• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 26 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Μονόδρομος οι συνέργιες στα logistics. Τι αναφέρουν στελέχη του κλάδου

ffotinos by ffotinos
25 Ιουνίου, 2016
στο LOGISTICS
0
Οι προτάσεις της Re.De-Plan προς τον Στ. Πιτσιόρλα για τα Επιχειρηματικά Πάρκα στη Δυτική Αττική
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στην αναζήτηση σταθερού αναπτυξιακού βηματισμού βρίσκεται ο κλάδος της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και των Logistics, με τις προοπτικές του να είναι άρρηκτα συνυφασμένες με τη γενικότερη οικονομική δραστηριότητα της χώρας.

Η σημασία της εφοδιαστικής αλυσίδας και ο σημαντικός ρόλος που παίζει στην οικονομία της χώρας αναδείχθηκαν στην 7η ενότητα του 2ου Συνεδρίου Επιχειρηματικότητας της «Ναυτεμπορικής», που συντόνιζε ο δημοσιογράφος της «Ν» Ζώης Φάνης, κατά τη διάρκεια του οποίου οι φορείς ΣΥΝΔΔΕ&L και EEL δεν κατέθεσαν μόνο στρατηγικές προτάσεις, αλλά δήλωσαν έτοιμοι να αναλάβουν δράσεις στην κατεύθυνση συνεργατικής αναπτυξιακής προσπάθειας.

Το πάνελ της Εφοδιαστικής Αλυσίδας κέρδισε το ενδιαφέρον των συνέδρων όχι μόνο λόγω των ομιλητών, αλλά και του κοινού που συμμετείχε δυναμικά στη συζήτηση.

Παίρνοντας τον λόγο ο εμπορικός διευθυντής της Cosco Αναστάσιος Βαμβακίδης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, σημειώνοντας ότι έπειτα από άγονες συζητήσεις πολλών χρόνων για αυτή την επένδυση, «ίσως ήρθε η ώρα, με τη συνδρομή όλων μας, να υλοποιηθεί το σημαντικό αυτό έργο, που πραγματικά θα αναδείξει τη χώρα».

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕΓΑΕ Νίκος Χαιρέτας τόνισε ότι ο κλάδος είναι αποεπενδυμένος και κατακερματισμένος. Άρα, πρέπει να οδηγηθεί σε συνεργασίες, συνέργειες, σε ενώσεις σε μεγαλύτερα σχήματα, και κυρίως σε επενδύσεις καινοτόμων τεχνολογιών. Αναλυτικότερα:

Άγγ. Δελής (LG): Μείωση κόστους

Στους βασικούς άξονες στους οποίους θα πρέπει να κινούνται οι εταιρείες του κλάδου των Logistics για την ενίσχυση της θέσης τους αναφέρθηκε ο Άγγελος Δελής, Operations Director, LG Electronics Hellas S.A. Σύμφωνα με το στέλεχος της πολυεθνικής εταιρείας, αυτοί πρέπει να είναι οι ακόλουθοι:

* Εξορθολογισμός των εξόδων/επενδύσεων με βάση τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς και τις πραγματικές οικονομικές/επιχειρησιακές δυνατότητές τους.

* Επίτευξη στον μέγιστο δυνατό βαθμό της καθημερινής ικανοποίησης του πελάτη με τη χρήση ξεχωριστής ομάδας που θα διαχειρίζεται την επικοινωνία με τον πελάτη και την εξυπηρέτησή του.

* Εποικοδομητικές/προσεκτικές συνεργασίες/συνέργειες με σκοπό την εδραίωσή τους στην αγορά και την αξιοποίηση του «δυνατού σημείου» των επιμέρους συνεργατών (π.χ., μεταφορικό έργο σε απομακρυσμένα σημεία).

Μερικές από τις ικανές και αναγκαίες συνθήκες για να γίνει εξορθολογισμός και περιορισμός των δαπανών Logistics σε μία επιχείρηση, σύμφωνα με τα όσα είπε ο κ. Δελής, είναι οι ακόλουθες:

* Κοινή στοχοποίηση στο συγκεκριμένο πεδίο εξορθολογισμού των δαπανών όλων των εμπλεκομένων εργαζομένων της εταιρείας ανεξαρτήτως του πεδίου εργασίας τους (π.χ. Πωλήσεις, Marketing κτλ.).

* Δημιουργία διατμηματικών ομάδων εργασίας εντός της εταιρείας με σκοπό τον εξορθολογισμό/μείωση του κόστους Logistics.

* Δημιουργία ομάδας εργασίας με τους συνεργάτες με σκοπό την από κοινού στόχευση εξορθολογισμού των δαπανών με τη μικρότερη δυνατή αρνητική επίπτωση στην επιχειρησιακή ευρωστία της εταιρείας-πελάτη, η οποία θα συνοδεύεται και με την από κοινού απορρόφηση των οφελών (win-win).

Μιχ. Ζιγλής (Κωτσόβολος): Εποχή εξιδείκευσης

Σε μια νέα εποχή έχουν περάσει τα Logistics, σύμφωνα με τον Μιχάλη Ζιγλή, Supply Chain and Home Services Director, DSGi South East Europe (ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ). Η κλασική δουλειά της αποθήκης με τη διακίνηση και διανομή πελατών είναι κάτι που πλέον το κάνουν όλοι, ανέφερε.

Ο προσανατολισμός στην παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών που δίνουν αξία στο προϊόν είναι μονόδρομος για τις επιχειρήσεις που θέλουν να αναπτυχθούν και να είναι πάντα ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό, τόνισε ο κ. Ζιγλής, σημειώνοντας ότι στην εποχή του διαδικτύου η τιμή του προϊόντος είναι παντού ίδια. Οι πελάτες, για να κάνουν την τελική τους επιλογή, αναζητούν την customized ολοκληρωμένη λύση.

Οι πρωτοπόρες επιχειρήσεις, συνέχισε το στέλεχος της Dixon, βρίσκουν αυτές τις λύσεις και τις προσφέρουν στους καταναλωτές για να εξισορροπήσουν τα χαμηλά περιθώρια κέρδους στο κυρίως προϊόν, να δημιουργήσουν σχέσεις ζωής με τον πελάτη και επαναλαμβανόμενα revenue streams και να στηρίξουν έτσι την κερδοφορία τους και την ανάπτυξή τους.

Η παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας είναι ένας τομέας που μπορεί να στηριχθεί στα Logistics ως ο κατ’ εξοχήν κλάδος που από τη μία έχει επιτύχει μέσα στην κρίση ιστορικά χαμηλά κόστη και αποδοτικά operating models, όσο και ως το function της επιχείρησης που «βλέπει» τον πελάτη μέσα στον ίδιο του τον χώρο και καλείται να κάνει πράξη ό,τι του έχει δοθεί ως προφορική διαβεβαίωση, κατέληξε το στέλεχος της εταιρείας Κωτσόβολος.

Γ. Κοτόπουλος (ΠAEΓAE): Καινοτόμα προϊόντα

Τα χρόνια της κρίσης η ΠΑΕΓΑΕ ανέπτυξε ένα στρατηγικό σχέδιο προχωρώντας σε διεύρυνση των υπηρεσιών της με επενδύσεις πάνω από 30 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο Γιώργος Κοτόπουλος, Division Manager Warehouse & Distribution της εταιρείας, επέκτεινε τα παραδοσιακά logistics (μεταφορά εμπορευμάτων) και στον κλάδο του αυτοκινήτου, παράλληλα με ένα πρωτοποριακό προϊόν «τίτλοι με ενέχυρο εμπορεύματα».

Παρ’ όλα αυτά, πρόσθεσε, αυτή η εικόνα είναι σε πλήρη αντίθεση με αυτό που υπάρχει στην αγορά όπου οι επενδύσεις είναι είδος εν ανεπαρκεία, οι δομές παραδοσιακές, ο τρόπος λειτουργίας εξίσου και ίσως μακριά από τα στάνταρ που απαιτούν εταιρείες όπως η LG, DIXON, ΔΕΛΤΑ και άλλες, δυνητικοί πελάτες των εταιρειών 3ΡL.

Τα ελληνικά logistics επαναπαύθηκαν στις καλές εποχές με αποτέλεσμα να έχουν μείνει πίσω, τόνισε ο κ. Κοτόπουλος. Οι πολυεθνικές ανέβασαν τις απαιτήσεις τους, με αποτέλεσμα να υπάρχει σήμερα ανάγκη για επενδύσεις σε συστήματα, εκπαίδευση προσωπικού και νέες ιδέες, όπως η δημιουργία τμήματος RND.

Η αγορά είναι κομμένη σε κομματάκια. Αν αυτό δεν αλλάξει και δεν μπορέσουν εταιρείες του κλάδου να συνεργαστούν ή συγχωνευθούν, επισήμανε, δεν θα μπορέσουν να γίνουν επενδύσεις.

Χαρ. Σκουρφούτας (ΔΕΛΤΑ): Επένδυση στους ανθρώπους

Ο Χαράλαμπος Σκρουφούτας, διευθυντής Logistics της ΔΕΛΤΑ Α.Ε., περιέγραψε το τι σημαίνει logistics για την εταιρεία η οποία επισκέπτεται 30.000 πελάτες την ημέρα, έχει ένα αριθμό 15.000 δρομολογίων σε ψυγεία ετησίως, και περίπου 2.500 δρομολόγια συλλογής γάλακτος καθημερινά και γενικά ιδιαίτερα απαιτητικό έργο.

Η εταιρεία στη δεκαετία του ‘90 προχώρησε σε συνεργασία με εταιρεία 3ΡL, κάτι που έχει δώσει, σύμφωνα με τον ίδιο, πολλαπλά οφέλη. Οι εταιρείες 3ΡL και logistics αξίζουν πολλά βραβεία, καθώς μέσα σε πρωτόγνωρη κρίση έχουν αντεπεξέλθει ιδανικά σε ένα υφεσιακό περιβάλλον που διαρκεί πάνω από έξι χρόνια.

Η Ελλάδα, χωρίς καλές υποδομές και με ένα νομικό περιβάλλον άσχημο, θα πρέπει να δει σε βάθος το κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού, δηλαδή να επενδύσει στον κόσμο της. Η εμπειρία αυτών των ετών έδειξε ότι η μετάβαση στο 3ΡL είναι το assets των εταιρειών για βήματα προς τα εμπρός, για εξοικονόμηση πόρων και για να κάνουν αυτό που κάνουν καλύτερα, κατέληξε ο κ. Σκροφούτας.

Ν. Ροδόπουλος: Ανάγκη για εθνικό σχέδιο

Από τις τοποθετήσεις του προέδρου της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, Νίκου Ροδόπουλου, έγινε σαφές πως υπάρχει αισιοδοξία, καθώς η εφοδιαστική αλυσίδα και τα logistics μπορούν να οδηγήσουν σε έξοδο από την κρίση φτάνοντας στο επίπεδο του 13% του ΑΕΠ που είναι ο μ.ό. των υπόλοιπων αναπτυγμένων ευρωπαϊκών χωρών, από το 11% που βρίσκεται σήμερα στη χώρα μας.

Αυτό μπορεί να επιτευχθεί, σύμφωνα με τον κ. Ροδόπουλο, μέσα από πράξεις και πιθανώς μέσα από τη δημιουργία μιας task force ώστε να οδηγηθούμε στην παραγωγή πλούτου και θέσεων εργασίας.

«Επιδιώκουμε να υλοποιήσουμε το όραμά μας για ένα σύγχρονο, λειτουργικό κι ασφαλές δίκτυο μεταφορών, που θα αποτελέσει κινητήρια δύναμη για ανάκαμψη» σημείωσε ο πρόεδρος της ΕΕL και απαρίθμησε τρείς άξονες επί των οποίων αναπτύσσεται αυτό το όραμα για την αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.

Αυτό που λείπει είναι να αρχίσουμε να σκιαγραφούμε σε πράξεις ένα νέο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο με ξεκάθαρους στόχους, όπως:

1) Ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και των υποδομών της χώρας.

2) Εκπαίδευση, προκειμένου η γνώση που διδάσκεται να έρθει πιο κοντά στην πραγματική οικονομία και

3) Εξωστρέφεια με την έννοια μιας ορθολογιστικής μεθοδικής προσέγγισης, ώστε να μπορέσει ο τομέας της Εφοδιαστικής Αλυσίδας να γίνει αναγνωρίσιμος από τους ξένους παίχτες, τους εταίρους μας ή και τους δανειστές μας.

Tags:EELLOGISTICSΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΣΥΝΔΔΕ&L

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Έργο FENIX: Στόχος η βελτιστοποίηση των διαδικασιών στις μεταφορές και τα logistics στην Ελλάδα

26 Μαΐου, 2022
Χιλιάδες οδηγοί φορτηγών και πούλμαν παραμένουν αποκλεισμένοι στην Ουκρανία. Νέα έκκληση IRU
LOGISTICS

Κομισιόν: Σχέδιο έκτακτης ανάγκης για την προστασία των μεταφορών σε περιόδους κρίσης

23 Μαΐου, 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
LOGISTICS

Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

23 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς
LOGISTICS

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κ. Καραμανλής: Τα έργα της επόμενης γενιάς για τη λύση του κυκλοφοριακού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

18 Μαΐου, 2022
LOGISTICS

Έφτασε το «τέλος» στην άνοδο των ακινήτων logistics; Οδηγούμαστε σε επιβράδυνση της ανάπτυξης;

13 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο

Αναλογικά διόδια, αλλαγές στις ώρες οδήγησης και άρση του καμποτάζ πρότεινε η ΟΦΑΕ στην ΕΕ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών

Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

26 Μαΐου, 2022
Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς

CLIA unveils #LoveCruise initiatives

26 Μαΐου, 2022
Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

26 Μαΐου, 2022

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ