• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 27 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Θ. Αρβανίτης: Η DB Schenker σύναψε στρατηγική συνεργασία με την Cosco

vvegiazi by vvegiazi
13 Μαρτίου, 2015
στο ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
0
Σε νέες εγκαταστάσεις, στον Ασπρόπυργο, η DB Schenker. Αποθήκες 5.000 τμ
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στην σύναψη στρατηγικής συνεργασίας με την Cosco προχώρησε η DB Schenker. Όπως αναφέρει, σε συνέντευξη στο metaforespress.gr, ο διευθύνων σύμβουλος της ελληνικής θυγατρικής, Θωμάς Αρβανίτης η γερμανική εταιρεία είναι εκείνη που έχει αναλάβει τη διαχείριση και οργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας των διακινούμενων προϊόντων της Cosco, από τον Πειραιά, προς τους τελικούς προορισμούς.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι αναπόσπαστος κρίκος του συγκεκριμένου έργου, δεδομένου ότι τα τρένα αυτά συντίθενται και οργανώνονται στην Ελλάδα. «Χωρίς την συμμετοχή και στήριξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα ήταν πολύ δύσκολο να λειτουργήσουν σε άριστο επίπεδο», επισημαίνει ο κ. Αρβανίτης, υποστηρίζοντας ότι, το όλο εγχείρημα, έχει μακρόπνοη προοπτική, με δυνατότητα δρομολόγησης 500 συρμών το χρόνο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της DB Schenker Ελλάδος, σε ερώτηση, εάν η γερμανική εταιρεία «κατεβάσει» μηχανές έλξης στο Ικόνιο, απαντά «ο ανταγωνισμός προκαλεί ή απαιτεί συνεργασίες», τασσόμενος υπέρ της κατασκευής του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο.

Τέλος, αναφορικά με την εγχώρια αγορά logistics, σημειώνει ότι τα περιθώρια κέρδους έχουν ουσιαστικά… μηδενιστεί, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι η αγορά δείχνει ότι ολοένα και μεγαλύτερο εμπορευματικό έργο θα κατευθύνεται στις θαλάσσιες και συνδυασμένες-σιδηροδρομικές μεταφορές, παρά στις οδικές.

Συνέντευξη στον Φώτη Φωτεινό

-Πως πήγε η περσινή χρονιά για την Schenker A.E., μέλος του ομίλου Schenker Logistics; Οι προβλέψεις για το 2015;

-Η DB γνώρισε πέρυσι διψήφιο ποσοστό αύξησης του κύκλου εργασιών. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι επικεντρωθήκαμε περισσότερο σε μεσαίους και μεγάλους πελάτες, συγκεκριμένων τομέων αγοράς. Παράλληλα, διευρύναμε το πελατολόγιο και τις υπηρεσίες, επιτυγχάνοντας, μεταξύ άλλων, στρατηγική συνεργασία με την Cosco, στην Ελλάδα.

Ακόμη, κινηθήκαμε πιο «επιθετικά» σε τομείς, όπως το Fast Moving Consumer Goods, δηλαδή σε προϊόντα που έχουν να κάνουν με το ευρύ καταναλωτικό κοινό, αλλά και στις εξαγωγές, είτε οδικές, είτε θαλάσσιες.

Για το 2015, είναι δύσκολο να κάνει κάποιος πρόβλεψη. Αυτό που σίγουρα έχει αλλάξει στην Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια, είναι το ισοζύγιο μεταφορών εισαγωγών και εξαγωγών. Κάποτε οι εισαγωγές προς τις εξαγωγές ήταν 3 προς 1, σήμερα, αυτό τείνει να γίνει 1,5 προς 1.

Για το τρέχον έτος δεν μπορούμε να προβoύμε σε εκτιμήσεις, καθώς πολλές εταιρείες βρίσκονται υπό καθεστώς δυσκολίας, αναφορικά με την ρευστότητα τους. Η ρευστότητα δεν επηρεάζει μονάχα τις εισαγωγικές εταιρείες, αλλά και τις εξαγωγικές, διότι ότι αγοράζουν, το χρηματοδοτούν άμεσα, είτε από ιδία κεφάλαια, είτε από δανεισμό.

Ως γνωστόν, την παρούσα περίοδο, οι γραμμές πίστωσης είναι στενές και δυστυχώς, το τελευταίο διάστημα έχουν «πέσει οι στροφές» της πραγματικής οικονομίας.

-Τι περιέχει και πότε υπογράφτηκε το μνημόνιο στρατηγικής συνεργασίας με την Cosco;

-Το μνημόνιο στρατηγικής συνεργασίας με την Cosco είναι πολύ σημαντικό, εξαιτίας και των διευκολύνσεων που τυγχάνει η κινεζική εταιρεία στον Πειραιά, σε θέματα φορολογίας και ΦΠΑ (π.χ. απαλλαγή πληρωμής ΦΠΑ και δασμών), κάτι το οποίο λειτουργεί ενισχυτικά για τα διερχόμενα φορτία (transit) μεγάλων διεθνών πελατών.

Η Cosco έφερε πελάτες «πολύ υψηλών εμπορικών αξιών» και επομένως, διερευνά και επιδιώκει την εύρεση εξειδικευμένων και αξιόπιστων συνεργατών, στην εφοδιαστική αλυσίδα των προϊόντων που διακινεί.

H DB Schenker Logistics έχει εμπειρία, τόσο στις σιδηροδρομικές μεταφορές, όσο και στις intermodal, αλλά και σημαντική δικτυακή διαχείριση – υποστήριξη στις χώρες της ΝΑ Ευρώπης. Αποτέλεσμα αυτού είναι η αξιοπιστία σταθερού χρόνου μεταφοράς και η ασφάλεια.

Επίσης, η DB Schenker Logistics, στις 14 χώρες της ΝΑ Ευρώπης, έχει κοινή κουλτούρα διαχείρισης του μεταφορικού έργου και ικανότητα στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων.

Η συνεργασία με την Cosco ξεκίνησε το δεύτερο εξάμηνο του 2014 και, έως σήμερα, έχουν δρομολογηθεί 80 πλήρεις συρμοί. Ο πρώτος συρμός δρομολογήθηκε τον Απρίλιο του 2014.

Το μνημόνιο περιέχει και απαιτητικές προδιαγραφές, καθώς επιδίωξη αποτελεί η επιστροφή πλήρων συρμών, με εμπορεύματα εξαγωγικών ομίλων. Ο Πειραιάς μπορεί να καταστεί και transit εξαγωγικό λιμάνι.

Ο στόχος είναι να υπάρξουν στο μέλλον, πλήρη τρένα κοντέινερ, με τερματικό σταθμό το Ικόνιο ή και εναλλακτικά το Θριάσιο. Αυτό που ανταγωνιζόμαστε είναι το φορτηγό αυτοκίνητο, αλλά και υφιστάμενα λιμάνια της Ευρώπης, βασιζόμενοι στους γρηγορότερους και ανταγωνιστικότερους όρους μεταφοράς.

-Ποιος είναι ο ρόλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

-Στην Ελλάδα δεν έχουμε εταιρεία έλξης, ακόμα και κάτω από την αιγίδα της DB Schenker Rail. Με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ είμαστε σε πλαίσιο πολυετής και αγαστής συνεργασίας. Η DB Schenker Logistics έχει αναλάβει την ολοκληρωτική διαχείριση και οργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας, των διακινούμενων προϊόντων, για λογαριασμό – και με συμβατική υποχρέωση – απέναντι στην Cosco. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι αναπόσπαστος κρίκος του συγκεκριμένου έργου.

Δεδομένου ότι τα τρένα αυτά συντίθενται και οργανώνονται στην Ελλάδα, χωρίς την συμμετοχή και στήριξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα ήταν πολύ δύσκολο να λειτουργήσουν σε άριστο επίπεδο.

Το έργο αυτό έχει μακρόπνοη προοπτική, με δυνατότητα δρομολόγησης 500 συρμών το χρόνο, αλλά χρειάζεται βελτίωση υποδομών – μέσω σοβαρών επενδύσεων, όπως και επενδύσεις σε συστήματα διοίκησης και διαχείρισης τρένων. Η διαδρομή που ακολουθείται, μήκους 2.200 χλμ., είναι Ελλάδα (Ικόνιο) – Σκόπια – Σερβία – Ουγγαρία – Σλοβακία – Τσεχία ή Σλοβακία.

Οι κύριοι παραλήπτες είναι στην Τσεχία και Σλοβακία και ο χρόνος ταξιδιού διαμορφώνεται σε 3 – 4 ημέρες για τον κεντρικό τερματικό σταθμό. Κανείς δεν πίστευε, πριν από ένα χρόνο, ότι αυτό είναι εφικτό. Ο σωστός σχεδιασμός, το πλάνο και η διαχείριση / εκτέλεση έργου, από όλους τους εμπλεκόμενους κρίκους, το κάνει πραγματικότητα.

-Θα «κατεβάσετε» μηχανές στην Ελλάδα;

-H DB Schenker Rail έχει ισχυρή και αυτόνομη παρουσία σε γειτονικές χώρες, όπως σε Ρουμανία και Βουλγαρία, με δικές της μηχανές έλξης και προσωπικό.

Αυτό είναι θέμα πολιτικής απόφασης, στρατηγικής πολιτικής και λιγότερο οικονομικής. Ο ανταγωνισμός προκαλεί ή απαιτεί συνεργασίες.

-Σαν manager του ιδιωτικού τομέα, είστε υπέρ των αποκρατικοποιήσεων σε λιμάνια, τρένα, αεροδρόμια; Χρειαζόμαστε το Θριάσιο;

-Οι ιδιωτικοποιήσεις πρέπει να έχουν προστιθέμενη εγγυημένη αξία. Η προσοχή να δίδεται, όχι μόνο στο τίμημα, αλλά στη δημιουργία σταθερών θέσεων εργασίας, όπως και συνεχών επενδύσεων.

Το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο, το χρειαζόμαστε. Η Ελλάδα οφείλει να κατασκευάσει ένα σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο, με ομαδοποιημένες κεντρικές υπηρεσίες και αξιόπιστες υποδομές. Η σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτών επενδυτών πρέπει και μπορεί να δώσει λύσεις.

-Ποια προϊόντα επιδεικνύουν αντοχές στην κρίση και ποια όχι;

-Το λιανικό εμπόριο και ο κατασκευαστικός κλάδος έχουν πτώση. Αντίθετα, αντιστάσεις επιδεικνύουν τρόφιμα (FMCG), χημικά και αγροχημικά.

-Αρκετοί υποστηρίζουν ότι η κρίση εξυγίανε τον κλάδο των μεταφορών και των logistics. Είναι έτσι; Τα τιμολόγια έχουν πέσει;

-Σε κάποιες περιπτώσεις, υπήρξε εξυγίανση και σε κάποιες, βίαιη προσαρμογή. Τα τιμολόγια έχουν συμπιεστεί αρκετά, το μεικτό κέρδος πολύ. Στις καλές εποχές, το καθαρό κέρδος ήταν 2,5%-3%, τώρα είναι… μηδέν και κάτω.

Αυτό που θα πρέπει να αντιμετωπιστεί είναι η χαμηλή αποδοτικότητα των Ελλήνων διεθνών μεταφορέων. Οι Έλληνες μεταφορείς έχουν παλαιό στόλο και δεν μπορούν να αυξήσουν τα δρομολόγια τους. Αντίθετα, οι Βούλγαροι έχουν καλύτερα κοστολόγια και κάνουν περισσότερα τονοχιλιόμετρα. Γι΄αυτό, πολλοί Έλληνες έχουν πάει στη Βουλγαρία.

Πάντως, η αγορά δείχνει ότι, ολοένα και περισσότερο έργο, θα κατευθύνεται στις θαλάσσιες και τις συνδυασμένες/σιδηροδρομικές μεταφορές. Το οδικό θα συμπιεστεί, εξαιτίας και των οδηγιών της ΕΕ για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα και λόγω των αυξανόμενων περιβαλλοντικών φόρων διέλευσης.

Tags:DB SCHENKER

Σχετικά Άρθρα

Στο “μικροσκόπιο” της Αρχών η DB Schenker Ιταλίας για επαφές με τη Μαφία
LOGISTICS

Στο “μικροσκόπιο” της Αρχών η DB Schenker Ιταλίας για επαφές με τη Μαφία

19 Μαΐου, 2022
Η DB Schenker συνδέει 38 χώρες, με ένα δίκτυο μεταφοράς συστημικών (γκρουπάζ) αποστολών
LOGISTICS

Νέος διευθύνων σύμβουλος της DB Schenker ο Στ. Αγιόπουλος

10 Μαΐου, 2022
Σε νέες εγκαταστάσεις, στον Ασπρόπυργο, η DB Schenker. Αποθήκες 5.000 τμ
LOGISTICS

Από την APM Transport, νέος Managing Director της DB Schenker Greece ο Στέφανος Αγιόπουλος

3 Μαΐου, 2022
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Τα εμπορεύματα (DB Schenker) «πυλώνας» ανάπτυξης των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn)

6 Απριλίου, 2022
LOGISTICS

H DB Schenker εντάχθηκε στην IRU, με στόχο πιο «πράσινες» και «έξυπνες» οδικές μεταφορές

18 Ιανουαρίου, 2022
H Lenovo επέλεξε την αεροπορική μεταφορά «ουδέτερου άνθρακα» των DB Schenker και Lufthansa Cargo
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

H Lenovo επέλεξε την αεροπορική μεταφορά «ουδέτερου άνθρακα» των DB Schenker και Lufthansa Cargo

12 Ιανουαρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Ν. Ροδόπουλος, πρόεδρος EEL: Προς μια θετική κατεύθυνση οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου για τα Logistics

Νίκος Ροδόπουλος, OnLine Data: Η πληροφορική είναι, από μόνη της, logistics

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022
H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της

H Volvo πρωτοπορεί και χρησιμοποιεί χάλυβα χωρίς ορυκτά στα φορτηγά της

24 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

27 Μαΐου, 2022
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

27 Μαΐου, 2022
«Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa

Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

27 Μαΐου, 2022
Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels

Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

27 Μαΐου, 2022
Απορρίφθηκε από το Ευρωδικαστήριο η προσφυγή της Αυστρίας κατά του τέλους υποδομών στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους

RTA partnership creates innovation hub at University of Birmingham Dubai

27 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ