ΑρχικήΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΈνας και μόνον πομποδέκτης για τα διόδια όλης της χώρας από τις 4 Νοεμβρίου. Τι θα ισχύει με την φόρτιση

Ένας και μόνον πομποδέκτης για τα διόδια όλης της χώρας από τις 4 Νοεμβρίου. Τι θα ισχύει με την φόρτιση

Ευχάριστα νέα για τους χρήστες των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων, αφού θα μπορούν να μετακινούνται με έναν και μόνο πομποδέκτη σε λίγες ημέρες.

Από την Τετάρτη 4 Νοεμβρίου, ο οδηγός θα μπορεί να χρησιμοποιεί έναν και μοναδικό πομποδέκτη κατά τη διέλευσή του από την Αττική Οδό, τη Νέα Οδό, τη Κεντρική Οδό, τον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, την Εγνατία Οδό, τη Γέφυρα, την Ολυμπία Οδό και τον Μορέα.

Δηλαδή, ενώ μέχρι σήμερα ο οδηγός έπρεπε να αλλάζει μέχρι και τρεις πομποδέκτες για μία διαδρομή, με τον έναν πομποδέκτη που ήδη διαθέτει, θα μπορεί να ταξιδέψει απ’ άκρη σ’ άκρη σε όλη τη χώρα.

Για παράδειγμα, θα ταξιδεύει από Αθήνα – Θεσσαλονίκη με τον ίδιο πομποδέκτη του δικού του παρόχου και χωρίς να χρειαστεί να προμηθευτεί νέο πομποδέκτη.

Εάν για παράδειγμα, όταν φτάσει στα Τέμπη, έχει ξοδέψει ήδη όλο το ποσό που έχει βάλει στον πομποδέκτη του, θα μπορεί να προσθέσει χρήματα μέσω της ιστοσελίδας του αυτοκινητοδρόμου από τον οποίο τον έχει προμηθευτεί, πληρώνοντας με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.

Διαφορετικά θα πρέπει να έχει φορτίσει τον πομποδέκτη του με όσα χρήματα επιθυμεί, με φυσική παρουσία στα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών του δικού του παρόχου.

Ωστόσο, δεν θα μπορεί να φορτίσει τον πομποδέκτη του παρόχου του σε Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών άλλου παρόχου.

Από την άλλη πλευρά, δεν θα χρειάζεται ο  οδηγός να προμηθεύεται και να δεσμεύει χρηματικά ποσά σε διαφορετικές συσκευές. Γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό για όσους ταξιδεύουν περιστασιακά και όχι κατ’ επάγγελμα.

Σε ό,τι αφορά στις τεχνικές λεπτομέρειες, θα ισχύσουν κανονικά οι προσφορές και οι συμφωνίες που είχαν γίνει μεταξύ χρηστών και του εκάστοτε διαχειριστή.

Από το Νοέμβριο του 2019, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής είχε καλέσει τις διαχειρίστριες εταιρίες των αυτοκινητοδρόμων να καταλήξουν σε μία κοινά αποδεκτή τεχνική λύση.

Ήδη από τις αρχές του καλοκαιριού έγιναν τεχνικές δοκιμές και έχουν πλέον ξεπεραστεί όλες οι τεχνικές δυσκολίες, σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών.

Με την εφαρμογή της διαλειτουργικότητας, θα μειωθούν οι ουρές των διοδίων και κατ’ επέκταση οι εκπομπές ρύπων, ενώ παράλληλα θα βελτιωθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης του κοινού ιδιαίτερα κατά τις ημέρες και ώρες αιχμής.

Επίσης, μέσω των ηλεκτρονικών πομποδεκτών αποτρέπεται, σε σημαντικό βαθμό, η τυχόν διάδοση του Covid – 19, αφού οι συναλλαγές είναι ανέπαφες.

Σήμερα, επιτυχής είναι η διαλειτουργικότητα σε δυο ομάδες αυτοκινητοδρόμων:

Α. Στα διόδια της Αττικής Οδού, της Ολυμπίας Οδού, του Μορέα, της Γέφυρας και του Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου (έχουν βασικό μέτοχο τον ΑΚΤΩΡ),

Β. Στα διόδια της Νέας Οδού και Κεντρικής Οδού (έχουν βασικό μέτοχο την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ).

Πρόσφατα, το δικό της e- pass απέκτησε η Εγνατία Οδός (έχει μέτοχο το ελληνικό δημόσιο).

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο