• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 21 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

    20 Μαΐου, 2022
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

    20 Μαΐου, 2022
    Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

    20 Μαΐου, 2022
    Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

    20 Μαΐου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    INTERNATIONAL

    CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

    20 Μαΐου, 2022
    Video με την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για τον αποκλεισμό του Λιανοκλαδίου από το δρομολόγιο του “Λευκού Βέλους” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

    20 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

    20 Μαΐου, 2022
    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

    20 Μαΐου, 2022
    Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

    20 Μαΐου, 2022
    Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

    20 Μαΐου, 2022
    Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd
    INTERNATIONAL

    CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

    20 Μαΐου, 2022
    Video με την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για τον αποκλεισμό του Λιανοκλαδίου από το δρομολόγιο του “Λευκού Βέλους” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

    20 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Το σωρευτικό εμπορικό έλλειμμα της χώρας ισούται σχεδόν με το τρέχον χρέος της. Ανάλυση ΠΣΕ

vvegiazi by vvegiazi
12 Οκτωβρίου, 2016
στο LOGISTICS
0
«Ανοίγει το παιχνίδι» στον σιδηρόδρομο. Mετά την Goldair, μηχανές ζήτησε η Pearl (Cosco)
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Σύμφωνα με την ανάλυση του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων (ΠΣΕ) και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών (ΚΕΕΜ), επί των στοιχείων της ΕΛ-ΣΤΑΤ, το 2015 η συνολική αξία των ελληνικών εισαγωγών διαμορφώθηκε στα 42,6 δις ευρώ, έναντι των 36,8 δις ευρώ του 2001 (+15,6%).

Ωστόσο, από τη σύγκριση με το έτος 2010 (49,6 δις ευρώ) προκύπτει μείωση της τάξης του -14,16%.

Συνολικά, κατά την 15ετία 2001-2015, ο μέσος ετήσιος ρυθμός μεταβολής διαμορφώθηκε στα επίπεδα του +1,45%, ενώ η σωρευτική συνολική αξία των εξαγωγών κατά την εξεταζόμενη περίοδο υπολογίζεται σε  715,26 δις ευρώ.

Όπως τόνισε η Πρόεδρος του ΠΣΕ, Κυρία Χριστίνα Σακελλαρίδη κατά τη δημοσίευση της νέας έρευνας του Συνδέσμου: «οι Έλληνες Εξαγωγείς, πριν ακόμη από την έναρξη της παγκόσμιας κρίσης της περιόδου 2008-2009 προειδοποιούσαμε για την ανάγκη ενίσχυσης της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας και μετάθεσής της στον πυρήνα του αναπτυξιακού προτύπου της χώρας.

Εγκαίρως ο ΠΣΕ έχει επισημάνει και την πολυδιάσταση της εξωστρέφειας, που δεν περιορίζεται μόνο στις εξαγωγές προϊόντων, αλλά περιλαμβάνει τον μετασχηματισμό της παραγωγικής μηχανής, τις επενδύσεις, ακόμη και τις εξωτερικές σχέσεις της Ελλάδας.

Τα στοιχεία είναι αποκαλυπτικά και αναδεικνύουν συνεχιζόμενη αδυναμία της ελληνικής οικονομίας να κινητοποιήσει προοπτικές ουσιαστικής υποκατάστασης εισαγωγών (ειδικά από Τρίτες Χώρες), μέσω της αναδιάρθρωσης του παραγωγικού προτύπου, η οποία θα οδηγούσε σε μεγαλύτερη εξισορρόπηση του εμπορικού ισοζυγίου, ιδιαίτερα μετά τη δυσκολία που καταγράφουν οι εξαγωγές να ξεφύγουν ανοδικά από τα ανώτατα όρια του 2012, ενδεικτική της εφαρμογής μη αποτελεσματικών σε επίπεδο ανάπτυξης πολιτικών και μεταρρυθμίσεων.

Σε κάθε περίπτωση, και υπό το πρίσμα των εισαγωγών, επιβεβαιώνεται η εκτίμηση του ΠΣΕ πως η έξοδος από την ύφεση προϋποθέτει δράσεις και μεταρρυθμίσεις που θα κινούνται στο τρίπτυχο: Εμπιστοσύνη (με τους εμπορικούς εταίρους), Επενδύσεις (εγχώριες & ξένες) και Εξωστρέφεια (εξαγωγές και διαμετακομιστικό εμπόριο).

Προς αυτή την κατεύθυνση, λοιπόν, θα πρέπει στοχεύσουν δράσεις και μεταρρυθμίσεις αναπτυξιακού χαρακτήρα, καθώς και η μόχλευση από χρηματοδοτικά εργαλεία, όπως το ΕΣΠΑ ή ο Αναπτυξιακός Νόμος, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα σε επενδύσεις και επιχειρηματικά σχέδια που συνδέονται με στρατηγικούς κλάδους της οικονομίας, που θα πρέπει να ενισχύσουν τις δυνατότητες εξαγωγών, αλλά παράλληλα θα ευνοούν και την υποκατάσταση εισαγωγών, ως προϋπόθεση συνολικού μετασχηματισμού του αναπτυξιακού προτύπου της Ελλάδας».

Όπως προκύπτει από την ανάλυση του ΠΣΕ, η περασμένη 15ετία χωρίζεται σε 2 διαφορετικές περιόδους: από το 2001 ως το 2008 όπου ακολουθούνταν συνεχόμενα αυξητικοί ρυθμού (με εξαίρεση το 2005) και από το 2009-2013 οπότε ξεκίνησε μία έντονα πτωτική πορεία. Η τελευταία διετία χαρακτηρίζεται από περιορισμένες διακυμάνσεις, καθώς ουσιαστικά από το 2012 και μετά παρατηρείται τόσο σε επίπεδο εισαγωγών, όσο και εξαγωγών παρατηρούνται φαινόμενα σταθεροποίησης και στασιμότητας.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα ιστορικά υψηλά επίπεδα εισαγωγών του 2008 ως και το 2015 από την εγχώρια μεταποίηση (ως πρώτες ύλες) και το εμπόριο (ως τελικά καταναλωτικά αγαθά) «λείπουν» προϊόντα αξίας άνω των 21,5 δις ευρώ, με ότι αυτό συνεπάγεται σε κύκλους εργασιών επιχειρήσεων, θέσεις εργασίας και φόρος προς είσπραξη από το Δημόσιο.

Εξαιρουμένων των πετρελαιοειδών προκύπτει «απώλεια» της τάξης των 19,36 δις ευρώ, επιβεβαιώνοντας την εκτίμηση ότι οι επιπτώσεις ήταν καθολικές για όλους σχεδόν τους κλάδους του εμπορίου και της μεταποίησης.

Με τον τρόπο αυτό επιβεβαιώνεται η εκτίμηση του ΠΣΕ ότι η ύφεση στην Ελλάδα θα ήταν σαφώς βαθύτερη αν δεν υπήρχαν οι καλύτερες επιδόσεις των εξαγωγών τα τελευταία χρόνια, που απορρόφησαν ένα σημαντικό μέρος των επιπτώσεων από την καθίζηση της εγχώριας ζήτησης και κατανάλωσης.

Παρά το γεγονός, όμως, ότι οι συνολικές εξαγωγές την τελευταία 15ετία αυξήθηκαν κατά 98,52% και οι συνολικές εισαγωγές μειώθηκαν κατά 15,59%, η χώρα αντιμετωπίζει ακόμη και σήμερα υψηλό έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο.

Η εικόνα δε διαφοροποιείται σημαντικά, ούτε αν εξαιρεθούν από τον υπολογισμό τα πετρελαιοειδή (παρ’ όλου που υπογραμμίζει την ενεργειακή εξάρτηση της χώρας), ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι (χωρίς τα πετρελαιοειδή), το σωρευτικό εμπορικό έλλειμμα της χώρας ισούται σχεδόν με το τρέχον χρέος της (348 δις ευρώ ελλείμματος έναντι 338 δις ευρώ χρέους). Τα 219 δις ευρώ εκ των 348 δις του εμπορικού ελλείμματος σχηματίστηκαν την περίοδο 2001-2008 (ποσοστό 63% του συνολικού σωρευτικού ελλείμματος).

Ωστόσο, αξίζει να αναφερθεί ότι από το 2011 και μετά η Ελλάδα εμφανίζει καλύτερες επιδόσεις σε όρους εμπορικού ισοζυγίου σε σχέση με την περίοδο πριν την ένταξή της στη ζώνη του ευρώ, γεγονός που υπό όρους μπορεί να θεωρηθεί και ως ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας της.

Η εξέλιξη του εμπορικού ισοζυγίου, χωρίς πετρελαιοειδή, 2001-2015

ΈτοςΕισαγωγές (δις € )Εξαγωγές (δις € )Εμπορικό Ισοζύγιο (δις € )
200132,1811,63-20,55
200234,1011,17-22,93
200336,7711,72-25,05
200439,4812,14-27,34
200538,6713,42-25,25
200643,3514,91-28,44
200750,5816,11-34,47
200851,8216,75-35,08
200943,4714,00-29,47
201038,8115,63-23,18
201134,5216,88-17,64
201232,3317,12-15,21
201330,5616,70-13,86
201432,0816,74-15,34
201532,4718,05-14,42
Σύνολο571,20222,98-348,23

Πηγή: ΠΣΕ, ΚΕΕΜ, με στοιχεία από την ΕΛ-ΣΤΑΤ

Τα εισαγόμενα προϊόντα

Σε ότι αφορά τα ίδια τα εισαγόμενα προϊόντα, την περασμένη 15ετία, οι 30 κυριότερες κατηγορίες εισαγόμενων προϊόντων από χώρες της ΕΕ, διαμόρφωσαν εισαγωγές σωρευτικής αξίας 298,25 δις ευρώ, που αντιστοιχούν στο 75,5% των εισαγωγών από χώρες της ΕΕ και στο 41,7% των συνολικών εισαγωγών της περιόδου 2001-2015.

Εξ αυτών των προϊόντων, σε 10 κατηγορίες προϊόντων που εισάγονται από την ΕΕ τα ποσοστά μείωσης υπερβαίνουν το 50%, με τα οχήματα, τα τρακτέρ/μηχανήματα και τα έπιπλα να εμφανίζουν μειώσεις άνω του 68%.

Οι μικρότερες μειώσεις εντοπίζονται για το γάλα/γαλακτοκομικά (-10%), το κρέας (-8,95%), τα χημικά/φυτοπροστατευτικά (-8,31%) και τα παρασκευάσματα διατροφής (-0,71%).

Η σύνθεση των εισαγωγών από χώρες της ΕΕ, 2015 (δις ευρώ)

SITCΠροϊόνΑξίαΑξία
201515ετίας
78Οχήματα1,2837,52
54Φάρμακα2,4034,79
84Ρούχα1,0417,84
77Ηλεκτρικές συσκευές0,7416,91
89Παιχνίδια, Είδη σπιτιού0,8516,44
76Τηλεφωνικές συσκευές0,7616,06
01Κρέας1,0515,28
74Συσκευές ψύξης/θέρμανσης0,7414,39
64Χαρτί0,6311,63
02Γάλα/Γαλακτοκομικά0,7511,07
55Καλλυντικά/Αρώματα0,6610,77
67Σίδηρος/Χάλυβας0,4110,40
72Τρακτέρ/ Μηχανήματα0,3910,37
75PC/Lap Tops/Tablets0,4810,30
57Πλαστικά πολυμερή0,579,03
69Προϊόντα μετάλλων0,388,23
33Πετρέλαιο0,778,19
59Χημικά/Φυτοπροστατευτικά0,588,11
51Χημικά οργανικά0,448,10
87Μετρητές Επαγγ., Επιστημ.Χρήσης0,397,01
65Υφάσματα0,266,55
04Δημητριακά0,436,53
05Φρούτα & Λαχανικά0,416,36
66Δομικά Υλικά (Τσιμέντο, γυαλί κτλ)0,256,04
11Ποτά0,234,93
68Αλουμίνιο0,304,93
71Γεννήτριες/Μηχανές0,244,92
85Παπούτσια0,294,49
09Παρασκευάσματα διατροφής0,334,32
82Έπιπλα0,154,27
Υποσύνολο (30 προϊόντων)16,92298,25
Συνολικές εισαγωγές από ΕΕ22,06394,76
Συνολικές εισαγωγές42,59715,26

Πηγή: ΠΣΕ, ΚΕΕΜ, με στοιχεία από την ΕΛ-ΣΤΑΤ

Αντίστοιχα, με σωρευτική αξία 244 δις ευρώ σχεδόν, οι εισαγωγές των 30 κυριότερων προϊόντων που έρχονται στην Ελλάδα από Τρίτες Χώρες, αντιστοιχούν στο 93% των εισαγωγών από χώρες εκτός ΕΕ και στο 34% των σωρευτικών ελληνικών εισαγωγών από το 2001 και μετά.

Η σύνθεση των εισαγωγών από Τρίτες Χώρες, 2015 (δις ευρώ)

SITCΠροϊόνΑξίαΑξία
201515ετίας
33Πετρέλαιο9,24129,36
34Φυσικό αέριο0,7311,68
78Οχήματα0,199,65
68Αλουμίνιο0,667,97
54Φάρμακα0,357,50
89Παιχνίδια, Είδη σπιτιού0,416,67
67Σίδηρος/Χάλυβας0,316,24
77Ηλεκτρικές συσκευές0,385,82
79Πλοία, τρένα, αεροσκάφη0,135,66
84Ρούχα0,305,19
74Συσκευές ψύξης/θέρμανσης/ Α/C0,254,98
65Υφάσματα0,304,87
76Τηλεφωνικές συσκευές0,304,18
05Φρούτα & Λαχανικά0,202,83
69Προϊόντα μετάλλων0,192,70
51Χημικά οργανικά0,192,64
28Scrap μετάλλων0,122,39
85Παπούτσια0,172,25
64Χαρτί0,172,18
75PC/Lap Tops/Tablets0,502,17
66Δομικά Υλικά (Τσιμέντο, γυαλί κτλ.)0,092,06
82Έπιπλα0,112,03
57Πλαστικά πολυμερή0,241,87
71Γεννήτριες/Μηχανές0,131,80
87Μετρητές Επαγγ., Επιστημ. Χρήσης0,081,67
22Σόγια0,101,66
72Τρακτέρ/ Μηχανήματα0,091,56
04Δημητριακά0,101,55
08Ζωοτροφές0,131,55
03Ψάρια0,091,29
Υποσύνολο (30 προϊόντων)16,24243,96
Συνολικές εισαγωγές από ΕΕ17,62262,79
Συνολικές εισαγωγές42,59715,26

Πηγή: ΠΣΕ, ΚΕΕΜ, με στοιχεία από την ΕΛ-ΣΤΑΤ

Συγκρίνοντας τις επιδόσεις του 2015 με τα εκάστοτε υψηλά της εξεταζόμενης περιόδου, και στην περίπτωση των εισαγωγών από Τρίτες Χώρες προκύπτουν 10 κατηγορίες με απώλειες άνω του 50% (Πλοία/τρένα/αεροσκάφη, Οχήματα, Σίδηρος/Χάλυβας, Δομικά Υλικά, Scrap Μετάλλων, Έπιπλα, Συσκευές ψύξης/θέρμανσης, Φάρμακα, Φυσικό Αέριο, Τρακτέρ/Μηχανήματα).

Συνολικά, η ύφεση της ελληνικής οικονομίας έπληξε ιδιαίτερα τους κλάδους των οχημάτων, των δομικών υλικών και της αγροτικής παραγωγής, ενώ μειώσεις καταγράφονται ακόμη και στα φάρμακα, αλλά και στα τρόφιμα. Αντίθετα, κατηγορίες προϊόντων υψηλής τεχνολογίας δείχνουν σημαντικές αντιστάσεις στις γενικότερες πιέσεις. Ο χάρτης των εισαγωγών

Από πλευράς γεωγραφικής κατανομής των βασικών προμηθευτών της Ελλάδας, τα στοιχεία ενισχύουν την εκτίμηση υψηλής σύνδεσης/εξάρτησης με τις χώρες της ΕΕ. Και αυτό γιατί σε βάθος 15ετίας μόλις 3 χώρες εκτός ΕΕ βρίσκουν θέση το ΤΟΠ 10 των βασικών προμηθευτών (Κίνα, Ν. Κορέα, ΗΠΑ).

Στο παραπάνω δείγμα, 5 χώρες εμφάνισαν το 2015 χαμηλότερες επιδόσεις στις εξαγωγές προς την Ελλάδα, τόσο σε σχέση με το 2010, όσο και με το 2001 (Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Μ. Βρετανία & ΗΠΑ), ενώ 4 χώρες είχαν μεν χαμηλότερες εξαγωγές προς την Ελλάδα σε σχέση με το 2010, αλλά υψηλότερες σε σύγκριση με αυτές τους 2001 (Κίνα, Ν. Κορέα, Ισπανία, Βέλγιο). Στην περίπτωση των ολλανδικών προϊόντων, οι εισαγωγές του 2015 επέστρεψαν ακριβώς στα επίπεδα του 2001.

Οι βασικοί προμηθευτές της Ελλάδας, χωρίς πετρελαιοειδή 2001-2015 (δις ευρώ)

ΧΩΡΑΠερίοδοςΠοσοστό %
2001-2015επί εισαγωγών
ΓΕΡΜΑΝΙΑ84,7115,26%
ΙΤΑΛΙΑ75,3113,57%
ΓΑΛΛΙΑ38,196,88%
ΟΛΛΑΝΔΙΑ36,746,62%
ΚΙΝΑ32,195,80%
Ν. ΚΟΡΕΑ24,684,45%
ΙΣΠΑΝΙΑ24,154,35%
Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ24,084,34%
ΒΕΛΓΙΟ23,554,24%
ΗΠΑ15,792,84%
Υποσύνολο 10 χωρών379,4068,34%
ΣΥΝΟΛΟ555,12100%

Κατάταξη βασικών προμηθευτών της Ελλάδας, με βάση τη διαφορά τους κατά το 2015 από τα εκάστοτε υψηλά (%), χωρίς πετρελαιοειδή

ΧώραΔιαφορά 2015 από Υψηλά 15ετίαςΈτος Υψηλού
ΗΠΑ-71,61%2004
ΙΤΑΛΙΑ-54,61%2008
Μ. ΒΡΕΤΑΝΙΑ-45,70%2007
ΓΑΛΛΙΑ-42,27%2008
ΓΕΡΜΑΝΙΑ-41,97%2008
Ν. ΚΟΡΕΑ-40,50%2009
ΒΕΛΓΙΟ-40,24%2007
ΙΣΠΑΝΙΑ-36,98%2008
ΟΛΛΑΝΔΙΑ-28,06%2008
ΚΙΝΑ-22,83%2008

Πηγή: ΠΣΕ, ΚΕΕΜ, με στοιχεία από την ΕΛ-ΣΤΑΤ (χωρίς πετρελαιοειδή)

Από τις 10 αυτές χώρες, η Ελλάδα τα τελευταία 15 χρόνια εισήγαγε προϊόντα (εξαιρουμένων των πετρελαιοειδών) σωρευτικής αξίας 379,4 δις ευρώ, ήτοι ποσοστό 68,34% του συνόλου (χωρίς τα πετρελαιοειδή).

Tags:LOGISTICSΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΠΣΕΣΕΒΕ

Σχετικά Άρθρα

Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς
LOGISTICS

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Κ. Καραμανλής: Τα έργα της επόμενης γενιάς για τη λύση του κυκλοφοριακού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

18 Μαΐου, 2022
Θετικές οι προοπτικές των ελληνικών εξαγωγών. H Iταλία, ο σημαντικότερος προορισμός
LOGISTICS

Όλο και πιο αναγκαία η εξωστρέφεια των ελληνικών εξαγωγών

18 Μαΐου, 2022
LOGISTICS

Έφτασε το «τέλος» στην άνοδο των ακινήτων logistics; Οδηγούμαστε σε επιβράδυνση της ανάπτυξης;

13 Μαΐου, 2022
LOGISTICS

Κάλεσμα IRU στις G7 να ενισχύσουν την ψηφιοποίηση των μεταφορών

12 Μαΐου, 2022
Πιστοποιημένο Green Warehouse Building στο Κατάρ από την IBLS (pics)
LOGISTICS

Πιστοποιημένο Green Warehouse Building στο Κατάρ από την IBLS (pics)

11 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο

Τα ΦΔΧ δεν αποδέχονται την απαγόρευση χρήσης του παράπλευρου δικτύου. Σχετικές δηλώσεις

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

16 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Η Κομισιόν ζητά από την Ελλάδα να ενισχύσει τους καθ’ οδόν ελέγχους στις οδικές μεταφορές

20 Μαΐου, 2022

Εγκρίθηκε η ανάπλαση της Λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

17 Μαΐου, 2022
Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

Ο σιδηρόδρομος «εξαρτάται» από αυτούς: Τι είπαν Ι. Ξιφαράς, Σ. Πατέρας και M. Capotorto

16 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

19 Μαΐου, 2022
Παραδόθηκαν από την Kosmocar τα πρώτα ηλεκτρικά Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια

Καθορίστηκε το κόμιστρο για on demand επιβατικές μεταφορές με ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

17 Μαΐου, 2022
Volkswagen Commercial Vehicles και Hermes συνεργάζονται για ταχύτερη παράδοση πακέτων από τους ταχυμεταφορείς

Έκθεση για το ανθρακικό τους αποτύπωμα καλούνται να υποβάλλουν οι εταιρείες ταχυμεταφορών και logistics

19 Μαΐου, 2022
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

Η Sixt διευρύνει το δίκτυό της: Νέο κατάστημα στην Πάρο

20 Μαΐου, 2022
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας σε Βαρυμπόμπη, Καπανδρίτι και Μαλακάσα

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αφίδνες, Καπανδρίτι και Αγ. Στέφανο στις 21 Μαΐου

20 Μαΐου, 2022
Την Αθήνα με το Λονδίνο/Luton θα συνδέει καθημερινά, από τις 29 Απριλίου, η Wizz Air

Θυγατρική αεροπορική εταιρεία στη Μάλτα ιδρύει η ουγγρική Wizz Air

20 Μαΐου, 2022
Νο1 ευρωπαϊκή αγορά e-commerce η Γερμανία για τους Αμερικανούς λιανέμπορους

1 στις 4 εταιρείες αποκτά πάνω από το 80% των εσόδων της από το e-commerce

20 Μαΐου, 2022
Τα χαμηλά ναύλα «προσγείωσαν» τα αποτελέσματα των Maersk και Hapag-Lloyd

CMA CGM launching early container return incentive program to increase supply chain fluidity

20 Μαΐου, 2022
Video με την εξέλιξη των σιδηροδρομικών έργων στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ για τον αποκλεισμό του Λιανοκλαδίου από το δρομολόγιο του “Λευκού Βέλους” της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022
Τα Costa Venezia και Costa Deliziosa στον Πειραιά με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην αν. Μεσόγειο

Τα Costa Venezia και Costa Deliziosa στον Πειραιά με εβδομαδιαία δρομολόγια κρουαζιέρας στην αν. Μεσόγειο

20 Μαΐου, 2022
Διεξήχθησαν οι πρώτες δοκιμές συρμού του Μετρό Θεσσαλονίκης. Έχουν παραδοθεί οι 9 από τους 18 συρμούς

Προχωρούν οι μελέτες για δημιουργία συγκοινωνιακού hub και τερματικού σταθμού του μετρό Θεσ/νίκης στη Ν. Ελβετία

20 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ