

Στο πλάνο του µετασχηµατισµού, για το 2025, εντάσσονται -µεταξύ άλλων-:

  • Η χρήση νέων τεχνολογιών στην διανοµή.
  • Η κεντρικοποίηση και ο ανασχεδιασµός των Κέντρων ∆ιαλογής.
  • Η ανανέωση του στόλου των διαβιβάσεων και της διανοµής.
  • H ολοκλήρωση του σχεδιασµού για το co-sourcing οικονοµικών λειτουργιών.
  • H ολοκλήρωση του σχεδιασµού για το ΙΤ as a Service.
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΕΛΤΑΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΛΤΑΕΛΤΑ COURIERΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ ΑΓΟΡΑΑΓΟΡΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Τι αναφέρουν τα ΕΛΤΑ για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο D&O του πρώην CEO Γρ. Σκλήκα

14 Νοεμβρίου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ολοκληρώθηκε η θητεία της Αργυρώς Αθανασίου στο ΔΣ των ΕΛΤΑ

12 Νοεμβρίου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

ΠΟΣΤ: «Θα σταθούμε εμπόδιο σε οποιοδήποτε σχέδιο απαξίωσης των Ελληνικών Ταχυδρομείων»

11 Νοεμβρίου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ραγδαία ανάπτυξη των παραδόσεων με drones στην Κίνα, 2,7 εκατ. δέματα το 2024

11 Νοεμβρίου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

ΕΕΤΤ: Ψηφιακή εφαρμογή για αντι-ανταγωνιστικές πρακτικές στην ταχυδρομική αγορά

10 Νοεμβρίου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Διεθνή παραδείγματα μετασχηματισμού ταχυδρομικών οργανισμών και μετάβαση σε υβριδικά μοντέλα λειτουργίας

7 Νοεμβρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Skroutz: Στόχος τα 2.300 Skroutz Point ως το 2026, νέα συνεργασία με την ACS

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Ενισχύεται περαιτέρω η OB Streem, ανακοίνωσε την εξαγορά του ομίλου της Med FRIGO

14 Νοεμβρίου, 2025

Συγκροτήθηκε σε σώμα το πρώτο ΔΣ της ΥΠΑ μετά τον διοικητικό μετασχηματισμό της

14 Νοεμβρίου, 2025

Όποιος «ελέγχει» τα λιμάνια, «ελέγχει» και το παγκόσμιο εμπόριο. Η διαμάχη ΗΠΑ – Κίνας σε λιμάνια / terminals

14 Νοεμβρίου, 2025

Tο πρώτο MBA στη Διοίκηση των Αερομεταφορών στην Ελλάδα από τα Πανεπιστήμια Αιγαίου και Θράκης (video)

11 Νοεμβρίου, 2025

«Δεν γίνεσαι εμπορευματικός κόμβος με φορτηγά Euro 3»

11 Νοεμβρίου, 2025

Άνοιξε ο εμπορικός «πόλεμος» ΗΠΑ – Κίνας (και) στα ελληνικά λιμάνια. Αιχμές κατά Cosco από τη νέα Αμερικανίδα Πρέσβειρα

14 Νοεμβρίου, 2025

Τα υδροπλάνα έχουν (και) φανερούς υποστηρικτές εντός της κυβέρνησης

13 Νοεμβρίου, 2025

Εκδόθηκαν οι Προσκλήσεις για τη χρηματοδότηση συστημάτων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στον ελληνικό σιδηρόδρομο

12 Νοεμβρίου, 2025

Θεσπίστηκε τέλος 3 ευρώ ανά επιβάτη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης». Ισχύ από 1η Νοεμβρίου

2

Τα οικονομικά αποτελέσματα της Ferst Logistics που εξαγόρασε η πρόεδρος των Ελλήνων εφοπλιστών, Μ. Τραυλού

2

Εγκρίθηκαν 4 εκατ. ευρώ για τη “μετακόμιση” της Προσέγγισης Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Η αναλυτική λίστα με τα 204 καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν σε όλη την Ελλάδα στις 3 Νοεμβρίου

1

Κ. Κυρανάκης: Θα διερευνήσουμε τη δυνατότητα ευρωπαϊκής χρηματοδότησης για τη σιδηροδρομική σύνδεση Ηρακλείου – αεροδρόμιο Καστελίου

1

Τα ΕΛΤΑ θα έπρεπε να «κυριαρχούν», τι συμβαίνει σε άλλες χώρες

1

Αυτοκινητόδρομος 100% LED η Ολυμπία Οδός, πέτυχε πλήρη εκσυγχρονισμό φωτισμού (video, pics)

1

Παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρ. Σκλήκας. Προειδοποιεί για κίνδυνο ρευστότητας, εάν δεν κλείσουν τα καταστήματα

1

Αυτοψία στη σιδηροδρομική διάβαση του Αγίου Στεφάνου από τον Γ. Καραμέρο

17 Νοεμβρίου, 2025

Η Jungheinrich παρουσιάζει τη νέα σειρά “AntOn by Jungheinrich”

17 Νοεμβρίου, 2025

Στο 87,7% η κατασκευαστική πρόοδος του βόρειου τμήματος του Ε65 (video)

17 Νοεμβρίου, 2025

Σε 7 μήνες η ολοκλήρωση του ETCS στο σύνολο της γραμμής Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Τι πρακτικά σημαίνει

17 Νοεμβρίου, 2025

Απόλυτη κυριαρχία των υβριδικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά: Κατέκτησαν το 50%, στο 5,7% τα αμιγώς ηλεκτρικά

17 Νοεμβρίου, 2025

Αντίστροφη μέτρηση για την πλήρη παράδοση της Πατρών – Πύργου και των τελευταίων 10 χλμ. (video)

17 Νοεμβρίου, 2025

Μεξικό και Κίνα «στήνουν» νέες εναλλακτικές εμπορικές διαδρομές, προκαλώντας εκνευρισμό στις ΗΠΑ

17 Νοεμβρίου, 2025
MYTILINI AIRPORT, INTRAKAT, 25-26OCT2019

Μερίδιο αγοράς στα 14 αεροδρόμια της Fraport Greece: 17% Ryanair, 16% AEGEAN και 9% easyJet

17 Νοεμβρίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.

    Μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα cookies που χρησιμοποιούμε ή να τα απενεργοποιήσετε στις ρυθμίσεις.

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Επισκόπηση απορρήτου
    Metaforespress

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.

    Necessary

    Το αυστηρώς απαραίτητο cookie θα πρέπει να είναι ενεργοποιημένο ανά πάσα στιγμή, ώστε να μπορέσουμε να αποθηκεύσουμε τις προτιμήσεις σας για ρυθμίσεις cookie.

    Στατιστικά

    Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων πληροφοριών, όπως τον αριθμό επισκεπτών στον ιστότοπο και τις πιο δημοφιλείς σελίδες.

    Η διατήρηση αυτού του cookie μας επιτρέπει να βελτιώσουμε τον ιστότοπό μας.