Παρασκευή, 29 Σεπτεμβρίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    An Airbus 330-300 (333) flying over ocean at sunset. - | These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including providing these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Delta θα συνδέει καθημερινά Αθήνα – Βοστώνη την θερινή περίοδο του 2024

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η UPS εξαγοράζει την MNX Global Logistics, στόχος η επέκταση στην υγειονομική περίθαλψη

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Αύξηση 11,7% του αριθμού οικοδομικών αδειών στο α’ εξάμηνο του 2023

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    KARELAS, 31OCT2012
    LOGISTICS

    PRODEA Investments: Στη MYTILINEOS η εκμίσθωση του Karela Business Park

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Improperly declared dangerous goods putting lives at risk in the supply chain

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Μειωμένο εισιτήριο στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ για πρωτοετείς φοιτητές

    28 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    An Airbus 330-300 (333) flying over ocean at sunset. - | These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including providing these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η Delta θα συνδέει καθημερινά Αθήνα – Βοστώνη την θερινή περίοδο του 2024

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Η UPS εξαγοράζει την MNX Global Logistics, στόχος η επέκταση στην υγειονομική περίθαλψη

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Αύξηση 11,7% του αριθμού οικοδομικών αδειών στο α’ εξάμηνο του 2023

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    KARELAS, 31OCT2012
    LOGISTICS

    PRODEA Investments: Στη MYTILINEOS η εκμίσθωση του Karela Business Park

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    INTERNATIONAL

    Improperly declared dangerous goods putting lives at risk in the supply chain

    28 Σεπτεμβρίου, 2023
    MMM

    Μειωμένο εισιτήριο στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ για πρωτοετείς φοιτητές

    28 Σεπτεμβρίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Διακομματική στήριξη του νομοσχεδίου για τα ναυπηγεία Ελευσίνας ζήτησε ο υπουργός Ανάπτυξης

vvegiazi by vvegiazi
28 Ιουλίου, 2022
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

«Το σχέδιο νόμου αυτό προβλέπει την εξουσιοδότηση στον Υπουργό στο να υπογράψει την εκπροσώπηση του Δημοσίου στο δικαστήριο για την έγκριση ή όχι του σχεδίου εξυγιάνσεως των Ναυπηγείων Ελευσίνας», ανέφερε ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης στην, επί της Αρχής, συζήτησης του σχεδίου νόμου «Εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας και άλλες διατάξεις αναπτυξιακού χαρακτήρα» που ξεκίνησε χθες η επεξεργασία του στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.

Ξεκαθάρισε πως, εάν το σχέδιο νόμου δεν υπερψηφιστεί και από τα τρία μεγαλύτερα κόμματα, χωρίς υπεκφυγές και αστερίσκους, «εγώ δεν θα προσφύγω στο δικαστήριο και δεν θα καταθέσω το αίτημα.

Και θα πάμε σε βίαιη ρευστοποίηση» και ο «καθένας μας θα πάρει την ευθύνη του. Τελεία και παύλα».

Εάν όμως το Ναυπηγείο κλείσει, «οι εργαζόμενοι θα πρέπει να ξέρουν πως υποχρεωτικά θα απολυθούν και δεν θα πάρουν ούτε ένα ευρώ παρά μόνο όσα προβλέπει ο Νόμος, δηλαδή, δύο εκατομμύρια από τα 40.439.346 ευρώ που θα πάρουν με αυτή την συμφωνία».

Επισήμανε, πως «άλλο σχέδιο δεν υπάρχει» σημειώνοντας πως αυτό άλλωστε «το ξέρει και ο ΣΥΡΙΖΑ γιατί και εκείνος έψαξε να βρει επενδυτή και άλλον από την ONEX δεν βρήκε. Και αυτή είναι η πρόταση της ONEX που είχε επιλέξει και ο ΣΥΡΙΖΑ και εδώ κατέληξε μετά από τη διαπραγμάτευση».

Στις αντιδράσεις των βουλευτών της αξιωματικής αντιπολίτευσης που χαρακτήρισαν ως «εκβιασμό» στα κόμματα την θέση αυτή του Υπουργού, απάντησε πως «δεν υπάρχει κανένας εκβιασμός.

Το σχέδιο αυτό για να μπορέσει να έχει τις πλήρεις πιθανότητες επιτυχίας, κρίσιμη παράμετρος είναι και η ευρεία πολιτική του στήριξη. Εάν τα αξιότιμα κόμματα της αντιπολίτευσης κρίνουν ότι δεν είναι καλό το σχέδιο αυτό, εγώ θα προσχωρήσω στη δική τους γνώμη και δεν θα το εφαρμόσω».

Παρατήρησε, δε, πως είναι «η πρώτη φορά που ακούω ότι ένας Υπουργός που λέει ότι δεν θα οχυρωθεί πίσω από την πλειοψηφία, αλλά θα δεχθεί την άποψη της μειοψηφίας, αυτός να λέγεται ότι είναι εκβιαστής».

Χρειάζονται, είπε ο κ. Γεωργιάδης «να υπάρχουν καθαρές κουβέντες, ώστε και ο επενδυτής να γνωρίζει ότι ξεκινάει και αναλαμβάνει ένα πολύ μεγάλο επιχειρηματικό ρίσκο, χωρίς να έχει να αντιμετωπίσει αύριο διάφορους δολιοφθορείς του σχεδίου, που θα το τινάξουν στον αέρα», εάν αύριο ο ελληνικός λαός αποφασίσει να αλλάξει την πλειοψηφία.

Ο υπουργός χαρακτήρισε το σχέδιο αυτό «πολύ σπουδαίο», καθώς τα ναυπηγεία σήμερα έχουν χρέη ύψους 447 εκατομμύρια ευρώ και η αξία εκποίησης των στοιχείων τους, σήμερα, είναι 28 εκατομμύρια ευρώ.

Εάν δεν προχωρήσει αυτό το σχέδιο και πούμε ότι «ωραία, κλείνει το ναυπηγείο» και πτωχεύει, θα βγει στον πλειστηριασμό η ακίνητη και η κινητή του περιουσία. Οι πρώτοι πιστωτές θα είναι ο ΕΦΚΑ και το δημόσιο.

Στον ΕΦΚΑ, σήμερα υπάρχει ένα σύνολο οφειλών 80.951.945 ευρώ. Με το σχέδιο αυτό θα πάρει 5.760. 938 ευρώ, ενώ σε μια βίαιη ρευστοποίηση θα πάρει 4.039.604 ευρώ. Δηλαδή, ο ΕΦΚΑ παίρνει παραπάνω περίπου 1.750.000 ευρώ.

Στο ελληνικό δημόσιο υπάρχει ένα σύνολο οφειλών 27.411.808 ευρώ. Με το σχέδιο εξυγίανσης θα πάρει 1.894.673 ευρώ. Με τη βίαιη ρευστοποίηση θα πάρει 1. 367.883 ευρώ. Δηλαδή, το δημόσιο θα πάρει 500 χιλιάδες παραπάνω.

Οι εργαζόμενοι, έχουν απαιτήσεις, μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2021, που ανέρχονται στα 40.439.346 ευρώ. Με το σχέδιο εξυγίανσης, θα πάρουν 40.439.346 ευρώ. Στην περίπτωση βίαιης ρευστοποίησης θα πάρουν 2.015.531 ευρώ.

Το Πολεμικό Ναυτικό, σήμερα, έχει σύνολο απαιτήσεων 142.337.077 ευρώ. Εάν υπάρξουν αμυντικά προγράμματα στα 30 χρόνια, η εταιρεία σε παρούσα αξία θα πληρώσει και τα 142.337.077 ευρώ.

Αν πάμε σε μια βίαιη ρευστοποίηση το ΠΝ θα πάρει 1.579.517 ευρώ. Δηλαδή, η βίαιη ρευστοποίηση στο Ναυτικό μας δίνει ενάμισι εκατομμύριο. Το σχέδιο εξυγίανσης με μηδέν αμυντικά προγράμματα δίνει 20 εκατομμύρια και το σχέδιο εξυγίανσης με αμυντικά προγράμματα το σύνολο της οφειλής.

Στα λοιπά ασφαλιστικά ιδρύματα, υπάρχουν οφειλές 4.595.264 ευρώ. Με το σχέδιο θα λάβουν 327.000 ευρώ και σε μια βίαιη ρευστοποίηση θα λάβουν μόλις 218.000 ευρώ.

Απαντώντας στο ερώτημα εάν υπάρχει έγκριση της «DIGICOM» για το σχέδιο εξυγίανσης ανέφερε πως «η έννοια των κρατικών ενισχύσεων εμπλέκεται μόνο στην περίπτωση που πας να θεσπίσεις κάποιου είδους εξαίρεση. Εδώ, όμως, έχουμε εφαρμογή του νόμου που είναι καθολικός για όλες τις επιχειρήσεις».

Όμως, επειδή φέρνουμε στη Βουλή το σχέδιο αυτό την ρωτήσαμε και πήραμε και την άδειά της, καθώς κατάλαβαν πως εφαρμόζουμε τον κοινό πτωχευτικό νόμο. Πάντως, όταν ολοκληρωθεί το σχέδιο, επειδή τα ποσά είναι πολύ μεγάλα θα πάρουμε και την τελική έγκριση της «DIGICOM».

Μάλιστα, ανέφερε πως «το παρόν σχέδιο εξυγίανσης του νομοσχεδίου το έχει γράψει το ίδιο δικηγορικό γραφείο που έχει συγγράψει και τον Πτωχευτικό Νόμο, για να είμαστε σίγουροι πως δεν έχουμε ξεφύγει ούτε κατά ένα κόμμα από τον Πτωχευτικό Νόμο».

Ο κ. Γεωργιάδης, εξήγησε ότι είναι δύο οι λόγοι που φέρνει αυτό το σχέδιο νόμο στην Βουλή και δεν προχωράει με απόφασή του στην προσφυγή στο Δικαστήριο.

Ο πρώτος, γιατί τα ποσά είναι «είναι θηριωδώς μεγάλα και ετέθη από πολλούς υπηρεσιακούς παράγοντες, κυρίως του Υπουργείου ‘Αμυνας, αύριο κάποιος και να καταθέσει μια μήνυση για απιστία».

Ο δεύτερος, γιατί στην πραγματικότητα πρόκειται για μια διακρατική συμφωνία, καθώς ο χρηματοδότης του σχεδίου εξυγιάνσεως είναι η Αμερικανική Κυβέρνηση».

Στις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης, ότι οι καταβολές στους εργαζόμενους προβλέπεται να γίνουν τμηματικά, απάντησε πως έτσι έγινε και στο σχέδιο των Ναυπηγείων της Σύρου του ΣΥΡΙΖΑ. Αυτό κάνουμε και εμείς στην Ελευσίνα, αλλά εδώ τα νούμερα αλλάζουν γιατί είναι πολύ μεγάλα.

Για το σχέδιο της συμφωνίας μεταξύ των εργαζομένων και του επενδυτή, τόνισε πως είναι μια συμφωνία που έκαναν αυτά τα δύο μέρη και δεν εμπλέκεται κανένας τρίτος και έχει ήδη κατατεθεί στο Υπουργείο Εργασίας σχετικά με το νομότυπό της και μόνο.

Οι θέσεις της Αντιπολίτευσης

Ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Χάρης Μαμουλάκης ανέφερε πως όσες «περισσότερες φορές διαβάζουμε το νομοσχέδιο, τόσο πιο πολλά ερωτηματικά μας γεννώνται.

Και ενώ περιμέναμε οι απαντήσεις στα ερωτηματικά αυτά να βρίσκονται έστω στις συνοδευτικές εκθέσεις, δεν βλέπουμε καμία απάντηση, πουθενά! Μας ζητάτε να βάλουμε πλάτη, αλλά αρνείστε πεισματικά να μας αποκαλύψετε σε τι θα βάλουμε πλάτη!».

Χαρακτήρισε εξόχως «αντικοινοβουλευτική» και «εκβιαστική» την θέση του υπουργού ότι εάν δεν ψηφίσει η αντιπολίτευση το νομοσχέδιο, τότε δεν θα προχωρήσει στο σχέδιο εξυγίανσης.

Εστίασε σε τέσσερα σημεία:

Πρώτον, ότι δεν είναι σαφές εάν έχει ζητηθεί ή και εάν απαιτείται έγκριση από εθνική ή την ενωσιακή αρχή προστασίας του ελεύθερου ανταγωνισμού, για το κατά πόσο τίθεται ή όχι ζήτημα κρατικών ενισχύσεων με τα όσα ρυθμίζονται με το σχέδιο νόμου, με συνέπεια η εθνική αντιπροσωπεία να μην έχει ούτε ένα τεκμήριο για το ότι το σημερινό σχέδιο, δεν συνιστά παράνομη κρατική ενίσχυση.

Δεύτερον, ότι δεν είναι γνωστό το επιχειρηματικό σχέδιο του επενδυτή, το οποίο οφείλει να τηρεί για όσο διάστημα είναι σε ισχύ η συμφωνία εξυγίανσης, ούτε καν το εάν έχουν διενεργηθεί οι απαιτούμενοι έλεγχοι κεφαλαιακής επάρκειας.

Τρίτον, δεν είναι γνωστή η υφιστάμενη οικονομική κατάσταση των Ναυπηγείων Ελευσίνας, όπως και ότι δεν παρατίθενται τα οικονομικά στοιχεία στη βάση των οποίων κρίνεται πως η εξυγίανση είναι εφικτή.

Τέταρτον, δεν είναι γνωστό αν οι εργαζόμενοι συμφωνούν με τη λύση και κατάργηση της εργασιακής σχέσης, καθώς και αν συμφωνούν με τον όρο οι νέες εταιρείες να μην αποτελούν διάδοχο εργοδότη.

Ο εισηγητής της αξιωματικής αντιπολίτευσης, υπογράμμισε πως στο κείμενο δεν γίνεται αναφορά σχετικά με την διασφάλιση των θέσεων εργασίας καθώς και των απαιτήσεών τους.

Ανέφερε πως ο ΣΥΡΙΖΑ «θα πρότασσε και θα διασφάλιζε η επένδυση να είχε έντονα ένα αναπτυξιακό πρόσημο, θα συμμερίζονταν τις ανάγκες και τις διεκδικήσεις των εργαζομένων και δε θα λειτουργούσε εν κρυπτώ, αλλά θα παρέθετε όλα τα στοιχεία που θα τεκμηρίωναν την όποια απόφαση είχε λάβει» εσείς, όμως είπε ο βουλευτής « ζητάτε μια εν λευκώ επιταγή να υπογράψετε και να διαπραγματευτείτε όλους τους όρους και όλα τα ζητήματα της εξυγίανσης των Ναυπηγείων Ελευσίνας».

Ο ειδικός αγορητής του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ Απόστολος Πάνας, τόνισε πως κεντρική θέση του κόμματός του «είναι η ανάγκη ολικής επαναλειτουργίας του Ναυπηγείου με όρους βιωσιμότητας.

Τούτο, λοιπόν, είναι απαραίτητο τόσο για την τόνωση της εθνικής οικονομίας και της εθνικής ασφάλειας, όσο και για την ενίσχυση της τοπικής και εθνικής οικονομίας και της απασχόλησης».

Επισήμανε πως το Πολεμικό Ναυτικό που αποτελεί έναν από τους πιστωτές των ναυπηγείων επιφυλάσσεται να προσυπογράψει την απομείωση των απαιτήσεών του και για τον λόγο αυτό την ευθύνη αναλαμβάνει το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

Το σχέδιο εξυγίανσης, ανέφερε «θα πρέπει να είναι βιώσιμο, να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, να εξασφαλίσει την καταβολή σε λογικό χρόνο των δεδουλευμένων και των αποζημιώσεών τους στους εργαζόμενους και να διασφαλίζει τις θέσεις εργασίας και τη συλλογική σύμβαση εργασίας».

Παρατήρησε πως στο νομοσχέδιο υπάρχουν ενδεικτικοί όροι της συμφωνίας εξυγίανσης. Η αποπληρωμή δεδουλευμένων των εργαζομένων ανάγεται σε αόριστο χρονικό σημείο και εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια των νέων εταιρειών.

Δεν έχει κατατεθεί η διμερής συμφωνία εργαζομένων και ONEX. Το νομοσχέδιο δίνει λευκή επιταγή στον εκάστοτε Υπουργό, ώστε να υπογράψει κάθε πιθανό όρο. Εμείς, είπε «ζητάμε καθαρούς όρους οποιασδήποτε συμφωνίας γίνεται».

Ο ειδικός αγορητής του ΚΚΕ Χρήστος Κατσώτης, χαρακτήρισε το νομοσχέδιο «αντεργατικό έκτρωμα» και «πιλότο για άλλες περιπτώσεις» με ««τερατώδεις εξαιρέσεις, ακόμα και από αυτή την πετσοκομμένη εργατική νομοθεσία».

Προβλέπει την απόλυση όλων των εργαζομένων, ενώ «δεν υπάρχει καμία δέσμευση για επαναπρόσληψη με τα ίδια εργασιακά δικαιώματα, καταβολής όλων των δεδουλευμένων και των απαιτήσεων των εργαζομένων».

Το ΚΚΕ είπε πως θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο και κάλεσε τους εργαζόμενους να δυναμώσουν τον αγώνα τους, να μη δεχθούν τετελεσμένα και εκβιασμούς, να διεκδικήσουν τα δικαιώματα και τις δουλειές τους, βάζοντας στο επίκεντρο το ζήτημα και τις προϋποθέσεις για τη λειτουργία των ναυπηγείων με κριτήριο τις λαϊκές ανάγκες και όχι τα κέρδη των επενδυτών.

Ο ειδικός αγορητής της Ελληνικής Λύσης Βασίλης Βιλιάρδος, εάν και επιφυλάχθηκε το κόμμα του να τοποθετηθεί στην Ολομέλεια, ανέφερε πως αυτή «είναι μια πολύ άσχημη σύμβαση για τους εργαζόμενους, αλλά και για το δημόσιο που δεν εισπράττει τις απαιτήσεις του».

Ακόμα και «εάν δεχτούμε πως όλα αυτά μπορούν να παραβλεφθούν στο όνομα της λειτουργίας των ναυπηγείων και ότι σε αυτό το σχέδιο δεν φέρει αντιρρήσεις η Ευρωπαϊκή Ένωση, δεν είμαστε τελικά καθόλου σίγουροι ότι θα λειτουργήσουν τα ναυπηγεία και θα εισπραχθούν οι υποχρεώσεις προς τα ασφαλιστικά ταμεία και τους εργαζόμενους».

Μεταξύ άλλων, παρατήρησε πως «το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους δεν έχει υπολογίσει το κόστος της σύμβασης από τη διαγραφή οφειλών και προστίμων και την παραχώρηση του αιγιαλού και των εγκαταστάσεων».

Ο ειδικός αγορητής του ΜέΡΑ25 Κρίτων Αρσένης είπε πως «εμείς ανεπιφύλακτα, θα καταψηφίσουμε το νομοσχέδιο», καθώς φέρνει απολύσεις των εργαζομένων, κατάργηση συλλογικών συμβάσεων εργασίας. Δεν υπάρχει καμία δέσμευση για αποπληρωμή των υποχρεώσεων στους εργαζόμενους.

Δεν έχουμε καμία δέσμευση της ONEX για το ποσό που θα επενδύσει το ναυπηγείο και αν η επένδυση αυτή είναι ανεξάρτητη των αναθέσεων του Πολεμικού Ναυτικού. Πρόκειται για μια λεόντεια σύμβαση καθαρά εναντίον του δημοσίου συμφέροντος και για αυτό έρχεται στη Βουλή με νόμο, ώστε να αποποιηθεί η κυβέρνηση Μητσοτάκη μελλοντικές ευθύνες.

Αύριο το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί η ακρόαση φορέων και στην συνέχεια η επί των άρθρων συζήτηση.

Η δεύτερη ανάγνωση του σχεδίου νόμου ορίσθηκε να διεξαχθεί την Τρίτη 30 Αυγούστου, μετά τις θερινές διακοπές της Βουλής, ώστε στη συνέχεια να εισαχθεί για συζήτηση και ψήφιση στην Ολομέλεια.

Ακολουθήστε μας στο επίσημο κανάλι του «m» στο Youtube
Tags:ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣΝΑΥΠΗΓΕΙΑ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Κίνα: Στο +16,9% η παραγωγή νέων πλοίων στο 8μηνο του 2023, στο +86,5% οι νέες παραγγελίες

26 Σεπτεμβρίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος ΟΛΠ: Από 69 πλοία το 2016, στα 130 το 2022 και στα 85 το 2023 (6μηνο)

19 Ιουλίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ναυπηγεία Ελευσίνας: Παραδίδεται ξανά προς χρήση μια από τις μεγαλύτερες Panamax δεξαμενές της Αν. Μεσογείου

12 Ιουλίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Επικυρώθηκε από το Ειρηνοδικείο το καταστατικό της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων

11 Ιουλίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η ανακοίνωση της DFC για το δάνειο $125 εκατ. στον όμιλο ONEX για την εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας

3 Ιουλίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Το Αμερικανικό Κογκρέσο ενέκρινε χρηματοδότηση 125 εκατ. δολ. για την εξυγίανση των Ναυπηγείων Ελευσίνας

22 Ιουνίου, 2023
Επόμενο άρθρο

«Ναι» από Κομισιόν στο τομεακό πρόγραμμα του νέου ΕΣΠΑ «Μεταφορές 2021-27», ύψους 2,2 δισ. Ποια έργα αφορά

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Δημήτρης Πάτσιος, ΣΕΑΑ: Απουσιάζουν τα κίνητρα ανανέωσης στόλου για επιχειρήσεις και μεταφορείς

25 Σεπτεμβρίου, 2023

Oι 5 πρωτοβουλίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών που παρουσιάστηκαν στο υπουργικό συμβούλιο

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Επιδότηση 8,73 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για κάλυψη λειτουργικών δαπανών

27 Σεπτεμβρίου, 2023

Ανακαινίζεται η σιδηροδρομική γραμμή Στρυμόνας – Προμαχώνας, εγκρίθηκαν 7,37 εκατ. ευρώ

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Webinar για την ηλεκτρονική εφαρμογή Ferry Watchers στις 27/9

26 Σεπτεμβρίου, 2023

Προς ολοκλήρωση ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower – Πώς θα αλλάξει το skyline της Αθήνας με τους δύο νέους ουρανοξύστες

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Στον επανασχεδιασμό λεωφορειακών γραμμών στην ευρύτερη περιοχή της βορειοανατολικής Αττικής προχωρά ο ΟΑΣΑ

23 Σεπτεμβρίου, 2023

Tο υπ. Ναυτιλίας θα διερευνήσει και τυχόν ευθύνες που μπορεί να έχει η Attica για τον πνιγμό, πέρα από την ευθύνη του πλοιάρχου

1

Hellenic Train: Με λεωφορεία τα δρομολόγια της γραμμής Λάρισα – Βόλος

1

Προς μικρές (και ίσως μεγάλες) ανακατατάξεις στον εγχώριο ταχυδρομικό κλάδο

1
An Airbus 330-300 (333) flying over ocean at sunset. - | These images are protected by copyright. Delta has acquired permission from the copyright owner to use the images for specified purposes and in some cases for a limited time. If you have been authorized by Delta to do so, you may use these images to promote Delta, but only as part of Delta-approved marketing and advertising. Further distribution (including providing these images to third parties), reproduction, display, or other use is strictly prohibited.

Η Delta θα συνδέει καθημερινά Αθήνα – Βοστώνη την θερινή περίοδο του 2024

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Η UPS εξαγοράζει την MNX Global Logistics, στόχος η επέκταση στην υγειονομική περίθαλψη

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Αύξηση 11,7% του αριθμού οικοδομικών αδειών στο α’ εξάμηνο του 2023

28 Σεπτεμβρίου, 2023
KARELAS, 31OCT2012

PRODEA Investments: Στη MYTILINEOS η εκμίσθωση του Karela Business Park

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Improperly declared dangerous goods putting lives at risk in the supply chain

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Μειωμένο εισιτήριο στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ για πρωτοετείς φοιτητές

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Attica: Τα πρόσωπα του νέου ΔΣ, ποια τα μέλη των Επιτροπών ΔΣ

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Πτώση 4,8% του βάρους των φορτίων/εμπορευμάτων στο α’ τρίμηνο του 2023

28 Σεπτεμβρίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε
  • Επικοινωνία

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ