Σάββατο, 10 Ιουνίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Ημέρα τελικού: Το metaforespress.gr εναντίον του Sportime στον τελικό Κυπέλλου “Γιάννης Διακογιάννης”!

    10 Ιουνίου, 2023
    ????????????????????????????????????
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

    9 Ιουνίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

    9 Ιουνίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

    9 Ιουνίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    MMM

    Ημέρα τελικού: Το metaforespress.gr εναντίον του Sportime στον τελικό Κυπέλλου “Γιάννης Διακογιάννης”!

    10 Ιουνίου, 2023
    ????????????????????????????????????
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

    9 Ιουνίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

    9 Ιουνίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

    9 Ιουνίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

    9 Ιουνίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

    9 Ιουνίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η Audi εντάχθηκε στη Συμμαχία για τη Διαχείριση του Νερού

vvegiazi by vvegiazi
15 Φεβρουαρίου, 2023
στο ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Από το 2023, η Audi είναι ο πρώτος κατασκευαστής premium αυτοκινήτων που εντάσσεται στη Συμμαχία για τη Διαχείριση Νερού (AWS).

Αυτός ο παγκόσμιος συνασπισμός εταιρειών, ΜΚΟ και του δημόσιου τομέα έχει ως κύριο έργο τη διαχείριση του νερού σε όλη την αλυσίδα παραγωγής.

Αυτή η κίνηση θα επιτρέψει στο εργοστάσιο της Audi στο San José Chiapa στο Μεξικό να διεκδικήσει πιστοποίηση σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο Διαχείρισης Νερού, γνωστό και ως Πρότυπο AWS.

Το καθαρό πόσιμο νερό είναι ένας από τους πιο πολύτιμους φυσικούς πόρους στον κόσμο, γι’ αυτό και η Audi εντάσσει την οικονομική και αποδοτική χρήση του νερού στο περιβαλλοντικό της πρόγραμμα Mission:Zero. Η εταιρεία θέλει να διατηρήσει τη δική της κατανάλωση νερού όσο το δυνατόν χαμηλότερη και με την πάροδο του χρόνου, να σταματήσει να χρησιμοποιεί πόσιμο νερό στην παραγωγή των αυτοκινήτων της.

Μέχρι το 2035, αναμένεται ότι η οικολογικά σταθμισμένη κατανάλωση νερού1 ανά παραγόμενο όχημα θα μειωθεί περίπου στο μισό στις πέντε εγκαταστάσεις παραγωγής της Audi από 3,75 στα περίπου 1,75 κυβικά μέτρα. Επιπλέον, η Audi, μαζί με τους προμηθευτές της, δεσμεύεται για οικονομική κατανάλωση νερού σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού.

Με την ένταξη στην AWS, η Audi επεκτείνει τη δέσμευσή της για βιώσιμη διαχείριση του νερού. «Ως κατασκευαστής, έχουμε υποχρέωση να διασφαλίσουμε ότι διαχειριζόμαστε πολύτιμους πόρους με μεγάλη προσοχή και με βιώσιμο τρόπο σε όλη την αλυσίδα παραγωγής», ανέφερε ο Dirk Grosse-Loheide, μέλος του διοικητικού συμβουλίου για τις Προμήθειες και την Πληροφορική.

«Η δέσμευσή μας στο δίκτυο AWS βασίζεται στη συμμετοχή και στην πολλαπλή συνεργασία με τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου. Ταυτόχρονα, προσφέρει και μια σημαντική πλατφόρμα για την ανταλλαγή ιδεών με άλλες εταιρείες», είπε.

Επισκόπηση των κοινωνικών, οικολογικών και οικονομικών πτυχών της βιώσιμης διαχείρισης του νερού

Το Πρότυπο AWS είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πλαίσιο για εταιρείες και οργανισμούς που θέλουν να χρησιμοποιούν το νερό όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά και δίνουν προσοχή σε όλες τις σχετικές ομάδες που διατηρούν συμφέροντα σε συγκεκριμένες περιοχές με λεκάνες απορροής υδάτων. Η επιτυχής εφαρμογή του προτύπου σημαίνει βελτίωση των τοπικών κοινωνικών και των οικολογικών και οικονομικών πτυχών.

Για να γίνει αυτό, το AWS δίνει έμφαση σε μια προσέγγιση διαχείρισης των υδάτων, η οποία περιλαμβάνει πέντε σημαντικούς τομείς: καλή διοίκηση των εταιριών των υδάτων, βιώσιμο ισοζύγιο νερού, καλή κατάσταση της ποιότητας νερού, καταγραφή σημαντικών περιοχών που σχετίζονται με το νερό και εξασφάλιση μιας ασφαλούς αλυσίδας για το νερό, την αποχέτευση και την υγιεινή (WASH).

«Η Audi είναι πλέον μία από τις 170 εταιρείες που διαδραματίζουν ηγετικό ρόλο στη διαχείριση του νερού. Αντιμετωπίζουμε την ένταξή της στο AWS ως επίδειξη αφοσίωσης στις αρχές της διαχείρισης του νερού και ως μία εξαιρετική ευκαιρία για την ενίσχυση της απόδοσης σε σχέση με τους στόχους που σχετίζονται με το νερό και την βιωσιμότητα. Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε την AUDI AG στη Συμμαχία μας και είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεισφορά που μπορεί να έχει στην επέκταση μιας παγκόσμιας, πολυμερούς συνεργασίας για έναν κόσμο με ασφάλεια στο νερό και για την ηγετική της θέση στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας», τόνισε ο Adrian Sym, διευθύνων σύμβουλος του AWS.

Κατανάλωση νερού, τοπικά όσο και εντός της εφοδιαστικής αλυσίδας

Το εργοστάσιο της Audi στο San José Chiapa του Μεξικού βρίσκεται σε διαδικασία πιστοποίησης από την AWS. Αυτό θα είναι το πρώτο εργοστάσιο της Audi που θα ελεγχθεί από το AWS. Αυτό σημαίνει ότι η διαχείριση των υδάτων του εξετάζεται τόσο σε επίπεδο τοποθεσίας όσο και σε επίπεδο λεκάνης απορροής και τίθενται κάποια πολύ σημαντικά ερωτήματα.

Πού μπορεί να μειωθεί η κατανάλωση νερού; Πού μπορεί να αποφευχθεί η ρύπανση των υδάτων; Και πως μπορεί η Audi να διασφαλίσει ότι άλλα μέρη, όπως οι ντόπιοι αγρότες, δεν θα ζημιωθούν; Εκτός από την άμεση κατανάλωση νερού στην παραγωγή, η διαχείριση των υδάτινων πόρων έχει επίσης μεγάλη σχέση με τη βιωσιμότητα εντός της αλυσίδας εφοδιασμού.

«Η κατασκευή μπαταριών, μετάλλων και τζαμιών καταναλώνει πολύ νερό», είπε ο Marco Philippi, επικεφαλής Στρατηγικής Προμηθειών της Audi. «Γι’ αυτό θέλουμε να αξιοποιήσουμε τη συμμετοχή μας στην AWS για να αναπτύξουμε αποτελεσματικές λύσεις και να τις εφαρμόσουμε μαζί με τους προμηθευτές μας, ιδιαίτερα σε περιοχές με προβλήματα στους υδάτινους πόρους».

Μεξικό: ένα εργοστάσιο της Audi με πρωτοποριακή διαχείριση νερού

Το νέο εργοστάσιο της Audi στο San José Chiapa είναι πρωτοπόρο στην οικονομική χρήση του νερού. Από το 2018, το εργοστάσιο παράγει αυτοκίνητα χωρίς καθόλου απόρριψη νερού. «Ιδιαίτερα σε μια χώρα όπως το Μεξικό, όπου υπάρχει διαρκής κίνδυνος ξηρασίας, η χρήση του νερού με τρόπο που να μην το καταναλώνει αλόγιστα ως πόρο είναι πολύ σημαντική», τόνισε ο Tarek Mashhour, εκτελεστικός πρόεδρος της Audi México.

«Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε στη διαδικασία πιστοποίησης μέσω του προτύπου AWS», συμπλήρωσε.

Η μονάδα έχει πρόσβαση σε βιολογικό καθαρισμό νερού και εγκατάσταση αντίστροφης ώσμωσης χωρητικότητας 320.000 κυβικών μέτρων ετησίως. Αυτό το σύστημα επεξεργασίας επιτρέπει επίσης την εξοικονόμηση περίπου 150.000 κυβικών μέτρων νερού ετησίως με την επανεισαγωγή του στις διαδικασίες παραγωγής. Υπάρχει επίσης μια επιτόπια δεξαμενή νερού χωρητικότητας 234.000 κυβικών μέτρων.

Από το Neckarsulm στις Βρυξέλλες: Στο δρόμο για έναν «κλειστό» κύκλο νερού

Βήματα προς τη βιώσιμη διαχείριση του νερού είναι σε εξέλιξη και σε άλλα εργοστάσια της Audi. Η Audi Brussels, σε συνεργασία με την βέλγικη εταιρία Hydria, επενδύει στο έργο «Re-Use» για την ενσωμάτωση της μονάδας επεξεργασίας λυμάτων South Wastewater στις Βρυξέλλες στην παροχή νερού που θα διοχετεύεται στο εργοστάσιο. Αυτό θα δημιουργήσει έναν κλειστό κύκλο νερού που θα εξοικονομήσει περίπου 100.000 κυβικά μέτρα πόσιμου νερού ετησίως.

Έως το 2025, το εργοστάσιο της Audi στο Neckarsulm έχει ως στόχο να λαμβάνει όλο το μη πόσιμο νερό που απαιτείται μέσω της εγκατάστασης επεξεργασίας λυμάτων Unteres Sulmtal, εκεί όπου το εργοστάσιο κατευθύνει επίσης και τα λύματα του. Το κύκλωμα που θα προκύψει θα μειώσει τη ζήτηση για γλυκό νερό κατά περισσότερο από 70%.

  • Mission: Zero Environmental Program: Τα βήματα της Audi στην αλυσίδα βιωσιμότητας
  • Βιώσιμη διαχείριση υδάτων στο Μεξικό: Από την αντίστροφη ώσμωση στη λεκάνη απορροής βροχών
  • Graywater, Not Freshwater: Η Audi Brussels επενδύει στο έργο «Re-Use».

1 Η οικολογικά σταθμισμένη κατανάλωση νερού καθιστά δυνατή τη σύγκριση της απόλυτης ζήτησης νερού σε εργοστάσια της Audi σε όλο τον κόσμο, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη τους τοπικούς παράγοντες κατανάλωσης νερού και τη χρήση του βρόχινου νερού. Με αυτόν τον τρόπο, η εξοικονόμηση μπορεί να δοθεί κατά προτεραιότητα σε μέρη όπου το νερό είναι ιδιαίτερα σπάνιο.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:AUDIKOSMOCAR

Σχετικά Άρθρα

ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Οι προκλήσεις για τη βιομηχανία ημιαγωγών: Κατακερματισμός, έλλειψη ταλέντων, εμπλοκή τοπικών κοινωνιών

9 Ιουνίου, 2023
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Η Audi παρουσιάζει το Roadshow “Audi on Tour Dream Edition”

7 Ιουνίου, 2023
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Η Kosmocar παρουσίασε την Kosmomove και τις προτάσεις της για την «Αστική Μικροκινητικότητα»

26 Μαΐου, 2023
Modelle v.l.n.r. (Standaufnahme):
Audi RS 4, 1. Generation
Audi RS 6, 1. Generation
Audi RS 7 Sportback, Farbe: Tangorot
Audi RS Q3 Sportback, Farbe: Kyalamigrün
Audi TT RS Roadster, Farbe: Turboblau
Audi TT RS Coupé iconic edition, Farbe: Nardograu
Audi TT RS, 1. Generation
Audi RS e-tron GT, Farbe: Ascariblau
Audi S6 Plus
Audi RS 3 Sportback performance edition, Farbe: Nogaroblau
Audi RS 5 Coupé mit competition plus-Paket, Farbe: Tangorot
Audi R8 Coupé, 1. Generation
Audi R8 Coupé V10 GT RWD, Farbe: Tangorot
Audi R8 Spyder V10 performance RWD, Farbe: Tangorot
Audi RS 3 Limousine performance edition, Farbe: Pfeilgrau
Audi RS 5 Sportback mit competition plus-Paket, Farbe: Sebringschwarz
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Η Audi Sport GmbH γιορτάζει τα 40ά γενέθλιά της

24 Μαΐου, 2023
First details of the ID.7 GTX.
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Οι πρώτες εικόνες του νέου ID.7 GTX

15 Μαΐου, 2023
The ID. family is becoming a pioneer in terms of software integration and over-the-air updates. (From left to right: Volkswagen ID.4 GTX, ID.4, ID.3, ID.5 und ID.5 GTX.)
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

Ευκολότερη η απόκτηση ενός ηλεκτρικού Volkswagen, Audi και Skoda με άμεσο οικονομικό όφελος

27 Απριλίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Goldair Cargo: Χάλκινη διάκριση από την Ecovadis για τη βιώσιμη ανάπτυξη

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

6 Ιουνίου, 2023

Επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας των ταξί, από σήμερα (17.00 – 18.00), στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

8 Ιουνίου, 2023

Ένα νέο σύγχρονο κέντρο αποθήκευσης και διανομής αποκτά η Seagull στη Μάνδρα Αττικής

8 Ιουνίου, 2023

Στη σύσταση δυο θυγατρικών προχώρησε η Streem Logistics της HIG, στις Streem Logistics 1 και Streem Logistics 2

5 Ιουνίου, 2023

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη απευθείας πτήση Αθήνα – Ισλανδία από την Play

6 Ιουνίου, 2023

Συνάντηση εργασίας μεταξύ εκπροσώπων της TUI και της ΥΠΑ

9 Ιουνίου, 2023

Κοντά – κοντά θα προκηρυχθούν οι διαγωνισμοί για Φυλή και Γκόνο

6 Ιουνίου, 2023

Η εναέρια κυκλοφορία και η αποδοτικότητα των αεροδρομίων στο επίκεντρο της συνάντησης των υπουργών Μεταφορών και Τουρισμού

8 Ιουνίου, 2023

Αλλαγές στο bonus που θα “μοιραστούν” οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας το 2022 και 2023

15

Σε δημόσια διαβούλευση έως τις 16 Ιουνίου το Εθνικό Σχέδιο Ηλεκτροκίνησης

2

Εξάρθρωση κυκλώματος που “βοηθούσε” στην απόκτηση άδειας χειριστή αεροσκάφους (pics, video)

1

Προηγείται στις Σέρρες ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κ. Καραμανλής

1

Λιμάνι (Πειραιάς) και αεροδρόμιο (Αθήνας) έγιναν «ένα» με το μετρό. Τα αποτελέσματα

1

Ανακαινίστηκε το κέντρο διανομής της METRO στη Β. Ελλάδα, σχεδιάζεται ένα ακόμα στον Ασπρόπυργο

1

Αυτές είναι οι μπάρες της νέας περιοχής ελεγχόμενης διέλευσης και στάσης στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων του αεροδρομίου της Αθήνας

1

Ημέρα τελικού: Το metaforespress.gr εναντίον του Sportime στον τελικό Κυπέλλου “Γιάννης Διακογιάννης”!

10 Ιουνίου, 2023
????????????????????????????????????

Η ICAP διατήρησε τη διαβάθμιση ΑΑ στην Attica Group

9 Ιουνίου, 2023

Επιβράδυνση της οικονομίας στο α’ τρίμηνο 2023, σύμφωνα με την Eurobank

9 Ιουνίου, 2023

Ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου στο ετήσιο συνέδριο της ESPO

9 Ιουνίου, 2023

Maersk, Renfe and Cepsa carry out first 2G bio-fuel test in Spanish rail transport

9 Ιουνίου, 2023

Αποτελεσματικότερη επιθεώρηση υδατοδρομίων με τη χρήση drone

9 Ιουνίου, 2023

Β. Κορκίδης: Η ενίσχυση της Μεσογείου ως hub εμπορίου και εφοδιαστικής απαιτεί σύντομες δράσεις και γρήγορες αποφάσεις

9 Ιουνίου, 2023

Αναθεωρήθηκαν οι κανόνες για την ενίσχυση των ευφυών συστημάτων μεταφορών (ITS)

9 Ιουνίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ