• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 31 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ενδιαφέρον από 8 επενδυτικά σχήματα για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

    31 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

    31 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Με νομοθετική ρύθμιση προχωρά ο σταθμός Μετεπιβίβασης Αστικής Συγκοινωνίας στη «Νέα Ελβετία»

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αναβαθμίζονται επιχειρησιακά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1

    31 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Χρυσή Διάκριση στα IoT Awards 2023

    31 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Plug-in Hybrid Q4: To σύστημα που «έβαλε στην πρίζα» την Alfa Romeo

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ενδιαφέρον από 8 επενδυτικά σχήματα για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

    31 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

    31 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Με νομοθετική ρύθμιση προχωρά ο σταθμός Μετεπιβίβασης Αστικής Συγκοινωνίας στη «Νέα Ελβετία»

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αναβαθμίζονται επιχειρησιακά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1

    31 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Χρυσή Διάκριση στα IoT Awards 2023

    31 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Plug-in Hybrid Q4: To σύστημα που «έβαλε στην πρίζα» την Alfa Romeo

    31 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Φταίνε οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας για τους μισθούς πείνας και την ανεργία;

ffotinos by ffotinos
11 Μαρτίου, 2017
στο (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας έχουν την ατυχία, στο αποκορύφωμα της τεχνολογικής τους αναβάθμισης (τηλεματική και αυτόματο σύστημα συλλογής κομίστρου – ΑΣΣΚ), να βρίσκονται στο επίκεντρο επιθέσεων και καταστροφών.

Από το 2004, ο ΟΑΣΑ «παλεύει» να «τρέξει» τους δυο ανωτέρω διαγωνισμούς. Επιτέλους, αυτοί στέφθηκαν από επιτυχία, με αποτέλεσμα την εγκατάσταση και λειτουργία της τηλεματικής σε 1.000 «έξυπνες στάσεις» και σε 1.750 λεωφορεία και 250 τρόλεϊ, ενώ το ΑΣΣΚ λειτουργεί, σε κάποιους σταθμούς, πιλοτικά.

Η τηλεματική και η εφαρμογή ΟΑSA Telematics έχει αγκαλιαστεί από το ευρύ κοινό, αφού προσφέρει, σε πραγματικό χρόνο, πληροφορίες για την άφιξη του λεωφορείου και τη βέλτιστη διαδρομή.

Αντίστοιχα, το ΑΣΣΚ σκοπεύει:

-Στη διευκόλυνση των μετεπιβιβάσεων, καθότι δεν θα απαιτείται αγορά περισσότερου του ενός εισιτηρίου,

-Τη μείωση του χρόνου επιβίβασης, λόγω της εξ αποστάσεως επικύρωσης, καθώς και από τη μείωση του χρόνου εξυπηρέτησης για την αγορά εισιτηρίων ή ανανέωσης των κομίστρων απεριόριστων διαδρομών,

-Τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής, αφού το σύστημα θα «κλείσει», συρρικνώνοντας σε κάποιο βαθμό τα επίπεδα επιδότησης που απαιτεί το σύστημα αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας για να λειτουργήσει.

-Στο μέλλον, θα υπάρχει δυνατότητα διαμόρφωσης δικαιότερης τιμολογιακής πολιτικής και κατανομής του κόστους μετακίνησης, με πιο δίκαιο τρόπο για το κοινωνικό σύνολο, ανάλογα με τη χρήση, όπως βάσει ζωνών, απόστασης, αριθμού επιβιβάσεων, εκπτώσεις μετεπιβιβάσεων, κ.α.

Αποτελεί πράξη κοινωνικής αντίστασης το κάψιμο λεωφορείων και η καταστροφή ακυρωτικών;

Δυστυχώς, την περίοδο που οι αστικές συγκοινωνίες αναβαθμίζονται, καταστρέφονται.

Από το Μάιο του 2015 έως σήμερα έχουν πυρποληθεί 5 τρόλεϊ, με κόστος ζημιάς 1.000.000 ευρώ, με την ΟΣΥ Α.Ε. να έχει λάβει αποζημίωση 350.000 ευρώ από την Ασφαλιστική Εταιρία για τα 2 εξ αυτών, ενώ εν αναμονή τελεί για την τρίτη αποζημίωση, με τη ζημιά να υπολογίζεται στις 650.000 ευρώ.

Κατά την ίδια περίοδο ολοσχερώς καταστράφηκε, επίσης συνέπεια εμπρησμού, ένα λεωφορείο, με τη ζημιά να υπολογίζεται στις 15.000 ευρώ και την αποζημίωση να βρίσκεται ακόμα σε εκκρεμότητα.

Παράλληλα, 18.686 ευρώ εκτιμάται ότι στοίχισε η επισκευή σε 216 παλαιού τύπου επικυρωτικές συσκευές εισιτηρίων, 25 τηλεχειριστήρια και 31 καλωδιώσεις εξοπλισμού επικύρωσης, που υπέστησαν δολιοφθορά και για τα οποία, η διαδικασία αποζημίωσης δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη.

 

Οι αστικές συγκοινωνίες, χωρίς να το θέλουν, βρίσκονται στο επίκεντρο κοινωνικής ανυπακοής, την περίοδο που εκσυγχρονίζονται.

 

Άγνωστο παραμένει ακόμη το κόστος από την κλοπή εξαρτημάτων του νέου εξοπλισμού για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, καθώς αυτός αποτελεί ακόμη δικαιοδοσία της αναδόχου εταιρίας και δεν έχει παραδοθεί επισήμως στην ΟΣΥ.

Η επιχειρηματολογία για τις καταστροφές

«Για όλους εμάς, τους από τα κάτω, εργάτες-τριες, ανέργους, μετανάστες-στριες, οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ δεν είναι βόλτες αναψυχής μέσα στην πόλη, αλλά εκβιαστική κοινωνική ανάγκη, η οποία σχετίζεται τόσο με την αναζήτηση και εύρεση εργασίας, όσο και με τη μεταφορά από και προς αυτήν, εξυπηρετώντας τα κέρδη των αφεντικών και των εταιρειών τους.

Δεν είμαστε διατεθειμένοι να σηκώσουμε το οικονομικό βάρος αυτού του εκβιασμού. Οι ήδη πετσοκομμένοι μισθοί και τα επιδόματα-ψίχουλα, οι απανωτοί φόροι και οι αυξημένες τιμές στα ράφια, η συνολικότερη καταλήστευσή μας σε επίπεδο καθημερινής διαβίωσης, δεν μας επιτρέπει να υποστούμε και “άλλα βάρη”, και “άλλες θυσίες”…

Έτσι, λοιπόν, εμείς δεν έχουμε παρά να αντισταθούμε έμπρακτα και να σαμποτάρουμε τα συστήματα ελέγχου στα ΜΜΜ, τόσο τα ήδη υπάρχοντα, όσο και αυτά που ήρθαν (μπάρες, ηλεκτρονικό εισιτήριο, τουρνικέ) και ετοιμάζονται να τεθούν σε εφαρμογή…», αναφέρεται, μεταξύ άλλων, σε επιστολή για την ανάληψη επίθεσης σε ΜΜΜ.

Άλλο θα έπρεπε να είναι το σημείο συζήτησης / διαφωνιών  

Οι αστικές συγκοινωνίες, χωρίς να το θέλουν, βρίσκονται στο επίκεντρο κοινωνικής ανυπακοής, την περίοδο που εκσυγχρονίζονται.

Ασφαλώς, σε μια χώρα, με μισθούς – πείνας και ανεργία, εξεγερμένοι νέοι θα εκφράσουν την αντίθεσή τους. Είναι «αντίσταση» το κάψιμο ενός λεωφορείου και η καταστροφή ακυρωτικών;

Όχι, λέμε εμείς. Είμαστε της άποψης ότι, όσο πιο προηγμένες είναι οι αστικές συγκοινωνίες, τόσο το καλύτερο για το ευρύ σύνολο, όσο και για τη δια-λειτουργικότητα της πόλης.

Η συζήτηση θα έπρεπε να περιστρέφεται γύρω από τον εκσυγχρονισμό του στόλου των λεωφορείων και του ηλεκτρικού, την σχέση τιμής εισιτηρίου / παρεχόμενων υπηρεσιών, την εγκατάσταση ζωνικού συστήματος, την προάσπιση των προσωπικών δεδομένων από το ηλεκτρονικό εισιτήριο, κτλ.

Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει και – σε κάποιο βαθμό – είναι λογικό. Αυτό που δεν είναι λογικό είναι ότι, τόσο το υπουργείο Μεταφορών, όσο και οι διοικήσεις ΟΑΣΑ και ΟΣΥ δεν έχουν «βγει μπροστά» – όσο θα έπρεπε – για την προάσπιση των αστικών συγκοινωνιών.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΑΣΣΚΟΑΣΑΟΣΥΣΤΑΣΥΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Κανονικά το μετρό στις 28 Μαρτίου, ανεστάλη η απεργία του ΣΕΛΜΑ

27 Μαρτίου, 2023
MMM

Τέλος η υποχρέωση χρήσης μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

27 Μαρτίου, 2023
MMM

“Ανοίγει” ο δρόμος για την πρόσληψη οδηγών και τεχνιτών σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ

27 Μαρτίου, 2023
MMM

24ωρη απεργία στο μετρό την Τρίτη 28 Μαρτίου, τα αιτήματα του ΣΕΛΜΑ

24 Μαρτίου, 2023
MMM

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τραμ και μετρό στις 25 Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023
MMM

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο
101012_Fraport_PaxTreppen-4533.tif

Ακόμα δεν ανέλαβε η Fraport και ακούγονται ήδη σενάρια διαιτησίας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

28 Μαρτίου, 2023

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

27 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Παρατείνεται ως τα τέλη του έτους η προθεσμία για 35 θέσεις ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

27 Μαρτίου, 2023

Τα όσα υποστηρίζει το υπ. Μεταφορών για τη στελέχωση των αεροδρομίων. Δηλώσεις Μ. Παπαδόπουλου, έρχονται 174 προσλήψεις

29 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Ξεκινούν τα εμπορευματικά δρομολόγια, αποτελώντας “οδηγό” για τα επιβατικά. Επιστολή της Hellenic Train στον ΟΣΕ

28 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

2

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

1

Ενδιαφέρον από 8 επενδυτικά σχήματα για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου

31 Μαρτίου, 2023

Ανανέωσε τη συνεργασία της με την AG Europe Bakery η SARMED

31 Μαρτίου, 2023

Με νομοθετική ρύθμιση προχωρά ο σταθμός Μετεπιβίβασης Αστικής Συγκοινωνίας στη «Νέα Ελβετία»

31 Μαρτίου, 2023

Αναβαθμίζονται επιχειρησιακά τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, πλήρης ανέλκυση της δεξαμενής Νο.1

31 Μαρτίου, 2023

Νέα Οδός – Κεντρική Οδός: Χρυσή Διάκριση στα IoT Awards 2023

31 Μαρτίου, 2023

Plug-in Hybrid Q4: To σύστημα που «έβαλε στην πρίζα» την Alfa Romeo

31 Μαρτίου, 2023

Ικανοποίηση ΟΛΠ για τις επιδόσεις του 2022, με την προσδοκία για μία ανάλογη χρονιά

31 Μαρτίου, 2023

Άνοδος 39,4%, στα 132 εκατ. ευρώ, των πωλήσεων της Μοτοδυναμικής το 2022

31 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ