• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τρίτη, 31 Ιανουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια
    LOGISTICS

    Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail
    INTERNATIONAL

    Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

    31 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια
    LOGISTICS

    Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail
    INTERNATIONAL

    Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

    31 Ιανουαρίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

    31 Ιανουαρίου, 2023
    Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

    31 Ιανουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Μειώθηκαν στο 7% οι κενές θέσεις οδηγών φορτηγών στην Ευρώπη, ωστόσο το πρόβλημα παραμένει. Η μελέτη της IRU

vvegiazi by vvegiazi
10 Μαρτίου, 2021
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Κάλεσμα Κομισιόν στο Ην. Βασίλειο να συμμορφωθεί με την οδηγία για την «Ευρωβινιέτα»
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η έλλειψη οδηγών συνεχίζει να πλήττει τους οδικούς μεταφορείς παγκοσμίως. Σύμφωνα με νέα έρευνα της IRU, ανησυχητική εξακολουθεί να είναι η αύξηση κενών θέσεων στον κλάδο, παρά την αυξημένη ζήτηση που προέκυψε λόγω της πανδημίας του Covid.

Της Βάσως Βεγιάζη

Εξετάζοντας 800 επιχειρήσεις οδικών μεταφορών, σε περισσότερες από 20 χώρες, η IRU διαπίστωσε ότι η έλλειψη οδηγών ήταν πιο έντονη στην Ευρασία, όπου το 2020 το 20% των θέσεων δεν είχε καλυφθεί.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι, η Κίνα ήταν η λιγότερο πληγείσα χώρα πέρσι με μόνο το 4% των θέσεων εργασίας κενές.

Σύμφωνα με την IRU, σε άλλες χώρες η έλλειψη οδηγών ήταν μικρότερη το 2020 σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, ως απόρροια των αναγκών που δημιούργησε η πανδημία.

Στην Ευρώπη, οι κενές θέσεις οδηγών μειώθηκαν κατά περίπου 3/4, και από το 20% έφτασαν στο 5% για τους οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν και από το 24% στο 7% για τους οδηγούς φορτηγών.

Η έλλειψη οδηγών θα ενταθεί το 2021

Ωστόσο, οι εταιρείες μεταφορών προβλέπουν ότι οι ελλείψεις οδηγών θα ενταθούν ξανά το 2021, καθώς οι οικονομίες ανακάμπτουν και η ζήτηση για υπηρεσίες μεταφορών αυξάνεται.

Οι ευρωπαϊκές εταιρείες αναμένουν έλλειμμα 17% στους οδηγούς εφέτος. Αυτό το έλλειμμα αναμένεται να φτάσει το 18% στο Μεξικό, το 20% στην Τουρκία, το 24% στη Ρωσία και σχεδόν το 1/3 στο Ουζμπεκιστάν.

«Η έλλειψη οδηγών απειλεί τη λειτουργία των οδικών μεταφορών, των εφοδιαστικών αλυσίδων, του εμπορίου, της οικονομίας και, τελικά, της απασχόλησης και της ευημερίας των πολιτών. Αυτό δεν είναι ένα ζήτημα που μπορεί να περιμένει, πρέπει να ληφθούν μέτρα τώρα», δήλωσε ο γενικός γραμματέας της IRU, Umberto de Pretto.

Η έρευνα της IRU διερεύνησε επίσης τους λόγους έλλειψης οδηγού, διαπιστώνοντας ότι η έλλειψη εκπαιδευμένων οδηγών ήταν η κύρια αιτία σε όλες τις περιοχές (38% των ερωτηθέντων).

Μόλις το 2% των οδηγών φορτηγών παγκοσμίως είναι γυναίκες

Οι ήδη προβληματικές συνθήκες εργασίας, που επιδεινώθηκαν περαιτέρω από την πανδημία, και οι δυσκολίες προσέλκυσης γυναικών και νέων στο επάγγελμα αναφέρθηκαν επίσης ως τροχοπέδη.

Η έρευνα δείχνει μικτά αποτελέσματα στην προσπάθεια της βιομηχανίας να προσελκύσει περισσότερες γυναίκες σε όλα τα μέρη του κλάδου.

Μόνο το 2% των οδηγών φορτηγών παγκοσμίως είναι γυναίκες και όλες οι χώρες που ρωτήθηκαν αποκάλυψαν το ποσοστό των γυναικών οδηγών να απομειώνεται.

Ωστόσο, υπήρχαν ενθαρρυντικά σημάδια στην Ευρώπη με το μερίδιο των γυναικών οδηγών λεωφορείων και πούλμαν να αυξάνεται από το 10% στο 16% του συνολικού εργατικού δυναμικού το 2020.

Το ποσοστό των οδηγών φορτηγών κάτω των 25 ετών μειώθηκε σχεδόν παντού το 2020, από ήδη χαμηλά επίπεδα σε 5% στην Ευρώπη και τη Ρωσία, 6% στο Μεξικό και 7% στην Τουρκία.

Με τη μέση ηλικία των επαγγελματιών οδηγών φορτηγών παγκοσμίως να πλησιάζει τώρα τα 50 έτη και να αυξάνεται σταθερά κάθε χρόνο, αυτή η δημογραφική “βόμβα” θα επιδεινωθεί χωρίς δράση για τη μείωση της ελάχιστης ηλικίας οδηγού.

Απαιτούνται δράσεις

Με την ανεργία των νέων να ξεπερνά το 30% σε ορισμένες χώρες, η προσέλκυσή τους στον κλάδο πρέπει να είναι απλή. Ωστόσο, η ελάχιστη ηλικία για τους επαγγελματίες οδηγούς είναι τα 21 έτη ή υψηλότερη σε αρκετές χώρες.

Οι κυβερνήσεις πρέπει να ορίσουν την ελάχιστη ηλικία για τους εκπαιδευμένους οδηγούς στα 18 έτη, με την εκπαίδευση να ξεκινά από τα 17, προκειμένου να ξεκλειδώσουν το πλήρες δυναμικό του επαγγέλματος ως παγκόσμια μηχανή εργασίας.

Περισσότερη επένδυση σε ασφαλείς χώρους στάθμευσης φορτηγών για τη διόρθωση του τρέχοντος τεράστιου παγκόσμιου ελλείμματος θα καθιστούσε τις συνθήκες οδήγησης για μεγάλες αποστάσεις πιο ασφαλείς και θα έφερνε περισσότερους ανθρώπους πίσω από το τιμόνι, ειδικά τις γυναίκες.

Tags:IRUΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΟΦΑΕΠΣΧΕΜ

Σχετικά Άρθρα

ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ
MMM

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023
Συνάντηση εργασίας του υφ. Μεταφορών Μ. Παπαδόπουλου με τον Μολδαβό Πρέσβη. Η θεματολογία της ατζέντας
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Συνάντηση εργασίας του υφ. Μεταφορών Μ. Παπαδόπουλου με τον Μολδαβό Πρέσβη. Η θεματολογία της ατζέντας

20 Ιανουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

IRU: Έλλειμμα 2,6 εκατομμυρίων οδηγών, παγκοσμίως, στις οδικές μεταφορές

12 Ιανουαρίου, 2023
Ρουμανία: Κρατική ενίσχυση 60 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των οδικών μεταφορών (εμπορευματικών, επιβατικών)
LOGISTICS

Τροποποιήσεις στην απόσπαση εργαζομένων από ξένη χώρα στην Ελλάδα. Τι ισχύει για τις μεταφορές

11 Ιανουαρίου, 2023
LOGISTICS

Διευκρινιστική εγκύκλιος σχετικά με τη δυνατότητα ή μη των ΙΜΕ να αποκτούν κατά κυριότητα ή να μισθώνουν ΦΔΧ

30 Δεκεμβρίου, 2022
Η Κομισιόν ζητά να συναφθούν συμφωνίες οδικών μεταφορών με Ουκρανία και Μολδαβία
LOGISTICS

Ανακοινώθηκαν τα ονόματα των μεταφορέων που θα λάβουν άδειες ΕΔΥΜ το 2023

22 Δεκεμβρίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Νέες ημερομηνίες εξετάσεων και παράταση ισχύος των πιστοποιητικών ελεγκτών ΚΤΕΟ ADR – ATP

Παρατείνεται έως τις 30 Ιουνίου η ισχύς των Πιστοποιητικών Ελεγκτών ΚΤΕΟ ADR/ATP

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

Ο Γρηγόρης Σκλήκας νέος Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ. Αλλαγές και στην ΕΛΤΑ Courier

25 Ιανουαρίου, 2023

Εντός χρονοδιαγραμμάτων η κατασκευή του αεροδρομίου στο Καστέλι. Ακολουθεί η αξιοποίηση του «Ν. Καζαντζάκης»

25 Ιανουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1
Κορυφώνεται η αγωνία για το λιμάνι του Βόλου, πιθανή η παράταση των προσφορών

Υπεγράφη η συλλογική σύμβαση εργασίας μεταξύ ΟΛΒ και εργαζομένων

31 Ιανουαρίου, 2023

Εργασίες συντήρησης, ως τις 23 Μαρτίου, στο τμήμα Τατοΐου – Μπογιάτι (Άγιος Στέφανος)

31 Ιανουαρίου, 2023
Περισσότερα φορτηγά ψυγεία στους δρόμους για να καλυφθούν οι ανάγκες τροφοδοσίας στα σπίτια

Οι θέσεις του ILME για τις αστικές διανομές και το ωράριο τροφοδοσίας καταστημάτων

31 Ιανουαρίου, 2023
Alstom: Συμβόλαιο 12 εκατ. λιρών για τον εκσυγχρονισμό 40 τρένων της ScotRail

Connecting Europe by train: 10 EU pilot services to boost cross-border rail

31 Ιανουαρίου, 2023

ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Ως τις 31 Μαρτίου η περίοδος αποκλειστικών διαπραγματεύσεων για την πώληση της ΑΚΤΩΡ

31 Ιανουαρίου, 2023
Ξεκινούν στις 15 Ιουνίου τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Σποράδες

Μειώθηκαν δύναμη (-0,6%) και ολική χωρητικότητα (-2,3%) του ελληνικού στόλου τον Νοέμβριο

31 Ιανουαρίου, 2023
Οι κάμερες ασφαλείας Reolink στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies

Οι κάμερες ασφαλείας Reolink στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies

31 Ιανουαρίου, 2023

Στον πρόεδρο της Βουλής η Έκθεση Πεπραγμένων 2021 της ΕΕΤΤ. 54 έλεγχοι σε εταιρείες ταχυδρομείων / ταχυμεταφορών

31 Ιανουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ