Αντιμέτωπη με δυο μεγάλα «στοιχήματα» είναι η εγχώρια ακτοπλοΐα. Το πρώτο αφορά την εξεύρεση προσωπικού, μέσω δράσεων ενίσχυσης της ναυτικής...
ΠερισσότεραΤα οικονομικά αποτελέσματα του 2022 δημοσίευσαν, πριν από λίγες ημέρες, τα ΕΛΤΑ. Ο κύκλος εργασιών παρέμεινε σχεδόν στα επίπεδα του...
ΠερισσότεραΛιμάνι Λαυρίου: Περιμένει, εκτός από τον Προαστιακό, τους νέους «ιδιοκτήτες». Τα «δυνατά χαρτιά» του
Μετά τα λιμάνια της Καβάλας, της Ηγουμενίτσας, του Ηρακλείου και του Βόλου, σε ιδιώτες οδηγείται το λιμάνι του Λαυρίου, με...
ΠερισσότεραΗ ενίσχυση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού αποτυπώνεται και σε ένα άλλο κρίσιμο μέγεθος: την κρουαζιέρα. Στην περίπτωση του μεγαλύτερου...
ΠερισσότεραΗ φύση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του ΟΛΠ εξαρτάται από διάφορα εγχώρια και διεθνή μακροοικονομικά και γεωπολιτικά δεδομένα, με εστίαση στις...
ΠερισσότεραΗ Ευρωπαϊκή Ένωση και η ελληνική κυβέρνηση έχουν καθορίσει συγκεκριμένους στόχους για το 2025, το 2030 και το 2050 σχετικά...
ΠερισσότεραΟι θαλάσσιες μεταφορές αποτελούν τη ραχοκοκαλιά του παγκόσμιου εμπορίου, καθώς σχεδόν το 90% των εμπορευμάτων μεταφέρονται δια θαλάσσης, σύμφωνα με...
ΠερισσότεραΣημαίνουσες εξελίξεις σημειώνονται στο εγχώριο λιμενικό σύστημα, με «πρωταγωνιστές» τα περιφερειακά λιμάνια. Αναμφισβήτητα, η διετία 2022 – 23 ανήκει στα...
ΠερισσότεραΜεγάλη άνοδος των logistics στην Ελλάδα, καθώς σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία της Παγκόσμιας Τράπεζας καταλαμβάνει την 19η θέση παγκοσμίως...
ΠερισσότεραΤις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία του, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία, κατέγραψε το 2022 ο ΟΛΠ. Ειδικότερα, ο κύκλος...
ΠερισσότεραΑυτοκινητόδρομους έχουμε. Αεροδρόμια έχουμε. Λιμάνια έχουμε. Τι δεν έχουμε; Σύγχρονο σιδηρόδρομο και εμπορευματικά κέντρα, οπότε κρίσιμοι κρίκοι της εφοδιαστικής αλυσίδας...
ΠερισσότεραΆκρως ανησυχητικά είναι τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων(ACEA) για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τα συγκεντρωτικά στοιχεία...
ΠερισσότεραΟι ταχυμεταφορές – κατά γενική διαπίστωση – συγκαταλέγονται στους «κερδισμένους» της ελληνικής οικονομίας από την εμφάνιση της πανδημίας και εξής....
ΠερισσότεραΜετεξελίσσεται σταδιακά ο κλάδος των εμπορευματικών μεταφορών της Ελλάδας, καθώς είναι εμφανής η επικέντρωση του ενδιαφέροντος σε σύγχρονα εμπορευματικά κέντρα,...
ΠερισσότεραΤάσεις ήπιας ανόδου επέδειξε η εγχώρια αγορά αυτοκινήτου το 2022. Σύμφωνα με στοιχεία της ACEA (Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων), η...
ΠερισσότεραΛόγω των παθογενειών του (περιορισμένη χωρητικότητα, αρκετές βραδυπορίες), ο ελληνικός σιδηρόδρομος υπολείπεται σε μερίδιο αγοράς, τόσο στις επιβατικές, όσο και...
ΠερισσότεραΟ σιδηρόδρομος – κατά γενική διαπίστωση – παραμένει στην Ελλάδα μια σχετική «μικρή» αγορά σε σχέση με άλλες αγορές, όπως...
ΠερισσότεραΤα αεροδρόμια της Ελλάδας αφήνουν πίσω τους τη δύσκολη διετία 2020 – 21. Το 2022 ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς η...
ΠερισσότεραΟι ταχυμεταφορές, κατά γενική διαπίστωση, συγκαταλέγονται στους «κερδισμένους» της πανδημίας, καθότι η εκρηκτική άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου επέφερε απρόβλεπτη αύξηση...
ΠερισσότεραΤη σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου με 4 ΒΙΠΕ και 7 λιμάνια προβλέπει ο ευρύτερος σχεδιασμός του ΟΣΕ, στο πλαίσιο ανάπτυξης,...
Περισσότερα