• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 1 Ιουλίου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

    30 Ιουνίου, 2022
    Τα μηνύματα της ΑΚΤΩΡ σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ανταγωνιστές και… παλιά διοίκηση
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Τα νέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

    30 Ιουνίου, 2022
    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

    30 Ιουνίου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

    30 Ιουνίου, 2022
    24ωρη απεργία στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός) της ΣΤΑΣΥ στις 6 Μαΐου
    MMM

    Κατακυρώθηκε στην ισπανική CAF η αναβάθμιση 14 συρμών του ηλεκτρικού

    30 Ιουνίου, 2022
    Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners

    30 Ιουνίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

    30 Ιουνίου, 2022
    Τα μηνύματα της ΑΚΤΩΡ σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ανταγωνιστές και… παλιά διοίκηση
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Τα νέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

    30 Ιουνίου, 2022
    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

    30 Ιουνίου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

    30 Ιουνίου, 2022
    24ωρη απεργία στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός) της ΣΤΑΣΥ στις 6 Μαΐου
    MMM

    Κατακυρώθηκε στην ισπανική CAF η αναβάθμιση 14 συρμών του ηλεκτρικού

    30 Ιουνίου, 2022
    Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners

    30 Ιουνίου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Θ. Δρίτσας: Καταφέραμε να υποχωρήσουν οι δανειστές για τη Δημόσια Αρχή Λιμένα

ffotinos by ffotinos
27 Μαΐου, 2016
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η ίδρυση της Δημόσιας Αρχής Λιμένα και των περιφερειακών της γραφείων στο Πειραιά και μετέπειτα, στη Θεσσαλονίκη αποτελεί επιστέγασμα των προσπαθειών του υπουργείου Ναυτιλίας, παρά τις αντιδράσεις των δανειστών, οι οποίοι τελικά «έκαναν πίσω», ανέφερε ο υπουργός Ναυτιλίας Θεόδωρος Δρίτσας, στη Βουλή.

«Καταφέραμε, με επιχείρημα ότι αποτελεί ευρωπαϊκό κεκτημένο και πρακτική κυρίαρχη σε όλα τα λιμάνια της Ευρώπης, να υποχωρήσουν οι δανειστές, να δεχθούν να άρουν την απαγόρευση ίδρυσης άλλης αρχής, να μπει μια φράση «και άλλες αρχές» και πάνω σε αυτή, χτίσαμε τη συστηματική πολιτική του υπουργείου Ναυτιλίας για να ιδρυθεί η Δημόσια Αρχή Λιμένα, αλλά και για να γίνει δεσμευτικών κανόνων η Ρυθμιστική Αρχή Λιμένα, η ΡΑΛ και όχι ένα «φύλο συκής» που δήθεν ελέγχει τον ανταγωνισμό», υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Ναυτιλίας.

Ο Θ. Δρίτσας υποστήριξε ότι, τόσο η Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων, όσο και η Δημόσια Αρχή Λιμένα αποκτούν ουσιαστικές αρμοδιότητες. Η μεν ΡΑΛ αναδεικνύεται σε ανεξάρτητη αρχή εποπτείας των εμπορικών μεθόδων και πρακτικών των παρόχων λιμενικών υπηρεσιών, με αναβάθμιση του εποπτικού της ρόλου, ώστε να δύναται να λαμβάνει ρυθμιστικά μέτρα για τη διασφάλιση της ακώλυτης παροχής λιμενικών υπηρεσιών στους χρήστες, της ακώλυτης πρόσβασης σε λιμενικές υπηρεσίες και της εύρυθμης λειτουργίας της συναφούς αγοράς λιμενικών υπηρεσιών, σύμφωνα με το κοινοτικό και εθνικό δίκαιο και σε συνεργασία με την Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Η δε ΔΑΛ αποτελεί δημόσιο φορέα με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, στον οποίο ανατίθεται η άσκηση των διοικητικής φύσης εξουσιών/αρμοδιοτήτων, οι οποίες αφαιρούνται από τους Οργανισμούς Λιμένα, που ιδιωτικοποιούνται.

Η τοποθέτηση του Θ. Δρίτσα

Σε αυτό το νομοσχέδιο ρυθμίζονται τα ζητήματα της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων και της Δημόσιας Αρχής Λιμένων. Όσον αφορά το νομοσχέδιο, έχουμε την Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων και την Δημόσια Αρχή Λιμένων. Δεν υπάρχει λιμάνι της Ευρώπης που να γνωρίζει τον θεσμό της Ρυθμιστικής Αρχής Λιμένων. Αντίθετα, όλα τα λιμάνια της Ευρώπης γνωρίζουν το θεσμό της Δημόσιας Αρχής Λιμένων.

Όμως, το ανακάλυψε ο Δρίτσας «ο κρατιστής» αυτό, για να φτιάξει έναν οργανισμό να βολέψει τους «συριζαίους» ένα «συριζομάγαζο». Τα ακούσαμε αυτά με διάφορους τρόπους, αν και βέβαια, αυτές οι δύο διατάξεις δεν αποτελούν το κέντρο αυτού του νομοσχεδίου.

Αντίθετα, αποτελούσαν ξεχωριστό νομοσχέδιο που η ανάγκη των πραγμάτων οδήγησε να ενταχθούν αυτές οι ρυθμίσεις σε αυτό. Αν ερχόταν στη Βουλή ως ξεχωριστό, θα είχαμε τη δυνατότητα να συζητήσουμε αναλυτικά αυτά τα πράγματα.

Το 2013 και κατ’ απαίτηση των δανειστών θεσμοθετήθηκε η Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων, η ΡΑΛ, με προοπτική να εξελιχθεί σε ανεξάρτητη αρχή. Ούτε καν το Προεδρικό Διάταγμα για τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας της ΡΑΛ ενάμιση χρόνο μετά την ίδρυσή της, η προηγούμενη κυβέρνηση δεν το είχε δημοσιεύσει.

Εμείς, που διαφωνούσαμε με αυτόν τον θεσμό και τελικά τον κάνουμε- όσο γίνεται πιο ουσιώδη, πιο ουσιαστικό- και του δίνουμε αρμοδιότητες και δεσμεύσεις, να κάνει σωστά τη δουλειά του στο πεδίο του ανταγωνισμού, αναθεωρήσαμε το Προεδρικό Διάταγμα, ξαναπέρασε από το Συμβούλιο της Επικρατείας, έχει δημοσιευθεί και οργανώσαμε την συζήτηση και την νέα διαπραγμάτευση, ώστε η ΡΑΛ να γίνει πραγματικά, για τα λιμάνια που ιδιωτικοποιούνται, μια Αρχή ικανή να ελέγξει τα ζητήματα ανταγωνισμού, παρόλο ότι δεν συναντιέται σε άλλα λιμάνια της Ευρώπης.

Η ΔΑΛ, η Δημόσια Αρχή Λιμένα, τι έρχεται να κάνει; Όπως ξέρετε, οι Οργανισμοί Λιμένα του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης, αλλά και όλοι οι άλλοι Οργανισμοί, είναι ανώνυμες εταιρίες- δηλαδή εμπορικές επιχειρήσεις- οι δύο μάλιστα αυτές- Πειραιά και Θεσσαλονίκης- είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο.

Την ίδια στιγμή που ήταν εμπορικές επιχειρήσεις, με πλειοψηφία μέσω ΤΑΙΠΕΔ – τα τελευταία χρόνια -του Δημοσίου στις μετοχές τους, την ίδια στιγμή είχαν με έναν τρόπο ερμαφρόδιτο, που δεν συναντιέται επίσης σε κανένα άλλο λιμάνι της Ευρώπης, δισυπόστατο χαρακτήρα.

Ήταν και εμπορικές επιχειρήσεις και Αρχές δημοσίου συμφέροντος και τήρησης, ελέγχου, εφαρμογής δημοσίων κανόνων και εποπτείας σε μια σειρά αρμοδιότητες των λιμένων, στο πεδίο των διατάξεων δημόσιας τάξης- με ό,τι σημαίνει αυτό – πολλές αρμοδιότητες δημοσίου συμφέροντος και κανονιστικού χαρακτήρα δημοσίου. Δεν τις άσκησαν τις περισσότερες φορές, γιατί ήταν αυτό το «διφυές».

Όταν κινήθηκε η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης, ήταν αυτονόητο ότι αυτές οι αρμοδιότητες δεν μπορούσαν να είναι στον ιδιωτικοποιημένο Οργανισμό Λιμένα Πειραιά και θα δούμε στη συνέχεια- όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία- της Θεσσαλονίκης.

Η σύμβαση παραχώρησης, που το ΤΑΙΠΕΔ συνέταξε, διότι εμείς δεσμευθήκαμε για την πώληση, για την διαγωνιστική διαδικασία στο λιμάνι του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, τον Αύγουστο του 2015.

Μέχρι τότε, δεν είχαμε δεσμευθεί και δεν είχαμε στο πρόγραμμά μας τις ιδιωτικοποιήσεις. Ήταν ένα από τα σημεία του γνωστού συμβιβασμού, που κατέληξε η διαπραγμάτευση με τους εταίρους και ήταν αρχινισμένες οι διαδικασίες ιδιωτικοποίησης και διαχωριστικών διαδικασιών.

Το ΤΑΙΠΕΔ, ερήμην μάλιστα της Κυβέρνησης, είχε ετοιμάσει τη σύμβαση παραχώρησης και οριοθετούσε – το ΤΑΙΠΕΔ, όχι ο «Δρίτσας ο κρατιστής», όχι η Κυβέρνηση της Αριστεράς- το ίδιο το ΤΑΙΠΕΔ, επί του προκειμένου πολύ λογικά, οριοθετούσε στη σύμβαση παραχώρησης, όλες αυτές, τις δημοσίου συμφέροντος αρμοδιότητες και με αυτούς τους κανόνες, ότι αυτές οι αρμοδιότητες θα εξαιρεθούν και θα ενταχθούν σε έναν νέο φορέα. Με αυτούς τους κανόνες πήγε και ηCOSCO στον διαγωνισμό- αναρτημένους, επισήμως γνωστούς, πεδίο διεξαγωγής του διαγωνισμού.

Βεβαίως, ούτε οι δανειστές θέλανε τη Δημόσια Αρχή Λιμένα, ούτε κανείς άλλος δεν την ήθελε και όταν εμείς στο Υπουργείο κάναμε συστηματική δουλειά και στο νομικό επίπεδο και στο πολιτικό και σε όλα τα επίπεδα, για να φτάσουμε σε αυτό το στόχο, πραγματικά είχαμε μεγάλα εμπόδια, τα οποία δεν ήταν μόνο μέσα στο πλαίσιο μιας μη-δημόσιας διαπραγμάτευσης, αλλά ήταν και δημοσίως αποτυπωμένα, σε εφημερίδες του νεοφιλελεύθερου χώρου, σε κανάλια και το ξέρετε όλες και όλοι.

«Ο Δρίτσας που επιχειρεί να επανακρατικοποιήσει μέσω της Δημόσιας Αρχής Λιμένα το Λιμάνι του Πειραιά». Αυτό ήταν το μοντέλο. Και επειδή εμείς πέρυσι το καλοκαίρι, τον Ιούλιο, γι’ αυτό διαπραγματευτήκαμε, γιατί το κείμενο των δανειστών έλεγε Ρυθμιστική Αρχή Λιμένα και τίποτε άλλο.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε άλλη αρχή ρητά. Καταφέραμε ακριβώς με επιχείρημα ότι αποτελεί ευρωπαϊκό κεκτημένο και πρακτική κυρίαρχη σε όλα τα λιμάνια της Ευρώπης, να υποχωρήσουν οι δανειστές, να δεχθούν να άρουν την απαγόρευση ίδρυσης άλλης αρχής, να μπει μια φράση «και άλλες αρχές» και πάνω σε αυτή χτίσαμε τη συστηματική πολιτική του Υπουργείου Ναυτιλίας για να ιδρυθεί η Δημόσια Αρχή Λιμένα, αλλά και για να γίνει δεσμευτικών κανόνων η Ρυθμιστική Αρχή Λιμένα, η ΡΑΛ και όχι ένα φύλο συκής που δήθεν ελέγχει τον ανταγωνισμό.

Να έχει όχι μόνο πραγματικές αρμοδιότητες αλλά και δέσμιες αρμοδιότητες και αυτά αποτυπώνονται στα δύο αυτά κείμενα και γι’ αυτό σας ζητώ να κάνετε τη δεύτερη ανάγνωση. Γιατί τη ΡΑΛ που δεν θα τη συναντήσετε σε άλλα λιμάνια της Ευρώπης, τουλάχιστον εδώ, αφού μας την επέβαλαν, να της δώσουμε έναν πραγματικό χαρακτήρα και να είναι επιτροπή ανταγωνισμού για τα λιμάνια με σοβαρά καθήκοντα, αρμοδιότητες και δυνατότητες, αλλά και δεσμευτικές αρμοδιότητες, που θα ελέγχεται – και αυτό γίνεται μέσα σε αυτό το κείμενο- για το αν το κάνει ή όχι.

Και η Δημόσια Αρχή Λιμένα να πάρει όλες αυτές τις αρμοδιότητες, που μένουν ορφανές μετά την ιδιωτικοποίηση και να τις ασκήσει. Ένας οργανισμός ο οποίος δεν είναι μια ανεξάρτητη αρχή, αλλά έχει μια ανεξαρτησία ενταγμένος όμως στο Υπουργείο.

Γι’ αυτό το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους δεν βεβαιώνει νέα δαπάνη, γιατί δεν βάζουμε νέα δαπάνη, γιατί την εντάσσουμε μέσα στη διαδικασία του ισχύοντος και του υπάρχοντος προϋπολογισμού του Υπουργείου και της κυβέρνησης. Θέλατε να ξοδέψουμε και άλλα χρήματα; Δεν ξοδεύουμε άλλα χρήματα. Το καταφέραμε. Αυτό είναι συριζομάγαζο;

Θα προσπαθήσω αύριο να δώσω όλα τα στοιχεία, αλλά πρέπει σήμερα να σας πω γιατί επειδή ακριβώς κατέρρευσαν όλα τα επιχειρήματα, πώς είναι δυνατόν το νομοσχέδιο του κρατιστή Δρίτσα, που επιδιώκει να επανακρατικοποιήσει το λιμάνι να έρχεται ωςπροαπαιτούμενο από το οποίο εξαρτάται η αξιολόγηση.

Είναι οξύμωρο και όμως επετεύχθη με αυτές τις αντιφατικές πραγματικότητες που ζούμε χάρη στην πείσμονα σταθερή, αλλά και τεκμηριωμένη στάση της κυβέρνησής μας. Και επετεύχθη και αφού κατέρρευσε το οικοδόμημα αυτό που είχε φτιαχτεί απέξω και έρχονταν εδώ ως εσωτερικά επιχειρήματα, αυτές τις τελευταίες ημέρες τι ακούμε;

Ότι είναι ένα μαγαζί για να βολευτούν κάποιοι συριζαίοι. Που δεν είναι. ΑΣΕΠ προβλέπει. Διαδικασίες διαφανείς προβλέπει, πέραν κάποιων μεταβατικών ρυθμίσεων αλλά και πάλι με πλήρη διαφάνεια και με απόλυτες εξασφαλίσεις, δεν προσθέτει δαπάνη.

Και βέβαια αφού καταρρέει και αυτό τι έρχονται να μας πουν; Είπε ο κ. Βαρβιτσιώτης και του είπα από το έδρανο ότι από έναν πρώην Υπουργό Ναυτιλίας περίμενα κάτι περισσότερο, είπε «είναι μια τρύπα στο νερό».

Τι είναι μια τρύπα στο νερό; Θα καταθέσω αύριο όλο τον πίνακα των αρμοδιοτήτων που υποχρεωτικά θα πάρει αυτός οργανισμός, που τις παίρνει από τη σύμβαση παραχώρησης που βάσει αυτής έγινε η διαγωνιστική διαδικασία και θα δείτε εκεί εάν είναι μια τρύπα στο νερό.

Δεν έχω το χρόνο αλλά έχει μεγάλη σημασία η δεύτερη ανάγνωση γι’ αυτό άρχισα έτσι. Γιατί ακριβώς αναμορφώνει με κανόνες δημοσίου συμφέροντος και δημοσίου δικαίου μέσα στις αντιφάσεις το λιμενικό σύστημα της χώρας τουλάχιστον εκείνοι που έχουν τις εξελίξεις της ιδιωτικοποίησης».

Tags:ΔΑΛΡΑΛΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Κοινή πρωτοβουλία υπουργείων Ναυτιλίας και Παιδείας για εκπτώσεις στα ακτοπλοϊκά αναπληρωτών εκπαιδευτικών

29 Ιουνίου, 2022
Καθυστερήσεις σε αρκετά αεροδρόμια της Ευρώπης, λόγω των ελέγχων διαβατηρίων
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Μήνυμα του ΥΝΑΝΠ Γ. Πλακιωτάκη για την Παγκόσμια Ημέρα Ναυτικού (video)

25 Ιουνίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Εγκρίθηκαν από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής τα νέα πρόσωπα της ΡΑΛ

10 Ιουνίου, 2022
Η επόμενη μέρα στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες: Θερμομέτρηση, μονές καμπίνες και χρήση μάσκας
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Γ. Πλακιωτάκης: Πρακτικά, ρεαλιστικά και υλοποιήσιμα μέτρα για την απανθρακοποίηση της ναυτιλίας

10 Μαΐου, 2022
Διαγωνισμός του υπουργείου Ναυτιλίας για την κάλυψη 122 άγονων ακτοπλοϊκών γραμμών
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Προκηρύχθηκε ο μεγάλος διαγωνισμός για 127 άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές

6 Μαΐου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

Συνάντηση ΟΦΑΕ, ΠΕΕΔ με τον Κ. Κατσαφάδο. Τα θέματα που συζητήθηκαν

29 Απριλίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Π. Κουρουμπλής: Η ναυτοσύνη των Ελλήνων να πλαισιώσει και πάλι τα ελληνόκτητα πλοία

Η ίδρυση των ΡΑΛ, ΔΑΛ και ΔΑΛ Πειραιά στο πολυνομοσχέδιο. Όλες οι διατάξεις

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Η χωροθέτηση των 15 νέων σταθμών της γραμμής 4 του μετρό (video). Προμήθεια 20 τρένων δίχως οδηγό

Τον Σεπτέμβριο φτάνουν στην Ελλάδα οι 2 μετροπόντικες για τη γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας

24 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022
Εγκρίθηκαν 2,79 εκατ. ευρώ για την προμήθεια συστήματος WAM στην ΥΠΑ

«Μετακομίζει» η Προσέγγιση Αθηνών από το ΚΕΠΑΘΜ στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»

30 Ιουνίου, 2022

Κατατέθηκε και ψηφίστηκε τροπολογία για τα επιδόματα των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας

29 Ιουνίου, 2022
Αναμορφώνεται έως τα τέλη του έτους το θεσμικό πλαίσιο για την εφοδιαστική αλυσίδα

Θα καταφέρει η HIG Capital τη «μεγάλη συγκέντρωση» σε μεταφορές – logistics; To metaforespress.gr αποκαλύπτει

28 Ιουνίου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ την Τετάρτη 29 Ιουνίου. Αντιδρούν οι εργαζόμενοι στην ανανέωση της εκχώρησης έργου στα ΚΤΕΛ

28 Ιουνίου, 2022
Η ΟΣΥΠΑ συμμετέχει στην απεργία της ΑΔΕΔΥ (6/5) με 4ωρη στάση εργασίας (11:30 – 15:30)

«Την ίση μεταχείριση των εργαζομένων της ΥΠΑ» ζητά η ΟΣΥΠΑ

28 Ιουνίου, 2022
To 88% των εσόδων του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Κρήτης θα προέρχεται από διεθνείς πτήσεις. Έως 15 εκατ. οι επιβάτες

Στα τέλη του 2025 η εμπορική λειτουργία του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι της Κρήτης. Δηλώσεις της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

29 Ιουνίου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

10
Από 200 – 600 εκατ. ετησίως οι απώλειες εσόδων από το λαθρεμπόριο καυσίμων

Στα 80 ευρώ η επιδότηση καυσίμων (Fuel Pass) για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτέμβριος, στα 100 ευρώ στα νησιά

1

Διαθέσιμα στα κινητά, από τον προσεχή Ιούλιο, τα διπλώματα οδήγησης

1
Προς ευρωπαϊκό «μνημόνιο» για τα ΕΛΤΑ με τη βοήθεια της Τράπεζας Επενδύσεων

Στην εποπτεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης μεταφέρονται τα ΕΛΤΑ

2
Με στάσεις εργασίας στις 5/3 και 24ωρη απεργία στις 6/3 «απαντούν» οι σιδηροδρομικοί στην ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ

24ωρη απεργία κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Τηλεπικοινωνιακών (AFISO) ΥΠΑ για τις 11 Ιουλίου

30 Ιουνίου, 2022
Τα μηνύματα της ΑΚΤΩΡ σε ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ, ανταγωνιστές και… παλιά διοίκηση

Τα νέα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

30 Ιουνίου, 2022
Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

Προθεσμία για τη χορήγηση αδειών σε μεταχειρισμένα ρυμουλκούμενα οχήματα κατηγορίας Ο1

30 Ιουνίου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Παραχωρούνται “πακέτο” τα 22 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια. Δηλώσεις Γ. Δημητριάδη (Υπερταμείο)

30 Ιουνίου, 2022
24ωρη απεργία στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός) της ΣΤΑΣΥ στις 6 Μαΐου

Κατακυρώθηκε στην ισπανική CAF η αναβάθμιση 14 συρμών του ηλεκτρικού

30 Ιουνίου, 2022
Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners

Η LCI αποκτά portfolio 19 ελικοπτέρων από κοινού με τις RIVE Private Investment και Turning Rock Partners

30 Ιουνίου, 2022
Ημερίδα από τη Re-Battery για τα απόβλητα συσσωρευτών της ηλεκτροκίνησης

Ημερίδα από τη Re-Battery για τα απόβλητα συσσωρευτών της ηλεκτροκίνησης

30 Ιουνίου, 2022
ΤΑΙΠΕΔ: Η διοίκηση των ΕΛΤΑ διεξάγει ενέργειες για τη βιωσιμότητα της εταιρείας

Το action plan της ΕΡΓΟΣΕ για ένα σύγχρονο, ασφαλές και περιβαλλοντικά φιλικό σιδηροδρομικό δίκτυο

30 Ιουνίου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ