• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022
    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022
    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Έρχονται καλύτερες ή χειρότερες ημέρες για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

ffotinos by ffotinos
20 Ιουνίου, 2016
στο (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Έρχονται καλύτερες ή χειρότερες ημέρες για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Θα είναι μια καλύτερη εταιρεία, εάν ιδιωτικοποιηθεί ή εάν μείνει κρατική; Αρκετοί, όπως στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ, υποστηρίζουν ότι η ιδιωτικοποίηση αποτελεί μονόδρομο για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της.

Από την άλλη πλευρά, στελέχη του υπ. Μεταφορών, αλλά και η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ υποστηρίζουν ότι το δημόσιο μπορεί να της προσδώσει την αναγκαία αναπτυξιακή τροχιά. Το σίγουρο είναι ένα: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν μπορεί να μείνει ως έχει.

Οι επιδόσεις της, τόσο στη διακίνηση επιβατών, όσο και εμπορευμάτων είναι «μέτριες»,δεδομένου ότι η εταιρεία διαθέτει το μονοπώλιο στις εγχώριες σιδηροδρομικές επιβατικές μεταφορές (με εξαίρεση το τμήμα Δουκ. Πλακεντίας – ΔΑΑ, που πηγαίνει και το Μετρό) και – μέχρι πρόσφατα – στις εμπορευματικές μεταφορές.

Το 2014, τα έσοδα από τους επιβάτες (δεν περιλαμβάνεται η επιδότηση των «ΥΓΟΣ») έφταναν τα 58,4 εκατ. και από τα εμπορεύματα τα 18,4 εκατ., με συνολικό κύκλο εργασιών 142 εκατ.

Ο υποψήφιος αγοραστής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο όμιλος Ferrovie dello Stato Italiane είχε, το 2015, έσοδα 8,6 δις. και αντίστοιχα, η Trenitalia 5,5 δις.

Μπορεί η ελληνική αγορά να μην έχει το μέγεθος της ιταλικής, ωστόσο η κολοσσιαία διαφορά οφείλεται στο γεγονός ότι οι ιταλικές κυβερνήσεις, διαχρονικά, προσπαθούσαν να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητα του σιδηροδρόμου, έναντι άλλων μέσων, σε αντίθεση με τα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα.

Οι ιδιώτες «υφαρπάζουν» το εμπορευματικό έργο. Asset της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι εργαζόμενοι

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως και να έχει, αναμένεται να αντιμετωπίσει ισχυρότατο ανταγωνισμό στις εμπορευματικές μεταφορές.

Η ΡΑΣ έχει χορηγήσει τη σχετική άδεια, τόσο στην Rail Cargo Logistics Goldair (ελληνο – αυστριακών συμφερόντων), όσο και στην «PIRAEUS EUROPE ASIA RAIL LOGISTICS Ανώνυμη Εταιρία Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας (PEARL S.A.)», η οποία είναι συμφερόντων της κινεζικής Cosco.

Με την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα και – σύμφωνα με αναλυτές της σιδηροδρομικής αγοράς – η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένεται να χάνει σταδιακά μερίδιο στις εμπορευματικές μεταφορές, προς όφελος των ανταγωνιστών της.

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην περίπτωση που διατηρηθεί δημόσια, κινδυνεύει να απομείνει με το επιβατηγό έργο και με ελάχιστο εμπορευματικό. Αυτό έχει να κάνει και με την πίεση, που ασκηθεί από την ΕΕ, αλλά και από ανταγωνιστές για τυχόν παράνομες ενισχύσεις», υπογραμμίζουν οι ίδιοι αναλυτές.

Το ανωτέρω σκεπτικό αποκρούουν στελέχη του υπ. Μεταφορών και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. «Έχουμε στη διάθεσή μας όλα τα νομικά εργαλεία για να ανακρούσουμε τους ισχυρισμούς της ΕΕ. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όχι μόνο δεν θα συρρικνωθεί, αλλά θα αναπτυχθεί, με νέο τροχαίο υλικό και προσωπικό», σημειώνουν.

Μακάρι, είτε δημόσια, είτε ιδιωτική, η πολύπαθη εταιρεία δικαιούται «καλύτερων ημερών».

Tags:PIRAEUS EUROPE RAIL ASIA LOGISTICSΟΣΕΤΡΑΙΝΟΣΕ

Σχετικά Άρθρα

Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022
Ποιο είναι το μεγάλο στοίχημα στις εμπορευματικές μεταφορές; Η σύνδεση του σιδηροδρόμου με λιμάνια και ΒΙΠΕ
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

ΟΣΕ και Hellenic Train καλούνται να «καθίσουν στο ίδιο τραπέζι»

6 Ιουλίου, 2022
Το πάθημα έγινε μάθημα. Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος, τα έκτακτα μέτρα
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Δήλωση Ν. Παππά σχετικά με την κατάθεση του νομοσχεδίου για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές

5 Ιουλίου, 2022
Η ΡΑΣ αφαίρεσε (ανενεργή) σιδηροδρομική άδεια από εταιρεία logistics
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Η απόφαση της ΡΑΣ για την αντιπαράθεση ΟΣΕ – Hellenic Train για τα τέλη χρήσης του δικτύου

5 Ιουλίου, 2022
Οι αρρυθμίες πλέον στον σιδηρόδρομο «βγαίνουν προς τα έξω»
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές. Στη Hellenic Train για 10+5 χρόνια

5 Ιουλίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα σε ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ και Hellenic Train

4 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Christmas bonus for carriers as Asia-Europe container shipping freight rates stay firm

Στα 142 δις. το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισέρευσε στην Ελλάδα από το 2006

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022

Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

4 Ιουλίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους

Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

6 Ιουλίου, 2022

Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022

«Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

6 Ιουλίου, 2022
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA

Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

6 Ιουλίου, 2022
Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος

Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

6 Ιουλίου, 2022
Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022
Δυναμική ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης αναμένει η Fraport το 2022. Δηλώσεις Στ. Σούλτε

St. Schulte, Fraport: Τα προβλήματα στις πτήσεις θα διαρκέσουν μήνες, παρά τις προσλήψεις προσωπικού

6 Ιουλίου, 2022
Άκαρπη η συνάντηση του Γάλλου πρωθυπουργού με τα συνδικάτα. Συνεχίζεται η απεργία στην SNCF

Απεργούν οι εργαζόμενοι της SNCF διεκδικώντας την επαναδιαπραγμάτευση μισθών

6 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ