ΑρχικήΑεροπορικά“Έχουν γίνει βήματα προόδου, αλλά χρειάζονται κι άλλα”, υποστηρίζουν οι υπάλληλοι της ΥΠΑ στην Κέρκυρα

“Έχουν γίνει βήματα προόδου, αλλά χρειάζονται κι άλλα”, υποστηρίζουν οι υπάλληλοι της ΥΠΑ στην Κέρκυρα

Στα βήματα προόδου που έχουν συντελεστεί, αλλά και στις εκκρεμότητες που υπάρχουν, αναφέρονται οι υπάλληλοι της ΥΠΑ στην Κέρκυρα, σημειώνοντας ότι η Υπηρεσία είναι υποστελεχωμένη, με αποτέλεσμα την αναγκαιότητα λήψης άμεσων μέτρων.

Σε ανακοίνωσή τους, οι υπάλληλοι της ΥΠΑ στην Κέρκυρα τονίζουν τα ακόλουθα:

«Ευχάριστα τα νέα με τις στατιστικές κίνησης του αεροδρομίου Κέρκυρας, με διψήφια ποσοστά αύξησης να καταγράφονται, μεταφραζόμενα σε χιλιάδες επιπλέον αφίξεις τουριστών.

Αυτό συνεπάγεται βεβαίως και επιπλέον φόρτο στην κίνηση αεροσκαφών από και προς την Κέρκυρα, στο ήδη επιβαρυμένο πρόγραμμα πτήσεων του αεροδρομίου.

Η κίνηση αυτή όμως απαιτεί πρωτίστως το σεβασμό στους κανόνες της ασφάλειας πτήσεων, που προσπαθούν να διασφαλίσουν οι υπάλληλοι της ΥΠΑ, επιφορτισμένοι με τη διαχείριση της Αεροναυτιλίας.

Χρόνια είναι τα προβλήματα υποστελέχωσης, ακόμα και πριν αρχίσουν τα συνεχόμενα διψήφια ποσοστά αυξήσεων στην κίνηση.

Με το διαρκώς μειούμενο προσωπικό εξυπηρετείται η αυξημένη κίνηση, χωρίς ρεπό, άδειες κλπ. Συνταξιοδοτήσεις και μεταθέσεις δεν ενδιαφέρουν τους πολιτικούς προϊστάμενους, που χειροκροτούν μεν για τις επιτυχίες και την αύξηση των εσόδων, κωφεύουν δε στις εκκλήσεις μας για ενίσχυση προσωπικού και χρηματοδότηση για νέα συστήματα και ανταλλακτικά, ώστε να μπορούμε πραγματικά να παρέχουμε την ποιότητα που θέλουμε στις Υπηρεσίες Αεροναυτιλίας.

Θα πρέπει οι πολίτες να γνωρίζουν ότι πρώτη προτεραιότητα μας είναι η ασφάλεια και ο υψηλός δείκτης στην ποιότητα των υπηρεσιών, κάτι που δεν είναι διαπραγματεύσιμο, αλλά δυστυχώς δεν το κατανοούν οι πολιτικοί μας υπεύθυνοι.

Πέρα όμως από τις δυσχέρειες στη διασφάλιση των αυστηρών δεικτών στην ασφάλεια Πτήσεων, έχουν γίνει και κάποια βήματα προόδου, μετά από σκληρή δουλειά των εμπλεκόμενων.

-Έχουν προστεθεί από πέρσι, 2 διαδικασίες προσέγγισης με GNSS – δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, που επιτρέπουν στα α/φ που διαθέτουν τη σχετική πιστοποίηση, να προσεγγίζουν το διάδρομο πιο κοντά και σε χαμηλότερο ύψος από πριν, ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιορισμένη ορατότητα, έχει ήδη βοηθήσει σε πολλές περιπτώσεις, που αλλιώς θα έπρεπε να ματαιώσουν την προσγείωση.

-Σύστημα ανταλλαγής δεδομένων πτήσεων radar – OLDI- με Αθήνα και σύντομα με Brindisi, που μειώνει αρκετά τον φόρτο στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας.

-Νέο κτίριο Κέντρου Εκπομπής στους Αγίους Θεοδώρους, το παλιό έχει κριθεί κατεδαφιστέο. Hδη εξοπλίζεται και θα τεθεί σε λειτουργία μετά το τέλος της τουριστικής σαιζόν, ώστε η μετάπτωση να γίνει χωρίς καμία ουσιαστική επίπτωση στην Ασφάλεια Πτήσεων.

Σε αυτό έχουν ήδη εγκατασταθεί αρκετοί πομποί νέας γενιάς, εξοπλισμένοι ώστε να υποστηρίζουν νέες μεθόδους και διαδικασίες στην επικοινωνία, μέσω ανταλλαγής δεδομένων (Datalink), μειώνοντας έτσι το φόρτο στον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας.

-Έχουν συνταχθεί οι προδιαγραφές για νέο σύστημα διαχείρισης επικοινωνιών, για όλα τα αεροδρόμια, ώστε να αντικαταστήσει το υπάρχον που λειτουργεί επι 20 χρόνια και κρίνεται πεπαλαιωμένο.

Ευελπιστούμε ότι οι φωνές διαμαρτυρίας μας θα εισακουστούν επιτέλους χωρίς να χρειαστεί να καταφεύγουμε σε κινητοποιήσεις, κάτι που δυστυχώς έχει καταντήσει να είναι η μοναδική μέθοδος επικοινωνίας και επίλυσης κάποιων προβλημάτων».

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο