• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 7 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

    6 Ιουλίου, 2022
    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

    6 Ιουλίου, 2022
    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Η τεχνολογία και το νομοθετικό πλαίσιο στο επίκεντρο των Logistics

vvegiazi by vvegiazi
10 Μαρτίου, 2021
στο LOGISTICS
0
PostNL: Άνοδος 20% στα δέματα, πτώση 11,9% στην αλληλογραφία στο γ’ τρίμηνο
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Την Τρίτη  9 Μαρτίου 2021 πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη διαδικτυακή Συνέντευξη Τύπου της Ελληνικής Εταιρείας Logistics με κεντρική θεματολογία την παρουσίαση: α) του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, β) των πέντε (5) πυλώνων ανάπτυξης του Οργανισμού, καθώς και (γ) του χρονοδιαγράμματος δράσεων της προσεχούς διετίας.
Κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου στην οποία συμμετείχε η πλειοψηφία των μελών του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, ο Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (EΕL), ο Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (EΕL), Δρ. Βασίλης Ζεϊμπέκης, παρουσίασε το σχέδιο δράσης, το οποίο έχει συνδιαμορφωθεί από όλα τα μέλη του ΔΣ, λαμβάνοντας υπόψη και τις προτάσεις των μελών της EEL, με 1ο  πυλώνα δράσης αυτόν των παροχών προς τα μέλη.

Όπως έγινε σαφές θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη μετεξέλιξη της ιστοσελίδας της EEL σε hub γνώσης για την επιστήμη των logistics, ενώ παράλληλα θα πραγματοποιηθούν πρακτικά εργαστήρια σε συνεργασία με εταιρείες του Τομέα της Εφ. Αλυσίδας. Επιπρόσθετες δράσεις του 1ου πυλώνα περιλαμβάνουν το mentoring νέων logisticians, καθώς επίσης και η συνεργασία με ακαδημαϊκά ιδρύματα για την ανάπτυξη ποικίλων δράσεων (π.χ. Career’s Fair για τον τομέα της Εφ. Αλυσίδας).

Και αυτή τη διετία στόχος του νέου ΔΣ αποτελεί η εκπόνηση ερευνών που θα αποτυπώνουν τον παλμό της αγοράς σε θεματολογία που αφορά στα logistics.

Τέλος στα πλαίσια της ενημέρωσης των μελών της EEL αλλά και όλων των ενδιαφερόμενων μερών έχει ήδη ξεκινήσει να αποστέλλεται, ένα newsletter report με τις δράσεις που υλοποιούνται από το ΔΣ σε μηνιαία βάση.
Κατά τη διάρκεια παρουσίασης του 2ου πυλώνα αναφέρθηκαν οι δράσεις εξωστρέφειας με προσανατολισμό τις συνεργασίες με Πανεπιστήμια και φορείς του εξωτερικού, με στόχο τη διοργάνωση κοινών εκπαιδευτικών δράσεων και ανάπτυξης Short Courses στη Διοίκηση της  Εφοδιαστικής Αλυσίδας.

Παράλληλα, αναφορά έγινε και στην πρόθεση του ΔΣ για τη συνέχιση διοργάνωσης Roadshows στην επαρχία, στη θεσμοθέτηση τιμητικών διακρίσεων, καθώς και στη δημιουργία  εξειδικευμένου ενημερωτικού εντύπου με τίτλο “Invest in Greek logistics” σε συνεργασία με Υπουργεία και Πρεσβείες, με στόχο την προσέλκυση νέων επενδυτών στην Ελλάδα στον Τομέα της Εφ. Αλυσίδας .

Στην παρουσίαση του 3ου Πυλώνα έγινε αναφορά στις δράσεις συνεργασιών με άλλους φορείς, όπως ο ΣΕΒ και το Εθνικό Συμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής, καθώς και η πρόθεση της EEL για συνδιοργάνωση διαδικτυακής εκδήλωσης με όλους τους φορείς/ σωματεία της Εφ. Αλυσίδας στην Ελλάδα.

Ο 4ος Πυλώνας συνδέεται με τη συνδρομή της EEL στη διαμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου και των εθνικών δράσεων για τα Logistics μέσα από τη συμμετοχή στο Εθνικό Συμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής.

Παράλληλα το νέο ΔΣ έχει ήδη ξεκινήσει επικοινωνίες και με τα συναρμόδια Υπουργεί και Γενικές Γραμματείες ώστε να υποστηρίξει δράσεις και ομάδες εργασίας που σχετίζονται με τη βελτίωση του επιχειρηματικού τοπίου στην Εφοδιαστική Αλυσίδα.

Κλείνοντας, ο Δρ. Βασίλης Ζεϊμπέκης, έκανε αναφορά και στον 5ο Πυλώνα δράσεων για τη βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών λειτουργίας του Οργανισμού ο οποίος περιλαμβάνει την επικαιροποίηση του καταστατικού της ELL, την πιστοποίηση κατά ISO 9001:2015 καθώς και τη συμμετοχή της EEL συγχρηματοδοτούμενα έργα με στόχο τη δημιουργία νέων πόρων χρηματοδότησης της EEL. Τέλος στα πλαίσια ψηφιακού μετασχηματισμού της λειτουργίας της Γραμματείας της EEL, έχει γίνει ήδη προμήθεια κατάλληλων εργαλείων για τη ψηφιοποίηση των κύριων λειτουργιών της.

Ακολούθησαν τα ερωτήματα των δημοσιογράφων, οι οποίοι εστίασαν στην αναγκαιότητα της δημιουργίας Υπουργείου Εφοδιαστικής Αλυσίδας, δεδομένης της σημασίας του Τομέα, αλλά και της δυναμικής του στην ελληνική οικονομία, στην ανάγκη ανάπτυξης Logistics Parks εθνικής εμβέλειας  τα οποία θα πρέπει να σχεδιαστούν βάσει των εμπορευματικών ροών, ενώ τέθηκε το θέμα αλλαγής μοντέλων διακίνησης προϊόντων σε αστικό περιβάλλον (city logistics) λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.

Απαντώντας σε ερώτημα ο κ. Σταύρος Κυριακούλιας, Μέλος ΔΣ της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, τόνισε ότι η πολιτική ηγεσία της χώρας έχει συνειδητοποιήσει τη σημασία των Logistics τα οποία αναδείχθηκαν λόγω  του κορονοϊού, αλλά και του ενδιαφέροντος για επενδύσεις, γεγονός  που ελπίζει να οδηγήσει σε ώθηση στρατηγικών κυβερνητικών αποφάσεων πάνω σε αυτόν τον τομέα.

Επί τάπητος τέθηκε από την πλευρά των δημοσιογράφων κι ο συνδυασμός τεχνολογίας και εφοδιαστικής αλυσίδας με αναφορές στο αύριο της διακίνησης αγαθών μέσα από τη χρήση του ΙοΤ/big data, των dark stores, αλλά τον τρόπο που μπορεί να απεικονίσει η EEL τις νέες τάσεις που αναπτύσσονται μέσα από ολοκληρωμένες προτάσεις για την βελτίωση του last mile και των μικρών consolidation centers (AKEE).

Ερωτήματα τέθηκαν και για τις επενδύσεις στο χώρο των αποθηκών και του Real Estate καθώς είναι πλέον εμφανές ότι υπάρχει ανάγκη για χώρους που θα υποστηρίξουν την αποθήκευση και διακίνηση αγαθών εντός του αστικού ιστού.

Όσον αφορά στη νομοθεσία, τονίστηκε από την πλευρά της EEL πως ο ν.4302/2014 είναι ένας νόμος πλαίσιο ωστόσο πρέπει να εκσυγχρονιστεί και να γίνει ευέλικτος καθώς στην παρούσα φάση παρουσιάζει σημαντικές αδυναμίες κυρίως στην αδειοδότηση υφιστάμενων και νέων επιχειρήσεων.

Τέλος, ανακοινώθηκε κι η πρώτη δράση σε συνεργασία με την ΕΣΕΕ, όπου η ΕΕL ως επιστημονικός υπεύθυνος θα διαμορφώσει με βάση τις τάσεις και τις ανάγκες των επιχειρήσεων νέα job discriptions για θέσεις εργασίας και στελέχη της εφοδιαστικής αλυσίδας που θα εκπαιδευτούν πάνω στις νέες ανάγκες που γεννιούνται στις επιχειρήσεις.

Tags:EELLOGISTICSΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ

Σχετικά Άρθρα

Μειωμένο κατά 14% το ανθρακικό αποτύπωμα του 2021 της ΠΑΕΓΑΕ
LOGISTICS

Μειωμένο κατά 14% το ανθρακικό αποτύπωμα του 2021 της ΠΑΕΓΑΕ

29 Ιουνίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα
LOGISTICS

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022
Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Εταιρείας Logistics και της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης Ελλάδος
LOGISTICS

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Εταιρείας Logistics και της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης Ελλάδος

24 Ιουνίου, 2022
Προς ένα μεγάλο deal σε μεταφορές / logistics: Σε συζητήσεις EOS Capital Partners και SEAGULL
LOGISTICS

Προς ένα μεγάλο deal σε μεταφορές / logistics: Σε συζητήσεις EOS Capital Partners και SEAGULL

23 Ιουνίου, 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
LOGISTICS

Ανταγωνιστική, αλλά εξαιρετικά κατακερματισμένη η ελληνική αγορά 3PL. Η μελέτη της KPMG

7 Ιουνίου, 2022
Οι προκλήσεις στην εφοδιαστική και τα επόμενα θεσμικά βήματα. Τι είπαν Ν. Παπαθανάσης, Αθ. Ζηλιασκόπουλος, SEAGULL – WEBOXIT, KINSEN, REDEPLAN
LOGISTICS

Οι προκλήσεις στην εφοδιαστική και τα επόμενα θεσμικά βήματα. Τι είπαν Ν. Παπαθανάσης, Αθ. Ζηλιασκόπουλος, SEAGULL – WEBOXIT, KINSEN, REDEPLAN

6 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Η ΠΑΕΑΓΕ επαναπιστοποιήθηκε από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Η ΠΑΕΑΓΕ επαναπιστοποιήθηκε από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022

Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

4 Ιουλίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

6 Ιουλίου, 2022
Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους

Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

6 Ιουλίου, 2022

Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022

«Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

6 Ιουλίου, 2022
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA

Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

6 Ιουλίου, 2022
Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος

Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

6 Ιουλίου, 2022
Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022
Δυναμική ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης αναμένει η Fraport το 2022. Δηλώσεις Στ. Σούλτε

St. Schulte, Fraport: Τα προβλήματα στις πτήσεις θα διαρκέσουν μήνες, παρά τις προσλήψεις προσωπικού

6 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ