ΑρχικήΥΠΟΓΕΙΟΣΟ Νο1 «κίνδυνος» και για την Aegean Airlines…

Ο Νο1 «κίνδυνος» και για την Aegean Airlines…

Ποιος είναι ο νούμερο 1 «κίνδυνος» για την Aegean Airlines;

Κάποιος θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι είναι τα σημάδια ύφεσης του ελληνικού τουρισμού και η ένταση του ανταγωνισμού στις διεθνείς πτήσεις.

Άλλος, η κίνηση της αγοράς εσωτερικού (στο 9μηνο του έτους, ο όμιλος της Aegean είχε άνοδο 2%, στο 11μηνο του έτους, το αεροδρόμιο της Αθήνας 0,7% και η Fraport Greece πτώση 0,3%).

Άλλος, η επίτευξη ανταγωνιστικής τιμολογιακής πολιτικής, σε συνδυασμό με την κάλυψη των δαπανών προμήθειας των νέων αεροσκαφών.

Από την πλευρά μας, θεωρούμε ότι ο μεγαλύτερος… “κίνδυνος” για την Aegean Airlines, όπως για κάθε ελληνική αεροπορική εταιρεία, αλλά και για τον ΔΑΑ και την Fraport Greece είναι τα όσα συνέβησαν το εφετινό καλοκαίρι με τις καθυστερήσεις πτήσεων.

Το εφετινό καλοκαίρι επέφερε σημαντικό πλήγμα στην αξιοπιστία του ελληνικού αεροπορικού κλάδου και τεράστια ταλαιπωρία στους επιβάτες.

Από τους συσχετιζόμενους φορείς ακούμε ότι οι εφετινές σκηνές με τους αγανακτισμένους επιβάτες, δεν θα επαναληφθούν του χρόνου.

To ελπίζουμε όλοι…

Share With:
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
Σχόλια
  • Ο Νο 1 κίνδυνος εξαλείφθηκε μόλις την προηγούμενη εβδομάδα που με νομοθετική ρύθμιση δόθηκε μεγάλο κομμάτι των εσόδων του Eurocontrol αποκλειστικά στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας (με τη δικαιολογία της εύρυθμης λειτουργίας της….ΑΠΑ!), αφήνοντας απέξω όλους τους υπόλοιπους συναδέλφους τους: Στόχος καθυτερήσεων επετεύχθη. Μην ανησυχείτε δε θα υπάρχουν καθυστερήσεις την επόμενη θερινή.σεζόν, όλα θα δουλεύουν ρολόι..

    16 Δεκεμβρίου, 2019
  • Τα προβλήματα θα συνεχιστούν και φέτος. Άσχετα με τα ποσα χρήματα παραπάνω έλαβαν.
    Και αυτό για δυο πολύ βασικούς λόγους.
    1) Δεν έχει γίνει καμία επένδυση στον εκσυγχρονισμό του παρόντος συστήματος ελέγχου κυκλοφορίας και των υποδομών του. Τo παρόν σύστημα είναι 20 ετιας.

    2) Δεν υπάρχουν αρκετοί ελεγκτές για να διαχειριστούν την ραγδαία αυξανόμενη κίνηση.
    Και αυτοί που υπάρχουν έχουν νοοτροπία και εκπαίδευση προηγούμενων δεκαετιών 80s & 90s,
    πλέον ξεπερασμένη, που δεν έχουν καμία σχέση με τους ελεγκτές άλλων ευρωπαϊκών χωρών.
    (Εκτός των Ισπανών που είναι ότι χειρότερο υπάρχει για άλλους λόγους)

    Επίσης δεν μπορούν να δοθούν λύσεις από μια ΥΠΑ που πάντα ηταν ανεπαρκείς και κατώτερη των περιστάσεων στο να αντιμετωπίσει τα προβλήματα αυτά.

    17 Δεκεμβρίου, 2019
  • Παρακαλώ να αποφεύγονται παρόμοια σχόλεια για να μην διαφημίζουμε τον υπ .αριθμό ένα Ελληνικό αερομεταφορέα εις βάρος του Τουριστικού προϊόντος σε εποχές οικονομικής αβεβαιότητας ,,λόγω και των Τουρκικών προκλήσεων για θερμό επεισόδιο.

    17 Δεκεμβρίου, 2019
  • Διόρθωση….2η γραμμή δυσφημίζουμε

    17 Δεκεμβρίου, 2019
  • https://www.dimokratiki.gr/18-05-2019/chaotikes-katastaseis-entos-ki-ektos-toy-aerodromioy-rodoy-apo-to-kako-sto-cheirotero/

    Φταίνε οι Ελεγκτές, φταίνε τα συστήματα…οι πάντες φταίνε για τις καθυστερήσεις εκτός απο την FRAPORT….α

    εαν αυτό λέγεται δημοσιογραφία…καλά κρασιά…

    17 Δεκεμβρίου, 2019
  • Κάποια από τα έσοδα που προκύπτουν από τις υπηρεσίες Εναέριας Κυκλοφορίας δώθηκαν στο προσωπικό που εργάζεται στον τομέα αυτο (ΕΕΚ) και όχι σε άσχετες ειδικότητες. Κάτι που σε οποιαδήποτε χώρα φαίνεται ως απολύτως λογικό εδώ αποτελεί αντικείμενο κριτικής.

    17 Δεκεμβρίου, 2019
  • proto exete kaki ejipiretisi edafous spane tis aposkeves petate tis valitses san napetate petres megali ka8isterisi na ferete tis aposkeves na tis pari o epivatis morfosi xalia vrizoune kato apotaroplano ota fortonou tis aposkeves xalia adiortota petane mesa sta mparia tis aposkeves san petres tis spane souvgazou mia pi8ami glosa to prosopiko edafous se orismena nisia kai a8ina stis piopoles perioxes pou sas ejipiretou stin fortosis aposkevon kai stin ejipiretisis

    22 Δεκεμβρίου, 2019

Αφήστε ένα σχόλιο