• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 20 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

    20 Μαΐου, 2022
    Αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα για τη μεταφορά της Οδηγίας για την ασφάλιση αυτοκινήτων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα για τη μεταφορά της Οδηγίας για την ασφάλιση αυτοκινήτων

    20 Μαΐου, 2022
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

    20 Μαΐου, 2022
    Αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα για τη μεταφορά της Οδηγίας για την ασφάλιση αυτοκινήτων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα για τη μεταφορά της Οδηγίας για την ασφάλιση αυτοκινήτων

    20 Μαΐου, 2022
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

    20 Μαΐου, 2022
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

    19 Μαΐου, 2022
    Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.
    LOGISTICS

    Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

    19 Μαΐου, 2022
    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

    19 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Στην «αντεπίθεση» τα φορτηγά για την απαγόρευση του παράπλευρου οδικού δικτύου

ffotinos by ffotinos
18 Αυγούστου, 2016
στο LOGISTICS
0
Πρόστιμο 2.000 ευρώ στα φορτηγά που χρησιμοποιούν παράνομα το παράπλευρο οδικό δίκτυο
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Στην «αντεπίθεση» περνούν τα φορτηγά, έπειτα από την απαγόρευση χρήσης του παράπλευρου οδικού δικτύου, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.

Ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών (ΠΣΧΕΜ) Πέτρος Σκουλικίδης απέστειλε υπόμνημα στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, εκφράζοντας τη δυσαρέσκεια του κλάδου και ζητώντας,παράλληλα, την 3μηνη (τουλάχιστον) αναστολή του μέτρου.

Στο εν λόγω υπόμνημα, μεταξύ άλλων, αναφέρονται τα ακόλουθα:

-Tα μέτρα αυτά δυσχεραίνουν ή/και αποκλείουν την εκτέλεση μεταφορικού έργου σε όλο το παράπλευρο/παραλλαγμένο οδικό δίκτυο της χώρας και επιβαρύνουν 27.000 δημόσιους μεταφορείς με κόστη, τα οποία αδυνατούν να υποστηρίξουν.

-Τους εξαναγκάζουν να διέρχονται μόνον από τους αυτοκινητοδρόμους για τους εισπρακτικούς σκοπούς των παραχωρησιούχων εταιριών και παρά το γεγονός ότι, κάτι τέτοιο, δεν προβλέπεται ούτε από τις Συμβάσεις Παραχώρησης, αλλά ούτε από το Ενωσιακό δίκαιο.

-Είναι προφανές ότι οι συντάκτες της Υπουργικής Απόφασης έχουν πλήρη άγνοια των προβλημάτων που δημιουργούν, εκτός από τους μεταφορείς, και στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στα οδικά δίκτυα που αναφέρονται στην Υ.Α., τα οποία γίνονται πλέον ‘‘άβατο’’ για όλα τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων».

-Παρίσταται άμεση ανάγκη να ανασταλεί η ισχύς της υπουργικής αποφάσεως τουλάχιστον για διάστημα τριών (3) μηνών για να δοθεί χρόνος να συνεργαστούμε με το αρμόδιο Υπουργείο ΥΠΟΜΕΔΙ και να τους ενημερώσουμε αναλυτικά για τα προβλήματα που δημιουργεί η Υ.Α, τόσο στην εκτέλεση του μεταφορικού έργου, τον αποκλεισμό χιλιάδων επιχειρήσεων, όσο και την επιβάρυνση των αστικών περιοχών από την διέλευση χιλιάδων φορτηγών μόνο για την είσπραξη τελών διοδίων.

Το υπόμνημα του ΠΣΧΕΜ

Την 11η Αυγούστου 2016 δημοσιεύθηκε η υπ΄ αριθμ. ΔΝΣγ/οικ. 53494/ΦΝ 393 (ΦΕΚ Β΄ 2481/11 Αυγούστου 2016) Απόφαση  του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με θέμα «Καθορισμός εξαιρέσεων από την απαγόρευση διέλευσης στο παράπλευρο οδικό δίκτυο» κατ’ εξουσιοδότησιν του άρθρου δεύτερου της παραγράφου 8 του Ν.4388/2016. Δυνάμει των ως άνω διατάξεων απαγορεύεται η διέλευση των οχημάτων άνω των 3,5 τόννων από το παράπλευρο/παραλλαγμένο οδικό δίκτυο με ορισμένες ελάχιστες εξαιρέσεις.

Για τις εξαιρέσεις αυτές χορηγείται άδεια μετά από πολύπλοκη γραφειοκρατική διαδικασία. Για την παράβαση της ως άνω υπουργικής αποφάσεως προβλέπεται ως κύρωση, η επιβολή προστίμου 1000 ευρώ για τον οδηγό και 1000 ευρώ για τον ιδιοκτήτη του οχήματος. Τα πρόστιμα καταβάλλονται επιτόπου και σε αντίθετη περίπτωση και μέχρις αποδείξεως καταβολής του προστίμου, το όχημα ακινητοποιείται. Περαιτέρω η υπουργική απόφαση προβλέπει ότι, η ισχύς της αρχίζει από την δημοσίευση της στην Εφημεριδα της Κυβερνήσεως, δηλαδή την 11η Αυγούστου 2016.

Tα μέτρα αυτά δυσχεραίνουν ή/και αποκλείουν την εκτέλεση μεταφορικού έργου σε όλο το παράπλευρο/παραλλαγμένο οδικό δίκτυο της χώρας και επιβαρύνουν  27.000 δημόσιους μεταφορείς με κόστη, τα οποία αδυνατούν να υποστηρίξουν.

Τους εξαναγκάζουν δε να διέρχονται μόνον από τους αυτοκινητοδρόμους  για τους εισπρακτικούς σκοπούς των παραχωρησιούχων εταιριών, και παρά το γεγονός, ότι κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται ούτε από τις Συμβάσεις Παραχώρησης, αλλά ούτε από το Ενωσιακό δίκαιο.

Με την απόφαση αυτή, κεντρικά οδικά δίκτυα, που εξυπηρετούν τις  μεταφορικές ανάγκες της χώρας πάνω από 100 χρόνια, όπως η Π.Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου, Ελευσίνας-Θήβας, Καβάλας- Ξάνθης και τα υπόλοιπα κεντρικά δίκτυα που αναφέρονται στην Υ.Α, ξαφνικά έγιναν Παραλλαγμένο Οδικό Δίκτυο και χρησιμοποιείται μόνο για την αποφυγή καταβολής τελών διοδίων.

Είναι προφανές, ότι οι συντάκτες της Υ.Α έχουν πλήρη άγνοια των προβλημάτων που δημιουργούν, (εκτός από τους μεταφορείς και στις επιχειρήσεις) που δραστηριοποιούνται στα οδικά δίκτυα που αναφέρονται στην Υ.Α και πλέον γίνεται άβατο για όλα τα φορτηγά άνω των 3,5 τόνων.

Eπιπλέον, ζητούν από τους μεταφορείς που φορτώνουν πχ. Από το Θριάσιο, να μην χρησιμοποιούν το κεντρικό οδικό δίκτυο Ελευσίνας-Θήβας που είναι τα μισά χιλιόμετρα και επιβάλλουν την διαδρομή μέσω της Ν.Ε.Ο., μόνο για την καταβολή διοδίων, αδιαφορώντας για την επιβάρυνση του ήδη επιβαρυμένου οδικού δικτύου της Δυτικής Αθήνας, που θα χρησιμοποιούν τα χιλιάδες φορτηγά που θα έχουν προορισμό τη Β. Ελλάδα.

Κάτι αντίστοιχο με τη συγκεκριμένη διαδρομή θα συμβεί και στα υπόλοιπα οδικά δίκτυα που αναφέρονται στην Υ.Α. Τα μέτρα αυτά εξεδόθησαν αιφνιδίως, εν μέσω των θερινών διακοπών, και σε πλήρη αντίθεση με τις προεκλογικές δηλώσεις του Πρωθυπουργού κ. Τσίπρακατά την συνάντηση με τις Συνεργαζόμενες Ομοσπονδίες Μεταφορικών Επιχειρήσεων της 9ης Σεπτεμβρίου 2015.

Κατά την συνάντηση αυτή ο Πρωθυπουργός είχε υποσχεθεί «ότι στο πλαίσιο μιάς νέας πολιτικής για τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας, πρέπει να μειωθούν ριζικά τα εξουθενωτικά διόδια για τα φορτηγά Δ.Χ. και να ληφθούν μέτρα για να σταματήσει ο αθέμιτος ανταγωνισμός των ελληνικών φορτηγών Δ.Χ. από γειτονικές χώρες χαμηλού κόστους»……..

«Υπογραμμίζω τέλος ότι μιά κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα έχει ορθάνοιχτες τις πόρτες του διαλόγου για την ολόπλευρη στήριξη των φορτηγών Δ.Χ. και την αναβάθμιση του κλάδου, για το καλό των οικογενειακών επιχειρήσεων και της ανάπτυξης της χώρας».

Ούτε μείωση των διοδίων έγινε, ούτε αντιμετωπίσθηκε το πρόβλημα του αθέμιτου ανταγωνισμού μεταφορών από την Βουλγαρία.

Αντιθέτως, με τις προναφερθείσες διατάξεις, και εν μέσω σοβαρής οικονομικής κρίσεως και συνεχούς υφέσεως, υποχρεώνονται 32.000 φορτηγά, δηλ. ο κλάδος των οδικών ελληνικών μεταφορών να φέρει το υπέρογκο οικονομικό βάρος των διοδίων τελών για την διέλευση μόνον από αυτοκινητοδρόμους, με την παράλληλη υποχρεωτική αύξηση των διανυομένων αποστάσεων, και να αντιμετωπίσουν τα δυσεπίλυτα προβλήματα που δημιουργούνται.

Επί παραδείγματι, εάν συνυπολογισθεί ότι η διέλευση των φορτηγών αυτοκινήτων απαγορεύεται από τους αυτοκινητοδρόμους κατά τα περισσότερα Σαββατοκύριακα και τις εορτές, τότε η κατάληξη είναι να επιτρέπονται οι μεταφορές με Φ/Γ άνω των 3,5 τόννων μόνον τέσσερεις (4) ημέρες την εβδομάδα.

Περαιτέρω, δεν αντιμετωπίζεται η διέλευση από το παράπλευρο δίκτυο των Φ/Γ με σκοπό την φόρτωση προϊόντων, δομικών υλικών ή οικοσκευών, μηχανημάτων και κάθε είδους διανομή και τροφοδοσία, δεδομένου ότι τούτο επιτρέπεται μόνον εφ’ όσον υπάρχει δελτίο αποστολής (παρ. 2, στοιχείο δ της ΥΑ).

Πέραν και ανεξαρτήτως των προβλημάτων που δημιουργούνται για τον κλάδο των χερσαίων μεταφορών και για την οικονομία γενικότερα, για τα οποία επιφυλαόμεθα, το εξαιρετικά επείγον θέμα είναι αυτό της άμεσης ενάρξεως ισχύος της υπουργικής αποφάσεως και της συνεπαγομένης άμεσης επιβολής σοβαρών οικονομικών κυρώσεων.

Συγκεκριμένα, δεδομένου ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μελών μας αγνοεί τα μέτρα αυτά, η άμεση συνέπεια θα είναι να ακινητοποιηθεί τεράστιος αριθμός φορτηγών αυτοκινήτων τις επόμενες ημέρες.

Τούτο διότι, οι οδηγοί, μην γνωρίζοντας τα μέτρα θα διέρχονται από το παράπλευρο δίκτυο, όπου θα τους επιβάλλονται τα προαναφερθέντα πρόστιμα, τα οποία θα αδυνατούν να καταβάλουν επιτόπου.

Η ακινητοποίηση αυτή θα συνεπάγεται περαιτέρω προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, στην τήρηση του χρόνου παραδόσεως συγκεκριμένων προϊόντων ή μεταφορτώσεως σε άλλα μέσα μεταφοράς κ.ά.

Συνεπώς, παρίσταται άμεση ανάγκη να ανασταλεί η ισχύς της υπουργικής αποφάσεως τουλάχιστον για διάστημα τριών (3) μηνών για να δοθεί χρόνος να συνεργαστούμε με το αρμόδιο Υπουργείο ΥΠΟΜΕΔΙ και να τους ενημερώσουμε αναλυτικά για τα προβλήματα που δημιουργεί η Υ.Α, τόσο στην εκτέλεση του μεταφορικού έργου, τον αποκλεισμό χιλιάδων επιχειρήσεων, όσο και την επιβάρυνση των αστικών περιοχών από την διέλευση χιλιάδων φορτηγών μόνο για την είσπραξη τελών διοδίων.

Για τους ανωτέρω λόγους ζητούμε:

Να χορηγηθεί αναστολή της υπ’ αριθμ. ΔΝΣγ/οικ. 53494/ΦΝ 393 (ΦΕΚ Β΄ 2481/11 Αυγούστου 2016) Αποφάσεως  του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με θέμα «Καθορισμός εξαιρέσεων από την απαγόρευση διέλευσης στο παράπλευρο οδικό δίκτυο» τουλάχιστον για διάστημα τριών (3) μηνών.

Tags:LOGISTICSΑΓΟΡΑ ΦΟΡΤΗΓΩΝΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙΔΙΟΔΙΑΠΟΕΜΙΦΑΠΣΧΕΜ

Σχετικά Άρθρα

Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς
LOGISTICS

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κ. Καραμανλής: Τα έργα της επόμενης γενιάς για τη λύση του κυκλοφοριακού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

18 Μαΐου, 2022
LOGISTICS

Έφτασε το «τέλος» στην άνοδο των ακινήτων logistics; Οδηγούμαστε σε επιβράδυνση της ανάπτυξης;

13 Μαΐου, 2022
Πιστοποιημένο Green Warehouse Building στο Κατάρ από την IBLS (pics)
LOGISTICS

Πιστοποιημένο Green Warehouse Building στο Κατάρ από την IBLS (pics)

11 Μαΐου, 2022
Νέο logistics center αποκτά η Πλαίσιο, νέες εγκαταστάσεις 6.313 τ.μ. Στα 2,9 εκατ. το τίμημα
LOGISTICS

Επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ σε last mile και logistics, εντός του 2022, από την Πλαίσιο

11 Μαΐου, 2022
Διαμαρτύρονται οι Βούλγαροι οδηγοί φορτηγών για την αύξηση στα καύσιμα και τα ηλεκτρονικά διόδια
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Διαμαρτύρονται οι Βούλγαροι οδηγοί φορτηγών για την αύξηση στα καύσιμα και τα ηλεκτρονικά διόδια

11 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Οι λιανέμποροι χρειάζονται περαιτέρω υποστήριξη στα logistics. Αναγκαία η καλύτερη χρήση των φυσικών σημείων πώλησης

Σκλαβενίτης: Τι προβλέπει το σχέδιο διάσωσης της Μαρινόπουλος

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε bonus 1,5 ευρώ επί των τελών διαδρομής στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας

13 Μαΐου, 2022
ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επανακυκλοφορούν αμαξοστοιχίες στο τμήμα Αθήνα – Καλαμπάκα την περίοδο του Πάσχα

Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

13 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022

Έφτασε το «τέλος» στην άνοδο των ακινήτων logistics; Οδηγούμαστε σε επιβράδυνση της ανάπτυξης;

13 Μαΐου, 2022
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα για τη μεταφορά της Οδηγίας για την ασφάλιση αυτοκινήτων

Αιτιολογημένη γνώμη στην Ελλάδα για τη μεταφορά της Οδηγίας για την ασφάλιση αυτοκινήτων

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν καλεί την Ελλάδα για ενίσχυση του αριθμού των καθ’ οδόν ελέγχων στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Παγκόσμιος ελάχιστος συντελεστής φορολογίας εταιρειών 15% για τις μεγάλες πολυεθνικές

19 Μαΐου, 2022
Περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα εξετάζει η Reggeborgh Invest B.V.

Την αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της LG Electronics Hellas ανέλαβε η SARMED

19 Μαΐου, 2022
Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

Διαθέσιμη η νέα σειρά του υβριδικού FIAT Panda από 12.900 ευρώ

19 Μαΐου, 2022
Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

Επίσημη πρώτη των «έξυπνων θυρίδων» ACS Smartpoint Lockers στο κοινό

19 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ