• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 2 Φεβρουαρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
    LOGISTICS

    Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

    1 Φεβρουαρίου, 2023
    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

    1 Φεβρουαρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Υπέρ του περιορισμού των οδικών ενδομεταφορών (cabotage) τάχθηκε η Ελλάδα στο Συμβούλιο υπουργών Μεταφορών

ffotinos by ffotinos
6 Δεκεμβρίου, 2017
στο LOGISTICS
0
13 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη, εκπροσωπήθηκε η χώρα μας στο Συμβούλιο υπουργών Μεταφορών, που έγινε χτες στις Βρυξέλλες, υπό την Προεδρία της Εσθονίας.

Μεταξύ των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης, ως ιδιαίτερου ενδιαφέροντος για την Ελλάδα, καταγράφονται οι συζητήσεις επί των εκθέσεων προόδου για τις νομοθετικές προτάσεις της Επιτροπής για την πρώτη δέσμη μέτρων για την κινητικότητα  («Οδικό Πακέτο») και για τον ανταγωνισμό στις αερομεταφορές, καθώς και η έγκριση συμπερασμάτων του Συμβουλίου, σχετικά με την πρόοδο στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών και τον χρηματοδοτικό μηχανισμό «Συνδέοντας την Ευρώπη», καθώς και με την ψηφιοποίηση των μεταφορών.

Στο περιθώριο των εργασιών του Συμβουλίου υπεγράφη από τους Υπουργούς Μεταφορών Μνημόνιο Κατανόησης (ΜΟU) για την ίδρυση της Εκτελεστικής Επιτροπής του Σιδηροδρομικού Εμπορευματικού Διαδρόμου « Ανατολής – Ανατολικής Μεσογείου» , το οποίο αφορά την επέκταση στη Γερμανία καθώς και την πρόβλεψη επεκτάσεων στην Ελλάδα (κατά το τμήμα Αθήνα – Πάτρα) και στην Βουλγαρία.

Πρώτη δέσμη για την κινητικότητα

Κατά τη συζήτηση για την πρώτη δέσμη μέτρων για την κινητικότητα, οι Υπουργοί Μεταφορών ΕΕ συζήτησαν τα βασικά πολιτικά ζητήματα των δυο πυλώνων, της πρόσβασης στην αγορά και των κοινωνικών διατάξεων.

Εξετάσθηκαν  μεταξύ άλλων τα ζητήματα των κανόνων διενέργειας ενδομεταφορών (cabotage), των εταιρειών γραμματοκιβωτίου (letterbox companies), η οδηγία για την  απόσπαση και τα κοινωνικά δικαιώματα των επαγγελματιών οδηγών, ο χρόνος οδήγησης και οι περίοδοι ανάπαυσης, καθώς και η χρήση πληροφοριών ταχογράφου για έλεγχο περισσότερων  Οδηγιών και Κανονισμών οδικών μεταφορών.

Ο Έλληνας υπουργός ανέπτυξε μια συνολική προσέγγιση της πρώτης δέσμης μέτρων για την κινητικότητα, τόνισε ότι, αν θέλουμε μια ευρωπαϊκή αγορά που να λειτουργεί σωστά, θα πρέπει να συμπεριλάβουμε στο διάλογο και τους όρους του δίκαιου ανταγωνισμού και ότι από αυτούς τους όρους δεν μπορούν να απουσιάζουν η φορολόγηση, το κόστος δανεισμού των επιχειρήσεων, οι ασφαλιστικές εισφορές και τα υπόλοιπα κοινωνικά δικαιώματα των εργαζομένων στον κλάδο.

Για την πορεία των νομοθετικών διαβουλεύσεων δήλωσε ότι δεν έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος στις συζητούμενες Οδηγίες και Κανονισμούς και ότι απέχουμε πολύ ακόμα από μια δίκαιη και συνολική ρύθμιση του κλάδου.

Ειδικότερα, για τις εταιρείες γραμματοκιβωτίου πρότεινε οι προσπάθειες να εστιάζονται  σε ποιοτικά κριτήρια και όχι σε προστιθέμενη γραφειοκρατία.

Υπενθύμισε ότι ο λόγος που καθόρισε το πρώτο άνοιγμα των οδικών ενδομεταφορών (cabotage) ήταν περιβαλλοντικός και ειδικότερα η ανάγκη να μην επιστρέφουν τα φορτηγά άδεια, γεγονός που καθορίζει τον προσωρινό τους χαρακτήρα.

Πρότεινε να περιοριστούν οι οδικές ενδομεταφορές (cabotage) σε συγκεκριμένο αριθμό  ανά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα αναφοράς, που θα αποφασιστεί στο Συμβούλιο, και πάντα σε συνέχεια διεθνούς μεταφοράς.

Ως μέτρο  για την καταπολέμηση του συστηματικού  cabotage πρότεινε την περίοδο αναμονής (cooling off period) μεταξύ δύο ενδομεταφορών.

Σχετικά με τις ρυθμίσεις για την απόσπαση των εργαζομένων εξέφρασε την ανησυχία του γιατί  η νομική ασάφεια που υπήρχε στον κλάδο τα τελευταία χρόνια θα συνεχίσει να υπάρχει  μέχρι τη θέση σε ισχύ της νέας τομεακής ρύθμισης, ενώ ζήτησε την υπαγωγή των ενδομεταφορών  από την πρώτη ημέρα – και αν είναι δυνατόν από το πρώτο λεπτό – εισόδου στην χώρα υποδοχής.

Ως προς τα δεδομένα του ταχογράφου, δήλωσε ότι θα πρέπει να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επαλήθευση της συμμόρφωσης προς τους κανόνες για τις ενδομεταφορές για τους αποσπασμένους οδηγούς και τους κανόνες της οδηγίας για τις συνδυασμένες μεταφορές.

Επιπροσθέτως, για τα τέλη χρήσης οδικού δικτύου και την χρήση της Ευρωβινιέτας, ο κ. Σπίρτζης δήλωσε ότι θα πρέπει να υπάρχουν εξαιρέσεις για συγκεκριμένες ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, όπως για τα άτομα με ειδικές ανάγκες και τους μακροχρόνια ανέργους, για τους κατοίκους των παραμεθόριων και νησιωτικών περιοχών, για τις μεταφορές των μαθητών στα σχολεία τους σε ορεινές και νησιωτικές περιοχές και για τις περιοχές στις οποίες δεν υφίστανται εναλλακτικά ασφαλή δίκτυα.

Για τους στόχους της βιώσιμης χρηματοδότησης των υποδομών και μείωσης των εκπομπών και της κυκλοφοριακής συμφόρησης ο υπουργός δήλωσε ότι μπορούν να επιτευχθούν συνδυαστικά  με το σύστημα χρέωσης βάσει χιλιομετρικής απόστασης και με το σύστημα της χρονοχρέωσης: το πρώτο αξιοποιείται για τη συντήρηση και τη λειτουργία των υποδομών και το δεύτερο για την απόσβεση του κόστους κατασκευής και των απαλλοτριώσεων καθώς και για την επέκταση των δικτύων.

Ως προς τη διαλειτουργικότητα, ο υπουργός επεσήμανε την ανάγκη επίλυσης των ζητημάτων που σχετίζονται με την απευθείας επικοινωνία μεταξύ των ιδιωτών παρόχων με τις Δημόσιες Υπηρεσίες των άλλων κρατών-μελών της ΕΕ για την αναγκαστική είσπραξη των ποσών των διοδίων, καθώς και των ποσών που αντιστοιχούν στις παραβάσεις και πρότεινε τη δημιουργία σε κάθε χώρα κέντρου που θα συλλέγει τα ποσά αυτά, ώστε να παρέχεται το δικαίωμα στο πολίτη ο οποίος είναι φερόμενος «παραβάτης», τόσο να ελέγξει την ορθότητα της επιβαλλόμενης παράβασης όσο και να αμφισβητήσει την επιβολή του προστίμου.

Ψηφιοποίηση των μεταφορών

Κατά την έγκριση των συμπερασμάτων για την ψηφιοποίηση των μεταφορών, ο κ. Σπίρτζης πρότεινε, μεταξύ άλλων, την υποχρεωτική δημιουργία ψηφιακού μητρώου Οδικών Μεταφορών στο οποίο θα καταγράφονται ψηφιακά ανά επιχείρηση, τα στοιχεία της επιχείρησης, των οχημάτων, ιδιόκτητων και μισθωμένων, των οδηγών και του είδους της σχέσης που τους συνδέει με την επιχείρηση, καθώς και να καταστεί υποχρεωτική η διαδικτυακή Εφαρμογή Ηλεκτρονικής Καταγραφής των στοιχείων των διενεργούμενων οδικών εμπορευματικών μεταφορών για την ιχνηλασιμότητα οποιασδήποτε διενεργούμενης οδικής εμπορευματικής μεταφοράς στην ΕΕ.

«Αν προβλέψουμε υποχρεωτικά τα παραπάνω και ενισχύσουμε κατά προτεραιότητα τη διαλειτουργικότητα των ηλεκτρονικών μας συστημάτων, τότε θα μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικά όλα τα θέματα που συζητήθηκαν σήμερα στην πρώτη δέσμη μέτρων για την κινητικότητα  χωρίς πρόβλημα καθώς θα έχουμε διασυνδεδεμένες ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων για οχήματα, οδηγούς και δρομολόγια και θα είναι εφικτός ο έλεγχος σε ευρωπαϊκό επίπεδο των μετακινήσεων στο σύνολό τους», τόνισε ο υπουργός και ζήτησε από την Επίτροπο τη χρηματοδότηση αυτών των δράσεων.

Tags:CABOTAGEIRULOGISTICSΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΟΦΑΕΠΣΧΕΜΦΟΡΤΗΓΑ

Σχετικά Άρθρα

Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID
LOGISTICS

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Και η αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου «ξεχνά» το 2020. Άνοδος πωλήσεων 42,1% στο πρώτο τετράμηνο του 2021
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Τα μερίδια αγοράς στα βαρέα φορτηγά στην Ελλάδα: 1η η Mercedes, 2η η Volvo και 3η η DAF

31 Ιανουαρίου, 2023
LOGISTICS

Θετικές οι προοπτικές για τα logistics το 2023. Η μελέτη της Geoaxis

31 Ιανουαρίου, 2023
Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)
LOGISTICS

Θ. Ζηλιασκόπουλος: Στόχος να αναρριχηθεί η Ελλάδα στο top 10 του δείκτη Logistics Performance Index (LPI)

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ
MMM

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023
Η ψηφιοποίηση στις εμπορευματικές μεταφορές θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας ως hub διεθνών μεταφορών
LOGISTICS

Η ψηφιοποίηση στις εμπορευματικές μεταφορές θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας ως hub διεθνών μεταφορών

25 Ιανουαρίου, 2023
Επόμενο άρθρο
Νίκος Αργυρίδης, Γενικός Γραμματέας ΣΥΝΔΔΕ&L: Το air cargo ανταποκρίθηκε των προσδοκιών την περίοδο της πανδημίας

Σημαντική βελτίωση των προσδοκιών των Ελλήνων εξαγωγέων για το 2ο εξάμηνο του 2017

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Θα κάνει το μεγάλο come back o Δ. Κούτρας στην ΑΚΤΩΡ;

27 Ιανουαρίου, 2023
Μεγάλες αλλαγές στο πρόγραμμα δρομολογίων, από τις 15 Μαΐου, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των νέων αμαξοστοιχιών ETR

Ενισχύει τα δρομολόγια στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη η Hellenic Train που «βλέπει» και το εξωτερικό

26 Ιανουαρίου, 2023
ΣΕΤΕ και FedHATΤΑ πιέζουν για την ένταξη των τουριστικών λεωφορείων στην αναδιάταξη δρομολογίων της ΟΣΥ

Προειδοποίηση IRU: Η ΕΕ μπορεί να “χάσει” περίπου 100.000 οδηγούς λεωφορείων και πούλμαν

26 Ιανουαρίου, 2023
«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

«Τέλος εποχής» για το 747 της Boeing: Το τελευταίο αεροσκάφος παραδόθηκε στην Atlas Air (photos, video)

1 Φεβρουαρίου, 2023

«Μπορείτε να ρωτήσετε τους επενδυτές γιατί δεν έχουν πετάξει ακόμα τα υδροπλάνα»

29 Ιανουαρίου, 2023

Συστήνεται Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού: Το αντικείμενό της, από ποιους θα απαρτίζεται

26 Ιανουαρίου, 2023

Με βάση το Θριάσιο ΙΙ, η Hellenic Train «ανασυγκροτεί» τα εμπορεύματά της, δημιουργώντας βαλκανικό δίκτυο

26 Ιανουαρίου, 2023
Όταν το μετρό «ομορφαίνει» τον ηλεκτρικό. Στη γραμμή Πειραιάς – Κηφισιά και 3ος συρμός του μετρό

Στάση εργασίας στον ηλεκτρικό, στις 2 Φεβρουαρίου, από τις 12.00 έως τις 15.00

27 Ιανουαρίου, 2023
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια

Σε «δυνατό χαρτί» Υπερταμείου – ΤΑΙΠΕΔ εξελίσσονται τα αεροδρόμια

1
Από υφυπουργός κυβερνήσεων του Γιώργου Παπανδρέου, νέος υφυπουργός Μεταφορών ο Θάνος Μωραΐτης

«Σκληρές εικόνες» στους δρόμους γύρω από το Μέγαρο του ΟΣΕ…

1
Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

Ταξίδια με έκπτωση έως 60% από τη SKY express

1

Σε τροχιά βελτίωσης το οικονομικό κλίμα στην Ελλάδα, εκτιμά το ΙΟΒΕ

1 Φεβρουαρίου, 2023
Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

Νέα διαφημιστική καμπάνια από τη Singapore Airlines

1 Φεβρουαρίου, 2023
Στη Διαιτησία οδεύουν υπουργείο Υποδομών και Ολυμπία Οδός για το συμβάν της αποκόλλησης βράχων

Συνολικά πρόστιμα 2 εκατ. ευρώ επέβαλε το υπουργείο Υποδομών στην Ολυμπία Οδό

1 Φεβρουαρίου, 2023
Μήνυμα «SOS» στέλνει η IRU για τον – κατά προτεραιότητα – εμβολιασμό των οδικών μεταφορέων κατά του COVID

Ανακοινώθηκαν τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας φορτηγών για το 2023

1 Φεβρουαρίου, 2023
Οι πρωταγωνιστές των εξαγωγών: Καύσιμα και πρώτες ύλες. Ανάλυση του ΠΣΕ

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για τον οδικό άξονα Ιωάννινα – Καλπάκι – Κακαβιά, ύψους 310 εκατ. ευρώ

1 Φεβρουαρίου, 2023
Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Ημερίδα για τις εξελίξεις στις κατασκευές από την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

1 Φεβρουαρίου, 2023
Με “προίκα” 2 δισ. κορόνες Σουηδίας το νέο venture capital fund της Scania

Από τον προσεχή Απρίλιο, η Air Serbia θα εκτελεί τακτικές πτήσεις προς Ηράκλειο, Χανιά, Κέρκυρα, Ρόδο

1 Φεβρουαρίου, 2023
Qatar Airways Cargo launches freighters to Riyadh

Qatar Airways Cargo resumes passenger freighter service to Penang

1 Φεβρουαρίου, 2023
Mega airlines studies

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ