Κυριακή, 1 Οκτωβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

    29 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

    30 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

    29 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

    29 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Εντός του έτους η ολοκλήρωση του οδικού άξονα Καλλονή – Σίγρι στη Λέσβο. Δηλώσεις Κ. Καραμανλή

vvegiazi by vvegiazi
25 Ιουνίου, 2022
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Επίσκεψη στη Λέσβο πραγματοποιεί ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, ο οποίος επιθεώρησε τα έργα στον οδικό άξονα Καλλονή – Σίγρι και είδε από κοντά το νέο λιμάνι του Σιγρίου, συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Υποδομών, Γιώργο Καραγιάννη.

Ο κ. Καραμανλής καταρχάς επισκέφτηκε σκάφος του Λιμενικού Σώματος και ευχαρίστησε τους άνδρες και τις γυναίκες, που προστατεύουν τα ελληνικά σύνορα.

Ο κ. Καραμανλής στη συνέχεια παρευρέθηκε σε σύσκεψη στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου, με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου, Κώστα Μουντζούρη, των Δημάρχων Μυτιλήνης, Στρατή Κύτελη και Δυτικής Λέσβου, Ταξιάρχη Βέρρου, του βουλευτή Λέσβου της Νέας Δημοκρατίας, Χαράλαμπου Αθανασίου, καθώς και εκπροσώπων των παραγωγικών φορέων και επιμελητηρίων.

Αναφέρθηκε ειδικότερα στο λιμάνι στο Σίγρι, το οποίο παραδόθηκε πριν από μερικές ημέρες σε λειτουργία και τόνισε ότι θέλει να ακούσει τα προβλήματα από τους τοπικούς φορείς.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ένα νούμερο: «Τα τελευταία τρία χρόνια υλοποιούμε στο νησί έργα ύψους 170 εκατ. ευρώ. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα νούμερο που δείχνει ότι η κεντρική πολιτεία δεν ξεχνά τη νησιωτική Ελλάδα.

Είμαστε μία Κυβέρνηση και είμαστε ένα υπουργείο το οποίο δίνει πάρα πολύ μεγάλη έμφαση στην περιφερειακή ανάπτυξη. Τα έργα υποδομής πρέπει να γίνονται και πρέπει να λειτουργούν προς όφελος του κοινωνικού συνόλου».

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης απαντώντας στις παρατηρήσεις των τοπικών φορέων, ο κ. Καραμανλής σχολίασε ότι ορισμένες φορές το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών γίνεται δυσάρεστο, γιατί δεν εγκρίνει έργα χωρίς σοβαρή μελέτη.

Τόνισε όμως ότι από τη θέση την οποία υπηρετεί πρέπει να σέβεται το δημόσιο χρήμα και αυτό κάνει.

Υπενθύμισε ότι, το λιμάνι στο Σίγρι είχε ξεκινήσει να κατασκευάζεται το 2014 και τα τελευταία τρία χρόνια επιταχύνθηκαν οι εργασίες, ώστε να παραδοθεί, παρά τα γνωστά προβλήματα των δύο προηγούμενων ετών.

Σημείωσε δε, ότι το λιμάνι συνδέεται πλέον με την Καλλονή με σύγχρονο οδικό άξονα, ο οποίος θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2022.

Όσον αφορά στο φράγμα Τσικνιά, ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι η διαχείριση των υδάτινων πόρων στη νησιωτική Ελλάδα είναι ένα ζήτημα, το οποίο η χώρα θα αντιμετωπίσει πάρα πολύ έντονα στο μέλλον.

Ανέφερε ότι πρόκειται για την κατασκευή ταμιευτήρα και έργων υδροληψίας και μεταφοράς, ύψους 104 εκατ. ευρώ. Σημείωσε επίσης ότι το έργο έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, ως εκ τούτου έχει σφιχτό χρονοδιάγραμμα. Ειδικότερα θα ξεκινήσει το 2023 και θα είναι έτοιμο σε τρία χρόνια.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στις δηλώσεις του στο φράγμα στον Τσικνιά, ένα έργο διαχείρισης υδάτινων πόρων, ένα έργο νέας γενιάς, που θα δώσει λύση στο πρόβλημα του νερού, όπως τόνισε.

«Το λιμάνι του Σιγρίου, ο οδικός άξονας Καλλονή – Σιγρίου, όπως και τα υπόλοιπα έργα που γίνονται στην περιοχή της Λέσβου, είναι έργα τα οποία δίνουν μία πραγματικά πολύ μεγάλη προοπτική ανάπτυξης.

Σκεφτείτε ότι πλέον η Λέσβος θα έχει δύο λιμάνια. Θα έχει ένα σύγχρονο αεροδρόμιο. Θα ξεκινήσει – γιατί έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης –  και το φράγμα, το οποίο είναι πολύ σημαντικό για τη διαχείριση των υδάτινων πόρων», κατέληξε ο κ. Καραμανλής.

Από την πλευρά του ο υφυπουργός αρμόδιος για τις Υποδομές  κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε: «Τα έργα που είχε ανάγκη η Λέσβος και τα οποία για χρόνια έμεναν στα χαρτιά πλέον υλοποιούνται και μάλιστα με ταχύτατους ρυθμούς καθώς δύο από αυτά, το λιμάνι στο Σίγρι και ο οδικός άξονας Καλλονή – Σίγρι ολοκληρώνονται το 2022.

Η μέριμνά μας είναι οι κάτοικοι να έχουν ασφάλεια και ταχύτητα στις μετακινήσεις τους, όπως επίσης και τα δυτικά του νησιού που βρίσκονται πιο πίσω σε συνδεσιμότητα να αποκτήσουν μία νέα πύλη εισόδου.

Η συζήτηση που είχαμε στην Περιφέρεια ήταν εποικοδομητική και είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε όλοι ότι και με το έργο της μεταφοράς του νερού στο νησί, η Λέσβος θα γίνει ένας τόπος, με σύγχρονες υποδομές, έτοιμος να βαδίσει σε μία νέα περίοδο ανάπτυξης και ευημερίας.

Έχουμε τη βούληση, το σχέδιο και τη στενή επίβλεψη που απαιτούνται και αποτελούν την εγγύηση για την επίτευξη του στόχου μας».

Το οδικό έργο αφορά στην κατασκευή και αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης της Καλλονής με το Σίγρι, σε συνολικό μήκος 46,7 χλμ, εκ των οποίων τα 25,7 χλμ. αφορούν σε νέα χάραξη και τα 21 χλμ αναβάθμιση του υφιστάμενου τμήματος.

Προβλέπεται η διαμόρφωση οκτώ ισόπεδων κόμβων, καθώς και η κατασκευή της γέφυρας Άντισσας.

Υπενθυμίζεται ότι, το λιμάνι του Σιγρίου έχει δοθεί σε εμπορική χρήση από τα μέσα Ιουνίου, ενώ το σύνολο του έργου μαζί με το αλιευτικό καταφύγιο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί εντός του Σεπτεμβρίου 2022.

Το νέο λιμάνι επίσης θα μπορεί να εξυπηρετεί μελλοντική πιθανή ακτοπλοϊκή σύνδεση του Σιγρίου με τη Ραφήνα.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΚΑΛΛΟΝΗ ΣΙΓΡΙΟΔΙΚΑ ΕΡΓΑΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

Σχετικά Άρθρα

MMM

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023
?????????????
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Παρεμβάσεις ύψους 1,7 εκατ. ευρώ για την οδική ασφάλεια στο δήμο Θεσσαλονίκης

26 Σεπτεμβρίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος συναντήσεων της ηγεσίας του υπ. Υποδομών & Μεταφορών με τους εκπροσώπους των υποδομών

8 Αυγούστου, 2023
photography greece
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Τα 12 αιτήματα του ΣΑΤΕ για την ενίσχυση των υποδομών της Ελλάδας

28 Ιουλίου, 2023
????????????????????????????????????
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πάτρα – Πύργος: Στο 20% η πρόοδος, το 2025 η παράδοση. Άκτιο – Αμβρακία: Ολοκλήρωση στα τέλη του έτους

20 Ιουλίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Χρήστος Σταϊκούρας: Το Αναπτυξιακό Σχέδιο για την Ελλάδα του 2030 περιλαμβάνει 188 έργα, ύψους 27,6 δισ. ευρώ

11 Ιουλίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Το 50% των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην ΕΕ βρίσκεται μόλις σε δύο χώρες

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Προς επίτευξη του φετινού στόχου η SKY express: Κοντά στη διακίνηση 4,3 – 4,5 εκατ. επιβατών

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Ανακαινίζεται η σιδηροδρομική γραμμή Στρυμόνας – Προμαχώνας, εγκρίθηκαν 7,37 εκατ. ευρώ

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Webinar για την ηλεκτρονική εφαρμογή Ferry Watchers στις 27/9

26 Σεπτεμβρίου, 2023
An Airbus 330-300 (333) flying over ocean at sunset. - | These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including providing these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.

Η Delta θα συνδέει καθημερινά Αθήνα – Βοστώνη την θερινή περίοδο του 2024

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιχορήγηση 7,76 εκατ. ευρώ στη ΣΤΑΣΥ λόγω ενεργειακού κόστους

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1

Άνοδο κύκλου εργασιών και κερδών αναμένει η Attica (Blue Star, Superfast, HSW) το 2023

30 Σεπτεμβρίου, 2023

Αναβαθμίζονται σε «έξυπνες» 7.500 στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ

30 Σεπτεμβρίου, 2023

Η Σλοβακία καλείται να θεσπίσει σύστημα καταχώρισης φορέων εκμετάλλευσης drone και να καθορίσει αρμόδια Αρχή

29 Σεπτεμβρίου, 2023

H «Μικρή Κοιλάδα Υδρογόνου» με συμμετοχή της ΟΣΥ, του ΟΛΠ και της Ολυμπίας Οδού

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Στα 3,2 δισ. το ανεκτέλεστο της ΑΒΑΞ. Επιστροφή σε θετικό EBITDA στον κατασκευαστικό κλάδο, ύψους 12,2 εκατ.

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Maersk pilots heavy-duty electric truck solutions in Brazil

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Ως την 1η Απριλίου οι αιτήσεις πιστοποίησης ολοκλήρωσης και λειτουργίας επενδυτικών σχεδίων του Αναπτυξιακού

29 Σεπτεμβρίου, 2023
default

Νέος ενεργειακός φωτισμός στο οδικό δίκτυο του δήμου Γαλατσίου

29 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ