• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

    23 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

    22 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

    23 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

    22 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η μεταφορά εμβολίων κατά του Covid-19 θα αποτελέσει την “αποστολή του αιώνα”, με 8.000 αεροσκάφη

ffotinos by ffotinos
11 Σεπτεμβρίου, 2020
στο ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
1
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την έναρξη ενδελεχούς σχεδιασμού με τη βιομηχανία, ώστε να διασφαλιστεί η πλήρης ετοιμότητα του συστήματος, όταν τα εμβόλια κατά του κορωνοϊού είναι διαθέσιμα προς διανομή, προέτρεψε τις κυβερνήσεις η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA).

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Μάλιστα, η Ένωση προειδοποίησε για την ύπαρξη δυνητικά σοβαρών περιορισμών χωρητικότητας κατά τη μεταφορά των εμβολίων αεροπορικώς.

Το air cargo ετοιμάζεται για τη μεγάλη πρόκληση

Το air cargo διαδραματίζει βασικό ρόλο στη διανομή εμβολίων -υπό κανονικές συνθήκες- μέσω καθιερωμένων παγκόσμιων συστημάτων διανομής.

Σύμφωνα με την IATA, η εν λόγω ικανότητα θα είναι ζωτικής σημασίας για τη γρήγορη και αποτελεσματική μεταφορά και διανομή εμβολίων κατά του COVID-19, όταν αυτά θα είναι διαθέσιμα και δεν θα συμβεί χωρίς προσεκτικό σχεδιασμό, υπό την καθοδήγηση των κυβερνήσεων και την υποστήριξη των εταιρειών του κλάδου.

«Η ασφαλής παροχή εμβολίων COVID-19 θα είναι η αποστολή του αιώνα για την παγκόσμια βιομηχανία του air cargo. Κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί χωρίς προσεκτικό προγραμματισμό. Οπότε τώρα είναι η ώρα.

Προτρέπουμε τις κυβερνήσεις να πρωτοστατήσουν στη διευκόλυνση της συνεργασίας κατά μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας, έτσι ώστε οι εγκαταστάσεις, τα πρωτόκολλα ασφαλείας και οι διασυνοριακές διαδικασίες να είναι έτοιμες για το τεράστιο και πολύπλοκο έργο που θα ακολουθήσει», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της IATA, Alexandre de Juniac.

Εγκαταστάσεις: Τα εμβόλια πρέπει να αντιμετωπίζονται και να μεταφέρονται σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς, σε ελεγχόμενες θερμοκρασίες και χωρίς καθυστερήσεις για να διασφαλιστεί η ποιότητα του προϊόντος. Ενώ ακόμα πολλά δεν έχουν διασαφηνιστεί (αριθμός δόσεων, ευαισθησία θερμοκρασίας, τοποθεσίες παραγωγής κ.λπ.), είναι σαφές ότι το εύρος της δραστηριότητας θα είναι τεράστιο, θα απαιτηθούν εγκαταστάσεις ψυχρής εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς και παράδοση σε κάθε γωνιά του πλανήτη.

Οι προτεραιότητες για την προετοιμασία εγκαταστάσεων για αυτήν τη διανομή περιλαμβάνουν:

-Διαθεσιμότητα εγκαταστάσεων και εξοπλισμού ελεγχόμενων θερμοκρασιών – μεγιστοποίηση της χρήσης ή επαναπροσδιορισμός της υφιστάμενης υποδομής.

-Διαθεσιμότητα εκπαιδευμένου προσωπικού να χειρίζεται εμβόλια ευαίσθητα στο χρόνο και τη θερμοκρασία.

-Δυνατότητες παρακολούθησης για τη διασφάλιση της ακεραιότητας των εμβολίων.

Ασφάλεια: Τα εμβόλια αποτελούν πολύτιμα προϊόντα. Πρέπει να υπάρχουν δικλίδες, ώστε να διασφαλίζεται ότι οι αποστολές παραμένουν ασφαλείς από παραβιάσεις και κλοπές. Υπάρχουν διαδικασίες για τη διατήρηση της ασφάλειας των cargo αποστολών, αλλά ο πιθανός όγκος των αποστολών εμβολίων θα χρειαστεί έγκαιρο σχεδιασμό για να διασφαλιστεί ότι είναι επεκτάσιμες.

Διασυνοριακές διαδικασίες: Η αποτελεσματική συνεργασία με τις υγειονομικές και τελωνειακές αρχές θα είναι, συνεπώς, απαραίτητη για την εξασφάλιση έγκαιρων κανονιστικών εγκρίσεων, κατάλληλων μέτρων ασφαλείας, κατάλληλου χειρισμού και εκτελωνισμού. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια ιδιαίτερη πρόκληση δεδομένου ότι, ως μέρος των μέτρων πρόληψης του COVID-19, πολλές κυβερνήσεις έχουν θέσει σε εφαρμογή μέτρα που αυξάνουν τους χρόνους επεξεργασίας.

Οπότε, οι προτεραιότητες για τις διασυνοριακές διαδικασίες περιλαμβάνουν:

-Εισαγωγή γρήγορων διαδικασιών για άδειες απογείωσης και προσγείωσης για επιχειρήσεις που μεταφέρουν το εμβόλιο κατά του COVID-19

-Εξαίρεση των μελών του πληρώματος από διαδικασίες καραντίνας για τη διασφάλιση της διατήρησης της εφοδιαστικής αλυσίδας του cargo

-Υποστήριξη προσωρινών δικαιωμάτων κυκλοφορίας για επιχειρήσεις με εμβόλια COVID-19, όπου ενδέχεται να ισχύσουν περιορισμοί

-Κατάργηση των ωρών λειτουργίας για πτήσεις που μεταφέρουν το εμβόλιο προς διευκόλυνση των πιο ευέλικτων λειτουργιών του παγκόσμιου δικτύου

-Προτεραιότητα κατά την άφιξη αυτών των αποστολών για την αποφυγή πιθανών ανωμαλιών στη θερμοκρασία λόγω καθυστερήσεων

-Ελάφρυνση των δασμών προς διευκόλυνση της κυκλοφορίας του εμβολίου.

The world is waiting for a #COVID19 #vaccine 🌏

Safely delivering these will be the mission of the century for the #aircargo industry. Advance planning between governments & industry needs to happen now.
👉https://t.co/lKBwq7pBbj @UNICEF @gavi pic.twitter.com/3mIksxTtew

— IATA (@IATA) September 9, 2020

Χωρητικότητα: Εκτός από τις απαραίτητες προετοιμασίες και τον συντονισμό των μεταφορών, οι κυβερνήσεις πρέπει επίσης να λάβουν υπόψη την τρέχουσα μειωμένη ικανότητα του air cargo. Η IATA προειδοποίησε ότι, με τη σοβαρή κάμψη της επιβατικής κίνησης, οι αεροπορικές έχουν μειώσει τα δίκτυα και έχουν παροπλίσει πολλά αεροσκάφη τους.

Τονίζεται ότι το πιθανό μέγεθος παραδοτέων εμβολίων θα είναι τεράστιο, καθώς μόνο η παροχή μιας δόσης σε 7,8 δισεκατομμύρια ανθρώπους θα γεμίσει συνολικά 8.000 747 cargo αεροσκάφη.

Και μπορεί οι χερσαίες μεταφορές να βοηθήσουν το έργο αυτό -ειδικά στις ανεπτυγμένες οικονομίες-, ωστόσο τα εμβόλια δεν θα μπορέσουν να παραδοθούν παντού χωρίς τη συμβολή του air cargo.

«Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι τα μισά από τα απαραίτητα εμβόλια μπορούν να μεταφερθούν μέσω ξηράς, η βιομηχανία του air cargo θα εξακολουθήσει να αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη πρόκληση.

Οι κυβερνήσεις πρέπει να λάβουν πολύ προσεκτικά υπόψη την περιορισμένη χωρητικότητα του air cargo που είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή. Εάν τα σύνορα παραμείνουν κλειστά, περιορίζονται τα ταξίδια, προσγειώνονται τα αεροσκάφη και εργαζόμενοι μένουν εκτός χώρου εργασίας, η ικανότητα παροχής εμβολίων που θα σώσουν ζωές θα διακυβευθεί σε μεγάλο βαθμό», κατέληξε ο de Juniac.

Tags:AIR CARGOCOVID 19IATAΚορωνοϊός

Σχετικά Άρθρα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Μειώθηκαν τα αεροπορικά ατυχήματα το 2022. Τι αποκαλύπτει η έκθεση της IATA

7 Μαρτίου, 2023
INTERNATIONAL

Global airline community challenges legality of mandatory flight reductions at Schiphol Airport

6 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Εδραιώνει την παρουσία της σε ένα ακόμη αμερικανικό αεροδρόμιο η Kuehne+Nagel

22 Φεβρουαρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Τα εμπορεύματα, ο «κρυφός άσσος» της Emirates στην Ελλάδα

22 Φεβρουαρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές: -8% σε σχέση με το 2021 και -1,6% σε σχέση με το 2019

8 Φεβρουαρίου, 2023
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

ΙΑΤΑ: Στο 68,5% του 2019 διαμορφώθηκε η κίνηση του 2022

7 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Ο Αύγουστος εφέτος δεν ήταν… Αύγουστος. Μείωση 55,7% επιβατών στα ελληνικά αεροδρόμια

Σχόλια 1

  1. Γιώργος Σταθάκης says:
    3 έτη ago

    εεε πήρανε τα ΜΜΕ να μην πάρουν και οι αεροπορικές….;

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Κρατική επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για λειτουργικές δαπάνες

21 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

23 Μαρτίου, 2023

Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

23 Μαρτίου, 2023

Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

23 Μαρτίου, 2023

Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

23 Μαρτίου, 2023

Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

23 Μαρτίου, 2023

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

22 Μαρτίου, 2023

Ν. Παππάς: Πώς έκαναν “φτερά” 600 εκατ. ευρώ επενδύσεις και συστήματα ασφαλείας;

22 Μαρτίου, 2023

Το επενδυτικό πλάνο του ΟΛΘ παρουσιάστηκε στην Πρέσβειρα της Ν. Αφρικής

22 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ