• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Δευτέρα, 20 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φέρνουν «συγκρούσεις», εξώδικα από πελάτες για το service

    20 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Εξαιρετικά λεπτές, high-tech ετικέτες παρακολούθησης αποστολών από τη DB Schenker

    20 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Σε ανοδική τροχιά ο προβλήτας Ι του ΟΛΠ: Αύξηση φορτίων 5,4%, στα 40 εκατ. τα έσοδα

    20 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Ukraine and Latvia will develop new logistics routes

    20 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Παρατείνεται για 1 ακόμη χρόνο η συμφωνία οδικών μεταφορών ΕΕ – Ουκρανίας

    20 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η υλοποίηση του master plan του ΟΛΠ: Έχουν συμβασιοποιηθεί έργα 250,5 εκατ. (πίνακας)

    20 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φέρνουν «συγκρούσεις», εξώδικα από πελάτες για το service

    20 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Εξαιρετικά λεπτές, high-tech ετικέτες παρακολούθησης αποστολών από τη DB Schenker

    20 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Σε ανοδική τροχιά ο προβλήτας Ι του ΟΛΠ: Αύξηση φορτίων 5,4%, στα 40 εκατ. τα έσοδα

    20 Μαρτίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Ukraine and Latvia will develop new logistics routes

    20 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Παρατείνεται για 1 ακόμη χρόνο η συμφωνία οδικών μεταφορών ΕΕ – Ουκρανίας

    20 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η υλοποίηση του master plan του ΟΛΠ: Έχουν συμβασιοποιηθεί έργα 250,5 εκατ. (πίνακας)

    20 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Oι προοπτικές και προκλήσεις του «κινεζικού» ΟΛΠ. Τι αναφέρει η εταιρεία

ffotinos by ffotinos
17 Φεβρουαρίου, 2017
στο (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το 2016 αποτέλεσε έτος – ορόσημο για τον ΟΛΠ, αφού το 51% + 16% του οργανισμού πέρασε στην κινεζική Cosco. Υπό το νέο management, ο οργανισμός προχώρησε σε αλλαγή του «Κανονισμού Εσωτερικής Οργάνωσης και Λειτουργίας», θέτοντας σε προτεραιότητα το επενδυτικό πλάνο του 2017, το οποίο ορίζει επενδύσεις 137,5 εκατ.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΛΠ, πέραν της επέκτασης των υποδομών και της επακόλουθης αύξησης της δυναμικότητας των επιμέρους δραστηριοτήτων του λιμένα, ως αποτέλεσμα των υποχρεωτικών επενδύσεων που προβλέπονται στη νέα σύμβαση παραχώρησης, αλλά και του επιπρόσθετου οικιοθελούς επενδυτικού προγράμματος που θα υλοποιηθεί από τoν οργανισμό, εκτιμάται πως:

– η ύπαρξη και μόνο του ισχυρού και παγκοσμίως αναγνωρισμένου στο ναυτιλιακό γίγνεσθαι ‘’brand name’’ της COSCO, τόσο σε επίπεδο παρεχομένων λιμενικών υπηρεσιών, όσο και απλής παρουσίας στην εγχώρια λιμενική βιομηχανία,

– η ιδιωτικοποίηση του λιμένα και η λειτουργία του σε όρους βέλτιστης παραγωγικότητας κατά το πρότυπο ευρωπαϊκών λιμένων,

– η θέσπιση της νέας ευέλικτης επιχειρησιακής οργανωτικής δομής της εταιρείας,

– η υιοθέτηση μιας πιο πελατοκεντρικής και επιθετικής πολιτικής στον τομέα του marketing

αποτελούν ικανές συνθήκες για την προσέλκυση επιπλέον εμπορευματικού και επιβατικού έργου, αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξη και ανάδειξη λιμενικών δραστηριοτήτων, όπως η ναυπηγοεπισκευή.

Στον εμπορικό λιμένα (σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων και διακίνησης αυτοκινήτων), πέραν της περαιτέρω ανάδειξης του στρατηγικού πλεονεκτήματος της γεωγραφικής θέσης του λιμένα, ως κόμβου μεταφόρτωσης στο σταυροδρόμι τριών ηπείρων, παρέχεται μεγάλο περιθώριο αξιοποίησης της σύνδεσης με το εθνικό και κατ’ επέκταση με το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο, που διευρύνει σημαντικά την αγορά – στόχο του ΟΛΠ, δίνοντας  πρόσβαση σε νέες αγορές που επεκτείνονται στην Βαλκανική και ως την Κεντρική Ευρώπη.

Η ανωτέρω προοπτική, σε συνδυασμό με την πολιτική σταθερότητα και ασφάλεια της χώρας, την βούληση του ΟΛΠ για ανάπτυξη των Logistics, τις ενταγμένες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης τελωνειακές διαδικασίες, ανοίγουν ένα «παράθυρο ευκαιρίας» για την ανάδειξη του Πειραιά, όχι μόνο ως μιας από τις βασικότερες πύλες εμπορίου από την Ασία προς την Ευρώπη, αλλά και ως τόπου προσέλκυσης κεφαλαίων και υλοποίησης επενδύσεων.

Στον τομέα της κρουαζιέρας, οι διαφαινόμενες εξελίξεις για το 2017, βάσει στοιχείων παρακρατήσεων και εκτιμήσεις παραγόντων της εγχώριας βιομηχανίας κρουαζιέρας προοιωνίζουν ύφεση της συγκεκριμένης δραστηριότητας, γεγονός που οφείλεται, τόσο στην αποσταθεροποίηση της περιοχής της Ανατολικής Μεσογείου, όσο και στην ανάδειξη νέων αγορών (Ανατολική Ασία, Αυστραλία κλπ).

Παρά τις πιο πάνω εκτιμήσεις που ενδέχεται να διαφοροποιηθούν θετικά ή αρνητικά, αναλόγως των υπό διαμόρφωση τελικών συνθηκών, ο ΟΛΠ, μέσω της υλοποίησης μεγάλης κλίμακας προγραμματιζόμενων επενδύσεων, στοχεύει, όχι μόνο να ανταποκριθεί στις ολοένα και αυξημένες απαιτήσεις του κλάδου της κρουαζιέρας (μεγέθυνση πλοίων), αλλά και να αναδειχθεί ως μιας εκ των ηγετικών δυνάμεων της αγοράς της Ανατολικής Μεσογείου, ενισχύοντας συνολικά το ελληνικό τουριστικό προϊόν.

Παράλληλα, η σχεδιαζόμενη αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας της Λιμενικής Ζώνης του Κεντρικού Λιμένα πλέον της ώθησης της συγκεκριμένης αγοράς θα δημιουργήσει ενδιαφέρον για την μεγαλύτερης διάρκεια παραμονή στον λιμένα, επιβατών κρουαζιέρας και ακτοπλοΐας.

Στον τομέα της ναυπηγοεπισκευής, πέραν της επισκευής της μεγάλης πλωτής δεξαμενής του ΟΛΠ, έχει προγραμματιστεί η προμήθεια μιας επιπλέον δεξαμενής τύπου Panamax (χωρητικότητας 80.000 dwt) για την ενίσχυση και ανάπτυξη της συγκεκριμένης δραστηριότητας.

Η εταιρεία στοχεύει, μέσω της προμήθειας τεχνολογικά προηγμένου εξοπλισμού, της μεταφοράς τεχνογνωσίας, της πελατοκεντρικής προσέγγισης και το επιθετικό marketing να πείσει τις αγορές ότι η ΝΕΖ Περάματος διαθέτει πλέον το ‘’πακέτο’’ για την εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών αναβάθμισης πλοίων, που ορίζονται στην προσφάτως επικυρωθείσα σύμβαση του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), για την επεξεργασία και διαχείριση του θαλάσσιου έρματος, η οποία τίθεται σε ισχύ από 8 – 9 – 2017.

Εκτιμάται ότι η εφαρμογή της ως άνω σύμβασης θα οδηγήσει σε περίπου 2.000 ναυπηγήσεις νέων πλοίων, κατ’ έτος, στην επόμενη πενταετία και στην μετασκευή 50.000 πλοίων (πηγή: Maritime Business Opportunities Conference, Απρ. 2016), που δεν διαθέτουν αυτή την στιγμή τα απαιτούμενα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Αναλόγως του μεγέθους του πλοίου, το κόστος εγκατάστασης των συγκεκριμένων τεχνικών λύσεων μπορεί να κυμανθεί από $650.000 ως $5.000.000, ενώ σύμφωνα με μελέτη του διεθνούς οίκου Clarksons (Σεπτ. 2016), μόλις το 2,6% του εμπορικού στόλου παγκοσμίως έχει προχωρήσει στην εγκατάσταση συστημάτων διαχείρισης θαλάσσιου έρματος.

Τα ανωτέρω καταδεικνύουν τις προοπτικές ανάπτυξης της συγκεκριμένης αγοράς που αναμένεται να φτάσει στην κορύφωση της το διάστημα 2018-2020, αποτελώντας μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για την ελληνική ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριότητα να αποσπάσει σημαντικά μερίδια αγοράς.

Τα ανωτέρω, σε συνδυασμό με την συντονισμένη προσπάθεια εσωτερικής αναδιοργάνωσης των υπηρεσιών και αναμόρφωσης των κανονιστικών διατάξεων, θέτουν από το αμέσως προσεχές διάστημα τις απαραίτητες βάσεις για την ενίσχυση της θέσης του ΟΛΠ σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, όπως υποστηρίζει η διοίκησή του.

Tags:COSCOΟΛΠ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σε ανοδική τροχιά ο προβλήτας Ι του ΟΛΠ: Αύξηση φορτίων 5,4%, στα 40 εκατ. τα έσοδα

20 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η υλοποίηση του master plan του ΟΛΠ: Έχουν συμβασιοποιηθεί έργα 250,5 εκατ. (πίνακας)

20 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ρεκόρ εσόδων (194,6 εκατ.) και καθαρών κερδών (52,9 εκατ.) πέτυχε ο ΟΛΠ το 2022

17 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

ΕΕΒΨ&L: Υποστήριξη του IST College σε εκπαιδευτική επίσκεψη στις εγκαταστάσεις της Cosco

16 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Σε στάση αναμονής λιμάνια, εξαγωγικές και εισαγωγικές εταιρείες για τον σιδηρόδρομο

7 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Πρόσκληση ΕΒΕΠ σε κινεζικές επιχειρήσεις για επενδύσεις στην εγχώρια οικονομία με βάση τον Πειραιά

28 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Στροφή προς το δέμα και την ενέργεια για τα ΕΛΤΑ, αλλιώς….

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

Είναι οριστικό: Ξεκινούν την άλλη εβδομάδα τα πρώτα σιδηροδρομικά δρομολόγια

14 Μαρτίου, 2023

“Ανοίγει” τις πύλες του το υδατοδρόμιο Πάτρας, πτήσεις προς Αθήνα, Κέρκυρα, Σπέτσες, Πύλο και Κεφαλονιά

16 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Τι συνέβη με την RCLG και το εμπορευματικό δρομολόγιο που δεν πραγματοποιήθηκε

14 Μαρτίου, 2023

Ακυρώνονται οι πτήσεις (εσωτερικού, εξωτερικού) AEGEAN και Olympic Air στις 16 Μαρτίου

14 Μαρτίου, 2023
????????????????????????????????????

Απεργούν στις 16 Μαρτίου οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

14 Μαρτίου, 2023

Επιβεβαίωση metaforespress.gr: Στις 22 Μαρτίου επανεκκινούν τα σιδηροδρομικά δρομολόγια. Αναλυτικές πληροφορίες

14 Μαρτίου, 2023

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Η Hellenic Train «έσπασε τη σιωπή της», η συνέντευξη του Δ.Σ. της εταιρείας, Μαουρίτσιο Καποτόρτο

1

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

ΔΑΑ και Printec ανανέωσαν τη συνεργασία τους με 5ετές συμβόλαιο στις υπηρεσίες ΙΤ&Τ

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φέρνουν «συγκρούσεις», εξώδικα από πελάτες για το service

20 Μαρτίου, 2023

Εξαιρετικά λεπτές, high-tech ετικέτες παρακολούθησης αποστολών από τη DB Schenker

20 Μαρτίου, 2023

Σε ανοδική τροχιά ο προβλήτας Ι του ΟΛΠ: Αύξηση φορτίων 5,4%, στα 40 εκατ. τα έσοδα

20 Μαρτίου, 2023

Ukraine and Latvia will develop new logistics routes

20 Μαρτίου, 2023

Παρατείνεται για 1 ακόμη χρόνο η συμφωνία οδικών μεταφορών ΕΕ – Ουκρανίας

20 Μαρτίου, 2023

Η υλοποίηση του master plan του ΟΛΠ: Έχουν συμβασιοποιηθεί έργα 250,5 εκατ. (πίνακας)

20 Μαρτίου, 2023

Η Evergreen πριμοδοτεί το προσωπικό της με μισθούς 5 χρόνων

20 Μαρτίου, 2023

Ο όμιλος ΑΒΑΞ ολοκλήρωσε σταθμό παραγωγής ενέργειας 4.650 MW στην Bismayah του Ιράκ

20 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ