Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

    11 Ιουλίου, 2025
    The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

    11 Ιουλίου, 2025
    The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
    ΟΔΙΚΕΣ

    Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

    11 Ιουλίου, 2025
    MMM

    Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

    11 Ιουλίου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

    11 Ιουλίου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

    11 Ιουλίου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Σε κέρδη πέρασαν τα ΕΛΤΑ, λόγω της μείωσης στον αριθμό και τις δαπάνες / αποζημίωση των εργαζομένων. Στα 169,1 εκατ. οι απαιτήσεις για την ΚΥ

vvegiazi by vvegiazi
15 Σεπτεμβρίου, 2020
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Κέρδη παρουσίασαν πέρσι τα ΕΛΤΑ, παρά τη πτώση του κύκλου εργασιών. Η επίτευξη κερδοφορίας οφείλεται, κυρίως, στους… εργαζομένους, λόγω της σημαντικής μείωσης που επήλθε στην αποζημίωση τους και την πρόβλεψη στο σχετικό κονδύλι.

Επιμέλεια: Φώτης Φωτεινός 

Σύμφωνα με τον επίσημο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2019, ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε στα 355,64 εκατ., έναντι 363,26 εκατ. το 2018, παρουσιάζοντας μείωση 2,1%.

Αντίστοιχα, ο κύκλος εργασιών της μητρικής εταιρείας ανήλθε στα 313,48 εκατ. ευρώ, έναντι 324,87 εκατ. το 2018, μειωμένος κατά 3,5%.

Τα αποτελέσματα προ φόρων του ομίλου διαμορφώθηκαν σε κέρδη, ύψους 5,381 εκατ., έναντι ζημιών 20,192 εκατ. το 2018 και της εταιρείας σε κέρδη, ύψους 7,784 εκατ., έναντι ζημιών 15,017 εκατ. το 2018.

Τέλος, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν για τον όμιλο στα 20,52 εκατ. και για την εταιρεία στα 22,9 εκατ. έναντι ζημιών 16,8 εκατ. και 11,4 εκατ. αντίστοιχα.

Η βασική αιτία επίτευξης κερδοφορίας

Σύμφωνα με οικονομικούς αναλυτές, στη βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2019 συνετέλεσε, κυρίως, η μείωση του αριθμού και των δαπανών προσωπικού, η οποία εντοπίζεται σε δυο σκέλη.

-Πέρσι εξοικονομήθηκαν περί τα 20 εκατ., σε σχέση με το 2018 στις δαπάνες προσωπικού. Οι δαπάνες προσωπικού του ομίλου έφτασαν τα 179 εκατ., από 199 εκατ. το 2018.

Μάλιστα, στη χρήση του 2019, η μητρική εταιρεία κατέβαλε στους αποχωρήσαντες υπαλλήλους ως αποζημίωση ποσό 6,6 εκατ. ευρώ, έναντι 10,6 εκατ. το 2018.

Συνολικά, ο όμιλος των ΕΛΤΑ απασχολούσε πέρσι 5.615 εργαζόμενους, έναντι 6.081 το 2018.

-Αυξήθηκε το κονδύλι «Έσοδα από αχρησιμοποίητες προβλέψεις» στα 54,094 εκατ. το 2019, έναντι 1,43 εκατ. το 2018.

Συγκεκριμένα, όπως υπογραμμίζεται στον ισολογισμό, τα έσοδα από αχρησιμοποίητες προβλέψεις σχετίζονται με την απόφαση της εταιρείας, εντός της χρήσης 2019, να προχωρήσει στην υποχρεωτική τήρηση, ως επιχείρηση κοινής ωφέλειας, του ορίου των 15 χιλ. ευρώ κατ’ ανώτατο όριο, της αποζημίωσης απόλυσης προσωπικού λόγω συνταξιοδότησης.

Στα ύψη οι απαιτήσεις της Καθολικής Υπηρεσίας

Το εντονότερο πρόβλημα της επιχείρησης, όπως υπογραμμίζεται στον ισολογισμό, αποτελεί η στενότητα ταμειακών διαθεσίμων.

Η είσπραξη μέρους της αποζημίωσης του καθαρού κόστους της Καθολικής Υπηρεσίας της περιόδου 2013 – 2020, συνολικού ύψους 120 εκατ. εξομάλυνε μόνο μερικώς τα προβλήματα ρευστότητας.

Συνολικά, η απαίτηση των ΕΛΤΑ για αποζημίωση από το ελληνικό δημόσιο για το κόστος παροχής Καθολικών Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, για τα έτη 2013 έως και 2019, αναφέρεται σε 169,1 εκατ.

Επίσης, οι απαιτήσεις των ΕΛΤΑ, εκτός της Καθολικής Υπηρεσίας, από το ελληνικό δημόσιο για παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών ανέρχονταν, στις 31/12/2019, σε 25 εκατ.

Αρνητικά ίδια κεφάλαια

Το σύνολο των ιδίων κεφαλαίων της εταιρείας καταγράφεται αρνητικό στο ποσό των 47,425 εκατ. Στη μείωση των ιδίων κεφαλαίων των ΕΛΤΑ τα τελευταία χρόνια συνετέλεσαν πολλοί παράγοντες.

Η μεγάλη μείωση έχει προέλθει κατά τα προηγούμενα έτη κυρίως από την αναγνώριση της απομείωσης ποσού 211,734 εκατ. της συμμετοχής στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Α.Τ.Ε., καθώς και από την αναγνώριση της ζημίας, ποσού 9 εκατ. που προκλήθηκε στις επενδύσεις της εταιρείας από το πρόγραμμα PSI, Buyback που εφαρμόστηκε στα διακρατούμενα προς πώληση κρατικά ομόλογα το 2012.

Η απομείωση της αξίας των ενσώματων παγίων (οικοπέδων και κτιρίων) της εταιρείας τα έτη 2017 και 2018 κατά 50 εκατ., καθώς και των επενδυτικών ακινήτων της κατά 246 χιλ. συνετέλεσε στην επιπλέον μείωση των ιδίων κεφαλαίων.

Επιπρόσθετα, τα ίδια κεφάλαια μειώθηκαν ως αποτέλεσμα της απομείωσης των απαιτήσεων της Καθολικής Υπηρεσίας, συνολικού ύψους 47,9 εκατ. τo 2017.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΕΛΤΑ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Στη μέτρηση του χρόνου διακίνησης αλληλογραφίας εσωτερικού προχωρά η ΕΕΤΤ

11 Ιουλίου, 2025
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Κυκλοφόρησε η φετινή Ειδική Σειρά Γραμματοσήμων EUROMED

4 Ιουλίου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ο Μάριος Καλογεράς Τέμπος Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ

23 Ιουνίου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

ΠΟΣΤ: “Όχι” στο κλείσιμο Μονάδων Διανομής των ΕΛΤΑ στην Αττική

20 Ιουνίου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Κ. Μητσοτάκης: Σε συνεργασία με την Alpha Bank, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ενισχύουν τον ρόλο τους

1 Ιουνίου, 2025
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Εργαζόμενοι ΕΛΤΑ (ΠΟΣΤ): Τεράστια ευκαιρία η συμφωνία με την Alpha Bank

30 Μαΐου, 2025
Επόμενο άρθρο

Ενισχύει την παρουσία της στον τομέα της ενέργειας, μέσω του "Green Hub", η ιρλανδική An Post

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σύσταση 53 προσωποπαγών θέσεων προσωπικού κλάδου και ειδικότητας ΠΕ Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

8 Ιουλίου, 2025

Ολοκληρώνεται ο «κύκλος των αλλαγών» στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

9 Ιουλίου, 2025

Πως θα είναι η επέκταση της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (pics)

7 Ιουλίου, 2025

Όλο και πιο κοντά η παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας: Ιδρύθηκε η «Αεροδρόμιο Καλαμάτας ΑΕ»

9 Ιουλίου, 2025

Μηχανισμός «Συνδέοντας την Ευρώπη» (CEF): Εξασφαλίστηκαν οι πόροι για το Αλεξανδρούπολη – Πύθιο

4 Ιουλίου, 2025

Προσεγγίζει το 60% η πρόοδος των έργων στο νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, το Καστέλι (pics)

5 Ιουλίου, 2025

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, ως τις 8/8, στον Συνδετήριο Κλάδο Σχηματάρι – Χαλκίδα

4 Ιουλίου, 2025

O ΟΑΣΑ εκκινεί διαδικασία ποινικών ρητρών κατά της Κοινοπραξίας Συγκοινωνιών Αττικής για τα πρόσφατα συμβάντα σε λεωφορεία

10 Ιουλίου, 2025

Οι μηχανοδηγοί (ΠΕΠΕ) προχωρούν σε 24ωρη απεργία στις 17 Ιουνίου

1

Κίνδυνος ανατιμήσεων στα καύσιμα. Έκτακτοι έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ σε εταιρείες, πρατήρια πώλησης καυσίμων

1

Το (μεγάλο) μποτιλιάρισμα στην Αττική Οδό, οι προτάσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η «μεγάλη εικόνα»

1

Άμεση επανέναρξη των πτήσεων υδροπλάνων ζητούν οι ξενοδόχοι στα Ιωάννινα

1

Στους δρόμους της Αθήνας τα νέα λεωφορεία φυσικού αερίου (pics)

1

Κ. Μητσοτάκης: Προστίθενται 50 Αστυνομικοί στη Συγκοινωνιακή Αστυνομία

1

Αυξάνει τις τιμές των γραμματοσήμων, από 1ης Ιουλίου, το ταχυδρομείο της Ολλανδίας

0

Το πρώτο πρατήριο υδρογόνου της AVIN ξεκινά τη λειτουργία του στους Αγ. Θεοδώρους (video, pics)

0

Ένας νέος ναυπηγικός κολοσσός “γεννιέται” στην Κίνα: Η CSSC συγχωνεύεται με την CSIC

11 Ιουλίου, 2025
The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)

Στο +47% οι παγκόσμιες παραδόσεις BEV οχημάτων στο Q1 του 2025 για τη Volkswagen

11 Ιουλίου, 2025

Στην τελική φάση η προετοιμασία του διαγωνισμού υπηρεσιών διαχείρισης υποδομών της ΥΠΑ

11 Ιουλίου, 2025

Τέσσερα καινούργια λεωφορεία King-Long της “Ανδρέας Νίκας” στον Δήμο Αμαρουσίου

11 Ιουλίου, 2025

ΕΝΗΜΑΕΚ: Καταγγέλλουμε το νέο οργανόγραμμα της ΥΠΑ, ευθεία επίθεση στον κλάδο των ΗΜΑΕΚ

11 Ιουλίου, 2025

Ένταξη της ναυπήγησης νέων ρυμουλκών στον Αναπτυξιακό Νόμο ζητά η Ένωση Πλοιοκτητών Ρυμουλκών

11 Ιουλίου, 2025

Αίτημα πτώχευσης υπέβαλε η Retrack Slovakia, θυγατρική της VTG

11 Ιουλίου, 2025

Διπλασιάζονται οι αμοιβές για το ΔΣ της ζημιογόνου ρουμάνικης Tarom

11 Ιουλίου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr