• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 17 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

    17 Αυγούστου, 2022
    To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

    17 Αυγούστου, 2022
    Το μέλλον των αερομεταφορών: Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic που αγόρασε η ΑΑ
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το μέλλον των αερομεταφορών: Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic που αγόρασε η ΑΑ

    17 Αυγούστου, 2022
    MMM

    Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

    17 Αυγούστου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

    17 Αυγούστου, 2022
    Για μια προοδευτική αντίληψη των Logistics
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Πως τα ακριβότερα ναυτιλιακά καύσιμα οδηγούν σε ακριβότερα εισιτήρια

    17 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

    17 Αυγούστου, 2022
    To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

    17 Αυγούστου, 2022
    Το μέλλον των αερομεταφορών: Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic που αγόρασε η ΑΑ
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το μέλλον των αερομεταφορών: Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic που αγόρασε η ΑΑ

    17 Αυγούστου, 2022
    MMM

    Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

    17 Αυγούστου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

    17 Αυγούστου, 2022
    Για μια προοδευτική αντίληψη των Logistics
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Πως τα ακριβότερα ναυτιλιακά καύσιμα οδηγούν σε ακριβότερα εισιτήρια

    17 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τα αεροδρόμια αποτελούν το «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ, η περίπτωση του ΔΑΑ

vvegiazi by vvegiazi
25 Ιουλίου, 2022
στο (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ
0
«Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι εμβληματικό asset, δεν υπάρχει πίεση για την πώληση του 30%»
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τα ελληνικά αεροδρόμια αναδεικνύονται ως ένα από τα πλέον «δυνατά χαρτιά» του Υπερταμείου και του ΤΑΙΠΕΔ.

Αυτό φάνηκε από το τίμημα της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport Greece (1,23 δις), αλλά και από το τίμημα της ανανέωσης της υφιστάμενης σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου της Αθήνας (1,12 δις).

Επίσης, από την οικονομική προσφορά που κατατέθηκε για την κατασκευή και εκμετάλλευση του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης (480 εκατ.).

Τώρα, βρισκόμαστε ενώπιον δυο σημαντικών εξελίξεων: Την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για την παραχώρηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας, αλλά και τη διαφαινόμενη είσοδο του αεροδρομίου της Αθήνας στο Χρηματιστήριο.

Μάλιστα, υπάρχει και συνέχεια: Ο διαγωνισμός για την αξιοποίηση και των υπολοίπων 22 κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων, που έχει στο χαρτοφυλάκιο το Υπερταμείο και σήμερα διαχειρίζεται η ΥΠΑ.

Το αποτέλεσμα: Το σύνολο των ελληνικών αεροδρομίων θα τελεί υπό ιδιωτικό management, αποδεικνύοντας το ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον που υπάρχει για αυτά.

Η περίπτωση του αεροδρομίου της Αθήνας

Το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» της Αθήνας εγκαινιάστηκε το 2001, αντικαθιστώντας το αεροδρόμιο του Ελληνικού,  το οποίο είχε περιορισμένες δυνατότητες.

Η εταιρεία Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ιδρύθηκε το 1996, μέσω της σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

Η «Σύμβαση Ανάπτυξης Αεροδρομίου» (ΣΑΑ), που κυρώθηκε από τον νόμο 2338/95, και μεταγενέστερα δυνάμει του νόμου 4594/2019, προβλέπει την πεντηκονταετή εκχώρηση της επικαρπίας του αεροδρομίου.

Ο ΔΑΑ διοικείται και λειτουργεί ως εταιρεία του ιδιωτικού τομέα, με το ελληνικό δημόσιο να κατέχει το 55% των μετοχών (30% ΤΑΙΠΕΔ και 25% Υπερταμείο) και το υπόλοιπο 45% να βρίσκεται στην κατοχή ιδιωτών (40% PSP και 5% οικογένεια Κοπελούζου).

Το αεροδρόμιο Αθήνας “χτυπά” την πόρτα του Χρηματιστηρίου

  • 01

    ΤΟ 2019 ΗΤΑΝ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΡΕΚΟΡ

    Με διακίνηση 25,57 εκατ. επιβατών και έσοδα 506,6 εκατ. ευρώ  

    1
    Copied
    ΤΟ 2019 ΗΤΑΝ Η ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΡΕΚΟΡ

    Με διακίνηση 25,57 εκατ. επιβατών και έσοδα 506,6 εκατ. ευρώ  

  • 02

    Ο ΔΑΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ

    Το ελληνικό δημόσιο κατέχει το 55% των μετοχών και το 45% ιδιώτες 

    Copied
    Ο ΔΑΑ ΕΧΕΙ ΜΕΤΟΧΟΥΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΕΣ

    Το ελληνικό δημόσιο κατέχει το 55% των μετοχών και το 45% ιδιώτες 

  • 03

    Η ΔΙΕΤΙΑ 2020 - 21 ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΗ

    Το 2020 διακίνησε 8,07 εκατ. επιβάτες και το 2021 12,34 εκατ. επιβάτες 

    Copied
    Η ΔΙΕΤΙΑ 2020 - 21 ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΗ

    Το 2020 διακίνησε 8,07 εκατ. επιβάτες και το 2021 12,34 εκατ. επιβάτες 

  • 04

    ΘΕΤΙΚΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΦΕΤΟΣ

    Σε επίπεδο 6μήνου, η επιβατική κίνηση ήταν μειωμένη 20,3% σε σχέση με το 2019

    Copied
    ΘΕΤΙΚΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΦΕΤΟΣ

    Σε επίπεδο 6μήνου, η επιβατική κίνηση ήταν μειωμένη 20,3% σε σχέση με το 2019

Το αεροδρόμιο της Αθήνας έχει υποστεί μεγάλες διακυμάνσεις τα τελευταία χρόνια. Από τα «δύσκολα» χρόνια των εγχώριων κοινωνικών «αναταραχών» και της κρίσης χρέους, στη χρονιά – ρεκόρ του 2019 και την αμέσως επόμενη χρονιά (2020), στην «απόλυτη καταστροφή».

Για παράδειγμα, το 2004 το αεροδρόμιο της Αθήνας διακίνησε 13,66 εκατ. επιβάτες, το 2012 12,94 εκατ., το 2019 25,57 εκατ., το 2020 8,07 εκατ. (χρονιά αρνητικού ρεκόρ) και το 2021 12,34 εκατ.

Παρ’ όλες τις αντικειμενικές δυσκολίες, προκλήσεις και ευκαιρίες της κάθε περιόδου, ο στόχος παρέμενε πάντα ο ίδιος: η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού στο σύνολο του έτους.

Όπως επισημαίνουν αεροπορικοί αναλυτές, οι home – carriers, όπως η AEGEAN και η SKY express, αλλά και επιμέρους εταιρείες, οι οποίες – ανά περιόδους – δημιουργούν μια μικρή βάση (Ryanair, Volotea, κ.α.) αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες για την πορεία ανάπτυξης του αεροδρομίου της Αθήνας.

Η σταδιακή επανάκαμψη του ΔΑΑ

Το αεροδρόμιο της Αθήνας δείχνει να επανακάμπτει, με αποτέλεσμα το ΤΑΙΠΕΔ να εξετάζει πλέον την ακύρωση της υφιστάμενης διαγωνιστικής διαδικασίας για την εκχώρηση του 30% του αεροδρομίου, προκρίνοντας την εισαγωγή του στο Χρηματιστήριο.

Ο διαγωνισμός για την εκχώρηση του 30% του ΔΑΑ έχει «παγώσει» από το ξεκίνημα της πανδημίας, με 9 σχήματα να παραμένουν στη διαδικασία. Πριν την πανδημία, οικονομικοί αναλυτές εκτιμούσαν ότι, για το 30% του αεροδρομίου, το ΤΑΙΠΕΔ δύναται να εισπράξει από 1,5 έως 2,0 δισ. ευρώ.

Το Ταμείο βρίσκεται σε συζητήσεις με όλους τους μετόχους του αεροδρομίου και φαίνεται ότι, πολύ σύντομα, θα υπάρξουν αποφάσεις.

Άξιο αναφοράς είναι ότι, η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ, σε ενημερωτική εκδήλωση με εκπροσώπους του Τύπου αναφέρθηκε με άκρως θετικά σχόλια για το αεροδρόμιο της Αθήνας, υποστηρίζοντας ότι τυχόν είσοδος του στο Χρηματιστήριο θα προσδώσει δυναμική στην εγχώρια κεφαλαιαγορά.

Επίσης, τόνισαν ότι, σε σχέση με άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, η κίνηση έχει ανακάμψει και ότι – σε επιχειρησιακό επίπεδο – δεν παρατηρούνται καθυστερήσεις στις πτήσεις.

Οικονομικά μεγέθη αεροδρομίου Αθήνας

Σε εκατ. ευρώ202020192018
Έσοδα186,1506,6478,7
Κέρδη / ζημιές μετά από φόρους-41,9174,4171,0

Πάντως, σε οικονομικό επίπεδο, η διετία 2020 – 21 άφησε «πληγές». Το αεροδρόμιο της Αθήνας, όπως και η Fraport Greece, προχωρά στην αναχρηματοδότηση των δανείων του, αλλά και στη σύναψη νέων, καθότι η διετία της πανδημίας (2020 – 21), με την αξιοσημείωτη πτώση του κύκλου εργασιών, προκάλεσε ένα σημαντικό χρηματοδοτικό «κενό».

Μάλιστα, το καλοκαίρι του 2021 ψηφίστηκε και νόμος στη Βουλή για την οικονομική στήριξη της Fraport Greece και του αεροδρομίου “Ελ. Βενιζέλος”, ο οποίος προέβλεπε μέτρα 177,9 εκατ. ευρώ για τη Fraport Greece και έως 130 εκατ. ευρώ για το αεροδρόμιο της Αθήνας (τα μέτρα αυτά αφορούσαν, κυρίως, μετάθεση πληρωμών).

Στην έκτακτη γενική συνέλευση στα τέλη Ιουλίου, οι μέτοχοι του ΔΑΑ καλούνται να αποφασίσουν για την αναχρηματοδότηση των υφιστάμενων ομολογιακών δανείων και στη λήψη επιπρόσθετου δανείου μέχρι 320 εκατ. ευρώ.

Αμιγώς, στα οικονομικά μεγέθη του αεροδρομίου, το 2019, το σύνολο των λειτουργικών εσόδων ανήλθε στα 506,68 εκατ. και τα κέρδη μετά από φόρους στα 174,4 εκατ., ενώ το 2020 τα λειτουργικά έσοδα ανήλθαν στα 186,19 εκατ. και οι ζημιές μετά από φόρους στα 41,91 εκατ.

Οι αβεβαιότητες στις αερομεταφορές

Παρά τα – αδιαμφισβήτητα – θετικά μηνύματα της θερινής περιόδου (ο κόσμος ταξιδεύει «ελεύθερα» και με θέρμη έπειτα από 2 χρόνια και παρά τα προβλήματα στην ταξιδιωτική εμπειρία), για τη χειμερινή περίοδο εκφράζεται προβληματισμός, ο οποίος εδράζεται από το γεωπολιτικό και οικονομικό περιβάλλον.

Συγκεκριμένα, καθίσταται προφανές ότι, όσο εντείνονται οι πληθωριστικές πιέσεις, με τις ανατιμήσεις στο ενεργειακό κόστος και στο κόστος καυσίμων, το διαθέσιμο εισόδημα των επιβατών θα ελαχιστοποιείται. Επίσης, όλοι απεύχονται νέα έξαρση της πανδημίας ή εμφάνιση νέας πανδημίας.

Παράλληλα, δομικά προβλήματα εντοπίζονται, σε όλο και μεγαλύτερη έκταση, σε εταιρείες του ευρύτερου κλάδου των αερομεταφορών ως προς τις ελλείψεις προσωπικού, όπως αναδείχτηκε περίτρανα στο αεροδρόμιο του Άμστερνταμ και του Χίθροου.  

Είναι ενδεικτικό ότι, ενώ πριν από την πανδημία, οι αεροπορικές εταιρείες αυτή τη χρονική στιγμή θα αποφάσιζαν για το δίκτυο τους για το καλοκαίρι 2023, στην παρούσα φάση δεν έχουν ακόμη διαμορφώσει το οριστικό δίκτυό τους για τον χειμώνα 2022 – 2023.

Tags:ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΘΗΝΑΣΔΑΑΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ "ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ"ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ

Σχετικά Άρθρα

Ακόμα πιο «κοντά» στο καλοκαίρι του 2019 το αεροδρόμιο της Αθήνας. Στο -5,1% ο Ιούλιος
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ακόμα πιο «κοντά» στο καλοκαίρι του 2019 το αεροδρόμιο της Αθήνας. Στο -5,1% ο Ιούλιος

4 Αυγούστου, 2022
Το αεροδρόμιο της Αθήνας γίνεται πιο ψηφιακό: 5G Campus Network από την COSMOTE στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Σε αναχρηματοδότηση δανείων έως 320 εκατ. ευρώ προχωρά το αεροδρόμιο της Αθήνας

29 Ιουλίου, 2022
Τα πρώτα σημάδια μερικής αισιοδοξίας στις αερομεταφορές: Άνοδος επιβατών έπειτα από 14 μήνες
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Το ACI Europe «εξυμνεί» τις επιδόσεις των ελληνικών αεροδρομίων

29 Ιουλίου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Κίνητρα για την αύξηση της χωρητικότητας της εναέριας κίνησης και στον κλάδο των Πληροφοριών Πτήσεων (AFISO)

28 Ιουλίου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Αναμένονται 5,7 εκατ. αεροπορικές αφίξεις το β΄ εξάμηνο στην Αθήνα

25 Ιουλίου, 2022
Η Ελλάδα «ανοίγει» σταδιακά τα σύνορά της. Αυξάνονται οι ταξιδιώτες χωρίς επιβολή καραντίνας
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Σημαντική εξέλιξη για το αεροδρόμιο της Αθήνας: Οδεύει προς εισαγωγή στο Χρηματιστήριο

14 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Εγκρίθηκε, με 621 ψήφους υπέρ, από το Ευρωκοινοβούλιο η συμφωνία για το Brexit

Αισιοδοξία, αλλά όχι εφησυχασμός στη Fraport Greece. «Άγνωστος Χ» ο χειμώνας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022
Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων

Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

12 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1
Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα

Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

17 Αυγούστου, 2022
To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών

Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

17 Αυγούστου, 2022
Το μέλλον των αερομεταφορών: Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic που αγόρασε η ΑΑ

Το μέλλον των αερομεταφορών: Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic που αγόρασε η ΑΑ

17 Αυγούστου, 2022

Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

17 Αυγούστου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

17 Αυγούστου, 2022
Για μια προοδευτική αντίληψη των Logistics

Πως τα ακριβότερα ναυτιλιακά καύσιμα οδηγούν σε ακριβότερα εισιτήρια

17 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

Η MSC δείχνει να «παγιώνει» την 1η θέση στους Liners. Ακολουθεί η MAERSK, σε απόσταση CMA CGM και Cosco

16 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ