Τετάρτη, 4 Οκτωβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ως τις 13 Οκτωβρίου οι αιτήσεις για δύο θέσεις Γενικών Διευθυντών στα ΕΛΤΑ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναπροκηρύσσεται ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, με προϋπολογισμό 234 εκατ. ευρώ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    e:Ny1: The next all-electric vehicle from Honda combines comfort, performance and technology
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Το Honda e:Ny1 διατίθεται πλέον στην Ελλάδα

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Toyota: Βιώσιμη κινητικότητα για όλους στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες το 2024

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ως τις 15/10 η διαβούλευση για τον Κανονισμό Γενικών-Ειδικών Αδειών ταχυδρομικών υπηρεσιών

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στρατηγική η επένδυση στον λιμένα του Βόλου, σύμφωνα με τον ΟΛΘ

    4 Οκτωβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ως τις 13 Οκτωβρίου οι αιτήσεις για δύο θέσεις Γενικών Διευθυντών στα ΕΛΤΑ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Επαναπροκηρύσσεται ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, με προϋπολογισμό 234 εκατ. ευρώ

    4 Οκτωβρίου, 2023
    e:Ny1: The next all-electric vehicle from Honda combines comfort, performance and technology
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Το Honda e:Ny1 διατίθεται πλέον στην Ελλάδα

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Toyota: Βιώσιμη κινητικότητα για όλους στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες το 2024

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Ως τις 15/10 η διαβούλευση για τον Κανονισμό Γενικών-Ειδικών Αδειών ταχυδρομικών υπηρεσιών

    4 Οκτωβρίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στρατηγική η επένδυση στον λιμένα του Βόλου, σύμφωνα με τον ΟΛΘ

    4 Οκτωβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Κατά 32% μεγαλώνει το αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης. Οι δηλώσεις του υφυπουργού Υποδομών

vvegiazi by vvegiazi
22 Δεκεμβρίου, 2022
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«Στην Κρήτη θα έχουμε ένα μεγαλύτερο, πιο σύγχρονο και πιο βιώσιμο αεροδρόμιο», ανέφερε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας χθες στη Βουλή και επεξηγώντας την τροπολογία για τις συμπληρωματικές εργασίες στο νέο αεροδρόμιο.  

Στόχος, είπε ο κ. Καραγιάννης, είναι το αεροδρόμιο να ανταποκρίνεται στις ανάγκες που επιτάσσει η θέση και η σημασία του, ως το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας και ως κύρια πύλη εισόδου τουριστικής κίνησης στη χώρα μας.

Στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας, για την ανακουφιστική φροντίδα, περιλαμβάνεται άρθρο που αφορά στη συμφωνία εκτέλεσης συμπληρωματικών εργασιών, σύμφωνα με τη Σύμβαση Παραχώρησης Έργου του νέου Διεθνούς Αερολιμένα Ηρακλείου Κρήτης στο Καστέλι.

«Το Αεροδρόμιο του Καστελίου που κατασκευάζεται αυτή τη στιγμή, είναι το μοναδικό νέο αεροδρόμιο που κατασκευάζεται σε όλη τη νοτιοανατολική Ευρώπη και στη Μεσόγειο», είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών που επισήμανε ότι η στρατηγική του θέση θα του δώσει τα επόμενα χρόνια μια τεράστια υπεραξία.

«Απέχει τέσσερις ώρες από την Ντόχα, τέσσερις ώρες από τη Μαδρίτη, τέσσερις ώρες από τη Μόσχα και τέσσερις ώρες από το Λονδίνο.

Αντιλαμβάνεστε, λοιπόν, για την Κρήτη πως ένα αεροδρόμιο προορισμού, πλέον θα μετατραπεί σε ένα μεγάλο διαμετακομιστικό κέντρο και θα δώσει άλλες προοπτικές, όχι μόνο στην Κρήτη, σε όλη τη χώρα», είπε ο Γιώργος Καραγιάννης.

Σύμφωνα με στοιχεία που κατέθεσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, το 2019 το Αεροδρόμιο του Καστελίου είχε επτά χιλιάδες επισκέπτες. Το 2022 φαίνεται ότι έχει περάσει τα οκτώ εκατομμύρια.

Η προοπτική για το 2030, είναι τα δέκα εκατομμύρια επισκέπτες και σύμφωνα με το μοντέλο που μας έχει κατατεθεί στο υπουργείο, φαίνεται ότι σε βάθος είκοσι πέντε ετών, το Αεροδρόμιο του Καστελίου θα μπορεί να φιλοξενεί δεκατέσσερα εκατομμύρια επισκέπτες.

«Αντιλαμβάνεστε, λοιπόν, γιατί έπρεπε να προχωρήσουμε σε αυτή την τροποποίηση του σχεδιασμού. Από τα 68.000 τετραγωνικά που ήταν ο σχεδιασμός του Αεροδρομίου πλέον έχουμε προχωρήσει σε μια αύξηση 32%.

Φτάσαμε, περίπου, στα 91.000 τετραγωνικά μέτρα και εκεί προχωρήσαμε και σε στρατηγικές μεταβολές», είπε ο κ. Καραγιάννης.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης στην ολομέλεια της Βουλής, τέθηκε από βουλευτές της αντιπολίτευσης ζήτημα για τη χρηματοδοική συμβολή του κράτους.

«Η χρηματοδοτική συμβολή του ελληνικού Δημοσίου, σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης που υπογράφηκε επί των ημερών του ΣΥΡΙΖΑ, ήταν εντός εξαμήνου να κατατεθεί. Από την πλευρά της ελληνικής πολιτείας ζητήσαμε να κατατεθεί εντός δωδεκαμήνου και έχει πάρει ο παραχωρησιούχος τα 180 εκατομμύρια που όφειλε η ελληνική πολιτεία», είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

«Το Δημόσιο έχει δεσμευθεί έως σήμερα να καταβάλει 180 εκατομμύρια για το έργο. Επίσης, περί τα 100 εκατομμύρια για απαλλοτριώσεις. Με το σημερινό νομοσχέδιο προστίθενται στη σύμβαση 105 εκατομμύρια ευρώ, ένα τεράστιο ποσό και έτσι αυξάνεται το συνολικό κόστος για το κράτος στα 385 εκατομμύρια», ανέφερε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ελληνικής Λύσης, Βασίλης Βιλιάρδος, και κάλεσε τον υφυπουργό να εξηγήσει γιατί θα πρέπει να καταβληθούν ακόμα 105 εκατομμύρια ευρώ.

«Η κυβέρνηση πρέπει να απαντήσει για τα τρεισήμισι χρόνια καθυστέρησης της υλοποίησης του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης», ανέφερε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.

Να κατατεθεί στη Βουλή η τεχνική έκθεση του ανεξάρτητου μηχανικού και η έγκριση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, ζήτησε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Βασίλης Κεγκέρογλου. «Κάθε πρωτοβουλία που αναβαθμίζει την ελληνική περιφέρεια, κάθε μεγάλο έργο που προωθεί την ανάπτυξη είναι ιδιαίτερα σημαντικό για μας. Πολύ περισσότερο, όταν αφορά το νέο Διεθνές Αεροδρόμιο Καστελίου στον Δήμο Μινώα – Πεδιάδας, που βιώνει και τις ολέθριες επιπτώσεις του σεισμού του Σεπτεμβρίου του 2021», είπε ο Βασίλης Κεγκέρογλου και πρόσθεσε ότι «το μεγάλο αυτό έργο ήταν πρωτοβουλία του ΠΑΣΟΚ από το 2.000».

Το έργο βρίσκεται ήδη στο 20%, είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών και πρόσθεσε: «Γίνεται μια μεγάλη αλλαγή στην Κρήτη. Αυτό θα πρέπει να το αντιληφθείτε. Ξεκίνησε ο ΒΟΑΚ να κατασκευάζεται. Υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την Κρήτη. Δεν ξέρω αν σας ενοχλεί. Εγώ στη θέση σας θα ήμουν ευχαριστημένος, πάντως, αν ξεκινούσαν τόσα πολλά έργα».

Ο κ. Καραγιάννης ανέφερε ότι υπάρχει εισήγηση και από τον ανεξάρτητο μηχανικό και από την ΥΠΑ. «Δεν υπήρχε περίπτωση να μεγαλώσουμε κατά 32% το αεροδρόμιο, χωρίς να έχουμε σύμφωνη γνώμη του ανεξάρτητου μηχανικού, της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και όλων των εμπλεκομένων. Εδώ είναι. Σας τα καταθέτω λοιπόν στα Πρακτικά, για να τα γνωρίζετε και είμαστε στη διάθεσή σας να απαντήσουμε», είπε ο υφυπουργός, απευθυνόμενος στα κόμματα της αντιπολίτευσης.

«Ευτυχώς που πέρασε ο Σπίρτζης, ο Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ από αυτήν τη χώρα, αλλιώς ακόμα την πρώτη σύμβαση παραχώρησης του αεροδρομίου Καστελίου θα φτιάχνατε και το ξέρετε πολύ καλά», είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης.

«Ξέρουμε όλοι ότι αυτό το αεροδρόμιο και η κατασκευή του θα συμβάλει συνολικά στην ενδυνάμωση της χώρας μας, τουριστικά και οικονομικά. Είναι ένα αεροδρόμιο το οποίο είχε ανάγκη η Κρήτη, ανεξάρτητα αν η πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι εκείνη το ξεκίνησε», σχολίασε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Γιάννης Βρούτσης.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΚΑΣΤΕΛΙΚΑΣΤΕΛΛΙΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΣΤΕΛΙΟΥ

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Το νέο video με την πρόοδο κατασκευής του αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης

28 Αυγούστου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Στο 25% οι εργασίες στο Καστέλλι, θα λειτουργήσει το 2027. Φέτος ο ανάδοχος για το Ηράκλειο – Χανιά του ΒΟΑΚ

4 Αυγούστου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Γ. Περιστέρης, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Καταβάλλονται προσπάθειες, ώστε το αεροδρόμιο στο Καστέλλι να λειτουργήσει το 2026

21 Ιουνίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Παραχωρήσεις και ΣΔΙΤ θα “πρωταγωνιστήσουν” τα επόμενα χρόνια στην ανάπτυξη της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

20 Ιουνίου, 2023
VIDEOS

Video με την πρόοδο κατασκευής του νέου αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης

19 Ιουνίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Εγκρίθηκαν 6,5 εκατ. για αρχαιολογικές έρευνες στο αεροδρόμιο του Καστελίου

11 Μαΐου, 2023
Επόμενο άρθρο

Επιβεβαίωση του metaforespress.gr: H Aegean προχωρά στη δημιουργία τεχνικής βάσης στο υπόστεγο της παλιάς ΟΑ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Σε εξέλιξη το πλάνο μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ. «Τέλος» η ΕΛΤΑ Energy, μεταφέρεται το Κέντρο Αεροπορικού Ταχυδρομείου

3 Οκτωβρίου, 2023

Με ενισχυμένο χειμερινό πρόγραμμα η AEGEAN: Προστίθενται 9 νέα δρομολόγια και 3 νέες χώρες

2 Οκτωβρίου, 2023

Συναντήσεις ΣΑΤΑ με κυβερνητικούς φορείς, τι συζητήθηκε

3 Οκτωβρίου, 2023

Προς επίτευξη του φετινού στόχου η SKY express: Κοντά στη διακίνηση 4,3 – 4,5 εκατ. επιβατών

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας (Όμιλος ΟΑΣΑ) επέστρεψαν σε κέρδη. Αύξηση 55,09% στα έσοδα από εισιτήρια και κάρτες

2 Οκτωβρίου, 2023

O ΟΛΘ κινήθηκε «επιθετικά» για το λιμάνι του Βόλου, γιατί δεν γινόταν αλλιώς…

1 Οκτωβρίου, 2023

Στάση εργασίας την Τετάρτη 4 Οκτωβρίου, 11.00 με 17.00, στα τρόλεϊ

3 Οκτωβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Ως τις 13 Οκτωβρίου οι αιτήσεις για δύο θέσεις Γενικών Διευθυντών στα ΕΛΤΑ

4 Οκτωβρίου, 2023

Επαναπροκηρύσσεται ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά, με προϋπολογισμό 234 εκατ. ευρώ

4 Οκτωβρίου, 2023
e:Ny1: The next all-electric vehicle from Honda combines comfort, performance and technology

Το Honda e:Ny1 διατίθεται πλέον στην Ελλάδα

4 Οκτωβρίου, 2023

Toyota: Βιώσιμη κινητικότητα για όλους στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες το 2024

4 Οκτωβρίου, 2023

Ως τις 15/10 η διαβούλευση για τον Κανονισμό Γενικών-Ειδικών Αδειών ταχυδρομικών υπηρεσιών

4 Οκτωβρίου, 2023

Στρατηγική η επένδυση στον λιμένα του Βόλου, σύμφωνα με τον ΟΛΘ

4 Οκτωβρίου, 2023

Ο ΟΑΣΘ στην εφαρμογή Google Maps

4 Οκτωβρίου, 2023

Προκηρύχθηκε η εκδήλωση ενδιαφέροντος για τις θέσεις διοικητή και υποδιοικητών της ΥΠΑ

4 Οκτωβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ