ΑρχικήΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑΜόνο ένα προσωπικό αντικείμενο θα επιτρέπεται στις πτήσεις της Aegean. Μόναχο, Φρανκφούρτη, Γενεύη και Ζυρίχη οι πρώτοι προορισμοί που ενεργοποιούνται

Μόνο ένα προσωπικό αντικείμενο θα επιτρέπεται στις πτήσεις της Aegean. Μόναχο, Φρανκφούρτη, Γενεύη και Ζυρίχη οι πρώτοι προορισμοί που ενεργοποιούνται

Διαδικτυακό μήνυμα προς τους τακτικούς επιβάτες του ομίλου της Aegean Airlines απέστειλε χθες ο διευθύνων σύμβουλος, Δημήτρης Γερογιάννης.

Όπως αναφέρει ο κ. Γερογιάννης, η χρήση μάσκας έχει ήδη γίνει υποχρεωτική, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τα πληρώματα, ενώ στο εξής θα επιτρέπεται η μεταφορά στην καμπίνα μόνο ενός προσωπικού αντικειμένου.

Επίσης, οι 3 τελευταίες σειρές καθισμάτων θα μένουν κενές για τη δυνατότητα απομόνωσης πιθανού συμπτωματικού επιβάτη.

Οι πρώτοι προορισμοί της Aegean που ενεργοποιούνται από την Αθήνα στις επόμενες μέρες, αρχικά με μικρή συχνότητα, είναι το Μόναχο, η Φρανκφούρτη, η Γενεύη και η Ζυρίχη, ενώ ενισχύονται και οι πτήσεις προς Βρυξέλλες που δεν είχαν σταματήσει ποτέ.

Τέλος, για αγορές εισιτήριων έως τις 15/6 και ανεξάρτητα από την ημερομηνία του ταξιδιού, όλα τα εισιτήρια θα έχουν τα χαρακτηριστικά της κατηγορίας FLEX, ώστε να συμπεριλαμβάνουν τη δυνατότητα παράδοσης αποσκευής χωρίς επιπλέον χρέωση, αλλά και τη δυνατότητα αλλαγής χωρίς rebooking fees.

Το μήνυμα του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου της Aegean

Για όλους εμάς στην οικογένεια της AEGEAN και της Olympic Air, το 2020 ξεκίνησε δυναμικά, με αισιοδοξία και όραμα για τη νέα χρονιά και τα επόμενα βήματά μας.

Τους τρεις τελευταίους μήνες ωστόσο, η πρωτόγνωρη κατάσταση που όλοι μαζί ζήσαμε, μας ανάγκασε να μείνουμε για ένα μεγάλο διάστημα μακριά από αυτό που αγαπάμε πιο πολύ, να πετάμε μαζί σας.

Σταματήσαμε να πετάμε με εσάς, ωστόσο δεν σταματήσαμε να πετάμε για εσάς, παραμένοντας δίπλα στη χώρα μας κάθε φορά που μας ζητήθηκε, όσο μακριά κι αν χρειάστηκε να ταξιδέψουμε για να φέρουμε ό,τι ήταν αναγκαίο.

Η χώρα μας αντιμετώπισε με επιτυχία την πρώτη φάση της υγειονομικής κρίσης. Και είμαστε όλοι πολύ περήφανοι για αυτή την κοινή μας κατάκτηση.

Με σεβασμό στην επιτυχημένη μέχρι σήμερα εθνική προσπάθεια, εργαζόμαστε με προσήλωση για να ανταποκριθούμε στις νέες προκλήσεις της πανδημίας.

Customer comforts top of the agenda at GAPS | Airlines.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean Airlines, Δημήτρης Γερογιάννης

Έχοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων μας και σε στενή συνεργασία με τις αρχές, έχουμε ήδη αλλάξει τις διαδικασίες επιβίβασης, πρόσβασης αλλά και εξυπηρέτησης στο αεροσκάφος και έχουμε αναβαθμίσει τις διαδικασίες καθαρισμού και απολύμανσης των αεροσκαφών μας.

Η χρήση μάσκας έχει ήδη γίνει υποχρεωτική τόσο για τους επιβάτες όσο και για τα πληρώματά μας, ενώ στο εξής θα επιτρέπεται η μεταφορά στην καμπίνα μόνο ενός προσωπικού αντικειμένου.

Επίσης, θα κρατάμε πλέον τις 3 τελευταίες σειρές καθισμάτων κενές για τη δυνατότητα απομόνωσης πιθανού συμπτωματικού επιβάτη.

Εντός της εβδομάδας θα λάβετε ειδικό υλικό, για όλα τα προστατευτικά μέτρα και τις νέες διαδικασίες που θα εφαρμόσουμε, στα πλαίσια των νέων πρωτοκόλλων, για να ταξιδεύουμε με ασφάλεια.

Από σήμερα λοιπόν, που αίρονται οι περιορισμοί για την Ηπειρωτική Ελλάδα και την Κρήτη και την επόμενη εβδομάδα για όλα τα νησιά της Ελλάδας, είμαστε έτοιμοι να πετάξουμε ξανά μαζί στο εσωτερικό.

Έτοιμοι να αποκαταστήσουμε, με σταδιακά προσεκτικά βήματα, στις επόμενες εβδομάδες και στους επόμενους μήνες και το δίκτυό μας στο εξωτερικό.

Οι πρώτοι προορισμοί που ενεργοποιούνται από την Αθήνα στις επόμενες μέρες, αρχικά με μικρή συχνότητα, είναι το Μόναχο, η Φρανκφούρτη, η Γενεύη και η Ζυρίχη, ενώ ενισχύονται και οι πτήσεις προς Βρυξέλλες που δεν είχαν σταματήσει ποτέ. Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλοι.

Και εφόσον στην νέα εποχή το ταξίδι αλλάζει, προσαρμόζουμε αντίστοιχα τα εισιτήριά μας ώστε να έχετε περισσότερη ευελιξία και σιγουριά.

Έτσι, για αγορές εισιτήριων από σήμερα 18/5 έως 15/6 και ανεξάρτητα από την ημερομηνία του ταξιδιού, όλα τα εισιτήρια μας θα έχουν τα χαρακτηριστικά της κατηγορίας FLEX, ώστε να συμπεριλαμβάνουν τη δυνατότητα παράδοσης αποσκευής χωρίς επιπλέον χρέωση αλλά και τη δυνατότητα αλλαγής χωρίς rebooking fees.

Κλείνοντας θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι παρακολουθούμε διαρκώς τις εξελίξεις και μαθαίνουμε στο κάθε μας βήμα πως να προχωράμε προσεκτικά στο επόμενο.

Αυτό άλλωστε κάνουμε για περισσότερα από 20 χρόνια στην AEGEAN πάντα με οδηγό τις αξίες μας και έχοντας στο επίκεντρό μας εσάς, τους επιβάτες μας.

Ανυπομονούμε να ταξιδέψουμε ξανά μαζί. Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη

Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο