• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 31 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Σε καθαρά κέρδη (17,05 εκατ.) πέρασε η Attica το 2022. Αύξηση 38% στους επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 11% στα φορτηγά

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπογράφτηκε η πώληση της ΑΚΤΩΡ στην Intrakat έναντι 214 εκατ. Τα οφέλη για τις δυο πλευρές

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τη Δευτέρα 3 Απριλίου το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Αναλυτικά, τα δρομολόγια σε όλη την Ελλάδα

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το νέο εγχείρημα της Lomar για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ακαταδίωκτο των μελών της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για το δυστύχημα στα Τέμπη

    30 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο διοικητικό συμβούλιο στον ΣΕΜΕ

    30 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Σε καθαρά κέρδη (17,05 εκατ.) πέρασε η Attica το 2022. Αύξηση 38% στους επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 11% στα φορτηγά

    31 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπογράφτηκε η πώληση της ΑΚΤΩΡ στην Intrakat έναντι 214 εκατ. Τα οφέλη για τις δυο πλευρές

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Τη Δευτέρα 3 Απριλίου το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Αναλυτικά, τα δρομολόγια σε όλη την Ελλάδα

    31 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Το νέο εγχείρημα της Lomar για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας

    31 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ακαταδίωκτο των μελών της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για το δυστύχημα στα Τέμπη

    30 Μαρτίου, 2023
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέο διοικητικό συμβούλιο στον ΣΕΜΕ

    30 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Αυξήθηκαν ελαφρώς οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα το 2021, ασφαλέστερη χώρα η Νορβηγία

vvegiazi by vvegiazi
10 Ιανουαρίου, 2023
στο ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Νέα δεδομένα στο κομμάτι της οδικής ασφάλειας αποκαλύπτουν τις πιο επικίνδυνες χώρες για τη λειτουργία των στόλων αυτοκινήτων και τονίζουν τον αυξανόμενο κίνδυνο που ενέχουν οι λύσεις μικροκινητικότητας (micro-mobility), όπως τα ηλεκτρικά ποδήλατα και τα σκούτερ.

Ακόμη και εντός της Ευρώπης, ο αριθμός των θανάτων από τροχαία ατυχήματα ανά δισεκατομμύριο χλμ. είναι κατά 5 φορές υψηλότερος στην πιο επικίνδυνη χώρα, σε σύγκριση με την ασφαλέστερη, υποδεικνύοντας πού οι στόλοι πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στις επενδύσεις για την ασφάλεια των οδηγών και να διασφαλίσουν ότι τα οχήματα είναι εξοπλισμένα με την τελευταία λέξη στο κομμάτι της τεχνολογίας ασφάλειας.

Να σημειωθεί ότι, τα παραπάνω στοιχεία δημοσιεύονται στην τελευταία έκθεση του Διεθνούς Φόρουμ Μεταφορών (ITF) του ΟΟΣΑ, για το 2021 και το α’ 6μηνο του 2022, καθώς οι οικονομίες επέστρεψαν σταδιακά στην κανονικότητα μετά τα lockdown του Covid-19 και ο κυκλοφοριακός όγκος αυξήθηκε.

Αυξάνονται οι θάνατοι από τροχαία

Κατά μέσο όρο, και στις 34 χώρες που μελετήθηκαν, οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα το 2021 ήταν κατά 0,1% υψηλότεροι από τον μέσο όρο για το διάστημα 2017-2019, αν και ο αριθμός αυτός αλλοιώθηκε από τις ΗΠΑ, όπου οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα αυξήθηκαν κατά 16% το 2021.

Χιλή (+5,2%), Ισραήλ (5,5%), Κολομβία (+10,2%) και Σλοβενία (+15,2%) παρουσίασαν επίσης αύξηση στους θανάτους από τροχαία ατυχήματα το 2021, σε σύγκριση με τον μέσο όρο το διάστημα 2017-2019.

Για τις υπόλοιπες 29 χώρες, ωστόσο, οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα το 2021 ήταν κάτω από τον μέσο όρο της εξεταζόμενης περιόδου, με τις μεγαλύτερες μειώσεις να καταγράφονται στη Δανία (-28,6%), την Αργεντινή (-27,4%) και τη Νορβηγία (-25,2%).

Αυτή η τάση συνεχίστηκε σε 14 από τις 20 χώρες που παρείχαν στοιχεία για τους πρώτους έξι μήνες του 2022, αν και ως παγκόσμιος μέσος όρος, οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα ήταν 12% χαμηλότεροι το α’ εξάμηνο του 2022 σε σχέση με τις ίδιες περιόδους του εξεταζόμενου διαστήματος 2017-2019.

1,8 θάνατοι ανά χλμ.

Ένα πιο ακριβές μέτρο κινδύνου είναι οι θάνατοι ανά δισεκατομμύριο διανυόμενα οχήματα, κάτι που δείχνει εξαιρετικά μεγάλες διακυμάνσεις τόσο για το 2020 όσο και για το 2021.

Στη Νορβηγία, για παράδειγμα, σημειώθηκαν 1,8 θάνατοι από τροχαία ατυχήματα ανά δισεκατομμύριο χλμ. που διανύθηκαν το 2021, σε σύγκριση με 9,9 θανάτους από τροχαία ατυχήματα στη Τσεχία.

Το 2020 (για το οποίο υπάρχουν περισσότερα δεδομένα) η Τσεχία, η Κορέα και οι ΗΠΑ κατέγραψαν περισσότερους από 8 θανάτους από τροχαία ατυχήματα ανά δισεκατομμύριο διανυόμενα χλμ.

Συγκρίνοντας τους θανάτους από τροχαία ατυχήματα ανά 100.000 κατοίκους, προκύπτει και πάλι ότι η Νορβηγία είναι η ασφαλέστερη χώρα, με 1,5 θανάτους ανά 100.000 κατοίκους, ενώ η Κολομβία διαθέτει τους πιο επικίνδυνους δρόμους με 14,2 θανάτους ανά 100.000, ακολουθούμενη από τις ΗΠΑ με 12,9.

Σε αυτή τη βαθμολογία, οι τέσσερις χώρες με τα υψηλότερα ποσοστά θνησιμότητας ανά 100.000 χλμ. ήταν όλες στην Αμερική, με τη Χιλή και την Αργεντινή να είναι οι επόμενες πιο επικίνδυνες, αντίστοιχα.

Οι κίνδυνοι για ποδήλατα και e-bikes

Ενώ η μακροπρόθεσμη τάση για ταξίδια με οχήματα δείχνει ασφαλέστερους δρόμους, αυτό δεν ισχύει για την ποδηλασία.

Το διάστημα μεταξύ 2010-2019, οι θάνατοι από το ποδήλατο αυξήθηκαν σε 15 από τις 34 χώρες και αυξήθηκαν κατά 130% στην Αργεντινή, 90% στο Ισραήλ και 60% στην Ιρλανδία.

Οι αναβάτες ηλεκτρικών ποδηλάτων φαίνεται να διατρέχουν ιδιαίτερα υψηλό κίνδυνο, καθώς ευθύνονται για το 52% των θανάτων ποδηλατών στο Ισραήλ, 47% στο Βέλγιο, 41% στην Ελβετία και 35% στη Γερμανία, παρόλο που αντιπροσωπεύουν μικρό μερίδιο της συνολικής ποδηλατικής κοινότητας.

Το ρίσκο της μικροκινητικότητας

Οι κίνδυνοι που εγκυμονεί η χρήση ταξιδιωτικών λύσεων μικροκινητικότητας αρχίζουν επίσης να ανησυχούν τους ειδικούς στην οδική ασφάλεια.

«Πολλές χώρες αναφέρουν μια αυξανόμενη ανησυχία για τη συμμετοχή νέων συσκευών κινητικότητας (συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών σκούτερ) σε ατυχήματα», αναφέρει η έκθεση της ITF.

Το ITF ανησυχεί επίσης πολύ για τον αυξανόμενο αριθμό μοτοσυκλετιστών που σκοτώνονται στους δρόμους στη Χιλή, την Αργεντινή και την Κολομβία, όπου τα ποσοστά θνησιμότητας αυξήθηκαν κατά 89%, 70% και 66%, αντίστοιχα.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑITF

Σχετικά Άρθρα

ΓΝΩΜΗ

Οδική ασφάλεια, αυτοκινητόδρομοι και οι κοντόφθαλμες αντιδράσεις

28 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

23 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

24.111 τροχονομικές παραβάσεις το διάστημα 12-18 Μαρτίου, No 1 πρόβλημα η υπερβολική ταχύτητα

20 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πρόταση Κομισιόν για επικαιροποίηση των απαιτήσεων στις άδειες οδήγησης και καλύτερη διασυνοριακή επιβολή του ΚΟΚ

1 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Αυξήθηκαν κατά 3% οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα το 2022, ωστόσο ήταν 10% λιγότεροι έναντι του 2019

21 Φεβρουαρίου, 2023
LOGISTICS

Σε Βουλγαρία, Πολωνία, Τσεχία οι πιο επικίνδυνοι δρόμοι για τους οδηγούς φορτηγών. Στην 14η θέση η Ελλάδα

14 Φεβρουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο

ΕΒΕΘ: Ζητά την επαναφορά του ποδηλατόδρομου της Λ. Νίκης στην επέκταση του πεζοδρομίου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

28 Μαρτίου, 2023

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

27 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Παρατείνεται ως τα τέλη του έτους η προθεσμία για 35 θέσεις ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στην ΥΠΑ

27 Μαρτίου, 2023

Τα όσα υποστηρίζει το υπ. Μεταφορών για τη στελέχωση των αεροδρομίων. Δηλώσεις Μ. Παπαδόπουλου, έρχονται 174 προσλήψεις

29 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Ξεκινούν τα εμπορευματικά δρομολόγια, αποτελώντας “οδηγό” για τα επιβατικά. Επιστολή της Hellenic Train στον ΟΣΕ

28 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

2

Στελεχώνεται με επιπλέον προσωπικό η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ)

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Η SKY express εμπλουτίζει το θερινό πρόγραμμα: Απευθείας πτήσεις σε 12 χώρες και 29 πόλεις εξωτερικού, με 3,8 εκατ. θέσεις

1

Σε καθαρά κέρδη (17,05 εκατ.) πέρασε η Attica το 2022. Αύξηση 38% στους επιβάτες, 16% στα Ι.Χ. οχήματα και 11% στα φορτηγά

31 Μαρτίου, 2023

Υπογράφτηκε η πώληση της ΑΚΤΩΡ στην Intrakat έναντι 214 εκατ. Τα οφέλη για τις δυο πλευρές

31 Μαρτίου, 2023

Τη Δευτέρα 3 Απριλίου το πρώτο δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Αναλυτικά, τα δρομολόγια σε όλη την Ελλάδα

31 Μαρτίου, 2023

Το νέο εγχείρημα της Lomar για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας

31 Μαρτίου, 2023

Ακαταδίωκτο των μελών της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για το δυστύχημα στα Τέμπη

30 Μαρτίου, 2023

Νέο διοικητικό συμβούλιο στον ΣΕΜΕ

30 Μαρτίου, 2023

Πτήσεις κοινού κωδικού από Emirates και United για ενίσχυση της συνδεσιμότητας με τις ΗΠΑ

30 Μαρτίου, 2023

Εκκινούν οι διαδικασίες για τα έργα ανάπλασης και διαπλάτυνσης της Λεωφ. Ηρακλείου

30 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ