ΑρχικήΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑΤα ΕΛΤΑ αλλάζουν τα «παραδοσιακά» γραμματοκιβώτια στα πρότυπα των Σουηδικών Ταχυδρομείων

Τα ΕΛΤΑ αλλάζουν τα «παραδοσιακά» γραμματοκιβώτια στα πρότυπα των Σουηδικών Ταχυδρομείων

Τα ΕΛΤΑ αλλάζουν τα «παραδοσιακά» γραμματοκιβώτια στα πρότυπα των Σουηδικών Ταχυδρομείων.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Ηλίας Αθανασίου στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, ο Οργανισμός πρόκειται να αντικαταστήσει τα σημερινά γραμματοκιβώτια με «ηλεκτρονικά», όπως έχουν πράξει τα Σουηδικά Ταχυδρομεία.

«Όλοι οι λογαριασμοί θα παραλαμβάνονται σε μία εφαρμογή, συγκεντρωμένοι σε ένα σημείο αναφοράς για το χρήστη.

Ο χρήστης θα ειδοποιείται για την ημερομηνία λήξης των λογαριασμών και θα μπορεί να τους εξοφλεί ηλεκτρονικά. Αυτό βλέπουμε εμείς ως ευκαιρία», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, εστιάζοντας στην επόμενη ημέρα των ΕΛΤΑ.

«Μπορούν να είναι κυρίαρχα στον τομέα της ηλεκτρονικής διανομής εντύπων, να δραστηριοποιηθούν δηλαδή εκεί που λαμβάνει χώρα η μεγάλη επανάσταση παγκοσμίως στον κλάδο μας.

Στο κέντρο, ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ Ηλίας Αθανασίου

Διαθέτουμε το μεγαλύτερο ταχυδρομικό δίκτυο της χώρας με 1.200 σημεία εξυπηρέτησης και software για τη διαχείριση των ταχυδρομικών αντικειμένων που μπορεί να αποφέρει πολλαπλασιαστικά οφέλη για τον πελάτη και την εταιρία, μέσω της τεχνολογίας που θα είναι καταλύτης για τις μελλοντικές εξελίξεις των ΕΛΤΑ.

Για παράδειγμα, ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να επιλέγει μέσω κινητού τηλεφώνου το σημείο παραλαβής ενός δέματος, που θα μπορούσε να είναι ένα πρατήριο καυσίμων, ένα ξενοδοχείο με 24ωρη εξυπηρέτηση ή ένα smart box στο Μετρό», εξήγησε ο κ. Αθανασίου.

Ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ υπογράμμισε ότι η σχέση των ΕΛΤΑ με την τεχνολογία είναι διττή: αφενός έχει επηρεαστεί αρνητικά ο τζίρος της εταιρείας από την ψηφιοποίηση των παραδοσιακών μέσων, αφετέρου ο ταχυδρομικός τομέας παρουσιάζει ιδιαίτερες και μεγάλες ευκαιρίες με τη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας.

«Κάθε μήνα περίπου 4 εκατ. πελάτες επισκέπτονται τα καταστήματα μας και την ιστοσελίδα μας, περίπου το 40% του πληθυσμού της χώρας», τόνισε ο κ. Αθανασίου, συμπληρώνοντας ότι «αυτό αποτελεί μία σοβαρή αξία και η τεχνολογία θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε πιο στοχευμένες και πρωτοποριακές υπηρεσίες».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο