• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 11 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    «Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

    11 Αυγούστου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ξεκίνησε η πίστωση των 45 – 100 ευρώ του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμου)

    11 Αυγούστου, 2022
    Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Συγχαρητήρια επιστολή του προέδρου του ΕΒΕΠ στην Attica για τα 3 νέα Catamaran

    11 Αυγούστου, 2022
    Μετά από 3 χρόνια, το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης διαθέτει ξανά αποθήκες αεροπορικού καυσίμου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Μετά από 3 χρόνια, το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης διαθέτει ξανά αποθήκες αεροπορικού καυσίμου

    11 Αυγούστου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πτήσεις με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) από ΔΑΑ, AEGEAN και ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ

    11 Αυγούστου, 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    «Πράσινο φως» του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ για τη νέα στάση του Προαστιακού στο Κρυονέρι Αττικής

    11 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    «Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

    11 Αυγούστου, 2022
    Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Ξεκίνησε η πίστωση των 45 – 100 ευρώ του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμου)

    11 Αυγούστου, 2022
    Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Συγχαρητήρια επιστολή του προέδρου του ΕΒΕΠ στην Attica για τα 3 νέα Catamaran

    11 Αυγούστου, 2022
    Μετά από 3 χρόνια, το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης διαθέτει ξανά αποθήκες αεροπορικού καυσίμου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Μετά από 3 χρόνια, το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης διαθέτει ξανά αποθήκες αεροπορικού καυσίμου

    11 Αυγούστου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Πτήσεις με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) από ΔΑΑ, AEGEAN και ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ

    11 Αυγούστου, 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    «Πράσινο φως» του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ για τη νέα στάση του Προαστιακού στο Κρυονέρι Αττικής

    11 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Α. Ξενόφως, ΤΑΙΠΕΔ: Εντός του 2020 οι διαγωνισμοί για τα περιφερειακά λιμάνια

vvegiazi by vvegiazi
13 Δεκεμβρίου, 2019
στο ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
A. Ξενόφος, πρόεδρος ΤΑΙΠΕΔ: Το 2019 η πώληση του 30% του «Ελ. Βενιζέλος». Αλεξανδρούπολη και Καβάλα τα πρώτα λιμάνια προς αξιοποίηση
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Μέσα στο νέο έτος θα ξεκινήσουν οι διαγωνισμοί για τα περιφερειακά λιμάνια, σύμφωνα με τον εκτελεστικό πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, Άρη Ξενόφο, ο οποίος μίλησε στο ραδιόφωνο του Alpha 989.

Όπως υποστήριξε, οι διαγωνισμοί για τα περιφερειακά λιμάνια «είναι μια εκκρεμότητα που έχουμε από το 2019, Αλεξανδρούπολη, Καβάλα και Ηγουμενίτσα, για να ακολουθήσουν μετά λιμάνια που έχουν ιδιαίτερο οικονομικό ενδιαφέρον, όπως είναι ο Βόλος, το Ηράκλειο και η Κέρκυρα».

Απαντώντας σε ερώτηση για την διαδικασία πώλησης του 30% του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», ο κ. Ξενόφως εκτίμησε ότι μετά τις γιορτές θα γίνει η ανακοίνωση των προεπιλεγέντων επενδυτικών σχημάτων για τη β’ φάση του διαγωνισμού.

Ακολουθούν αποσπάσματα της συνέντευξης του κ. Ξενόφου, στο ραδιόφωνο του Alpha και τον δημοσιογράφο Χάρη Ντιγριντάκη:

-Ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Άρης Ξενόφος, θα μας δώσει τον απόηχο αρχικά του συνεδρίου που έγινε στην Νέα Υόρκη, της Capital Link, αναφορικά με την προοπτική επενδύσεων στην χώρα μας, αφού αυτό είναι και το μότο της κυβέρνησης και η προοπτική για αναρρίχηση των οικονομικών μεγεθών της πατρίδας μας.

-Το Capital Link στη Νέα Υόρκη ήταν πραγματικά ένα αρκετά ενδιαφέρον Θα έλεγα ότι είχε ιδιαίτερη παρουσία τόσο Ελλήνων, όσο και ξένων επενδυτών. Η ελληνική πλευρά είχε στελέχη εταιριών τόσο από τους χώρους των ακινήτων, τον τραπεζικό, θεσμικούς φορείς όπως εμείς και φυσικά πολύ έντονη η παρουσία της ελληνικής κυβέρνησης. Το μήνυμα που εξέπεμψαν, θα έλεγα καθολικά, ήταν ότι η Ελλάδα αλλάζει σελίδα, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο, ότι τώρα είναι η ευκαιρία για επενδύσεις. Δόθηκε ένας πολύ θετικός τόνος και από την πλευρά της κυβέρνησης προς αυτή την κατεύθυνση.

-Η αλήθεια είναι πως τα funds αυτή την περίοδο έχουν πολύ χρήμα, πολύ ρευστό και η Ελλάδα είναι εκεί για να το διεκδικήσουν Βλέπουμε επίσης ότι με το θέμα του Ελληνικού το οποίο προχωράει αργά αλλά σταθερά, θα μπορούσε να πάει πολύ πιο γρήγορα αυτό κ. Ξενόφο, ότι πέρασε ένα μήνυμα προς τα έξω. Το ζητούμενο για μένα είναι οι επενδυτές που θέλουν να επενδύσουν στην Ελλάδα, τι είπαν σε εσάς.

-Κατ΄αρχάς το ενδιαφέρον ποικίλει ανάλογα με το αντικείμενο και την στόχευση που έχει ο κάθε επενδυτής, το κάθε επενδυτικό κεφάλαιο. Ο χώρος της ενέργειας και των υποδομών, είναι σίγουρα αυτοί οι οποίοι προσελκύουν σημαντικό ενδιαφέρον, όπως επίσης και ο κλάδος των ακινήτων, με την έννοια της τουριστικής ανάπτυξης. Εκείνο που ζητάνε πάντα οι επενδυτές είναι κατ’ αρχήν συνέπεια: συνέπεια στο πρόγραμμα, συνέπεια στις δεσμεύσεις, καθαρά περιουσιακά στοιχεία, δηλαδή να υπάρχει μια διαφάνεια και φυσικά μικρές και όχι δύσκολες γραφειοκρατικές διαδικασίες και εμπόδια.

-Το βλέπετε εφικτό αυτό και από την δική σας πλευρά εδώ πέρα; Και η πολιτεία δουλεύει προς αυτή την κατεύθυνση;

-Η πολιτεία δουλεύει, και το Ελληνικό που αναφέρατε προηγουμένως είναι ένα καλό παράδειγμα, με την έννοια των παρεμβάσεων που έγιναν από την ελληνική κυβέρνηση, ώστε να ξεμπλοκάρουν πράγματα και αποφάσεις, οι οποίες εκκρεμούσαν αρκετό διάστημα. Από την πλευρά του Ταμείου θα έλεγα ότι μια από τις προκλήσεις και μια από τις στρατηγικές μας είναι να μπορούμε πριν βγούμε σε μια διαγωνιστική διαδικασία, να μπορούμε να καθαρίζουμε όπως λέμε εμείς ένα περιουσιακό στοιχείο.

-Να ωριμάσει.

-Να ωριμάσει τόσο σε αδειοδοτικό επίπεδο, όσο σε νομικό επίπεδο. Να μπορέσει να υπάρξει καλή κατανόηση, να μην υπάρχουν αποζημιωτικές εκκρεμότητες, νομικά θέματα ανοιχτά, για να μπορέσει ένας επενδυτής ο οποίος θα προσέλθει στον διαγωνισμό να μπορεί με ασφάλεια και σιγουριά…

-Είπατε τη λέξη κλειδί, διαγωνισμός, έχουμε και ΔΕΠΑ υποδομών που ξεκίνησε, και ξεκίνησε προχτές. Τι εκτιμάτε; Θα υπάρξει ενδιαφέρον και πότε θα προχωρήσουμε στην ΔΕΠΑ εμπορίας;

-Η ΔΕΠΑ Υποδομών όπως σωστά είπατε, ξεκίνησε. Ο στόχος μας είναι να πάρουμε εκδήλωση ενδιαφέροντος 14 Φεβρουαρίου, για να ξεκινήσει προς το τέλος του Ιανουαρίου, εκτιμώ και ο διαγωνισμός για την ΔΕΠΑ Εμπορίας…

Όσον αφορά στις Υποδομές (σ.σ. ΔΕΠΑ Υποδομών), νομίζω ότι θα δούμε ένα αρκετά σημαντικό ενδιαφέρον τόσο από στρατηγικούς επενδυτές όσο και από επενδυτικά funds, τα οποία επενδύουν στο χώρο των υποδομών. Είναι ένα περιουσιακό στοιχείο το οποίο, επειδή είναι ρυθμιζόμενο, δίνει και μια ασφάλεια ως προς το προσδοκώμενο έσοδο και το αποτέλεσμα. Αυτό προσφέρει και μια ευχέρεια στους επενδυτές να μπορούν να αποτιμήσουν τον κίνδυνο και να προσέλθουν με καλά τιμήματα στο τέλος της μέρας.

-Διεθνής Αερολιμήν Αθηνών: 30%, ο διαγωνισμός τρέχει. Πότε θα γίνει η προεπιλογή των ενδιαφερόμενων παικτών, τελοσπάντων; Για να ξεκινήσει η επόμενη φάση κύριε πρόεδρε;

-Έχουμε κλείσει από τη δική μας την μεριά, έχουν αξιολογηθεί όλοι οι φάκελοι. Δεν σας κρύβω ότι στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας έφυγε ο τελευταίος γύρος διευκρινιστικών ερωτήσεων προς όλους τους επενδυτές, για να μπορέσουμε να έχουμε πλήρη σαφήνεια για κάποιες εκκρεμότητες που υπάρχουν σε ορισμένους φακέλους. Εκτιμώ ότι προς το τέλος του χρόνου -αν και για να είμαι λίγο πιο ρεαλιστικός λόγω των Χριστουγεννιάτικων γιορτών, θα έλεγα αμέσως μετά τα Χριστούγεννα – θα μπορέσουμε να ανακοινώσουμε τους επενδυτές που περνάνε στην επόμενη φάση.

-Πάμε λοιπόν στα επόμενα, στα επί χείρας περιουσιακά στοιχεία προς αξιοποίηση. Είδα για παράδειγμα την ιαματική πηγή στην Κύθνο ο διαγωνισμός άγονος – δεν περίμενα και κάτι άλλο. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι πρέπει να γίνουν cluster αυτές, ειδικά στην Φθιώτιδα, αλλιώς δε ξέρω, για μία μόνο, δεν ξέρω, μπορεί να κάνω και λάθος.

-Κοιτάξτε, η Φθιώτιδα είναι μια ειδική περίπτωση γιατί έχει την πολυτέλεια να έχει πραγματικά όπως λέτε ιαματικές πηγές που γειτνιάζουν μεταξύ τους. Εκεί είναι στη σκέψη μας αν θα μπορούσε να υπάρξει ως cluster. Δε σας κρύβω ότι από παλιότερες εμπειρίες του Ταμείου σε ανάλογες προσπάθειες, είτε αυτό αφορούσε λιμάνια, είτε μαρίνες, είτε ακίνητα, όταν πας να κάνεις ένα clustering παρότι ακούγεται λογική μια τέτοια προσέγγιση, στην πράξη διαπιστώνουμε ότι οι επενδυτές έχουν την τάση να ζητάνε ξεκάθαρα συγκεκριμένα περιουσιακά στοιχεία και όχι ομάδες περιουσιακών στοιχείων. Αλλά είναι σίγουρα κάτι που αξιολογούμε.

-Για πάμε λοιπόν, τι έχουμε μπροστά μας;

-Θα ακολουθήσουν μέσα στο α’ τρίμηνο τα περιφερειακά λιμάνια, είναι μια εκκρεμότητα που έχουμε από το 2019, Αλεξανδρούπολη, Καβάλα και Ηγουμενίτσα, για να ακολουθήσουν μετά λιμάνια που έχουν ιδιαίτερο οικονομικό ενδιαφέρον, όπως είναι ο Βόλος, το Ηράκλειο και η Κέρκυρα.

-Συγνώμη, περιμένετε το νομοσχέδιο από το Ναυτιλίας

Το νομοσχέδιο θα δίνει την ευελιξία (σ.σ. των τρόπων αξιοποίησης) οπότε αυτό περιμένουμε, μόλις το έχουμε θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε. Εμείς λειτουργούμε ήδη και προετοιμαζόμαστε. Θα ακολουθήσουν μεγάλα ακίνητα, έχουμε την παλιά Αμερικάνικη βάση στην Κρήτη που είναι ένα πολύ μεγάλο ακίνητο.

-Προβλέπεται και καζίνο

-Γενικά στο νομό της Κρήτης υπάρχει πρόβλεψη για άδεια καζίνο. Έχουμε προβλέψει τη δυνατότητα, εκκρεμεί η πολιτική απόφαση προς αυτή την κατεύθυνση. Εμείς κάνουμε πάντα ένα πλαίσιο που είναι ευέλικτο και στη συνέχεια Προεδρικά Διατάγματα έρχονται και συγκεκριμενοποιούν τη δυνατότητα που έχουμε. Θα έχουμε μαρίνες επίσης: από την πλευρά του Ιονίου η στόχευσή μας είναι η μαρίνα της Ζακύνθου και του Αργοστολίου, από την άλλη πλευρά της θάλασσάς μας, στη Ρόδο και στη Θεσσαλονίκη, στην Καλαμαριά.

-Αυτό δεν είναι μαρίνα στη Ρόδο, είναι το γεφύρι της Άρτας

-Αυτό καταδεικνύει αν θέλετε τη δυσκολία που έχουν τα περιουσιακά στοιχεία που κάποιος τρίτος που δεν βιώνει την προσπάθεια που πρέπει να γίνει για να ωριμάσουν, εύλογα μπορεί να προσεγγίζει και να το αντιλαμβάνεται ως «γεφύρι της Άρτας». Πιστέψτε με δεν είναι έτσι. Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες οι οποίες πρέπει να κλείσουν πριν μπορέσουμε να προχωρήσουμε για να έχουμε ένα αποτελεσματικό διαγωνισμό.

-Μιλήσατε για τα ακίνητα. Είχαμε μείνει στις Γούρνες. Και επειδή είμαι και στη Θεσσαλονίκη τώρα περιορίζεται με τις μαρίνες τι γίνεται;

-Η μαρίνα Αρετσούς είναι σε αρκετά ώριμο επίπεδο. Θα έλεγα ότι μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020 θα μπορέσουμε να τη βγάλουμε για πρόσκληση ενδιαφέροντος. Υπήρχαν εκκρεμότητες τεχνικές, νομίζω ότι είμαστε σε καλό δρόμο. Άλλο ακίνητο που έχει ενδιαφέρον είναι το ολυμπιακό κέντρο ιππασίας στο Μαρκόπουλο, ένα πολύ μεγάλο ακίνητο με ιδιαίτερη χρήση που επίσης έχει μπει στις προτεραιότητες μας. Νομίζω ότι και αυτό αν όχι μέσα στο πρώτο τρίμηνο, λίγο αμέσως μετά θα μπορέσουμε και αυτό να το ξετυλίξουμε.

-Τώρα έχετε αρκετό διάστημα ως πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ. Αυτή η μέχρι τώρα εμπειρία σας με τις ιδιωτικοποιήσεις τι έχει δείξει μέχρι τώρα κ. Ξενόφο;

-Έχει δείξει ότι οι άνθρωποι κάνουν την διαφορά, έχει δείξει ότι η τεχνογνωσία και η τεχνοκρατική προσέγγιση μπορεί να κάνει διάφορα, έχει δείξει ότι εάν υπάρχει δέσμευση από τους φορείς που εμπλέκονται μπορούμε να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα και το σημαντικότερο ένα θετικό αποτύπωμα όχι μόνο για τα οικονομικά του κράτους και τη διαγραφή του χρέους που συνοδεύει την δραστηριότητα μας, όσο κυρίως γιατί κοινωνικό αποτύπωμα και την προοπτική ανάπτυξης που είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για τη χώρα.

Tags:ΤΑΙΠΕΔΑΡΗΣ ΞΕΝΟΦΟΣΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑΔΑΑ

Σχετικά Άρθρα

Ακόμα πιο «κοντά» στο καλοκαίρι του 2019 το αεροδρόμιο της Αθήνας. Στο -5,1% ο Ιούλιος
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Ακόμα πιο «κοντά» στο καλοκαίρι του 2019 το αεροδρόμιο της Αθήνας. Στο -5,1% ο Ιούλιος

4 Αυγούστου, 2022
Με πιστοποιητικό PERS, έως τον Απρίλιο του 2023, ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ευχάριστα νέα για το λιμάνι του Βόλου: Ολοκληρώνεται η μελέτη για τη σιδηροδρομική σύνδεση

4 Αυγούστου, 2022
Το αεροδρόμιο της Αθήνας γίνεται πιο ψηφιακό: 5G Campus Network από την COSMOTE στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Σε αναχρηματοδότηση δανείων έως 320 εκατ. ευρώ προχωρά το αεροδρόμιο της Αθήνας

29 Ιουλίου, 2022
Το Δ.Λ.Τ. Μυκόνου μετέχει στο έργο “MOSES”, που στοχεύει στην ενίσχυση της ναυτιλίας μικρών αποστάσεων στην ευρωπαϊκή εφοδιαστική
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

175 εκατ. για λιμενικές υποδομές και 80 εκατ. για τις άγονες γραμμές από το πρόγραμμα «Μεταφορές 2021 – 27»

29 Ιουλίου, 2022
«Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι εμβληματικό asset, δεν υπάρχει πίεση για την πώληση του 30%»
(ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

Τα αεροδρόμια αποτελούν το «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ, η περίπτωση του ΔΑΑ

25 Ιουλίου, 2022
Seafrigo Group continues its development in the port area of Le Havre
LOGISTICS

Θα καταφέρει η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει σύγχρονο Ε/Κ; Τα επόμενα βήματα για τον Γκόνο

18 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Κ. Σπηλιόπουλος, ΟΣΕ: Σε 3 ώρες θα διεξάγεται το Αθήνα – Θεσσαλονίκη

Κ. Σπηλιόπουλος, ΟΣΕ: Σε 3 ώρες θα διεξάγεται το Αθήνα – Θεσσαλονίκη

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
Επεκτείνεται η SKY express, εγκαινιάζει δρομολόγια σε Μόναχο, Μιλάνο και Σόφια τον Νοέμβριο

Επεκτείνεται η SKY express, εγκαινιάζει δρομολόγια σε Μόναχο, Μιλάνο και Σόφια τον Νοέμβριο

5 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Αρχίζουν οι πρώτες πληρωμές του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

9 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

9 Αυγούστου, 2022
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

«Λίφτινγκ» στο αεροδρόμιο της Νάξου, δημοπρατείται διαγωνισμός 22 εκατ. ευρώ

8 Αυγούστου, 2022

Πιστώνονται 6,8 εκατ. ευρώ στην Ellinair, η οποία έχει αναστείλει το πτητικό έργο της

8 Αυγούστου, 2022
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα Δικαστήρια, λόγω της έναρξης των εργασιών της γραμμής 4 του μετρό

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα Δικαστήρια, λόγω της έναρξης των εργασιών της γραμμής 4 του μετρό

9 Αυγούστου, 2022
Τα νεότερα δεδομένα για την παράκαμψη Χαλκίδας και τη σύνδεση της Ιόνιας Οδού με το Αγρίνιο

Aποζημίωση 13,46 εκατ. ευρώ στη Νέα Οδό για τους περιορισμούς στις μετακινήσεις λόγω Covid

8 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
Αποπληθωρισμός τέλος, έπειτα από 45 μήνες. Αυξήσεις σε βενζίνη, αεροπορικά εισιτήρια

Ξεκίνησε η πίστωση των 45 – 100 ευρώ του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμου)

11 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Συγχαρητήρια επιστολή του προέδρου του ΕΒΕΠ στην Attica για τα 3 νέα Catamaran

11 Αυγούστου, 2022
Μετά από 3 χρόνια, το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης διαθέτει ξανά αποθήκες αεροπορικού καυσίμου

Μετά από 3 χρόνια, το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης διαθέτει ξανά αποθήκες αεροπορικού καυσίμου

11 Αυγούστου, 2022

Πτήσεις με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF) από ΔΑΑ, AEGEAN και ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ

11 Αυγούστου, 2022

«Πράσινο φως» του Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ για τη νέα στάση του Προαστιακού στο Κρυονέρι Αττικής

11 Αυγούστου, 2022
Ευχάριστα νέα για την Εύβοια. Προκηρύσσεται η παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, ύψους 210 εκατ.

Η ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ προσωρινός ανάδοχος της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών, με έκπτωση 7,61%

10 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Περισσότερες από 2 εκατ. αιτήσεις για το Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

10 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ