ΑρχικήΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑΜε «click away» η λειτουργία του λιανεμπορίου έως τις 7/1, λόγω υπερφόρτωσης των εταιρειών ταχυμεταφορών

Με «click away» η λειτουργία του λιανεμπορίου έως τις 7/1, λόγω υπερφόρτωσης των εταιρειών ταχυμεταφορών

Από την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2020 έως την Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021 θα επιτρέπεται η, κατ’ εξαίρεση, μετάβαση του πελάτη στα καταστήματα με τη μέθοδο του «click away», δηλ. της αγοράς και παραλαβής εμπορευμάτων από τον εξωτερικό χώρο των καταστημάτων.

Τα παραπάνω ανακοίνωσαν ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας και ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης, κατά τη διάρκεια της σημερινής ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών στην παρουσίαση των μέτρων που θα ισχύσουν ενόψει των εορτών.

Σύμφωνα με τα όσα τονίστηκαν, η επιλογή του «click away» προκρίθηκε να ακολουθηθεί κατά την παρούσα περίοδο, καθώς «οι εταιρείες ταχυμεταφορών είναι υπερφορτωμένες και βρίσκονται στα όρια της λειτουργίας τους, δημιουργώντας μια ιδιότυπη στάση εμπορίου».

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο κ. Γεωργιάδης εξήγησε ότι «η κυβέρνηση θα επιτρέψει μόνο τη λειτουργία του “click away”, δηλ. της λιανικής πώλησης με τη διαδικασία προαγοράς και παραλαβής από εξωτερικό χώρο του καταστήματος.

Και κατ’ εξαίρεση για λόγους συμβολισμού και για λόγους προβολής του πνεύματος και του πολιτισμού του λιανικού εμπορίου των αμιγώς βιβλιοπωλείων. Μόνον εκείνων των καταστημάτων που πωλούν αμιγώς βιβλία. Είναι 1.784 τον αριθμό σε όλη την επικράτεια. Είναι λίγα αλλά σημαντικά για την προστασία και την προβολή του πνεύματος και του πολιτισμού μας. Από τις Υπηρεσίες θα επιτρέψουμε μόνον τα κομμωτήρια, τα κουρεία και τις υπηρεσίες ΚΤΕΟ».

Όσον αφορά τη διαδικασία, μέσω της οποίας θα λειτουργούν τα καταστήματα του «click away», ο υπουργός εξήγησε ότι «οι επιχειρήσεις που θα λειτουργήσουν με το “click away” νοούνται ως παραμένουσες κλειστές με κρατική εντολή και λαμβάνουν και θα λαμβάνουν κανονικά όλα τα ωφελήματα και τα προστατευτικά μέτρα που έως τώρα ελάμβαναν ως απολύτως κλειστές.

Το click away το επιτρέπουμε για δύο βασικούς λόγους. Ο πρώτος διότι οι υπηρεσίες των ταχυμεταφορών έχουν βρεθεί στα όρια της λειτουργίας τους. Πολλές πλέον δεν παραλαμβάνουν παραγγελίες ή παραδίδουν μετά από πολλές ημέρες καθυστέρηση δημιουργώντας μία ιδιότυπη στάση εμπορίου.

Και ο δεύτερος, για να δώσουμε στα καταστήματα και στις εμπορικές επιχειρήσεις μία έστω μερική διέξοδο για να ισοφαρίσουν τις τεράστιες ζημίες από τη μη λειτουργίας τους κατά τη διάρκεια των εορτών.

Η μέθοδος αυτή έγκειται στο εξής χαρακτηριστικό. Ο πελάτης θα κάνει την παραγγελία του είτε μέσα από το e-shop, το ηλεκτρονικό κατάστημα μιας επιχείρησης και πληρωμή μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος πληρωμών, είτε μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, τηλεφωνικής παραγγελίας από το κατάστημα και πληρωμής μέσω, αν δεν υπάρχει e-shop στη συγκεκριμένη επιχείρηση, μέσω του συστήματος POS έξω από το κατάστημα με το ασύρματο μηχάνημα.

Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει για να μετακινηθεί ο πελάτης να έχει στην κατοχή του ηλεκτρονική απόδειξη πληρωμής ή αποστολή μηνύματος SMS από την επιχείρηση που θα αναφέρει την επωνυμία της επιχείρησης, το ΑΦΜ της, την επωνυμία του πελάτη και την ακριβή ώρα κατά την οποία θα μπορεί ο πελάτης να παραλαμβάνει την παραγγελία του.

Θα επιτρέπεται μόνο ένα άτομο να πηγαίνει να παραλαμβάνει την παραγγελία του και όχι ομάδες προσώπων, ολόκληρες οικογένειες ή παρέες. Η παραγγελία θα παραδίδεται σε έναν και θα παραλαμβάνεται από έναν».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο