• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022
    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022
    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Στα 18,2 έτη ο μέσος όρος των φορτηγών που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Έλλειψη πολιτικής για αντικατάσταση

ffotinos by ffotinos
28 Οκτωβρίου, 2016
στο LOGISTICS
0
Στα 18,2 έτη ο μέσος όρος των φορτηγών που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Έλλειψη πολιτικής για αντικατάσταση
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«Ο καλός μεταφορέας ΔΧ εμποδίζεται να προμηθευτεί ένα νεώτερο όχημα», ανέφερε, στο 1ο συνέδριο Μεταφορών του ΠΣΧΕΜ, ο Δημήτρης Πάτσιος, γενικός δ/ντης του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), αποτυπώνοντας εύγλωττα τη σημερινή κατάσταση του κλάδου των βαρέων οχημάτων.

Επιμέλεια: Φώτης Φωτεινός

Σύμφωνα με τον κ. Πάτσιο, είναι εμφανής η έλλειψη πολιτικής για το στόλο των επαγγελματικών οχημάτων, με αποτέλεσμα μόλις το 8,1% των συνολικών εισαγωγών φορτηγών, άνω των 3,5 τόνων, να είναι καινούργια.

Ειδικότερα, τα χαρακτηριστικά της αγοράς βαρέων φορτηγών στην Ελλάδα είναι:

-Διατήρηση της αγοράς σε επίπεδα -89,3% (μεσαία φορτηγά) και -81,8% (βαρέα φορτηγά) ως προς το μέσο όρο προ κρίσης (δεκαετία 2000-2009).

-Συνέχιση της αθρόας εισαγωγής παλαιών μεταχειρισμένων φορτηγών που έχουν αποσβέσει την αξία τους στις μεταφορικές επιχειρήσεις της κεντρικής Ευρώπης, ηλικίας άνω των 10 ετών.

-Μόλις 8,1% των συνολικών εισαγωγών φορτηγών >3,5 τόνων είναι καινούργια.

-Μέση ηλικία κυκλοφορούντων φορτηγών 18,2 έτη (56% άνω των 15 ετών), με τη συντριπτική πλειοψηφία αυτών να έχει εισαχθεί μεταχειρισμένα.

-Ανεπαρκής χρηματοδότηση.

-Ανεξέλεγκτη κυκλοφορία (αναποτελεσματικοί έλεγχοι ΚΤΕΟ, πλήρης απουσία ελέγχων στο δρόμο κλπ).

-Απουσία οποιουδήποτε κίνητρου για την αγορά των καινούργιων οχημάτων και την απόσυρση των παλαιότερων.

-Αντίθετα, φορολογικά κλπ «κίνητρα» αποχώρησης από τη χώρα για τις υγιείς μεταφορικές επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με τον κ. Πάτσιο, ο κλάδος των επαγγελματιών μεταφορέων αντιμετωπίζεται «συλλήβδην» ως υψηλού κινδύνου από τα πιστωτικά ιδρύματα, περιορίζοντας τη δυνατότητα leasing, όταν παράλληλα η πολιτεία αρνείται τη δυνατότητα ενοικίασης ανάριθμων φορτηγών στις εταιρείες ΔΧ.

Παράλληλα, η πολιτεία δεν εμποδίζει, αντίθετα έμμεσα ενθαρρύνει τη λαθραία μεταφορά, τόσο από επαγγελματίες όμορων χωρών, όσο και από τύποις εξωχώριες μεταφορικές εταιρείες (κατάχρηση της άρσης του καμποτάζ).

Επίσης, απολύτως αναντίστοιχη, από την υπόλοιπη ΕΕ, είναι στην Ελλάδα η αναλογία ενεργών ΔΧ-ΙΧ (20%-80%), όταν η κατανομή θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον ισοβαρής.

«Οι καλοί μεταφορείς ανταγωνίζονται ιδιωτικούς στόλους ΙΧ, συχνά υπέργηρους, ασυντήρητους, που εξυπηρετούν διάφορες ανάγκες.

Οι φορολογικές αποσβέσεις του ΚΦΕ για το μεταφορικό εξοπλισμό είναι μακρόχρονες, όταν είναι γνωστό ότι τα φορτηγά θα πρέπει να αντικαθίστανται στους  στόλους ΔΧ μετά τα 6 έτη», συμπλήρωσε ο γενικός διευθυντής του ΣΕΑΑ.

Άμεσα μέτρα για την ενίσχυση του κλάδου

Η πολιτεία, σύμφωνα με τον κ. Πάτσιο, πρέπει να επιβάλλει νέους κανόνες στα κυκλοφορούντα φορτηγά, επιβραβεύοντας αυτούς που θα αγοράσουν νεώτερο όχημα:

-Άμεση ενεργοποίηση των ελέγχων «στο δρόμο» (μικτά κλιμάκια).

-Έλεγχος των ΚΤΕΟ, τα οποία παραμένουν ανεξέλεγκτα από την ίδρυση τους, για το σωστό έλεγχο των κυκλοφορούντων υπέργηρων και ασυντήρητων φορτηγών.

-Θέσπιση δυνατότητας ενοικίασης ανάριθμων φορτηγών από εμπορικές επιχειρήσεις οχημάτων στους μεταφορείς ΔΧ.

-Πρόγραμμα επιδότησης απόσυρσης παλαιών φορτηγών ΔΧ, με την παράλληλη εισαγωγή νέων οχημάτων (=απόδοση τετραπλάσιων εσόδων ΦΠΑ και ΤΤ).

-Εκπτώσεις στα διόδια και στα τέλη κυκλοφορίας για τα νεώτερα φορτηγά, με περεταίρω ενισχύσεις για τους επαγγελματίες μεταφορείς.

-Ελεύθερες προσβάσεις για τα νεώτερα οχήματα στις πόλεις ή σε συγκεκριμένα δίκτυα.

Tags:ΑΓΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝΟΦΑΕΠΣΧΕΜΣΕΑΑ

Σχετικά Άρθρα

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών
LOGISTICS

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
ACEA προς ΕΕ: Καταλήξτε άμεσα σε συμφωνία για την αναθεώρηση της Ευρωβινιέτας
LOGISTICS

IRU: «Σοκ και έκπληξη» με την επέκταση του ETS II στις οδικές μεταφορές. Τι αντιπροτείνει

23 Ιουνίου, 2022
Επέκταση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στον κόμβο Ραχών στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Συνεχίζεται η πτώση στην ευρωπαϊκή αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου. Μείωση 17,7% τον Μάιο

23 Ιουνίου, 2022
13 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»
LOGISTICS

Η έλλειψη οδηγών φορτηγών αυξάνεται παγκοσμίως και αναμένεται να αγγίξει έως και 40% το 2022. Η έρευνα της IRU

17 Ιουνίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ: -13,7% στο 5μηνο του 2022. -11,2% τον Μάιο

16 Ιουνίου, 2022
Αύξηση 9% σε επιβάτες και 1,2% σε πτήσεις, τον Ιανουάριο, στα ελληνικά αεροδρόμια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Σημαντική άνοδος στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων τον Μάιο (10,6%). Σε μεγάλη πτώση παραμένουν τα λεωφορεία

13 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
ΣΒΑΠ: Η απαγόρευση των φορτηγών από το παράπλευρο δίκτυο δεν αναβαθμίζει τη διακίνηση εμπορευμάτων

Υποσχέσεις για αντικατάσταση του στόλου των ΦΔΧ άφησε η Μ. Χρυσοβελώνη

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022

Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

4 Ιουλίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους

Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

6 Ιουλίου, 2022

Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022

«Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

6 Ιουλίου, 2022
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA

Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

6 Ιουλίου, 2022
Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος

Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

6 Ιουλίου, 2022
Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022
Δυναμική ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης αναμένει η Fraport το 2022. Δηλώσεις Στ. Σούλτε

St. Schulte, Fraport: Τα προβλήματα στις πτήσεις θα διαρκέσουν μήνες, παρά τις προσλήψεις προσωπικού

6 Ιουλίου, 2022
Άκαρπη η συνάντηση του Γάλλου πρωθυπουργού με τα συνδικάτα. Συνεχίζεται η απεργία στην SNCF

Απεργούν οι εργαζόμενοι της SNCF διεκδικώντας την επαναδιαπραγμάτευση μισθών

6 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ