• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 24 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

    24 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

    24 Μαρτίου, 2023
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Οι θέσεις του υπουργού Μεταφορών για ενδομεταφορές, αποσπάσεις οδηγών και ταχογράφους

vvegiazi by vvegiazi
3 Δεκεμβρίου, 2018
στο LOGISTICS, ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στο Συμβούλιο Μεταφορών, Τηλεπικοινωνιών και Ενέργειας της ΕΕ (Mobility package I) έλαβε μέρος ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, καταθέτοντας τις ελληνικές προτάσεις για θέματα που άπτονται των ενδομεταφορών, της απόσπασης οδηγών και των ταχογράφων.

Ολόκληρη η τοποθέτηση του κ. Σπίρτζη έχει ως εξής:

«Κύριε Πρόεδρε, θα ήθελα με τη σειρά μου να ευχαριστήσω την Προεδρία αλλά και την Επιτροπή και  την Επίτροπο για την  άοκνη και συνεχή προσπάθεια για να καταλήξουμε σε μία κοινή συμφωνία, σε μία πρόταση για το «Οδικό Πακέτο».

Είναι η τρίτη ή η τέταρτη Προεδρία που ασχολούμαστε με το συγκεκριμένο θέμα και οφείλουμε, πριν πάμε στις επιμέρους προτάσεις, να βγάλουμε μερικά πολιτικά συμπεράσματα:

Αποκαλύπτεται λοιπόν, η αποτυχία των πολιτικών που κυριάρχησαν τις τελευταίες δεκαετίες στην Ευρώπη. Πολιτικές που δεν επέτρεψαν την πραγματική σύγκλιση, τη σύγκλιση των αμοιβών των εργαζομένων, το ίδιο σύστημα φορολόγησης, τους ίδιους όρους πρόσβασης στην τραπεζική αγορά, ένα ενιαίο κατά κεφαλήν εισόδημα.

Και αυτές οι πολιτικές έχουν φέρει σε αδιέξοδο και επαγγελματικούς χώρους και τελικά την ίδια την Ευρώπη. Κινούμαστε χωρίς όραμα και βαθαίνουμε τα αδιέξοδα και την κρίση. Είναι όμως τραγικό, μέσα από αυτή την κοπιαστική συζήτηση και την ειλικρινή καλή θέληση να υπάρξει συμφωνία για το «Οδικό Πακέτο», να διαπιστώνεις τις αντιφάσεις στο εσωτερικό της οικογένειάς μας, της Ευρώπης.

Οι χώρες και οι πολιτικές δυνάμεις, -είναι μία πολύ μεγάλη αντίθεση-, που για δεκαετίες επέβαλαν σε όλες τις χώρες τις πολιτικές της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης μέσω της μείωσης του εργασιακού κόστους, δηλαδή μέσω της μείωσης του βιοτικού επιπέδου των πολιτών των χωρών μας, στο «Οδικό Πακέτο» υπερασπίζονται τα εργασιακά δικαιώματα, υπερασπίζονται δηλαδή να ξεκουράζονται σε ανθρώπινες συνθήκες οι εργαζόμενοι, να επιστρέφουν στην οικογένειά τους, να αμείβονται καλύτερα και οι φτωχές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως είναι η Ελλάδα, να διαφωνούν!

Δηλαδή, να υπερασπίζονται να μην πληρώνονται καλύτερα οι εργαζόμενοι, οι πολίτες των χωρών τους, να κοιμούνται μέσα στα αυτοκίνητα, να μη βλέπουν καν τα παιδιά τους κάθε 21 μέρες. Και αναρωτιέμαι πραγματικά, αν η ξεκούραση και αν θα δει τα παιδιά του ο  εργαζόμενος μία φορά κάθε μήνα,  είναι θέμα ανταγωνισμού.

Θα επιθυμούσα λοιπόν να ακούσω από αυτή την οπτική, τις απόψεις των φτωχότερων χωρών, όπως είναι και η Ελλάδα, που έχουν ματώσει οι λαοί τους με τις θυσίες που έχουν κάνει για το οικοδόμημα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πλανάται ένα τεράστιο ερωτηματικό όπως όσους μας ακούν για αυτές τις θέσεις και θα ήθελα να τις ακούσω.

Οι προτάσεις μας στα συγκεκριμένα θέματα είναι:

Για την πρόσβαση στην αγορά καμποτάζ: Θεωρούμε, ότι πρέπει να υπάρχει μία ικανή περίοδος αναμονής. Είναι ένα εργαλείο για την καταπολέμηση του συστηματικού καμποτάζ.

Έχουμε υποβάλει πρόταση για δυνητική αύξηση της περιόδου αναμονής, μετά το τέλος των επιτρεπόμενων ενδομεταφορών, σε περίπτωση σοβαρής διατάραξης της αγοράς, για να υποχωρήσουμε σε λιγότερες ημέρες.

Για την απόσπαση των οδηγών: Πιστεύουμε, ότι είναι βασικό και θετικό ότι περιλαμβάνονται οι ενδομεταφορές στην οδηγία για την απόσπαση από την πρώτη μέρα.

Θεωρούμε όμως, ότι με βάση την πρόταση υπάρχει μεγάλο ποσοστό μεταφορών που εξαιρούνται από τις διατάξεις τις απόσπασης. Επομένως δε μπορούμε να δεχτούμε την εξαίρεση των διασυνοριακών μεταφορών.

Για τις εταιρείες χρηματοκιβωτίου: Είναι θετικά αυτά που προβλέπονται. Για την τακτική επιστροφή του οχήματος στο κράτος-μέλος της εγκατάστασης, πιστεύουμε ότι η περίοδος των 6 εβδομάδων είναι πολύ μεγάλη.

Θα προτιμούσαμε τις 4 εβδομάδες ή εναλλακτικά για να βρούμε μία κοινή λύση και υπάρχει καλή διάθεση για αυτό, να υπάρχει ίδια χρονική περίοδος απαγόρευσης  των ενδομεταφορών.

Για τον ευφυή ταχογράφο: Πιστεύουμε ότι η σταδιακή μετασκευή των κυκλοφορούντων οχημάτων με ευφυή  ταχογράφο και η αντίστοιχη αναβάθμιση των καρτών των οδηγών πρέπει να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό.

Το σύστημα πληροφοριών εσωτερικής αγοράς ΙΜΙ εκτός των άλλων μηχανισμών πρέπει να χρησιμοποιείται για τη συνεργασία μεταξύ των κρατών-μελών και για την υποβολή των δηλώσεων απόσπασης και αμοιβών από την εταιρεία μεταφορών και βεβαίως, συμφωνούμε να υπάρχουν και άλλα συστήματα για τον έλεγχο της επιστροφής των οδηγών κάθε τρεις εβδομάδες.

Θεωρούμε ότι το οδικό τμήμα των συνδυασμένων μεταφορών πρέπει να υπόκειται στους ίδιους περιορισμούς του καμποτάζ και της απόσπασης.

Ολοκληρώνοντας, πιστεύουμε ότι ήρθε η ώρα να θεσπιστεί το Μεταφορικό Ισοδύναμο για τη νησιωτική Ευρώπη και να μην πάμε σε άλλες λογικές.

Πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να αποτύχουν οι προσπάθειες όλων μας, των χωρών που είχαν την Προεδρία, της Επιτρόπου. Οφείλουμε να καταλήξουμε σε μία συμφωνία σήμερα όχι ως συμβιβασμό, αλλά ως σύνθεση των απόψεων, με σεβασμό στον πολιτισμό μας, στην ιστορία μας και στο Ευρωπαϊκό Πλαίσιο των Κοινωνικών Δικαιωμάτων και της Ασφάλειας».

Tags:CABOTAGEIRUΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΟΦΑΕΠΣΧΕΜΦΟΡΤΗΓΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣΨΗΦΙΑΚΟΣ ΤΑΧΟΓΡΑΦΟΣ

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023
MMM

Στην Ιταλία δημιούργησαν εκπαιδευτική ακαδημία για οδηγούς λεωφορείων, την Bus Company Academy

23 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Παρατείνεται για 1 ακόμη χρόνο η συμφωνία οδικών μεταφορών ΕΕ – Ουκρανίας

20 Μαρτίου, 2023
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Συνεδρίασε η Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας για τη σύμβαση 717. Τι είπαν οι πρώην υπουργοί Μεταφορών (video)

20 Μαρτίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πρωτοβουλία Ε.Ε.ΣΥ.Μ και ΟΦΑΕ για αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας στις σεισμόπληκτες περιοχές της Τουρκίας

16 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Πόσο έχει αυξηθεί το κόστος των μεταφορών (οδικές, σιδηροδρομικές, θαλάσσιες) στην Ευρώπη, σύμφωνα με έρευνα

16 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Ν. Ροδόπουλος, πρόεδρος EEL: Καλώ όλο τον πολιτικό κόσμο στην ίδρυση Γενικής Γραμματείας Logistics

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό την Παρασκευή 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Αποχώρησε ο Θανάσης Ζηλιασκόπουλος από την Επιτροπή Διερεύνησης του δυστυχήματος. Η δήλωσή του

1

Απαγορεύθηκε η κυκλοφορία φορτηγών την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου, 2023

Αυστηρότερες οι ποινές για την κλοπή – κλεπταποδοχή σιδηροδρομικού υλικού. Με ισόβια, αν η πράξη έχει ως αποτέλεσμα τον θάνατο άλλου

24 Μαρτίου, 2023

Φυλάκιση μέχρι 10 έτη για επικίνδυνη οδήγηση (υπερβολική ταχύτητα, ΛΕΑ)

24 Μαρτίου, 2023

Η καινοτομία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το έργο BeOnBoard

24 Μαρτίου, 2023

Στην ανάκληση του πιστοποιητικού «Υπεύθυνου για τη Συντήρηση Φορέα» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε η ΡΑΣ

24 Μαρτίου, 2023

Η Intrakat «δεν το βάζει κάτω». Νέα προσέγγιση για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ

24 Μαρτίου, 2023

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης συγγενών θυμάτων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος

24 Μαρτίου, 2023

H SARMED ανανέωσε τη συνεργασία της με τη FrieslandCampina Hellas – ΝΟΥΝΟΥ για 7η συνεχή χρονιά

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ