• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 17 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

    17 Αυγούστου, 2022
    Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

    17 Αυγούστου, 2022
    To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

    17 Αυγούστου, 2022
    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

    17 Αυγούστου, 2022
    MMM

    Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

    17 Αυγούστου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

    17 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

    17 Αυγούστου, 2022
    Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

    17 Αυγούστου, 2022
    To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

    17 Αυγούστου, 2022
    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

    17 Αυγούστου, 2022
    MMM

    Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

    17 Αυγούστου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

    17 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Προσαρμοσμένα κέρδη 7,3 εκατ. ευρώ σημείωσαν τα ΕΛΤΑ το 2021

vvegiazi by vvegiazi
4 Αυγούστου, 2022
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Προσαρμοσμένα κέρδη (adjusted Εbitda) 7,3 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 8,76 εκατ. ευρώ το 2020 παρουσίασε πέρσι ο όμιλος ΕΛΤΑ, ενώ η μητρική εταιρεία παρουσίασε προσαρμοσμένα κέρδη 7,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 6,49 εκατ. ευρώ το 2020.

Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση από τον όμιλο ΕΛΤΑ, στο πλαίσιο της αξιολόγησης των επιδόσεων του και με στόχο την καλύτερη ανάλυση των λειτουργικών αποτελεσμάτων, χρησιμοποιείται ο δείκτης προσαρμοσμένου (adjusted) EBITDA.

Αυτός αφαιρεί από το EBITDA το καθαρό κόστος της εθελουσίας εξόδου του προσωπικού (ποσό 112 εκατ. ευρώ), άλλα μη επαναλαμβανόμενα έξοδα άμεσα σχετιζόμενα με την εθελουσία έξοδο του προσωπικού, έξοδα αναδιοργάνωσης σχετιζόμενων με τον εταιρικό μετασχηματισμό, καθώς και τα αποτελέσματα της θυγατρικής εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας που πλέον δεν συνιστά βασική δραστηριότητα της εταιρίας.

Η εξέλιξη του κύκλου εργασιών και του λειτουργικού κόστους

Σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση, αφαιρώντας την επίδραση της ηλεκτρικής ενέργειας και της καθολικής υπηρεσίας, η μείωση του κύκλου εργασιών, τόσο σε ενοποιημένη, όσο και σε εταιρική βάση, είναι στο -2,4% (από 243,630 εκατ. σε 237,733 εκατ.) για τον Όμιλο και -4,7% (από 191,657 εκατ. σε 182.577) για την εταιρεία, παρά την εντεινόμενη ηλεκτρονική υποκατάσταση και ηλεκτρονική διακυβέρνηση, αλλά και τη γενικότερη πτώση του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2021 σε διεθνές επίπεδο.

Οι δαπάνες μισθοδοσίας (του συνόλου του προσωπικού, δηλαδή τακτικού, εξωτερικών συνεργατών και συμβασιούχων), αφαιρώντας τα σχετικά κόστη της εθελουσίας εξόδου μειώθηκαν κατά 24,8% (από 173,846 εκατ. σε 130,755 εκατ.) για την ΕΛΤΑ ΑΕ και κατά 3,7% (από 19,985 εκατ. σε 19,251 εκατ.) για την ΕΛΤΑ Courier.

Στο επίπεδο αυτό, σύμφωνα με στελέχη των ΕΛΤΑ, γίνεται εμφανής η πτώση του μισθολογικού κόστους της μητρικής ΕΛΤΑ ΑΕ, ως αποτέλεσμα – σε μεγάλο βαθμό – της αποχώρησης σημαντικού πλήθους προσωπικού λόγω εθελουσίας.

Επίσης, οι δαπάνες κτιρίων μειώθηκαν κατά -5,1%, για μηχανήματα και Η/Υ μειώθηκαν κατά -5,7% και για εμπορεύματα και αναλώσιμα μειώθηκαν κατά -5,1%, ενώ οι τόκοι και τα έξοδα μειώθηκαν κατά -9,5% και το χρηματοοικονομικό κόστος μισθώσεων IFRS 16  μειώθηκε κατά -27,6%.

Η πορεία του μετοχικού κεφαλαίου

Σύμφωνα με στελέχη των ΕΛΤΑ, το 2020 η εταιρία έκλεισε με θετικά ίδια κεφάλαια, ύψους 54,9 εκατ. μετά την Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, ύψους 100 εκατ. που πραγματοποιήθηκε στο τέλος του χρόνου.

Το 2021 και λόγω της εφαρμογής του προγράμματος εθελουσίας εξόδου, ύψους 112,2 εκατ., τα ιδία κεφάλαια παρουσίασαν αρνητική απεικόνιση, στα 52 εκατ. στα επίπεδα που προέβλεπε το εγκεκριμένο πενταετές πλάνο μετασχηματισμού, όπως υποστηρίζεται.

Όπως το ίδιο καταγράφει, οι μειώσεις στο κόστος της μισθοδοσίας σαν αποτέλεσμα της εθελουσίας εξόδου, τα ταμειακά αποθέματα, ύψους 116,8 εκατ. (31/12/2021), καθώς και η αναμενόμενη κερδοφορία των επόμενων ετών, δίνουν δυναμική για την επιστροφή των ιδίων κεφαλαίων σε θετικό έδαφος πριν το πέρας της πενταετίας, υπογραμμίζουν στελέχη του ομίλου ΕΛΤΑ.

Tags:ΕΛΤΑΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Σχετικά Άρθρα

Απεργία ταχυδρόμων Αθήνας και νομού Αττικής από τις 4 έως τις 7 Απριλίου
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η «ακτινογραφία» των οικονομικών επιδόσεων των ΕΛΤΑ, τα έσοδα ανά κατηγορία

8 Αυγούστου, 2022
ΕΛΤΑ: Επιστροφή στην κερδοφορία το 2023, νέες εμπορικές συνεργασίες, 170 εκατ. για ψηφιοποίηση
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Αιτιολογημένη γνώμη Κομισιόν κατά της Ελλάδας για τους κανόνες ΦΠΑ στις ταχυδρομικές υπηρεσίες

15 Ιουλίου, 2022
Η άνοδος του «Preighter»
LOGISTICS

Νέες απαιτήσεις στις εισερχόμενες αεροπορικές μεταφορές στην ΕΕ φέρνει η Έκδοση 2 του ICS2

30 Ιουνίου, 2022
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Τα ΕΛΤΑ γίνονται «πράσινα», σε εξέλιξη το σχέδιο «Project Green» για τη μείωση των εκπομπών ρύπων

22 Ιουνίου, 2022
Β. Μπαλούρδος, ΕΛΤΑ: Εντός του 2022 ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος, οι «Έξυπνες» Θυρίδες και το Smart Queuing
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Β. Μπαλούρδος, ΕΛΤΑ: Εντός του 2022 ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος, οι «Έξυπνες» Θυρίδες και το Smart Queuing

2 Ιουνίου, 2022
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο

Αυξημένα έσοδα κατά 4,5% για την GeoPost / DPD Group το πρώτο εξάμηνο του έτους

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022
Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων

Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

12 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής

Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

17 Αυγούστου, 2022
Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα

Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

17 Αυγούστου, 2022
To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών

Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

17 Αυγούστου, 2022
Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

17 Αυγούστου, 2022

Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

17 Αυγούστου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

17 Αυγούστου, 2022
Για μια προοδευτική αντίληψη των Logistics

Πως τα ακριβότερα ναυτιλιακά καύσιμα οδηγούν σε ακριβότερα εισιτήρια

17 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ