• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναληπτική ημερομηνία των εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Επικαιροποιήθηκε η σιδηροδρομική άδεια της ΣΤΑΣΥ
    MMM

    Κανονικά η κυκλοφορία του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Η νέα Notam της ΥΠΑ για τις πτήσεις Γενικής Αεροπορίας σε πεδία προσγείωσης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Παράταση για την υποβολή σχολίων έως τις 13/2

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Εισαγγελική έρευνα για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. στις 22/12. Τι ισχυρίζεται η Νέα Οδός
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων από Α/Κ Καλυφτάκη έως Α/Κ Οινοφύτων. Παραμένει για τα φορτηγά

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Καθυστερήσεις στη ταχυδρομική εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

    6 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναληπτική ημερομηνία των εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Επικαιροποιήθηκε η σιδηροδρομική άδεια της ΣΤΑΣΥ
    MMM

    Κανονικά η κυκλοφορία του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Η νέα Notam της ΥΠΑ για τις πτήσεις Γενικής Αεροπορίας σε πεδία προσγείωσης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Παράταση για την υποβολή σχολίων έως τις 13/2

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    Εισαγγελική έρευνα για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. στις 22/12. Τι ισχυρίζεται η Νέα Οδός
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων από Α/Κ Καλυφτάκη έως Α/Κ Οινοφύτων. Παραμένει για τα φορτηγά

    6 Φεβρουαρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Καθυστερήσεις στη ταχυδρομική εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

    6 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Καταγγελία της ΠΟΣΤ κατά της διοίκησης της ΕΛΤΑ Courier

vvegiazi by vvegiazi
16 Νοεμβρίου, 2022
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Εσωτερικές έριδες στις «Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ». Φταίει η… Ρένα Δούρου;
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ανακοίνωση – καταγγελία κατά της διοίκησης της ΕΛΤΑ Courier εξέδωσε η ΠΟΣΤ, υποστηρίζοντας ότι «η διοίκηση παρεκτρέπεται, με την εταιρεία σε δεινή κατάσταση αποποιείται των ευθυνών της και επιτίθεται στους εργαζομένους».

Η ανακοίνωση της ΠΟΣΤ

Συνάδελφοι,

Μπορεί η κατάσταση στα ΕΛΤΑ να έχει εκτονωθεί μετά τη δικαιολογημένη αποχώρηση της διοικητικής ηγεσίας και τα βλέμματα να έχουν στραφεί στην επόμενη μέρα, στις Ταχυμεταφορές, όμως, η Διοίκηση παραμένει στη θέση της λειτουργώντας σε βάρος όλων. Σε βάρος των πελατών, των εργαζομένων και της ίδιας της Εταιρείας.

Βλέποντας την ώρα της κρίσης και του ελέγχου να πλησιάζει, έχει χάσει την ψυχραιμία και την αυτοσυγκράτηση. Ψάχνει απεγνωσμένα να ρίξει τις σοβαρές και αποκλειστικά δικές της ευθύνες για τα λάθη και τις συνέπειες τους κάπου αλλού, δημιουργώντας συνθήκες ακόμα πιο επιβαρυντικές, ακόμα πιο τοξικές.

Αδύναμη και ανήμπορη να σηκώσει το βάρος αυτών που δημιούργησε, καταρρέει εκθέτοντας όσους την επέλεξαν και τη στήριξαν και συμπαρασύρει όσους επιδίωξαν να «παίξουν» μαζί της και να «κερδίσουν» από την παρουσία της.

Τελευταίο επεισόδιο στο δράμα που ζούμε είναι τα αφηγήματα που υποστηρίζει για να παρουσιάσει μια διαφορετική εικόνα για την πραγματικότητα και να δικαιολογήσει την αποτυχία των πεπραγμένων της, παρά την ευνοϊκή συγκυρία των τριών τελευταίων ετών για τον κλάδο των ταχυμεταφορών.

Αφήγημα 1ο: Δεν έφτασαν τα 12 εκατομμύρια της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου και η απαλλαγή από δυσβάσταχτες υποχρεώσεις του παρελθόντος που ανέλαβε η μητρική…

Δηλαδή: Η μεγαλύτερη χρηματοδότηση με διαφορά στην ιστορία της Εταιρείας, που θα άλλαζε προς το καλύτερο την εικόνα των Ταχυμεταφορών,  πήγε χαμένη γιατί ήταν… μικρή!!!

Αφήγημα 2ο: Τα ΕΛΤΑ αποτέλεσαν και αποτελούν βαρίδι για τις Ταχυμεταφορές και ανασχετικό παράγοντα στην προσπάθεια που έκανε.

Δηλαδή: Τα ΕΛΤΑ, που στήριξαν και στηρίζουν με πολλούς τρόπους τις Ταχυμεταφορές, οι οποίες δε θα υπήρχαν διαφορετικά, και πλήρωσαν εκατομμύρια για να τις σώσουν, είναι η αιτία των προβλημάτων και της αποτυχίας.

Βεβαίως, δεν αναφέρονται πουθενά οι πραγματικές συνέπειες των καταστροφικών αποφάσεών της Διοίκησης, αλλά και τα σοβαρότερα θέματα που θα προκύψουν και για τους συναρμόδιούς της στη μητρική, όταν θα πραγματοποιηθεί έλεγχος για το ζήτημα.

Αφήγημα 3ο: Δε μπορούσε να προσλάβει περισσότερο προσωπικό. Δεν την άφηναν…

Δηλαδή: Δεν είχε, όπως θα ήθελε, «λευκή επιταγή» για να συνεχίσει αδιάλειπτα να «φορτώνει» παράνομα και με αδρή αμοιβή στην Εταιρεία εξωτερικούς συνεργάτες και συμβούλους.

Προσλήψεις με χαρακτηριστικό την παντελή έλλειψη Ταχυμεταφορικής εμπειρίας και της τοποθέτησής τους σε θέσεις εκτός της κύριας δραστηριότητας της Εταιρείας.

Όμως, τα όρια (αριθμητικά και διαδικαστικά) σε τέτοιου είδους προσλήψεις υπήρχαν ανέκαθεν και κανείς από τους προκατόχους της, που τηρούσαν απαρέγκλιτα κανονισμούς και νόμους, δεν είχε πρόβλημα. Αντίθετα, κάποιοι εξ αυτών υπήρξαν επιτυχημένοι.

Για τη σημερινή Διοίκηση το θεσμικό πλαίσιο, το οποίο δεν τήρησε ποτέ λειτουργώντας μόνιμα εκτός ορίων, αποτέλεσε το αξεπέραστο πρόβλημα της. Βεβαίως, με τις παραβιάσεις του τελευταίου ασχολείται, μετά από καταγγελίες του Σωματείου, η Επιθεώρηση Εργασίας.

Αφήγημα 4ο: Για όλα ευθύνονται οι μόνιμοι υπάλληλοι. Δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του μετασχηματισμού. Είναι φυγόπονοι και για αυτό μετακινούνται στη μητρική (αποσπασμένοι). Αλλά και αυτοί που μένουν στη θυγατρική δεν είναι καλύτεροι,  όμως δε γίνεται να μετακινηθούν όλοι…

Δηλαδή: Για όλα φταίνε οι τακτικοί εργαζόμενοι και τα ΕΛΤΑ. Ειδικά οι 100 μόνιμοι εργαζόμενοι των Ταχυμεταφορών. Όχι η Διοίκηση, όχι οι δεκάδες σύμβουλοι συνεργάτες που προσέλαβε ανεξέλεγκτα, όχι οι εταιρείες που πληρώθηκαν εκατομμύρια για το κάθε τι, ούτε οι εργολάβοι με τους χιλιάδες ενοικιαζόμενους με τις μηνιαίες συμβάσεις εργασίας. ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ!

Η Διοίκηση των Ταχυμεταφορών αποδεικνύει ότι πλέον δεν έχει τον έλεγχο όχι μόνο των πεπραγμένων αλλά και των λεγομένων της. Με προσωπικές επιθέσεις κατά των εργαζομένων και των συνδικαλιστών προσπαθεί να απαξιώσει ως χαρακτήρες, αλλά και ως επαγγελματίες, όσους ανθρώπους δεν επικροτούν τις δράσεις της και δικαίως, όπως φαίνεται, αντιστέκονται στις αποφάσεις της.

Καταγγέλλουμε τις επιθετικές και απαράδεκτες συμπεριφορές της, που έχουν φέρει το προσωπικό στα όρια της έκρηξης και ένα βήμα πριν ξεκινήσουν κινητοποιήσεις

Καταγγέλλουμε τους υπεύθυνους για την κατάσταση της Εταιρείας, απαιτούμε και επιδιώκουμε την απόδοση ευθυνών, που αυτονόητα διαχέονται και σε όσους συνεχίζουν να τους ανέχονται!

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! ΑΝΟΧΗ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΚΟΜΑ!!!

Tags:ΠΟΣΤΕΛΤΑ COURIER

Σχετικά Άρθρα

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η εξέλιξη του προγράμματος μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ. Τι αναφέρει το Υπερταμείο

9 Ιανουαρίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Αυξήσεις μισθών 4,8% στην ΕΛΤΑ Courier αποφάσισε ο ΟΜΕΔ

4 Ιανουαρίου, 2023
Παράσταση διαμαρτυρίας αντιπροσωπείας Σωματείων ΕΛΤΑ Αττικής στην Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής, Πελοποννήσου και Νήσων
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Παράσταση διαμαρτυρίας αντιπροσωπείας Σωματείων ΕΛΤΑ Αττικής στην Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής, Πελοποννήσου και Νήσων

20 Δεκεμβρίου, 2022
ΕΛΤΑ: Επιστροφή στην κερδοφορία το 2023, νέες εμπορικές συνεργασίες, 170 εκατ. για ψηφιοποίηση
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Στα 60,52 εκατ. ο κύκλος εργασιών της ΕΛΤΑ Courier, άνοδος 3,26% στα αντικείμενα

9 Δεκεμβρίου, 2022
Στις 450.000 ευρώ ανήλθε η ανακαίνιση του κτιρίου της νέας έδρας της EΛΤΑ Courier
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Παράσταση διαμαρτυρίας και κατάθεση υπομνήματος στο Δ.Σ. της ΕΛΤΑ Courier από αντιπροσωπεία εργαζομένων

1 Δεκεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο

Η Amazon ετοιμάζεται να απολύσει 10.000 εργαζόμενους (σχεδόν το 1% του προσωπικού της)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023
Εκχιονισμό της γραμμής αναμένει ο Προαστιακός για να εκκινήσουν τα δρομολόγια

Σε επιφυλακή η Hellenic Train και ο ΟΣΕ, λόγω της κακοκαιρίας «Barbara». Πως ενημερώνονται οι επιβάτες

5 Φεβρουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023
Ταχύπλοα δρομολόγησε η SEAJETS από και προς Θεσσαλονίκη και Καβάλα

H είσοδος της Seajets στη MIG και οι πιθανές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα (Attica, ANEK)

3 Φεβρουαρίου, 2023
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

3 Φεβρουαρίου, 2023

Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΑ για την κακοκαιρία «Barbara», τα δρομολόγια που τροποποιήθηκαν ή ακυρώθηκαν

5 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

1

Επαναληπτική ημερομηνία των εξετάσεων υποψηφίων ελεγκτών ελαφρών και βαρέων οχημάτων Δημοσίων και Ιδιωτικών ΚΤΕΟ

6 Φεβρουαρίου, 2023
Επικαιροποιήθηκε η σιδηροδρομική άδεια της ΣΤΑΣΥ

Κανονικά η κυκλοφορία του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας

6 Φεβρουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, στις 22/4, στον Ημικόμβο Σχηματαρίου. Τι θα ισχύσει για τα βαρέα οχήματα

Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

6 Φεβρουαρίου, 2023
Η νέα Notam της ΥΠΑ για τις πτήσεις Γενικής Αεροπορίας σε πεδία προσγείωσης

Κορυφώνεται η αγωνία για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Παράταση για την υποβολή σχολίων έως τις 13/2

6 Φεβρουαρίου, 2023
Εισαγγελική έρευνα για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. στις 22/12. Τι ισχυρίζεται η Νέα Οδός

Άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων από Α/Κ Καλυφτάκη έως Α/Κ Οινοφύτων. Παραμένει για τα φορτηγά

6 Φεβρουαρίου, 2023

Καθυστερήσεις στη ταχυδρομική εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

6 Φεβρουαρίου, 2023
Ακυρώνονται δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Κορωπί – Κάντζα, Αεροδρόμιο – Λιόσια και Αθήνα – Χαλκίδα

Τροποποιήσεις και καταργήσεις δρομολογίων της Hellenic Train τη Δευτέρα 6/2

6 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ