• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom
    MMM

    Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

    8 Φεβρουαρίου, 2023
    Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές
    INTERNATIONAL

    International cooperation exercise between railway infrastructure managers

    8 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το σχέδιο «διάσωσης» των ΕΛΤΑ έχει «παραλύσει» μεγάλο μέρος του δικτύου, υποστηρίζει η ΠΟΣΤ

vvegiazi by vvegiazi
14 Απριλίου, 2021
στο ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
0
Τα δικαιώματα όσων ταξιδεύουν με πλοίο: Χρηστικές πληροφορίες από την ΕΚΠΟΙΖΩ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Για την εξέλιξη του πλάνου μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ τοποθετήθηκαν οι εργαζόμενοι.

Σε διαδικτυακή ανάρτησή της, η ΠΟΣΤ κρατά αποστάσεις από την πορεία του πλάνου μετασχηματισμού του Οργανισμού, υποστηρίζοντας – μεταξύ άλλων – ότι έχει οδηγήσει στην συρρίκνωση του δικτύου, ζητώντας πιο λεπτομερή ενημέρωση από τη διοίκηση και το αρμόδιο υπουργείο.

Η ανάρτηση της ΠΟΣΤ

Συνάδελφοι,

Δυστυχώς, η κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει τα ΕΛΤΑ μας φέρνει στο μυαλό τη λαϊκή παροιμία «κάθε θαύμα τρεις ημέρες, το μεγάλο τέσσερις».

Το περίφημο και πολυπρόβλητο σχέδιο διάσωσης και μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ έχει προς στιγμή οδηγήσει σε παράλυση το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου της εταιρείας, δημιουργώντας σημαντικότατα προβλήματα στην εξυπηρέτηση.

Η χρηματοδότηση για την εξυγίανση των οικονομικών και η εφαρμογή του προγράμματος εθελουσίας εξόδου 2000 εργαζόμενων δε συνοδεύονται από την παράλληλη αναδιοργάνωση και τις αναγκαίες επιχειρησιακές προσαρμογές.

Συγκεκριμένα διαπιστώνονται:

-Η εθελουσία εξελίσσεται με βραδύτερους ρυθμούς, από αυτούς που θα έπρεπε να υπάρχουν.

-Οι προσαρμογές στη νέα κατάσταση, που διαμορφώνεται με την κατά 40% μείωση του προσωπικού, είναι από ανύπαρκτες έως ελάχιστες.

-Για ανεξήγητο λόγο οι προσλήψεις νέου τακτικού προσωπικού δεν προγραμματίζονται ακόμη (γιατί;).

-Το δίκτυο παραμένει ως είχε, με κίνδυνο να καταστεί, λόγω έλλειψης στοιχειώδους στελέχωσης, προβληματικό στη διαχείρισή του και ανεπαρκές όσον αφορά τη δυνατότητά του να εξυπηρετήσει τον πελάτη.

-Οι εξαγγελίες για ένα σύγχρονο, ψηφιακό και τεχνολογικά αναβαθμισμένο Ταχυδρομείο όχι μόνο δεν  προκαλούν αισιοδοξία, όπως κανονικά θα έπρεπε, αλλά «χάνονται» και αυτοακυρώνονται από την ασάφεια και την απροσδιοριστία τους.

Δικαιολογημένα οι πολίτες είναι αγανακτισμένοι και ο ταχυδρομικός κόσμος αισθάνεται ανασφάλεια.

Για να αναστραφεί το αρνητικό κλίμα είναι απαραίτητο να περιγραφεί με λεπτομέρεια από Διοίκηση και Πολιτική Ηγεσία, ποια είναι ακριβώς τα νέα μετασχηματισμένα ΕΛΤΑ που επιδιώκουν να δημιουργήσουν.

Να περιγραφεί σε αδρές γραμμές η διάρθρωση και ο τρόπος λειτουργίας τους, καθώς και το επιδιωκόμενο παραγωγικό τους αποτέλεσμα. Ποιος θα είναι ο ρόλος που θα έχουν τα νέα ΕΛΤΑ στην ταχυδρομική αγορά και ποια η μορφή τους;

Όσο αυτά δε γίνονται, τόσο αυξάνονται τα προβλήματα και η οργή στην κοινωνία και επιτείνεται το αίσθημα της απογοήτευσης και της απαισιοδοξίας στην ταχυδρομική οικογένεια.

Για εμάς, η ποιοτική ταχυδρομική εξυπηρέτηση δεν είναι απλά αίτημα των κατοίκων της χώρας, είναι θεσμοθετημένο δικαίωμά που πρέπει απαρέγκλιτα να ικανοποιηθεί!

Για εμάς, οι ανθρώπινες συνθήκες εργασίας, η αξιοπρέπεια και η επαγγελματική προοπτική των εργαζόμενων στα ΕΛΤΑ είναι αδιαπραγμάτευτες!

Με αυτές τις συνθήκες να επικρατούν, χωρίς να έχουν διευκρινιστεί οι επιχειρησιακές προτεραιότητες του Οργανισμού και χωρίς να έχει προσληφθεί ακόμα ο σύμβουλος για το μετασχηματισμό του ΕΛΤΑ, αναμένεται να ανακοινωθεί και να προχωρήσει για έγκριση το Επιχειρησιακό Οργανόγραμμα.

Από αυτά που διαρρέονται, γιατί επίσημα δεν υπάρχει ενημέρωση, το Οργανόγραμμα δε μοιάζει καθόλου με τα αντίστοιχα άλλων μεγάλων Εταιρειών (Τραπεζών, Εταιρειών Ομίλου ΔΕΗ κ.α.), που αποτελούν συγκρίσιμα καλά παραδείγματα.

Σήμερα, που ο Οργανισμός προσπαθεί να ορθοποδήσει και να κλείσουν πληγές του παρελθόντος, το να μη γίνουν ζωτικής σημασίας λάθη δεν είναι μόνο κάτι απόλυτα απαραίτητο για την καλή λειτουργία της εταιρείας, είναι και υποχρέωση προς τον Έλληνα φορολογούμενο που πληρώνει.

Επομένως, θα ήταν ενδεδειγμένο και ιδιαίτερα χρήσιμο οι παρεμβάσεις που θα περιλαμβάνονται να έχουν προσωρινό και μεταβατικό χαρακτήρα. Οι νέες «υπηρεσίες» να έχουν χαρακτήρα Προσωρινών Αδιαβάθμητων Οργανωτικών Μονάδων (Π.Α.Ο.Μ) και να αντικαταστήσουν τις παλαιότερες μετά την πρόσληψη συμβούλου και τη γνώμη αυτού.

Η Ομοσπονδία αναγνωρίζει την κρισιμότητα των στιγμών και παρακολουθεί προσεκτικά τις εξελίξεις. Δηλώνουμε ότι θα μας βρει απέναντί του ο οιοσδήποτε τολμήσει να βλάψει το μέλλον και την προοπτική του Οργανισμού, υπηρετώντας αντίθετες προς τα συμφέροντα του Ταχυδρομείου σκοπιμότητες.

Καλούμε Διοίκηση και Κυβέρνηση να υιοθετήσουν τις πολιτικές εκείνες που απαιτούνται για να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο, βιώσιμο και ανταγωνιστικό Ταχυδρομείο.

Tags:ΠΟΣΤΕΛΤΑ

Σχετικά Άρθρα

ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Καθυστερήσεις στη ταχυδρομική εξυπηρέτηση των ΕΛΤΑ λόγω έντονων καιρικών φαινομένων

6 Φεβρουαρίου, 2023
Κατά 25,8% αυξήθηκε πέρσι το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελβετία
(ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

H «ακτινογραφία» της αγοράς των ταχυμεταφορών: Η πορεία εσόδων και αντικειμένων

2 Φεβρουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023
Θρίλερ με την «Καθολική Υπηρεσία» των ΕΛΤΑ. Την επόμενη εβδομάδα η τροπολογία στη Βουλή
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Αλλάζει, εκ νέου, η διοίκηση των ΕΛΤΑ. Το Υπερταμείο επέλεξε τον νέο Διευθύνοντα Σύμβουλο

20 Ιανουαρίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Η εξέλιξη του προγράμματος μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ. Τι αναφέρει το Υπερταμείο

9 Ιανουαρίου, 2023
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Αυξήσεις μισθών 4,8% στην ΕΛΤΑ Courier αποφάσισε ο ΟΜΕΔ

4 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Η Siemens εγκαθιστά 6 σύγχρονες μηχανές διαλογής στα ταχυδρομεία της Αυστραλίας

Ο Paul Graham αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Australia Post

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Εκχιονισμό της γραμμής αναμένει ο Προαστιακός για να εκκινήσουν τα δρομολόγια

Σε επιφυλακή η Hellenic Train και ο ΟΣΕ, λόγω της κακοκαιρίας «Barbara». Πως ενημερώνονται οι επιβάτες

5 Φεβρουαρίου, 2023
Ταχύπλοα δρομολόγησε η SEAJETS από και προς Θεσσαλονίκη και Καβάλα

H είσοδος της Seajets στη MIG και οι πιθανές εξελίξεις στην ακτοπλοΐα (Attica, ANEK)

3 Φεβρουαρίου, 2023
Ακυρώνονται δρομολόγια του Προαστιακού στο τμήμα Κορωπί – Κάντζα, Αεροδρόμιο – Λιόσια και Αθήνα – Χαλκίδα

Τα πρωινά δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται στις 8 Φεβρουαρίου. Καθυστερήσεις σε άλλα, λόγω χιονιού

8 Φεβρουαρίου, 2023
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου

Τα “κατάφερε” το λιμάνι του Βόλου: 8 οι ενδιαφερόμενοι για την απόκτηση του 67%. Το προφίλ τους

3 Φεβρουαρίου, 2023
Αλαλούμ στο σιδηρόδρομο. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «αδειάζει» τον ΟΣΕ για το δίκτυο και την ταλαιπωρία επιβατών

Τα δρομολόγια της Hellenic Train που καταργούνται την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου. Διαπιστώνονται και καθυστερήσεις

7 Φεβρουαρίου, 2023

Σε ετοιμότητα ο ΟΑΣΑ για την κακοκαιρία «Barbara», τα δρομολόγια που τροποποιήθηκαν ή ακυρώθηκαν

5 Φεβρουαρίου, 2023
Σε λειτουργία 155 λεωφορειακές γραμμές, κανονικά το μετρό και ο ηλεκτρικός

Με ειδικό πρόγραμμα δρομολογίων ο ΟΑΣΑ τη Δευτέρα 6/2. Oι γραμμές των λεωφορείων σε μερική λειτουργία ή αναστολή

6 Φεβρουαρίου, 2023
Η γραμμή 2 του Μετρό θα επεκταθεί προς τη Γλυφάδα με 3 νέους σταθμούς

Διακοπή λειτουργίας του μετρό προς το αεροδρόμιο της Αθήνας, κανονικά ο προαστιακός

6 Φεβρουαρίου, 2023
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

“Επιδημία” πτωχεύσεων στις αερομεταφορές: Σε “κενά αέρος” η νορβηγική Flyr

1
Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

Ο απολογισμός και οι δράσεις – πρωτοβουλίες της ΡΑΛ για το 2023

8 Φεβρουαρίου, 2023
Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

Η SEAJETS απέκτησε νέο κρουαζιερόπλοιο, το Costa Magica

8 Φεβρουαρίου, 2023

Στο 34,78% αυξήθηκε η συμμετοχή της Winex στην Intrakat

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στους δρόμους της Αθήνας οι 25 συρμοί τραμ Citadis X05 της Alstom

Στάση εργασίας στο τραμ, από τις 10 ως τις 13.30, στις 15 Φεβρουαρίου

8 Φεβρουαρίου, 2023
Διαμαρτυρία ταχυδρομικών στο διοικητικό συμβούλιο των «Ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ»

ΕΛΤΑ Courier: Καθυστερήσεις αποστολών στους νησιωτικούς προορισμούς, λόγω απεργιών

8 Φεβρουαρίου, 2023
Στα «χέρια» των Ιταλών η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έναντι 45 εκατ. Νέα δεδομένα στις εγχώριες συνδυασμένες μεταφορές

International cooperation exercise between railway infrastructure managers

8 Φεβρουαρίου, 2023
Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Iστορικό υψηλό κύκλο εργασιών και νέα εταιρική ταυτότητα για την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

8 Φεβρουαρίου, 2023
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα

Κανονικά η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων από το ύψος του Α/Κ Καλυφτάκη μέχρι τα όρια του Ν. Αττικής

8 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ