• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 7 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

    6 Ιουλίου, 2022
    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

    6 Ιουλίου, 2022
    Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους
    MMM

    Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

    6 Ιουλίου, 2022
    MMM

    Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

    6 Ιουλίου, 2022
    ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ

    «Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

    6 Ιουλίου, 2022
    Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA
    MMM

    Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

    6 Ιουλίου, 2022
    Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος
    MMM

    Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

    6 Ιουλίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Τα αποτελέσματα και συμπεράσματα της έρευνας «Διερεύνηση του αντίκτυπου του COVID-19 στις ελληνικές αλυσίδες εφοδιασμού»

ffotinos by ffotinos
3 Δεκεμβρίου, 2020
στο LOGISTICS
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τα αποτελέσματα της μεγάλης έρευνας που διενήργησε για την Ελληνική Εταιρεία Logistics, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, με τίτλο: «Διερεύνηση του αντίκτυπου του COVID-19 στις ελληνικές αλυσίδες εφοδιασμού: Επιπτώσεις και επιχειρηματική συνέχεια», παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του 23ου Διαδικτυακού Συνεδρίου της Ελληνικής Εταιρείας Logistics.

Της Βάσως Βεγιάζη 

Ο επικεφαλής της έρευνας Δρ. Βασίλης Ζεϊμπέκης, Αντιπρόεδρος Λειτουργιών της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου παρουσίασε τα αποτελέσματα.

Μαζί του στον σχολιασμό των αποτελεσμάτων ήταν οι κκ. Καθηγητής Μπουρλάκης Μιχάλης, Διευθυντής Έρευνας & Διευθυντής του Κέντρου Logistics, Προμηθειών & Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας στο Πανεπιστήμιο Cranfield School of Management, Καρανίκας Γιώργος, Πρόεδρος Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας και Ζαΐρης Αντώνης, Γενικός Διευθυντής ΣΕΛΠΕ.

Ποιοι κλάδοι και σε τι ποσοστό αντιμετώπισαν προβλήματα κατά την πανδημία; Πόσο καθοριστική αποδείχθηκε ότι είναι η έλλειψη ανθρώπινων πόρων και πόσο έχει επηρεαστεί από την επιδημιολογική κρίση η ζήτηση στους αποθηκευτικούς χώρους;

Η έρευνα της Ελληνικής Εταιρείας Logistics ανέδειξε τα σημεία, στα οποία θα εστιάσουν οι εταιρείες όσον αφορά στην αναδιοργάνωση των διαδικασιών logistics, στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων του προσωπικού τους, στη μίσθωση/αγορά νέων αποθηκευτικών χώρων καθώς επίσης στην επένδυση και χρήση εξειδικευμένων πληροφοριακών συστημάτων.

Τα αποτελέσματα της έρευνας

-To 96% των εταιρειών του δείγματος κατά τη διάρκεια της πανδημίας συνέχισε τη λειτουργία του, ενώ το μοντέλο εργασίας το οποίο ακολουθήθηκε από την πλειοψηφία (59%) των εταιρειών αφορά στην υιοθέτηση υβριδικού μοντέλου εργασίας (φυσική εργασία και τηλε-εργασία).

-Σε επίπεδο λειτουργικού κόστους, η πλειοψηφία (66%) των εταιρειών του δείγματος κατάφερε να το διατηρήσει σταθερό με αυξομειώσεις, οι οποίες δεν ξεπέρασαν το 10%, αντιθέτως το επίπεδο κύκλου 1 στις 2 εταιρείες (52%) παρατήρησαν μείωση στα έσοδά τους.

-Κατά τη διάρκεια της πανδημίας τα βασικότερα προβλήματα για τις εταιρείες εμπορίας/μεταποίησης αφορούσαν στη διαχείριση αποθεμάτων και των προμηθευτών, ενώ για τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών logistics, αφορούν στη διανομή των προϊόντων και στις συνεργασίες με τρίτες εταιρείες.

-Η πλειονότητα των εταιρειών του δείγματος υιοθέτησε κανόνες ασφαλείας/υγιεινής, αύξηση τη συχνότητα των απολυμάνσεων και υιοθέτησε μοντέλο τηλε-εργασίας, ωστόσο μόνο το 23% είχε εκπονήσει ολοκληρωμένο σχέδιο αντιμετώπισης έκτακτων καταστάσεων.

-Στην πλειοψηφία τους οι εμπορικές/μεταποιητικές εταιρείες αντιμετώπισαν προβλήματα μέσης ή/και πολύ υψηλής σημασίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ειδικότερα, το 86% στην πρόβλεψη ζήτησης, το 83% στις προμήθειες και το 71% στα αποθέματα.

-Η πλειονότητα των εταιρειών του δείγματος αναφέρει πως παρότι υπήρξαν καθυστερήσεις, όλοι τελικά εξυπηρετήθηκαν. Αντιθέτως, το 35% των εταιρειών εμπορίας/μεταποίησης ανέφερε προβλήματα λόγω έλλειψης ανθρώπινων πόρων, ενώ το 23% των εταιρειών 3PL εξαιτίας της έλλειψης αποθηκευτικών χώρων.

-Άνω του 45% των εταιρειών (εμπορίας/μεταποίησης και 3PL) δεν παρατήρησαν προβλήματα κατά τη διάρκεια της διανομής και παράδοσης παραγγελιών χρησιμοποιώντας ΙΧ στόλο, ωστόσο προβλήματα που παρατηρήθηκαν αφορούσαν κυρίως στους συνεργάτες οι οποίοι παρείχαν υπηρεσίες μεταφοράς ή ταχυμεταφοράς.

-Οι μισές εταιρείες του δείγματος δεν αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα κατά την εξυπηρέτηση των πελατών τους, ωστόσο τα βασικότερα προβλήματα που παρουσιάστηκαν αφορούσαν κυρίως σε σημαντικές καθυστερήσεις στις παραδόσεις και στην έλλειψη πληροφόρησης σχετικά με το χρόνο παράδοσης.

-Το 75% των εταιρειών θεωρεί ότι θα χρειαζόταν λιγότερο από 3 μήνες ώστε η επιχείρηση να επιστρέψει στην κανονικότητα, εάν η πανδημία έληγε σήμερα. Παράλληλα, η πλειοψηφία τους θεωρεί ότι η πανδημία συνέβαλε σημαντικά στην ανάδειξη της σημασία της εφοδιαστικής αλυσίδας και στην καλύτερη οργάνωση των εταιρειών για την αντιμετώπιση παρόμοιων μελλοντικών καταστάσεων.

-Η παγκόσμια οικονομική ύφεση με αντίκτυπο στην Ελλάδα αποτελεί τη βασικότερη και πιο σημαντική ανησυχία για το 84% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα, ενώ ακολουθούν η μη ύπαρξη δυνατότητας για μακροπρόθεσμο σχεδιασμό (48%), οι διαταραχές στο σύνολο του κυκλώματος εφοδιασμού (48%) και η ρευστότητα των επιχειρήσεων (45%).

 

Το 75% των εταιρειών θεωρεί ότι θα χρειαζόταν λιγότερο από 3 μήνες ώστε η επιχείρηση να επιστρέψει στην κανονικότητα, εάν η πανδημία έληγε σήμερα

 

-Περίπου 1 στις 2 εταιρείες υποστηρίζουν ότι τους επόμενους μήνες θα μειωθούν οι πωλήσεις και η κερδοφορία τους με παράλληλη αύξηση του φόρτου εργασίας. Η πλειονότητα των εταιρειών (84%) είναι βέβαιοι ότι θα υπάρξει σημαντική αύξηση της χρήσης τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών στο προσεχές μέλλον.

-Είναι εμφανές ότι το προσεχές διάστημα οι εταιρείες θα εστιάσουν το ενδιαφέρον τους στην αναδιοργάνωση των διαδικασιών logistics (55%), στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων του προσωπικού τους (25%) και στην επένδυση και χρήση εξειδικευμένων πληροφοριακών συστημάτων (43%).

-Λαμβάνοντας υπόψη τα σημαντικότερα προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών στο κλάδο των logistics κατά τη διάρκεια της πανδημίας, 2 στις 3 εταιρείες είναι πρόθυμες να επενδύσουν σε συστήματα διασύνδεσης και ανταλλαγής πληροφοριών με πελάτες, συνεργάτες και προμηθευτές.

 

Οι επιχειρήσεις εστιάζουν πλέον στο τρίπτυχο: αναδιοργάνωση διαδικασιών logistics, αναβάθμιση δεξιοτήτων του προσωπικού και επένδυση σε εξειδικευμένα πληροφοριακά συστήματα

 

-Παρατηρώντας τη ραγδαία αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια της πανδημίας και λαμβάνοντας υπόψη τη γενικότερη αυξητική τάση που διαγράφει τους τελευταίους μήνες, το 73% των εταιρειών είτε δραστηριοποιούνται ήδη, είτε σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

-Στην πλειοψηφία τους οι εταιρείες θα προχωρήσουν κανονικά στην εφαρμογή των επενδυτικών τους σχεδίων και παράλληλα θα δώσουν έμφαση στην εφαρμογή δράσεων που αποσκοπούν στην εκπαίδευση και επιβράβευση του προσωπικού τους.

-Η πλειοψηφία των εταιρειών δείχνουν ενδιαφέρον προκείμενου να αξιοποιήσουν τα μέτρα τα οποία έχει εξαγγείλει η ελληνική πολιτεία και τα οποία αποσκοπούν στην ενίσχυση των εταιρειών που έχουν δεχθεί τον αρνητικό αντίκτυπο των επιπτώσεων της πανδημίας.

Τα συμπεράσματα της έρευνας

Σύμφωνα με την έρευνα:

-Η πανδημία του κορωνοϊού είχε σημαντικό αντίκτυπο στα δίκτυα εφοδιασμού, ενώ παράλληλα αποτέλεσε επιταχυντή σημαντικών αλλαγών και μετασχηματισμών στη διαδικασία εφοδιασμού πολλών επιχειρήσεων.

-Κατά τη διάρκεια της πανδημίας και του lockdown υπήρξαν προβλήματα -μεταξύ άλλων- σε διανομή, παραδόσεις, επιστροφές και παρόλο που υπήρξε εφευρετικότητα, τα αποτελέσματα δεν ήταν ικανοποιητικά όσον αφορά στο customer experience.

-Οι επιχειρήσεις προσαρμόστηκαν, βρίσκοντας εναλλακτικούς τρόπους εργασίας και στην πλειονότητά τους αντιλήφθηκαν τη σημασία των logistics.

-Οι επιχειρήσεις εστιάζουν πλέον στο τρίπτυχο: αναδιοργάνωση διαδικασιών logistics, αναβάθμιση δεξιοτήτων του προσωπικού και επένδυση σε εξειδικευμένα πληροφοριακά συστήματα.

-Δεδομένη θεωρείται η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, με νέα καταναλωτική συμπεριφορά εκ μέρους των e-shoppers (sameday delivery, 3hours delivery, θυρίδες, click and collect κ.ά.), με συνέπεια νέα επιχειρηματικά μοντέλα.

-Η αύξηση ευελιξίας και η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, μαζί με την ανάγκη αύξησης των αποθεμάτων,  έχουν οδηγήσει σε επενδύσεις / μισθώσεις για νέους αποθηκευτικούς χώρους, ειδικά στο Θριάσιο. 

Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα, η πλειοψηφία των επιχειρήσεων δηλώνει ότι θα συνεχίσει να επενδύει στην εκπαίδευση του προσωπικού, σε εξοπλισμό και σε αποθήκες.

Οι επιπτώσεις σε παγκόσμια κλίμακα

Αναφερόμενος, ο κ. Ζεϊμπέκης στις επιπτώσεις του Covid-19 και στις τάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, τόνισε τα εξής:

-Το 75% των επιχειρήσεων παγκοσμίως έχουν βιώσει αναταραχές στην εφοδιαστικής τους αλυσίδα από την πανδημία του κορωνοϊού.

-Το 80% των επιχειρήσεων έχουν δει σημαντικό αντίκτυπο (θετικό ή αρνητικό) στον κύκλο εργασιών τους.

-Το 57% των επιχειρήσεων έχουν αναφέρει μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης α’ υλών (ειδικά από προμηθευτές από την Ασία).

-Το 44% των επιχειρήσεων δεν διέθεταν πλάνο επιχειρηματικής συνέχειας πριν την πανδημία.

-Το 54% των επιχειρήσεων εκτιμούν ότι θα υπάρξει σημαντική αύξηση στην αστική εφοδιαστική.

-Το 65% θεωρούν ότι θα αναπτυχθεί το on-demand warehousing μέσω micro-consolidation centers.

Πατήστε εδώ για να δείτε ολόκληρη παρουσίαση της πανελλήνιας έρευνας, που διενήργησε η EEL, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Tags:LOGISTICSEELΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣΑΠΟΘΗΚΕΣΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟΒΑΣΙΛΗΣ ΖΕΙΜΠΕΚΗΣ

Σχετικά Άρθρα

Στα 2,3 τρισ. δολ. οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου το 2017. Παραμένουν “ηγέτες” Κίνα και ΗΠΑ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Στα 718 δισ. ευρώ (+13%) το e-commerce στην Ευρώπη το 2021, σύμφωνα με έρευνα

6 Ιουλίου, 2022
13 χρόνια λειτουργίας συμπλήρωσε η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης»
LOGISTICS

Παρατείνονται ως τα τέλη του 2022 οι ρυθμίσεις για τη διενέργεια διεθνών οδικών εμπορευματικών μεταφορών Ελλάδας – Ουκρανίας

1 Ιουλίου, 2022
Η άνοδος του «Preighter»
LOGISTICS

Νέες απαιτήσεις στις εισερχόμενες αεροπορικές μεταφορές στην ΕΕ φέρνει η Έκδοση 2 του ICS2

30 Ιουνίου, 2022
Μειωμένο κατά 14% το ανθρακικό αποτύπωμα του 2021 της ΠΑΕΓΑΕ
LOGISTICS

Μειωμένο κατά 14% το ανθρακικό αποτύπωμα του 2021 της ΠΑΕΓΑΕ

29 Ιουνίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα
LOGISTICS

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022
Η DB Schenker εξαγοράζει την USA Truck έναντι περίπου 435 εκατ. δολ.
LOGISTICS

Η DB Schenker εξαγοράζει την USA Truck έναντι περίπου 435 εκατ. δολ.

27 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
N. Παπαθανάσης: Η εφοδιαστική αλυσίδα θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη μετεξέλιξη του παραγωγικού μοντέλου

N. Παπαθανάσης: Η εφοδιαστική αλυσίδα θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη μετεξέλιξη του παραγωγικού μοντέλου

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

Μεταφορική εταιρεία στην Ιταλία προσφέρει μπόνους 6.000 ευρώ για να προσελκύσει οδηγούς φορτηγών

4 Ιουλίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Απεργιακές κινητοποιήσεις (στάσεις εργασίας, 24ωρες απεργίες), τον Ιούλιο, στον ΟΑΣΘ

4 Ιουλίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022

Στα 42 έτη το ανώτατο όριο ηλικίας διορισμού για συγκεκριμένες ειδικότητες στον ΟΣΕ

30 Ιουνίου, 2022
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

Τα “αποκαλυπτήρια” της “νέας” ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Μετονομάζεται σε Hellenic Train (pics)

1 Ιουλίου, 2022

Δυο κύριοι ανταγωνιστές δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο

4 Ιουλίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

Κώστας Καραμανλής: Πλέον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ελέγχεται για τις άγονες γραμμές

6 Ιουλίου, 2022
Μάκης Κασιδιάρης, πρόεδρος ΠΟΕΙΑΤΑ: Τα ταξί έχουν χάσει το 90% του έργου τους

Παρατάθηκε έως τα τέλη του 2022 η προθεσμία για αντικατάσταση ταξί που έληξε η ηλικία τους

6 Ιουλίου, 2022

Κρίθηκαν παράνομες οι στάσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ για τις 5, 7 και 11 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022

«Αυθεντικές Εξορμήσεις»: Νέο πρόγραμμα εκδρομών με ολιγάριθμα group από τη Celestyal Cruises

6 Ιουλίου, 2022
Ολοένα και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την κρουαζιέρα. +52% το 2016, στοιχεία της CLIA

Ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ για τον τραυματισμό παιδιού στον σταθμό «Μοναστηράκι»

6 Ιουλίου, 2022
Οι πρώην μέτοχοι του ΟΑΣΘ πρέπει να αποζημιωθούν, υποστηρίζει ο Στ. Σιμόπουλος

Κων/νος Ζέρβας: Η Θεσσαλονίκη δεν πρέπει να μείνει χωρίς αστική συγκοινωνία ούτε μία ώρα

6 Ιουλίου, 2022
Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

Hellenic Train: Αναστέλλονται τα δρομολόγια στο τμήμα Άνω Λιόσια – Κάντζα έως τις 15 Ιουλίου

6 Ιουλίου, 2022
Δυναμική ανάκαμψη της επιβατικής κίνησης αναμένει η Fraport το 2022. Δηλώσεις Στ. Σούλτε

St. Schulte, Fraport: Τα προβλήματα στις πτήσεις θα διαρκέσουν μήνες, παρά τις προσλήψεις προσωπικού

6 Ιουλίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ