• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 28 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τι επιφυλάσσει το μέλλον για τους εργαζόμενους σε εφοδιαστική και logistics. Η έκθεση της DHL

vvegiazi by vvegiazi
10 Δεκεμβρίου, 2021
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Ψηφιοποίηση και μετασχηματισμός θα αποτελέσουν τις βασικές τάσεις της προσεχούς 10ετίας στην εφοδιαστική αλυσίδα και τα logistics, σύμφωνα με το Trend Report της DHL, που τιτλοφορείται «Future of Work in Logistics».

Μετάφραση – Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Καθώς η βιομηχανία αντιμετωπίζει μια αυξανόμενη έλλειψη εργατικού δυναμικού και υπάρχει ένας “πόλεμος” εύρεσης ταλέντων, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αναπτύξουν στρατηγικές για να προσελκύσουν, να διατηρήσουν, να αναπτύξουν και να παρακινήσουν εργαζόμενους σε μια ψηφιακή εποχή προκειμένου να επιτύχουν.

Σύμφωνα με την έκθεση της DHL, «για πρώτη φορά στην ιστορία, οι ψηφιακά εξοικειωμένοι υπάλληλοι θα αρχίσουν να ξεπερνούν αριθμητικά εκείνους που ξεκίνησαν την σταδιοδρομία τους πριν από το Διαδίκτυο και αυτή η συνεχιζόμενη εισροή νέων στο εργατικό δυναμικό θα επιφέρει μια αλλαγή αξιών στον εργασιακό χώρο.

Οι Millennials και η Generation Z (όσοι γεννήθηκαν από το 2000 και μετά – “Γενιά Ζ”) πιέζουν τη βιομηχανία logistics να ανταποκριθεί στις νέες προσδοκίες σχετικά με τη βιωσιμότητα, την ποικιλομορφία και την ένταξη, την ευημερία των εργαζομένων και τα περιβάλλοντα που προωθούν την τεχνολογία.

Σε συνδυασμό με βελτιώσεις στους τομείς της ψηφιοποίησης, του αυτοματισμού και της τεχνητής νοημοσύνης, έχει ήδη υπάρξει σημαντικός αντίκτυπος στις θέσεις εργασίας, στους χώρους εργασίας και σε ολόκληρους τομείς σε όλο τον κόσμο».

Η γήρανση του εργατικού δυναμικού και η επακόλουθη έλλειψη που θα προκληθεί, θα επηρεάσει το supply chain σε παγκόσμια κλίμακα.

«Ενώ 9 στους 10 ερωτηθέντες απάντησαν ότι η τεχνολογία ήταν χρήσιμη για την καριέρα τους, ενώ πάνω από το 50% παραδέχτηκε ότι βλέπει την τεχνητή νοημοσύνη και την αυτοματοποίηση ως πιθανή απειλή», δήλωσε ο Matthias Heutger, SVP και Global Head of Innovation στην DHL.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «αυτό αντιπροσωπεύει μια τεράστια ευκαιρία και ευθύνη για τις εταιρείες και τις κυβερνήσεις να δράσουν γρήγορα και συνεργατικά για να αμβλύνουν τις ανησυχίες, παρέχοντας διαφανείς στρατηγικές προς τα εμπρός και επιδεικνύοντας επιτυχία σε περιβάλλοντα συνεργασίας ανθρώπου-μηχανής για να οδηγήσουν τους ανθρώπους στην επόμενη εποχή εργασίας με αυτοπεποίθηση».

9 στους 10 εργαζόμενους στην εφοδιαστική πιστεύουν ότι η τεχνολογία ήταν ευεργετική για εκείνους τα τελευταία 5 χρόνια και θα παραμείνει για τα επόμενα 10. Πάνω από το 50% τη θεωρεί πιθανή “απειλή”.

Αν και οι ειδικοί δεν προβλέπουν ότι ο κλάδος των logistics θα βιώσει κάποια δραματική «αλλαγή» από την ανθρώπινη εργασία στην πλήρη αυτοματοποίηση, οι ερωτηθέντες βλέπουν μια σταδιακή περίοδο αλλαγής σε 30 χρόνια κατά την οποία περισσότεροι εργαζόμενοι θα συνεργάζονται με την τεχνολογία αντί να την ανταγωνίζονται – παρά τους φόβους και τις αμφιβολίες ορισμένων.

Επιπλέον, στην έκθεση γίνεται λόγος για άνιση εφαρμογή της τεχνολογίας σε όλο τον κόσμο, με ορισμένες περιοχές και ομάδες κατά μήκος των εφοδιαστικών αλυσίδων να αντιμετωπίζουν πιο αργές ή μικρότερες αλλαγές έναντι άλλων.

«Η ψηφιοποίηση αλλάζει ήδη θεμελιωδώς τον τρόπο που ζούμε και επιχειρούμε. Η πανδημία επιτάχυνε μόνο την εκτέλεση των σχεδίων που είχαν προβλέψει οι επιχειρήσεις. Υποθέτουμε ότι το 30%-35% όλων των δραστηριοτήτων θα μπορούσε να αυτοματοποιηθεί μέχρι το 2030.

Ωστόσο, πιστεύουμε ακράδαντα ότι η πλειοψηφία της δημιουργίας αξιών θα εξακολουθήσει να παρέχεται από τους ανθρώπους», ανέφερε ο Thomas Ogilvie, Chief Human Resources Officer στον όμιλο Deutsche Post DHL.

Όπως είπε, «δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ορισμένες θέσεις εργασίας θα αλλάξουν, αλλά η δουλειά θα παραμείνει. Αυτό σημαίνει ότι η δια βίου μάθηση είναι περισσότερο από ποτέ το “κλειδί” της επιτυχίας στην ψηφιακή εποχή».

Η έλευση του COVID έφερε σημαντικές αλλαγές, καθώς αρκετές επιχειρήσεις υιοθέτησαν γρήγορα νέες πολιτικές και τεχνολογίες εξ αποστάσεως εργασίας.

Σύμφωνα με την έκθεση, για να δημιουργηθεί το νέο “Future of Work” είναι επιτακτική ανάγκη να κατανοηθεί όχι μόνο η κινητήρια δύναμη της τάσης αυτής, αλλά και να αντιμετωπιστούν οι ανάγκες και οι ανησυχίες του εργατικού δυναμικού.

Για παράδειγμα, οι περισσότεροι ερωτηθέντες είπαν ότι θέλουν να εργαστούν στο γραφείο με μερική έως πλήρη απασχόληση, με 6 στους 10 εργαζόμενους να θέλουν να εργάζονται εξ αποστάσεως τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, σε σύγκριση με 5 στους 10 υπαλλήλους που επιλέγουν το γραφείο.

Οι οργανισμοί εφοδιαστικής αλυσίδας πρέπει να εξετάσουν τρόπους για να κάνουν την ευέλικτη εργασία πιο προσιτή μέσω νέων πολιτικών και τεχνολογιών ανθρώπινου δυναμικού.

«Είναι σημαντικό να ρωτάμε τους υπαλλήλους πώς αισθάνονται και τι θέλουν. Βασιζόμαστε σε μεγάλο βαθμό σε αυτή την ανατροφοδότηση για να εισαγάγουμε πιο ευέλικτα χρονοδιαγράμματα και περιβάλλοντα και να αναπτύξουμε νέους τρόπους εργασίας με την τεχνολογία.

Εστιάζουμε επίσης σε πρακτικές ανθρώπων, όπως οι στιγμές που έχουν σημασία, έτσι ώστε οι εργαζόμενοι να νιώθουν φροντίδα τόσο λειτουργικά όσο και συναισθηματικά», ανέφερε η Sabine Mueller, Διευθύνουσα Σύμβουλος της DHL Consulting.

Επίσης, η πανδημία και η επιβολή lockdowns έχει δείξει ότι η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) οδήγησε σε μια τεράστια αύξηση της ζήτησης για εργατικό δυναμικό στα logistics που θα βοηθήσει στην συλλογή, τη μεταφορά και την παράδοση των δισεκατομμυρίων παραγγελιών που υποβάλλονται κάθε χρόνο.

Είναι γεγονός ότι, ο Covid-19 επιτάχυνε σημαντικά τον ψηφιακό μετασχηματισμό του κλάδου, καθώς οι επιχειρήσεις έπρεπε να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ζήτηση για logistics, να μετριάσουν τις ελλείψεις εργατικού δυναμικού και να δημιουργήσουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις εφοδιαστικές τους αλυσίδες, καταλήγει η έκθεση.

Tags:DHLDHL SUPPLY CHAINΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑLOGISTICSΕΡΓΑΣΙΑΚΑ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Έργο FENIX: Στόχος η βελτιστοποίηση των διαδικασιών στις μεταφορές και τα logistics στην Ελλάδα

26 Μαΐου, 2022
Υπερδιπλασιάστηκε το μεταφορικό κόστος για το 23% των εξαγωγικών επιχειρήσεων!
LOGISTICS

Στα 920 δισ. το κόστος από τις διαταραχές στην εφοδιαστική, ως το 2023, στην Ευρωζώνη. Η μελέτη της Accenture

23 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς
LOGISTICS

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κ. Καραμανλής: Τα έργα της επόμενης γενιάς για τη λύση του κυκλοφοριακού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

18 Μαΐου, 2022
Μέσω της εφαρμογής WhatsApp οι αιτήσεις πρόσληψης στην Deutsche Post DHL
INTERNATIONAL

Deutsche Post gets greener, investing EUR 600 million in sustainability in 2022

16 Μαΐου, 2022
Παραγγελία έως και 44 ηλεκτρικών φορτηγών από τον όμιλο Deutsche Post DHL
LOGISTICS

Παραγγελία έως και 44 ηλεκτρικών φορτηγών από τον όμιλο Deutsche Post DHL

16 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Αντιδρούν βιομήχανοι – μεταφορείς στο «στοπ» για τα ΦΔΧ στο Θριάσιο

Καταγγελία από ΟΦΑΕ κατά υπ. Μεταφορών: «Η Ελλάδα εκχώρησε το μεταφορικό έργο στους Τούρκους μεταφορείς»

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022
Airlines brace for a ‘longer and deeper’ crisis in 2021

ΕΝΗΜΑΕΚ: Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα

27 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

27 Μαΐου, 2022
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

27 Μαΐου, 2022
«Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa

Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

27 Μαΐου, 2022
Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels

Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

27 Μαΐου, 2022
Απορρίφθηκε από το Ευρωδικαστήριο η προσφυγή της Αυστρίας κατά του τέλους υποδομών στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους

RTA partnership creates innovation hub at University of Birmingham Dubai

27 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ