ΑρχικήΥΠΟΓΕΙΟΣΗ πανδημία επαναπροσδιορίζει το brand «Αθήνα», οι κινήσεις από αεροδρόμια – αεροπορικές

Η πανδημία επαναπροσδιορίζει το brand «Αθήνα», οι κινήσεις από αεροδρόμια – αεροπορικές

Η πανδημία του Covid – 19 και η τεράστια επίπτωση που είχε και έχει στον τουρισμό έχει φέρει σε «συναγερμό» όλους τους συσχετιζόμενους φορείς, συμπεριλαμβανομένων του αεροδρομίου της Αθήνας (ο ΔΑΑ σημείωσε πέρσι πτώση 68% στις διεθνείς αφίξεις κατοίκων εξωτερικού) και αεροπορικών εταιρειών που χρησιμοποιούν ως βάση το «Ελ. Βενιζέλος».

Φαίνεται ότι ο τουριστικός προορισμός ή αλλιώς, το brand «Αθήνα» επαναπροσδιορίζεται, τουλάχιστον για το προσεχές καλοκαίρι.

Όπως όλα δείχνουν, οι τουρίστες εφέτος δεν θα επιλέξουν κεντρικούς μητροπολιτικούς προορισμούς, προκειμένου να αποφύγουν φαινόμενα συνωστισμού.

Η τάση που θα επικρατήσει – σε συντριπτικό βαθμό – είναι «ήλιος και θάλασσα», κάτι το οποίο φέρει σε πλεονεκτική θέση τα νησιά της Ελλάδας και χερσαίους προορισμούς κοντά σε θάλασσα.

Αυτό ακριβώς θα επιδιωχθεί στην περίπτωση της Αθήνας, η οποία, εκτός των άλλων, χάνει επισκέπτες λόγω της ματαίωσης συνεδρίων και επιχειρηματικών συναντήσεων.

Οι φορείς του τουρισμού προσανατολίζονται στο να αναδείξουν εφέτος το παραθαλάσσιο μέτωπο της Αθήνας και λιγότερο τον πολιτιστικό χαρακτήρα.

Βέβαια, αρκετά θα εξαρτηθούν από τις «δεξαμενές» από τις οποίες θα αντληθούν οι τουρίστες, την πορεία των εμβολιασμών και την υιοθέτηση κοινών πρακτικών μετακίνησης.

Θα ανοίξει και υπό ποιες προϋποθέσεις η αμερικανική και κινεζική αγορά; Αντίστοιχα, από ποιες ευρωπαϊκές χώρες θα έρθουν τουρίστες;

Πάντως, όλοι προετοιμάζονται για ένα «δύσκολο» καλοκαίρι, ευελπιστώντας σε καλύτερες επιδόσεις από τις περσινές.

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
No Comments

Αφήστε ένα σχόλιο