ΑρχικήΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑΗ Ellinair μεγαλώνει: Αύξηση 43% των θέσεων και 35% των πτήσεων στο εφετινό χειμερινό πρόγραμμα

Η Ellinair μεγαλώνει: Αύξηση 43% των θέσεων και 35% των πτήσεων στο εφετινό χειμερινό πρόγραμμα

Σταθερά ανοδική πορεία διαγράφει η Ellinair, η αεροπορική εταιρεία του ομίλου Μουζενίδη που έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Το χειμερινό πρόγραμμα του 2018-19 εμφανίζεται σημαντικά διευρυμένο, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό, καθώς οι προγραμματισμένες θέσεις είναι αυξημένες κατά 43% και οι πτήσεις κατά 35%.

Το χειμερινό πρόγραμμα εξυπηρετείται από 4 αεροσκάφη τύπου Airbus A320 και Α321, ενώ έως τον Μάρτιο αναμένεται η προμήθεια ακόμα ενός ιδιόκτητου Α320.

Το πρόγραμμα εσωτερικού περιλαμβάνει πτήσεις από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Ηράκλειο και από την Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, Ρόδο, Χανιά και Ηράκλειο.

Η εταιρεία, σύμφωνα με τα υπάρχοντα δεδομένα, θα επιτύχει να ξεπεράσει εφέτος τη διακίνηση 1 εκατ. επιβατών, έναντι 792.096 επιβατών το 2017.

Η αύξηση των επιβατών θα ήταν μεγαλύτερη, εάν οι Ρώσοι τουρίστες αποδεικνύονταν περισσότεροι, καθώς την τελευταία περίοδο έχει μειωθεί η αγοραστική τους δύναμη, με αποτέλεσμα να προτιμούν φθηνότερους προορισμούς, όπως την Τουρκία.

Την θερινή περίοδο, η αεροπορική επιχείρησε με 10 αεροσκάφη (3 AIRBUS 319 144 θέσεων, 5 AIRBUS 320 180 θέσεων και 2 BOEING 737-300 148 θέσεων), τα οποία πετούσαν από 4 βάσεις και συγκεκριμένα από Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Κέρκυρα και Μόσχα.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στα δρομολόγια από και προς την Κρήτη, όπου το καλοκαίρι η Ellinair πετούσε προς Ηράκλειο από Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Μόσχα, Βερολίνο, Μόναχο, Αγία Πετρούπολη, Βελιγράδι, Βουκουρέστι και Κλούζ Ναπόκα (Ρουμανία), Κατοβίτσε (Πολωνία), Κίεβο και Λβίβ (Ουκρανία) και Τιφλίδα (Γεωργία). Επίσης, προς Χανιά από Θεσσαλονίκη και Μόσχα.

«Όσο η Ellinair μεγαλώνει, τόσο αυξάνονται οι προσδοκίες του επιβατικού κοινού, το οποίο, όπως σε κάθε αεροπορική εταιρεία, επιθυμεί βέλτιστη εξυπηρέτηση και ακρίβεια δρομολογίων», επισημαίνουν αεροπορικοί αναλυτές.

Φ. Φωτ. 

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
Tags
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο