ΑρχικήΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑΔιαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»

Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»

Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν ταχυδρομικοί στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ», επιφέροντας τη διακοπή του.

Πολυμελής αντιπροσωπεία της ΠΟΣΤ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών) παρέστη στη συνεδρίαση, εκφράζοντας την εναντίωσή της στη διεύρυνση του διοικητικού κόστους της εταιρείας.

Του Φώτη Φωτεινού

Το δ.σ. είχε ως θέμα συζήτησης τη τοποθέτηση Γενικού Διευθυντή, την έγκριση σύμβασης εξωτερικού συνεργάτη, την έγκριση παγίων υπηρεσιακών προκαταβολών και άλλα θέματα.

Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι, οι «Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ» χρειάζεται να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους στην εγχώρια αγορά ταχυμεταφορών, κάτι το οποίο μπορεί να επιτευχθεί με την ενσωμάτωσή τους στη μητρική εταιρεία, τα ΕΛΤΑ.

Υπενθυμίζεται ότι στο Πρόγραμμα Άμεσων Δράσεων (Crash Program), της περιόδου 2013 – 2014, των ΕΛΤΑ, το οποίο εγκρίθηκε από το δ.σ. στις 07/06/2013, καθώς και στο εγκεκριμένο «Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο ΕΛΤΑ 2013 – 2017», προβλεπόταν η ενσωμάτωση της θυγατρικής, στη μητρική εταιρεία, έως το τέλος του 2013!

Μάλιστα, τα εκτιμώμενα οφέλη από την ενσωμάτωση των «Ταχυμεταφορών», σε ετήσια βάση, κυμαίνονταν μεταξύ 6,6 εκατ. έως 9,5 εκατ., σύμφωνα με τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας.

Οι λόγοι που υποστηρίζουν την ενσωμάτωση αυτή, όπως υπογράμμιζε η σχετική έρευνα, είναι οι ακόλουθοι:

-Το γεγονός ότι, λόγω του ισχυρού brand ΕΛΤΑ και του εκτενούς δικτύου που διαθέτουν, αναμενόμενο θα ήταν οι «Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ Α.Ε.» να καταστούν ο ηγέτης της αγοράς υπηρεσιών ταχυμεταφορών στην Ελλάδα, κάτι το οποίο δεν επιτυγχάνουν σήμερα.

Σύμφωνα με την μελέτη της PWC, που βασίζεται σε στοιχεία του 2012, στην αγορά των ταχυμεταφορών το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς είχε η ACS με 25,9% και ακολουθούσαν η DHL με 20,6%, η Γενική Ταχυδρομική με 17,1% και οι «Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ» με 8,3%.

-Η ανάγκη επίτευξης οικονομιών κλίμακας στα ΕΛΤΑ, λόγω του μίγματος προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω της αξιοποίησης και βελτιστοποίησης δικτύων και υποδομών.

-Η ανάπτυξη υπηρεσιών logistics που αποτελεί για τα ΕΛΤΑ βασική δραστηριότητα, που θα υποστηρίξει τη διεκδίκηση εσόδων.

-Η συνεργασία με ιδιώτες, μέσω των πρακτορείων που επιβάλλει τη διάθεση ολοκληρωμένου μίγματος προϊόντων από κάθε πρακτορείο.

Ωστόσο, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, τόσο η νέα διοίκηση των ΕΛΤΑ, όσο και των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ» δεν συγκαταλέγει στα σχέδιά της τυχόν ενσωμάτωση, αλλά την μεγιστοποίηση συνεργιών, όπως συνέβη στο διαγωνισμό για τα διαβατήρια της Ελληνικής Αστυνομίας.

Πάντως, η πίεση που ασκούν οι ανταγωνιστές των ΕΛΤΑ και των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ» στις ταχυμεταφορές, το δέμα και το μικροδέμα είναι τεράστια, με την «υφαρπαγή» μεγάλων πελατών.

Mega
Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο