Παρασκευή, 23 Μαΐου, 2025
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Τον Οκτώβριο, τα νεότερα σχετικά με την τυχόν απόκτηση επιπλέον ποσοστού της GLS στην ACS

    23 Μαΐου, 2025
    MMM

    Χωρίς ταξί η Αττική στις 28 και 29 Μαΐου, 48ωρη απεργία εξήγγειλε το ΣΑΤΑ

    23 Μαΐου, 2025
    ³P
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Εμπλουτίζεται το Σιδηροδρομικό Μουσείο του ΟΣΕ

    23 Μαΐου, 2025
    MMM

    Ο ΟΣΕΘ στο Δίκτυο φορέων POLIS, συμμετέχει στις διαβουλεύσεις των Δημόσιων Μεταφορών της ΕΕ

    23 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Η τοποθέτηση του Χρ. Σταϊκούρα στην Επιτροπή της Βουλής για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ

    23 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Απλουστεύεται περαιτέρω η διαδικασία σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου οχήματος

    23 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Τον Οκτώβριο, τα νεότερα σχετικά με την τυχόν απόκτηση επιπλέον ποσοστού της GLS στην ACS

    23 Μαΐου, 2025
    MMM

    Χωρίς ταξί η Αττική στις 28 και 29 Μαΐου, 48ωρη απεργία εξήγγειλε το ΣΑΤΑ

    23 Μαΐου, 2025
    ³P
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Εμπλουτίζεται το Σιδηροδρομικό Μουσείο του ΟΣΕ

    23 Μαΐου, 2025
    MMM

    Ο ΟΣΕΘ στο Δίκτυο φορέων POLIS, συμμετέχει στις διαβουλεύσεις των Δημόσιων Μεταφορών της ΕΕ

    23 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Η τοποθέτηση του Χρ. Σταϊκούρα στην Επιτροπή της Βουλής για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ

    23 Μαΐου, 2025
    ΟΔΙΚΕΣ

    Απλουστεύεται περαιτέρω η διαδικασία σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου οχήματος

    23 Μαΐου, 2025

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΟΔΙΚΕΣ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

12 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η γέφυρα «Ρίου – Αντιρρίου». Ανοδική η κυκλοφορία

ffotinos by ffotinos
15 Αυγούστου, 2016
στο ΟΔΙΚΕΣ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Δώδεκα χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η γέφυρα «Ρίου – Αντιρρίου», την οποία οραματίστηκε, το 1889, ο τότε πρωθυπουργός της Ελλάδας Χαρίλαος Τρικούπης.

Στις 29 Μαρτίου του 1889, μίλησε στο Κοινοβούλιο για την ανάγκη γεφύρωσης του Στενού Ρίου-Αντιρρίου. Ωστόσο, η κατασκευή του έργου αυτού δεν ήταν τεχνικά εφικτή μέχρι τα τέλη του 20ου αιώνα.

Έτσι, χρειάστηκε σχεδόν ένας αιώνας μέχρι το ελληνικό δημόσιο να προκηρύξει διαγωνισμό για την κατασκευή μόνιμης ζεύξης. Η πρόσκληση σε διαγωνισμό το 1991 και ο διαγωνισμός του Δεκεμβρίου 1993 οδήγησαν στην υπογραφή, στις 3 Ιανουαρίου 1996, της σύμβασης παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. για τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, συντήρηση και λειτουργία της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου.

Η σύμβαση τέθηκε σε πλήρη ισχύ στα τέλη του 1997, όταν εξασφαλίστηκε η πλήρης χρηματοδότηση του έργου. Χρειάστηκαν δύο χρόνια για να συμφωνηθεί η πρώτη χρηματοδότηση έργου υποδομής, με παραχώρηση σε ιδιώτες στην ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας και η κύρια δανειακή σύμβαση με την ΕΤΕπ υπεγράφη στις 25 Ιουλίου 1997, ενώ το τελικό συμφωνητικό χρηματοδότησης υπεγράφη στις 17 Δεκεμβρίου 1997.

Στις 19 Ιουλίου 1998, ο Κώστας Σημίτης, Πρωθυπουργός της Ελλάδας, θεμελίωσε το έργο της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, παρουσία του κ. Κωστή Στεφανόπουλου, Προέδρου της Δημοκρατίας.

Στις 12 Αυγούστου 2004, παραμονή της έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, ο Υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Γεώργιος Σουφλιάς εγκαινίασε τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, τέσσερις μήνες νωρίτερα από την συμβατική ημερομηνία ολοκλήρωσης των εργασιών.

Ανοδικά κινείται η κυκλοφορία

Ανοδικές τάσεις παρουσιάζει η κυκλοφορία στη Γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης», όπως προκύπτει από τη σύγκριση του πρώτου εξαμήνου του 2016, έναντι του αντίστοιχου του 2015, όπως δημοσίευσε η «Γέφυρα».

Η συνολική αύξηση είναι της τάξη του 6,7% (οι συνολικές διελεύσεις έφτασαν τα 1,48 εκατ.), ενώ αυτή των επιβατικών αυτοκινήτων βρίσκεται στο 4,5%. Εντυπωσιακή είναι η άνοδος στα φορτηγά, η οποία φτάνει στο 27%.

Η σημερινή κίνηση είναι αντίστοιχη (αν και ελαφρώς καλύτερη), με αυτή του πρώτου εξαμήνου του 2013, δηλαδή μιας περιόδου, κατά την οποία, η επιρροή της ύφεσης στην κίνηση δεν ήταν στην καθοδικότερη της στιγμή.

Ενδεικτικά είναι τα συνολικά ποσοστά της κίνησης, μέσω Γέφυρας, στο στενό Ρίου – Αντιρρίου που φτάνουν στο 82,72% στο σύνολο, έναντι 79,01% το 2014.

Και εδώ, η αύξηση στην κίνηση των φορτηγών είναι χαρακτηριστική, αφού βρίσκεται στο 63,77%, έναντι 48,73% πριν από δύο χρόνια. Κατά την ίδια περίοδο η κίνηση των επιβατικών κερδίζει 3 ποσοστιαίες μονάδες, έναντι του 2014, φτάνοντας στο 83,73% (από 80,73%).

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Linkedin
Tags:VINCIΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟΥ

Σχετικά Άρθρασχετικά

ΟΔΙΚΕΣ

Μνημόνιο συνεργασίας της Ολυμπίας Οδού με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

8 Μαΐου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τμήμα της Ολυμπίας Οδού για το «ΔΕΗ Tour of Hellas 2025»

1 Απριλίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

60,6 εκατ. διελεύσεις σε Νέα και Κεντρική Οδό το 2024, “έπιασε” τις 100,2 εκατ. η Αττική Οδός

18 Φεβρουαρίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου για τη βαριά συντήρηση του αρμού Τ0 (νότιος αρμός, Ρίο)

17 Ιανουαρίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

Διάκριση για την Ελλάδα: Ο Κωνσταντίνος Κουτσούκος νέος πρόεδρος της ASECAP

8 Ιανουαρίου, 2025
ΟΔΙΚΕΣ

ΣΥΡΙΖΑ: Οι αυξήσεις των διοδίων αποτελούν ακόμα ένα κρίκο στην αλυσίδα ταπείνωσης της αγοραστικής δύναμης

2 Ιανουαρίου, 2025
Επόμενο άρθρο

Αυξάνονται τα «μυστικά αυτοκίνητα» που ρίχνονται στη μάχη του λαθρεμπορίου καυσίμων

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

20 Μαΐου, 2025

O Αλέξανδρος Καρύδης, νέος υποδιοικητής Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων της ΥΠΑ

20 Μαΐου, 2025

Θα επενδύσουν οι Ιταλοί στον ελληνικό σιδηρόδρομο; Απαντήσεις δίνει (και) το Θριάσιο ΙΙ

19 Μαΐου, 2025

To βιογραφικό του νέου υποδιοικητή της ΥΠΑ, Αλέξανδρου Καρύδη

21 Μαΐου, 2025

Νέος πρόεδρος στην Ελληνικό Μετρό ο Χρήστος Καραδήμας. Το βιογραφικό του

21 Μαΐου, 2025

Η ΣΤΑΣΥ προχωρά σε 44 μόνιμες προσλήψεις εκδοτών και σταθμαρχών. Άνοιξαν οι αιτήσεις

19 Μαΐου, 2025

Παρουσιάζεται την Τετάρτη 21/5 στη Βουλή ο νέος πρόεδρος της Ελληνικό Μετρό, Χρήστος Καραδήμας

20 Μαΐου, 2025

Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στην ΠΕΠΕ. 1η η +ΣυνΕξέλιξη (157 ψήφοι), 2η η Συμμαχία Μηχανοδηγών (129 ψήφοι)

17 Μαΐου, 2025

Νέο σημείο παραλαβής Uber (Έξοδος 4, Αφίξεις) στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

1

Θριάσιο – Σφίγγα Βοιωτίας: Επανέρχεται στο προσκήνιο η γραμμή που θα «αλλάξει τα πάντα» στα σιδηροδρομικά εμπορεύματα

1

Ερώτηση ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις προσωπικού σε Λιμενικές Αρχές της χώρας

1

Η ΕΤΕπ στηρίζει το Υπερταμείο στην ενίσχυση της ανθεκτικότητας των ελληνικών λιμένων από την κλιματική αλλαγή

0

Αύξηση 3,9% στις ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του έτους

0

Εφαρμογή «Σινικών Τειχών» για ΕΛΛΑΚΤΩΡ και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αποφάσισε η Επιτροπή Ανταγωνισμού

0

Η κατάθλιψη σε οδηγούς άνω των 65 ετών αυξάνει τα ποσοστά ατυχημάτων, σύμφωνα με έρευνα

0

Σε ποιες χώρες θα αναπτυχθεί ραγδαία το ηλεκτρονικό εμπόριο; Οι εκτιμήσεις της DHL eCommerce

0

Τον Οκτώβριο, τα νεότερα σχετικά με την τυχόν απόκτηση επιπλέον ποσοστού της GLS στην ACS

23 Μαΐου, 2025

Χωρίς ταξί η Αττική στις 28 και 29 Μαΐου, 48ωρη απεργία εξήγγειλε το ΣΑΤΑ

23 Μαΐου, 2025
³P

Εμπλουτίζεται το Σιδηροδρομικό Μουσείο του ΟΣΕ

23 Μαΐου, 2025

Ο ΟΣΕΘ στο Δίκτυο φορέων POLIS, συμμετέχει στις διαβουλεύσεις των Δημόσιων Μεταφορών της ΕΕ

23 Μαΐου, 2025

Η τοποθέτηση του Χρ. Σταϊκούρα στην Επιτροπή της Βουλής για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ

23 Μαΐου, 2025

Απλουστεύεται περαιτέρω η διαδικασία σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου οχήματος

23 Μαΐου, 2025

Π. Πέρκα: Με καθυστέρηση 6 χρόνων και με προβλέψεις ενάντια στο δημόσιο η Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ

23 Μαΐου, 2025

H Planet, σύμβουλος της ΡΑΣ στην υλοποίηση της μεταρρύθμισης του σιδηροδρομικού τομέα

23 Μαΐου, 2025
" "

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Powered by iservices logo

    Metaforespress
    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ
    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΟΔΙΚΕΣ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr