Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

    22 Μαΐου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

    22 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

    22 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

    22 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

    22 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

    22 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

    22 Μαΐου, 2025
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

    22 Μαΐου, 2025
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

    22 Μαΐου, 2025
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

    22 Μαΐου, 2025
    LOGISTICS

    SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

    22 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

    22 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Γ. Καραγιάννης, Υφυπουργός Υποδομών: Στη Θεσσαλονίκη δρομολογούνται έργα 10 δισ. ευρώ

vvegiazi by vvegiazi
4 Σεπτεμβρίου, 2022
στο ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«Η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό στα τέλη του 2023», υποστήριξε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Μακεδονία της Κυριακής» και τον δημοσιογράφο Νίκο Ηλιάδη, ενώ τόνισε ότι στη Βόρεια Ελλάδα σήμερα εκτελείται ένα συνολικό σχέδιο επενδύσεων ύψους 10 δισ. ευρώ.

Σχετικά με το Μετρό, ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι η παράδοση του μετρό στο τέλος του 2023 «δεν είναι ένας ευσεβής πόθος, όπως κάποιων που θα λειτουργούσαν το Μετρό, πριν από 3,5 χρόνια, χωρίς τους σταθμούς Βενιζέλου και Αγίας Σοφίας, χωρίς ράγες, χωρίς τρένα και Φορέα Λειτουργίας».

«Πλέον, έχουμε παραλάβει και τους 18 συρμούς και βρίσκονται σε εξέλιξη οι σχετικές δοκιμές στο τμήμα Αμαξοστάσιο – Συντριβάνι. Ξεκίνησε πριν από λίγες εβδομάδες η κατασκευή στο κεντρικό τμήμα του σταθμού Βενιζέλου. Έχουν ήδη παραδοθεί χώροι στο κοινό και έχει ξεκινήσει η ανάπλαση της ευρύτερης περιοχής», πρόσθεσε.

«Είναι ξεκάθαρο ότι υλοποιείται ο σχεδιασμός μας και τηρείται το χρονοδιάγραμμα και ότι, επιτέλους, οι Θεσσαλονικείς όχι μόνο θα έχουν Μετρό, αλλά θα έχουν και ένα από τα πλέον σύγχρονα Μετρό της Ευρώπης» συνέχισε.

Ο σχεδιασμός για τις επεκτάσεις του Μετρό Θεσσαλονίκης

Αναφερόμενος στις επεκτάσεις του Μετρό Θεσσαλονίκης ο κ. Καραγιάννης έκανε γνωστό ότι «μετά από πολλά χρόνια, εκπονείται η μελέτη Ανάπτυξης του Μετρό, η οποία ουσιαστικά αποτελεί τη γενική συγκοινωνιακή μελέτη της πόλης,  άρα και τον “μπούσουλα” των οριστικών επιλογών για τις επεκτάσεις του μετρό».

Ο Υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι, «τα πρώτα αξιοποιήσιμα αποτελέσματα της μελέτης θα τα έχουμε στα τέλη του έτους» και εξήγησε ότι «η μελέτη αυτή θα μας επιτρέψει τόσο την αναζήτηση χρηματοδότησης των επεκτάσεων από την ΕΕ και την ΕΤΕΠ,  όσο και τη σύνταξη του μοντέλου των μεταφορών στην πόλη της Θεσσαλονίκης».

Ειδικά για την επέκταση στην Καλαμαριά, υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση την παρέλαβε «ορφανή από όλα τα ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα».

Σήμερα, «προχωρά στην άμεση υλοποίησή της. Προς τούτο άμεσα θα υπογραφεί η σύμβαση για 15 επιπλέον αυτόματους συρμούς οι οποίοι είναι απαραίτητοι για τη λειτουργία τόσο του βασικού έργου όσο και για την Καλαμαριά».

Σχετικά με την επέκταση προς τα Δυτικά, ο διαγωνισμός των πρόδρομων εργασιών πάει άμεσα για προσυμβατικό έλεγχο στο Ελεγκτικό Συνέδριο και το επόμενο διάστημα θα ακολουθήσει η υπογραφή της σύμβασης. Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη «μελέτες εκτελούνται και για την επέκταση του μετρό προς το αεροδρόμιο».

Εντός φθινοπώρου η συμβασιοποίηση του FlyOver

Για το FlyOver, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «εντός φθινοπώρου θα υπογραφεί η σύμβαση με τον ανάδοχο και τα έργα θα ξεκινήσουν εντός του 2022».

Περιγράφοντας τα οφέλη του έργου, σημείωσε ότι «η Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδός Θεσσαλονίκης, θα είναι ένας νέος, υπερσύγχρονος εναέριος αυτοκινητόδρομος, που θα εξασφαλίσει οριστική λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, μέσω του διπλασιασμού της δυνατότητας παραλαβής κυκλοφοριακών φόρτων από τα 5.000 οχήματα σήμερα, σε 10.000 την ώρα ανά κατεύθυνση, κάνοντας τις μετακινήσεις πολύ πιο γρήγορες, οικονομικές και ασφαλείς».

«Ένας νέος Περιφερειακός που θα αναβαθμίσει τη κυκλοφορία στη πόλη και μαζί με το Μετρό θα αλλάξει τη καθημερινότητα όλων των Θεσσαλονικέων», πρόσθεσε.

Στη Θεσσαλονίκη και στη Βόρεια Ελλάδα εκτελείται σήμερα ένα συνολικό σχέδιο, ύψους 10 δισ. ευρώ

Κληθείς να σχολιάσει τα παράπονα φορέων ότι η Κεντρική Μακεδονία είναι ο «φτωχός συγγενής» σε ό,τι αφορά τη διάθεση δημόσιων ή κοινοτικών πόρων, ο Υφυπουργός Υποδομών απάντησε ότι «στη Θεσσαλονίκη και στη Βόρεια Ελλάδα εκτελείται σήμερα ένα συνολικό σχέδιο ύψους 10 δισ. ευρώ».

«Επενδύσεις 10 δισ. ευρώ από δημόσια και ιδιωτικά κεφάλαια, για νέες υποδομές, για έρευνα και τεχνολογία, για νέα νοσοκομεία, για αναπλάσεις και νέες σύγχρονες αθλητικές εγκαταστάσεις» τόνισε.

Έκανε ιδιαίτερη μνεία στα έργα ΣΔΙΤ τα οποία, όπως είπε, «αποτελούν εκτός από ένα επιπλέον χρηματοδοτικό εργαλείο και μία αλλαγή στρατηγικής ως προς την υλοποίηση μεγάλων έργων, που βρίσκεται στον πυρήνα της πολιτικής μας».

«Αφήσαμε πίσω την εποχή των σχεδίων επί χάρτου και των μουσαμάδων και πλέον έχουμε μελέτες, διαγωνισμούς, αναδόχους και εργοτάξια». Εστιάζοντας στη Βόρεια Ελλάδα, ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι «στην περιοχή θα κατευθυνθεί η πλειοψηφία των ευρωπαϊκών χρημάτων για μεγάλα έργα υποδομής».

«Το πρόγραμμα του Υπουργείου Υποδομών, ξεπερνά τα 5 δισ. ευρώ. Ο Βόρειος Ε65 είναι ένα από τα δύο οδικά έργα που θα χρηματοδοτήσει εξ ολοκλήρου το Ταμείο Ανάκαμψης που όπως γνωρίζετε συνδέει τα Τρίκαλα με την Εγνατία, έχει προϋπολογισμό 442 εκατ. ευρώ και έχει ήδη ξεκινήσει η κατασκευή του.

Τα δύο μεγάλα σιδηροδρομικά έργα, το Θεσσαλονίκη – Τοξότες και το Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, έργα με προϋπολογισμό που αγγίζει τα 2,8 δισ. ευρώ, θα χρηματοδοτηθούν, επίσης, από τα διαρθρωτικά ταμεία» σημείωσε.

Στη Βόρεια Ελλάδα το μεγαλύτερο μέρος του πακέτου σιδηροδρομικών έργων

Σχετικά με τα σιδηροδρομικά έργα, ο Υφυπουργός Υποδομών, αφού υπογράμμισε τη σημασία που δίνεται, σημείωσε ότι «στις αρχές του 2023 θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο για τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα και τον προαστιακό σιδηρόδρομο στη Δυτική Θεσσαλονίκη με στόχο να μετατρέψουμε το λιμάνι σε εμπορευματικό κόμβο μεταφορών και logistics στη Βόρεια Ελλάδα.

Παράλληλα, έχει ήδη ξεκινήσει το έργο εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη όπως και η Β’ φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου για τα τμήματα Θεσσαλονίκη – Τοξότες και Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο».

Πρόσθεσε ότι «τα δύο τελευταία έργα θα αλλάξουν το τοπίο των μεταφορών για ανθρώπους όσο και για εμπορεύματα, θα αναβαθμίσουν την αξία των λιμένων της Θεσσαλονίκης, της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης και θα συνδέσουν τη Θράκη με τα Βαλκάνια και τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας. Θα αλλάξουν συνολικά το μίγμα των μετακινήσεων σε ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα και θα υλοποιήσουν στη πράξη την Ανατολική σιδηροδρομική Εγνατία».

Περισσότερα από 200 εκατ. ευρώ στη Βόρεια Ελλάδα για την οδική ασφάλεια

Ο κ. Καραγιάννης επισήμανε ακόμα τη σημασία που δίνει η κυβέρνηση σε ζητήματα οδικής ασφάλειας που επί της αρχής συνδέεται με τα νέα μεγάλα οδικά έργα και από κει και πέρα με τη συντήρηση και την αναβάθμιση του επιπέδου λειτουργίας και ασφάλειας στο υφιστάμενο οδικό δίκτυο.

Αναφέρθηκε στο Πρόγραμμα Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας που «θα ξεκινήσει να τρέχει σε όλη την Ελλάδα από το αμέσως επόμενο διάστημα,  με ένα συνολικό προϋπολογισμό 750 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ περισσότερα από 200 εκατομμύρια εξ αυτών θα κατευθυνθούν στη Βόρεια Ελλάδα».

Καταλήγοντας σημείωσε ότι «στοίχημα αυτής της κυβέρνησης και της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών είναι τα χρήματα αυτά να πιάσουν τόπο. Να γίνουν έργα χρήσιμα και λειτουργικά. Να αλλάξουν την εικόνα της καθημερινότητας και την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας. Και αυτό θα καταφέρουμε».

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΜΕΤΡΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣFLYOVER ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣFLY OVERFLYOVERΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Η Vodafone έλαβε την υψηλότερη διάκριση στο πρόγραμμα “Road Safety Index” της FIA

22 Μαΐου, 2025
LOGISTICS

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Τα χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσης οδικών και σιδηροδρομικών έργων στο επίκεντρο του ΚΥΣΟΙΠ

19 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Παρεμβάσεις βελτίωσης οδικής ασφάλειας στην Αττική με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ

19 Μαΐου, 2025
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Η Avis εγκαινιάζει την πρωτοβουλία «Avis Little Drivers» για την οδική ασφάλεια

16 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Εντός Μαΐου ο νέος ΚΟΚ στη Βουλή, περισσότεροι έλεγχοι της Αστυνομίας για την οδική ασφάλεια

12 Μαΐου, 2025
Επόμενο άρθρο

Σ. Διαμαντίδης, ΣΕΒΕ: Οι εξαγωγές μπορούν να ξεπεράσουν φέτος τα 45 δις ευρώ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

To βιογραφικό του νέου υποδιοικητή της ΥΠΑ, Αλέξανδρου Καρύδη

21 Μαΐου, 2025

Νέος πρόεδρος στην Ελληνικό Μετρό ο Χρήστος Καραδήμας. Το βιογραφικό του

21 Μαΐου, 2025

Η ΣΤΑΣΥ προχωρά σε 44 μόνιμες προσλήψεις εκδοτών και σταθμαρχών. Άνοιξαν οι αιτήσεις

19 Μαΐου, 2025

Παρουσιάζεται την Τετάρτη 21/5 στη Βουλή ο νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό, Χρήστος Καραδήμας

20 Μαΐου, 2025

Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για τη θέση του Διοικητή της ΑΠΑ, μέχρι τις 28 Μαΐου η υποβολή αιτήσεων

16 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Η Standard and Poor’s αναβάθμισε τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα της FS

0

Το crash test των επιδόσεων των Γαλλικών (SNCF), Γερμανικών (DB) και Ιταλικών (FS) Σιδηροδρόμων και η επίδραση στην Ελλάδα

0

Τον οδικό στόλο της ανανεώνει η ΥΠΑ, εγκρίθηκαν 1,18 εκατ. ευρώ

0

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου: 8 κράτη – μέλη της ΕΕ κατάργησαν την απευθείας επιδότηση

0

Στον έλεγχο του συστήματος VHF στο τμήμα Στρυμόνας – Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο προχωρά ο ΟΣΕ

0

Νέο ηλεκτρικό φορτηγό από τη Volvo με αυτονομία 600 χλμ. και ταχεία φόρτιση σε 40 λεπτά

22 Μαΐου, 2025

Υπογραφή Συλλογικής Συμφωνίας για τους διανομείς της Wolt, σε ισχύ την 1η Ιουλίου

22 Μαΐου, 2025

Ξεπέρασαν το 1 δισ. οι ταξιδιωτικές εισπράξεις στο α’ τρίμηνο, αυξήθηκε κατά 14,1% η κίνηση μέσω αεροδρομίων

22 Μαΐου, 2025

Η πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για την ανθεκτικότητα και τη βιωσιμότητα των λιμενικών υποδομών από τον ΟΛΠ

22 Μαΐου, 2025

SARMED: Ολοκλήρωσε την εγκατάσταση αναβαθμισμένου συστήματος περιμετρικού συναγερμού

22 Μαΐου, 2025

Ο Γ. Συριανός επανεξελέγη πρόεδρος του ΣΤΕΑΤ, τα πρόσωπα του νέου ΔΣ

22 Μαΐου, 2025

Η Ολυμπία Οδός συμμετέχει σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα για την αναβάθμιση των Σεισμικών παρατηρητηρίων

22 Μαΐου, 2025

Global Marketing Director στη FREENOW αναλαμβάνει ο Tony Fletcher

22 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr