Τετάρτη, 21 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

    20 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

    20 Μαΐου, 2025
    MMM

    Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

    20 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

    20 Μαΐου, 2025
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

    20 Μαΐου, 2025
    MMM

    Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

    20 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

    20 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Oι προοπτικές και προκλήσεις του «κινεζικού» ΟΛΠ. Τι αναφέρει η εταιρεία

ffotinos by ffotinos
17 Φεβρουαρίου, 2017
στο (ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Το 2016 αποτέλεσε έτος – ορόσημο για τον ΟΛΠ, αφού το 51% + 16% του οργανισμού πέρασε στην κινεζική Cosco. Υπό το νέο management, ο οργανισμός προχώρησε σε αλλαγή του «Κανονισμού Εσωτερικής Οργάνωσης και Λειτουργίας», θέτοντας σε προτεραιότητα το επενδυτικό πλάνο του 2017, το οποίο ορίζει επενδύσεις 137,5 εκατ.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΛΠ, πέραν της επέκτασης των υποδομών και της επακόλουθης αύξησης της δυναμικότητας των επιμέρους δραστηριοτήτων του λιμένα, ως αποτέλεσμα των υποχρεωτικών επενδύσεων που προβλέπονται στη νέα σύμβαση παραχώρησης, αλλά και του επιπρόσθετου οικιοθελούς επενδυτικού προγράμματος που θα υλοποιηθεί από τoν οργανισμό, εκτιμάται πως:

– η ύπαρξη και μόνο του ισχυρού και παγκοσμίως αναγνωρισμένου στο ναυτιλιακό γίγνεσθαι ‘’brand name’’ της COSCO, τόσο σε επίπεδο παρεχομένων λιμενικών υπηρεσιών, όσο και απλής παρουσίας στην εγχώρια λιμενική βιομηχανία,

– η ιδιωτικοποίηση του λιμένα και η λειτουργία του σε όρους βέλτιστης παραγωγικότητας κατά το πρότυπο ευρωπαϊκών λιμένων,

– η θέσπιση της νέας ευέλικτης επιχειρησιακής οργανωτικής δομής της εταιρείας,

– η υιοθέτηση μιας πιο πελατοκεντρικής και επιθετικής πολιτικής στον τομέα του marketing

αποτελούν ικανές συνθήκες για την προσέλκυση επιπλέον εμπορευματικού και επιβατικού έργου, αλλά και την περαιτέρω ανάπτυξη και ανάδειξη λιμενικών δραστηριοτήτων, όπως η ναυπηγοεπισκευή.

Στον εμπορικό λιμένα (σταθμοί εμπορευματοκιβωτίων και διακίνησης αυτοκινήτων), πέραν της περαιτέρω ανάδειξης του στρατηγικού πλεονεκτήματος της γεωγραφικής θέσης του λιμένα, ως κόμβου μεταφόρτωσης στο σταυροδρόμι τριών ηπείρων, παρέχεται μεγάλο περιθώριο αξιοποίησης της σύνδεσης με το εθνικό και κατ’ επέκταση με το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο, που διευρύνει σημαντικά την αγορά – στόχο του ΟΛΠ, δίνοντας  πρόσβαση σε νέες αγορές που επεκτείνονται στην Βαλκανική και ως την Κεντρική Ευρώπη.

Η ανωτέρω προοπτική, σε συνδυασμό με την πολιτική σταθερότητα και ασφάλεια της χώρας, την βούληση του ΟΛΠ για ανάπτυξη των Logistics, τις ενταγμένες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης τελωνειακές διαδικασίες, ανοίγουν ένα «παράθυρο ευκαιρίας» για την ανάδειξη του Πειραιά, όχι μόνο ως μιας από τις βασικότερες πύλες εμπορίου από την Ασία προς την Ευρώπη, αλλά και ως τόπου προσέλκυσης κεφαλαίων και υλοποίησης επενδύσεων.

Στον τομέα της κρουαζιέρας, οι διαφαινόμενες εξελίξεις για το 2017, βάσει στοιχείων παρακρατήσεων και εκτιμήσεις παραγόντων της εγχώριας βιομηχανίας κρουαζιέρας προοιωνίζουν ύφεση της συγκεκριμένης δραστηριότητας, γεγονός που οφείλεται, τόσο στην αποσταθεροποίηση της περιοχής της Ανατολικής Μεσογείου, όσο και στην ανάδειξη νέων αγορών (Ανατολική Ασία, Αυστραλία κλπ).

Παρά τις πιο πάνω εκτιμήσεις που ενδέχεται να διαφοροποιηθούν θετικά ή αρνητικά, αναλόγως των υπό διαμόρφωση τελικών συνθηκών, ο ΟΛΠ, μέσω της υλοποίησης μεγάλης κλίμακας προγραμματιζόμενων επενδύσεων, στοχεύει, όχι μόνο να ανταποκριθεί στις ολοένα και αυξημένες απαιτήσεις του κλάδου της κρουαζιέρας (μεγέθυνση πλοίων), αλλά και να αναδειχθεί ως μιας εκ των ηγετικών δυνάμεων της αγοράς της Ανατολικής Μεσογείου, ενισχύοντας συνολικά το ελληνικό τουριστικό προϊόν.

Παράλληλα, η σχεδιαζόμενη αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας της Λιμενικής Ζώνης του Κεντρικού Λιμένα πλέον της ώθησης της συγκεκριμένης αγοράς θα δημιουργήσει ενδιαφέρον για την μεγαλύτερης διάρκεια παραμονή στον λιμένα, επιβατών κρουαζιέρας και ακτοπλοΐας.

Στον τομέα της ναυπηγοεπισκευής, πέραν της επισκευής της μεγάλης πλωτής δεξαμενής του ΟΛΠ, έχει προγραμματιστεί η προμήθεια μιας επιπλέον δεξαμενής τύπου Panamax (χωρητικότητας 80.000 dwt) για την ενίσχυση και ανάπτυξη της συγκεκριμένης δραστηριότητας.

Η εταιρεία στοχεύει, μέσω της προμήθειας τεχνολογικά προηγμένου εξοπλισμού, της μεταφοράς τεχνογνωσίας, της πελατοκεντρικής προσέγγισης και το επιθετικό marketing να πείσει τις αγορές ότι η ΝΕΖ Περάματος διαθέτει πλέον το ‘’πακέτο’’ για την εκτέλεση των απαιτούμενων εργασιών αναβάθμισης πλοίων, που ορίζονται στην προσφάτως επικυρωθείσα σύμβαση του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), για την επεξεργασία και διαχείριση του θαλάσσιου έρματος, η οποία τίθεται σε ισχύ από 8 – 9 – 2017.

Εκτιμάται ότι η εφαρμογή της ως άνω σύμβασης θα οδηγήσει σε περίπου 2.000 ναυπηγήσεις νέων πλοίων, κατ’ έτος, στην επόμενη πενταετία και στην μετασκευή 50.000 πλοίων (πηγή: Maritime Business Opportunities Conference, Απρ. 2016), που δεν διαθέτουν αυτή την στιγμή τα απαιτούμενα τεχνικά χαρακτηριστικά.

Αναλόγως του μεγέθους του πλοίου, το κόστος εγκατάστασης των συγκεκριμένων τεχνικών λύσεων μπορεί να κυμανθεί από $650.000 ως $5.000.000, ενώ σύμφωνα με μελέτη του διεθνούς οίκου Clarksons (Σεπτ. 2016), μόλις το 2,6% του εμπορικού στόλου παγκοσμίως έχει προχωρήσει στην εγκατάσταση συστημάτων διαχείρισης θαλάσσιου έρματος.

Τα ανωτέρω καταδεικνύουν τις προοπτικές ανάπτυξης της συγκεκριμένης αγοράς που αναμένεται να φτάσει στην κορύφωση της το διάστημα 2018-2020, αποτελώντας μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για την ελληνική ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριότητα να αποσπάσει σημαντικά μερίδια αγοράς.

Τα ανωτέρω, σε συνδυασμό με την συντονισμένη προσπάθεια εσωτερικής αναδιοργάνωσης των υπηρεσιών και αναμόρφωσης των κανονιστικών διατάξεων, θέτουν από το αμέσως προσεχές διάστημα τις απαραίτητες βάσεις για την ενίσχυση της θέσης του ΟΛΠ σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, όπως υποστηρίζει η διοίκησή του.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:COSCOΟΛΠ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σε εξέλιξη οι εργασίες αναβάθμισης υποδομών του λιμένα Πειραιά ενόψει θερινής περιόδου

19 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ο Πειραιάς, το 7ο μεγαλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας στη Μεσόγειο. Η έκθεση της MedCruise

19 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

ΕΝΕΔΕΠ: Καταγγέλλει τη στάση των Cosco, DPort και PCT

17 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αντιπροσωπεία από τη Δημοκρατία του Καζακστάν στον ΟΛΠ για τον Middle Corridor

16 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σε νέα υψηλά επίπεδα τα έσοδα και τα κέρδη του ΟΛΠ το 2024

13 Μαΐου, 2025
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Οικονομικά αποτελέσματα PCT / ΣΕΠ 2024: Έσοδα 282,65 εκατ., με καθαρά κέρδη 26,52 εκατ.

12 Μαΐου, 2025
Επόμενο άρθρο

Στροφή προς το δέμα και την ενέργεια για τα ΕΛΤΑ, αλλιώς….

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

Οι πρώτες, νέες πληροφορίες για τη συμφωνία Ελλάδας – Ιταλίας στον σιδηρόδρομο

15 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Τι οδήγησε στην οριστική ρήξη στον ΟΛΘ μεταξύ Ι. Σαββίδη και Αθ. Λιάγκου;

15 Μαΐου, 2025

ΣΑΤΑ: Η πιάτσα της Uber στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι παράνομη, στάση εργασίας στις 15/5

14 Μαΐου, 2025

Φήμες για σύμπραξη AEGEAN OIL – GOLDAIR – AKTOR για το Επιχειρηματικό Πάρκο Φυλής

16 Μαΐου, 2025

Η Hellenic Train αναζητά τεχνικό προσωπικό σε όλη την Ελλάδα

14 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Που βρίσκονται οι δυο μετροπόντικες της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας

0

Άνοδος 9,4% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά στο πρώτο τρίμηνο

0

H «ακτινογραφία» του ΟΛΘ στα εμπορεύματα και οι προοπτικές του 2025

0

H εξέλιξη των δικαστικών αντιδικιών του αεροδρομίου της Αθήνας με το ελληνικό δημόσιο

0

Η DHL θα επενδύσει 2 δισ. ευρώ, έως το 2030, στα Health Logistics

0

Σύσταση της ΕΕ για τον καλύτερο συντονισμό των εξαγωγών και των ειδών διπλής χρήσης

0

Συνάντηση της ΠΟΣ – ΜΣΤ με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κ. Κυρανάκη την Τετάρτη 23/4

0

Παρουσιάστηκε ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος. Οι βασικές αλλαγές, τα κίνητρα, οι ενισχύσεις

20 Μαΐου, 2025

Ferryscanner και Χρυσός Οδηγός συνεργάζονται για online κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων

20 Μαΐου, 2025

Ο σκιώδης στόλος της Μόσχας στο στόχαστρο του 17ου πακέτου κυρώσεων της ΕΕ

20 Μαΐου, 2025

Συνδικάτο σταθμαρχών Πρώτη Γραμμή: Ανεύθυνη ενέργεια αν αποφασιστεί 24ωρη λειτουργία του Μετρό με τις υπάρχουσες συνθήκες

20 Μαΐου, 2025

Β. Κικίλιας: Έως 32% μείωση στα εισιτήρια στα ταχύπλοα, στα 40 εκατ. ευρώ το Μεταφορικό Ισοδύναμο

20 Μαΐου, 2025

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Οριακή άνοδος 0,8% στη δύναμη, πτώση 3,1% στη χωρητικότητα τον Μάρτιο

20 Μαΐου, 2025

Άμεση συνάντηση με τον πρωθυπουργό για τα προβλήματα του κλάδου ζητά το ΣΑΤΑ

20 Μαΐου, 2025

Νέα υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτου για κατοίκους εξωτερικού από το instacar

20 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr