ΑρχικήΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑΤο e-Commerce «στήριξε» τα έσοδα (14,8 δισ. ευρώ) γ’ τριμήνου της Deutsche Post DHL

Το e-Commerce «στήριξε» τα έσοδα (14,8 δισ. ευρώ) γ’ τριμήνου της Deutsche Post DHL

Αυξημένα κατά 1,4%, στα 14,8 δισ. ευρώ, ήταν τα έσοδα της Deutsche Post DHL στο γ’ τρίμηνο του 2018, με τον γερμανικό όμιλο να δηλώνει ότι βρίσκεται στο σωστό δρόμο για την επίτευξη του οικονομικού του ετήσιου στόχου.

Όπως ανακοινώθηκε, τα τμήματα Express και Global Forwarding συνέβαλλαν κυρίως στην αύξηση των οργανικών εσόδων του ομίλου, συνεχίζοντας να διάγουν ανοδική πορεία εξαιτίας της απότομης αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) και της δυναμικής των διεθνών εμπορικών ροών.

Τα EBIT του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 376 εκατ. ευρώ κατά το εξεταζόμενο τρίμηνο, αρκετά χαμηλότερα (834 εκατ. ευρώ) έναντι του 2017, παρόλα αυτά κυμάνθηκαν εντός των προβλέψεων της Deutsche Post DHL.

Αξιοσημείωτο είναι ότι, όλα τα τμήματα της DHL σημείωσαν αυξημένα λειτουργικά κέρδη, πλην του Post-Commerce-Parcel (PeP), γεγονός που ωστόσο αναμενόταν. Η πτώση οφείλεται κυρίως σε προγραμματισμένες, ήδη γνωστοποιημένες, εφάπαξ χρεώσεις που σχετίζονται με τα μέτρα αναδιάρθρωσης του εν λόγω τμήματος.

Σημειωτέον, από το συνολικό κόστος αναδιάρθρωσης, ύψους 500 εκατ. ευρώ, για το σύνολο του 2018, ο γερμανικός όμιλος αναγνώρισε τα 392 εκατ. κατά το γ’ τρίμηνο του 2018.

Με βάσει τα παραπάνω, τα EBIT του ομίλου ανήλθαν στα 768 εκατ. ευρώ.

Τέλος, ο όμιλος Deutsche Post DHL δαπάνησε 45 εκατ. ευρώ για επενδύσεις, από τις συνολικά 150 ευρώ που θα πραγματοποιήσει εντός του έτους, με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας.

«Ο όμιλος Deutsche Post DHL παραμένει σε καλή κατάσταση με άθικτους τους θεμελιώδεις αναπτυξιακούς οδηγούς του. Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στις συνεχείς καλές επιδόσεις των τμημάτων Express, Global Forwarding, Freight και Supply Chain στο γ’ τρίμηνο.

Αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις στο τμήμα Post-eCommerce-Parcel με αποφασιστικότητα και σημειώνουμε πρόοδο στην εφαρμογή των εξαγγελθέντων μέτρων για τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της αναδιάρθρωσης κόστους.

Τα αποτελέσματα των προσπαθειών μας θα είναι ορατά στη διάρκεια του επόμενου έτους», σύμφωνα με τον Frank Appel, διευθύνοντα σύμβουλο της Deutsche Post DHL Group.

Καταλήγοντας, ο ίδιος δηλώνει πεπεισμένος ότι ο γερμανικός κολοσσός θα καταφέρει να πιάσει τους οικονομικούς στόχους του 2018 και του 2020, παρά την αύξηση των μακροοικονομικών παραγόντων κινδύνου των τελευταίων μηνών, εξαιτίας εμπορικών διαφορών και συναλλαγματικών διακυμάνσεων.

Β. Βεγιάζη

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο