• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 17 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

    17 Αυγούστου, 2022
    Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

    17 Αυγούστου, 2022
    To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

    17 Αυγούστου, 2022
    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

    17 Αυγούστου, 2022
    MMM

    Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

    17 Αυγούστου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

    17 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

    17 Αυγούστου, 2022
    Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

    17 Αυγούστου, 2022
    To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

    17 Αυγούστου, 2022
    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

    17 Αυγούστου, 2022
    MMM

    Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

    17 Αυγούστου, 2022
    Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

    17 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

vvegiazi by vvegiazi
3 Αυγούστου, 2022
στο ΥΠΟΓΕΙΟΣ
1
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Έσοδα ρεκόρ αναμένεται να επιτύχει φέτος ο ελληνικός τουρισμός, προσεγγίζοντας ίσως τα 20 δις ευρώ, έναντι 18,3 δις ευρώ το 2019.

Οι αιτίες πολλές, με κυριότερη την άνοδο των τιμών σε ξενοδοχεία, βραχυχρόνιες μισθώσεις, αεροπορικά και ακτοπλοϊκά εισιτήρια.  

Σύμφωνα με την ΤτΕ, στο πρώτο πεντάμηνο του έτους, οι ταξιδιωτικές εισπράξεις ήταν μειωμένες κατά 12,2% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019 και η εισερχόμενη ταξιδιωτική κίνηση κατά 18,3%, ωστόσο η μέση δαπάνη ανά ταξίδι ήταν αυξημένη κατά 8,6%.

Παράλληλα, καταγράφτηκε πλεόνασμα ύψους 1.775,8 εκατ. ευρώ, όταν το αντίστοιχο διάστημα του 2019, το πλεόνασμα ήταν 1.714,2 εκατ. ευρώ.

Το χαρακτηριστικό της φετινής χρονιάς είναι η απουσία αγορών, όπως της κινεζικής, της ρωσικής και της ουκρανικής, σε αναντιστοιχία με την ενίσχυση αγορών, όπως της αμερικανικής.

Τουρισμός “διαφορετικών ταχυτήτων” 

Παράλληλα, σύμφωνα με αναλυτές του κλάδου, ο τουρισμός στην Ελλάδα συνεχίζει να είναι «πολλών ταχυτήτων», δηλαδή να διαπιστώνεται διαφορά στις επιδόσεις μεταξύ νησιωτικής και ηπειρωτικής Ελλάδας, με κυριότερο χαρακτηριστικό:

-Την απόκλιση μεταξύ αεροπορικών και οδικών αφίξεων. Οι αεροπορικές αφίξεις ήταν μειωμένες 8,1% το πρώτο εξάμηνο, αντίθετα οι οδικές ήταν μειωμένες 41,3%.

-Μεταξύ νησιών και προορισμών. Τον Ιούνιο, άνοδο επιβατικής κίνησης παρουσίασαν, μεταξύ άλλων, τα αεροδρόμια της Σαντορίνης με 21,5%, της Κέρκυρας με 12,4% και της Μυκόνου με 9,9%.

Αντίθετα, η Θεσσαλονίκη έκλεισε με μείωση 11,4%, η Καβάλα με 22,2% και η Μυτιλήνη με 10%.

Επίσης, διαφορετική εικόνα παρουσιάζουν οι πληρότητες των ξενοδοχείων σε επιμέρους περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Στην Αθήνα, μεγάλη δυναμική παρουσιάζει το Σύνταγμα, η Πλάκα και η «αθηναϊκή Ριβιέρα», με τον ΕΞΑΑΑ να υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει «overbooking», υπογραμμίζοντας ότι, το πρώτο εξάμηνο, έκλεισε με μείωση της τάξης του 21,7% στην πληρότητα και 15,5% στο έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPar), αλλά με θετική μέση τιμή δωματίου κατά 7,9%.

Αντίστοιχα, και η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης υποστήριξε ότι, το πρώτο εξάμηνο του 2022 και σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, παρατηρήθηκε μείωση 25%, με 273.383 λιγότερες διανυκτερεύσεις.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Γιάννης Ρέτσος, πριν από μερικές ημέρες, εκτίμησε πως, αν δεν αλλάξει κάτι, μπορεί να περάσουμε τα έσοδα του 2019.

“Εντούτοις, δεν θα είναι το ίδιο το αποτέλεσμα για τις επιχειρήσεις, γιατί έχουμε αύξηση στο ενεργειακό κόστος, στα αναλώσιμα, στο δανειακό κόστος ως αποτέλεσμα του πληθωρισμού και της πολιτικής των κεντρικών τραπεζών με την αύξηση των επιτοκίων”, ανέφερε.

“Η ιδιαίτερα θετική εικόνα της εισερχόμενης ταξιδιωτικής κίνησης και η ανοδική πορεία των κρατήσεων για το υπόλοιπο της σεζόν, δείχνουν ότι ο ελληνικός τουρισμός ανακάμπτει δυναμικά σε σχέση με τα 2 προηγούμενα χρόνια.

Η Ελλάδα ανταποκρίθηκε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο ευρωπαϊκό προορισμό κάτω από δύσκολες συνθήκες, αξιοποιώντας και το γεγονός ότι διαθέτει το πέμπτο ισχυρότερο τουριστικό brand παγκοσμίως”, συμπλήρωσε.

Σημειώνεται ότι το 2019 ήταν η χρονιά – ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό, με έσοδα πάνω από 18 δισ. ευρώ και περισσότερες από 30 εκατ. αφίξεις από το εξωτερικό.

Tags:ΤΟΥΡΙΣΜΟΣΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣΟΔΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΑΦΙΞΕΙΣ

Σχετικά Άρθρα

To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
Αύξηση 9% σε επιβάτες και 1,2% σε πτήσεις, τον Ιανουάριο, στα ελληνικά αεροδρόμια
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Άλλη δυναμική οι αεροπορικές αφίξεις, άλλη οι οδικές στην Ελλάδα. Το μεγάλο «χάσμα» μεταξύ τους

2 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Τρία αεροδρόμια (Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Μήλος), τρία νέα πεδία προσγείωσης, τρεις νέοι προορισμοί αεροπορικού τουρισμού

25 Ιουλίου, 2022
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Αναμένονται 5,7 εκατ. αεροπορικές αφίξεις το β΄ εξάμηνο στην Αθήνα

25 Ιουλίου, 2022
Μετά από 6 μήνες αναστολής της κρουαζιέρας, ο Πειραιάς υποδέχθηκε το κρουαζιερόπλοιο «Mein Schiff 6»
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

H κρουαζιέρα «ανεβαίνει» σταδιακά, το 2024 η πλήρης ανάκτηση των μεγεθών του 2019

25 Ιουλίου, 2022
Επόμενο άρθρο

O ανταγωνισμός των «έξυπνων θυρίδων», μια νέα αγορά αναπτύσσεται

Σχόλια 1

  1. ΘΕΛΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ says:
    2 εβδομάδες ago

    ΜΥΚΟΝΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΜΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΕΙ

    Απάντηση

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
Γιώργος Γοβατζιδάκης, AEGEAN AIRLINES: Οι ενέργειες της AEGEAN για πιο «πράσινες» αερομεταφορές

Διευρυμένη συμφωνία πτήσεων κοινού κωδικού μεταξύ AEGEAN και Emirates

16 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022

«Ναυμαχίες» Ελλάδας (ATTICA) και Ιταλίας (Grimaldi) σε θάλασσες και λιμάνια

15 Αυγούστου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

17 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1
Νέο κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και οδικής ασφάλειας για την Περιφέρεια Αττικής

Υπάρχει μποτιλιάρισμα στην Αθήνα; Ενημέρωση μέσω εφαρμογής σε κινητό από την Περιφέρεια Αττικής

17 Αυγούστου, 2022
Προκηρύχτηκε ο διαγωνισμός για την 35ετή αξιοποίηση της μαρίνας μεγάλων σκαφών στην Κέρκυρα

Στην Κέρκυρα η 62η Γενική Συνέλευση της MedCruise

17 Αυγούστου, 2022
To γερμανικό κράτος επιδοτεί την κατασκευή ιδιωτικών εμπορευματικών σιδηροδρομικών γραμμών

Η ελβετική InterRail ίδρυσε θυγατρική στην Τουρκία

17 Αυγούστου, 2022
Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

Το μέλλον των αερομεταφορών; Τα υπερηχητικά αεροσκάφη της Boom Supersonic (video)

17 Αυγούστου, 2022

Planet, Polinde και Systema διεκδικούν τη σύμβαση για την τεχνική υποστήριξη του διαγωνισμού για τα νέα λεωφορεία

17 Αυγούστου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ τα τέλη διαδρομής και τα τέλη τερματικής εξυπηρέτησης

17 Αυγούστου, 2022
Για μια προοδευτική αντίληψη των Logistics

Πως τα ακριβότερα ναυτιλιακά καύσιμα οδηγούν σε ακριβότερα εισιτήρια

17 Αυγούστου, 2022
To Καστελόριζο “γέμισε” αεροπλάνα (pics). Υποδοχή 11 αεροσκαφών

Διυπουργική ομάδα για τον αεροπορικό τουρισμό από τα υπουργεία Μεταφορών και Τουρισμού

16 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ