• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 14 Αυγούστου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    LOGISTICS

    Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

    13 Αυγούστου, 2022
    Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

    12 Αυγούστου, 2022
    Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

    12 Αυγούστου, 2022
    Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό
    ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

    12 Αυγούστου, 2022
    Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων
    ΓΝΩΜΗ

    Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

    12 Αυγούστου, 2022
    Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

    12 Αυγούστου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Και δεύτερο dry port για τον ΟΛΘ, επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ το 2021

vvegiazi by vvegiazi
24 Ιουνίου, 2021
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Τη διανομή αυξημένου μερίσματος, ύψους 1,42 ευρώ ανά μετοχή από τα κέρδη της χρήσης 2020, ενέκρινε χθες η ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ).

Στους μετόχους θα διανεμηθεί συνολικά το 75% των κερδών του 2020, ποσό σημαντικά αυξημένο, σε σχέση με το αντίστοιχο (1,17 ευρώ) της προηγούμενης χρήσης, παρά τις δυσκολίες και τη μεταβλητότητα λόγω της πανδημίας, όπως μετέδωσε το ΑΜΠΕ.

Οι εργασίες της γενικής συνέλευσης άνοιξαν με αναφορά στο εργατικό δυστύχημα του περασμένου Σαββάτου και στον θάνατο του άτυχου λιμενεργάτη, τα αίτια του οποίου θα διερευνηθούν – όπως γνωστοποιήθηκε – και με διοικητική έρευνα, κατόπιν σχετικής απόφασης της διοίκησης.

Κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης, η οποία πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά με απαρτία 80,27%, o εκτελεστικός πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, Αθανάσιος Λιάγκος επανέλαβε ότι στο τέλος του καλοκαιριού αναμένεται να έχει επιλεγεί ο ανάδοχος για το πολυαναμενόμενο έργο επέκτασης της 6ης προβλήτας, που αναμένεται να διαρκέσει 32-34 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης και θα επιτρέψει στο λιμάνι να υποδέχεται μεγάλα πλοία, τύπου ultra large vessels, χωρητικότητας 24.000 TEUs (μονάδα μέτρησης εμπορευματοκιβωτίων).

Στην παρούσα φάση, η διοίκηση αξιολογεί τις προσφορές που κατατέθηκαν στη Β’ φάση του διαγωνισμού.

Παράλληλα, κατά τη γενική συνέλευση επιβεβαιώθηκε η υλοποίηση των υποχρεωτικών επενδύσεων, ύψους 180 εκατ. ευρώ, βάσει χρονοδιαγράμματος και η προσπάθεια για επιτάχυνσή τους και διατυπώθηκε η εκτίμηση ότι κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021 οι όγκοι των διακινούμενων φορτίων θα είναι ελαφρώς υψηλότεροι, σε όρους τόσο εμπορευματοκιβωτίων, όσο και συμβατικού φορτίου.

Στο μεταξύ, ενόψει της υποχρεωτικης δημόσιας πρότασης από την πλευρά Σαββίδη για την απόκτηση των μετοχών και της μειοψηφίας, επιβεβαιώθηκε ότι δεν υφίσταται πρόθεση για έξοδο της ΟΛΘ ΑΕ από το Χρηματιστήριο Αθηνών (σ.σ. η Belterra Investments, συμφερόντων Σαββίδη απέκτησε πρόσφατα έμμεσα ποσοστό 67% επί του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου της ΟΛΘ Α.Ε. και κατέστη υπόχρεη για την υποβολή της δημόσιας πρότασης, καθώς υπερέβη το κρίσιμο όριο του ενός τρίτου του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου).

Σε ερωτήσεις των μετόχων για το πιθανό τίμημα που θα προσφερθεί στο πλαίσιο της υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης, δεν δόθηκε – αναμενόμενα – απάντηση, αφού στην παρούσα φάση η Belterra, συντάσσει το σχετικό ενημερωτικό δελτίο που θα πρέπει να κατατεθεί στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.

Επενδύσεις 25 εκατ. ευρώ το 2021

Στο μεταξύ, επενδύσεις ύψους 25 εκατ. ευρώ αναμένεται να πραγματοποιηθούν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια του 2021 και έως τις αρχές του 2022, όπως γνωστοποίησε ο οικονομικός διευθυντης της ΟΛΘ ΑΕ, Χένρικ Γιέπσεν (Henrik Μ. Jepsen), επισημαίνοντας παράλληλα ότι από τον Μάρτιο του 2018 – οπότε ιδιωτικοποιήθηκε η εταιρεία – και μέχρι σήμερα έχουν επενδυθεί στο λιμάνι 38,5 εκατ. ευρώ.

Ο κ. Γιέπσεν υπενθύμισε ότι τo 2020, παρά τις δυσκολίες λόγω πανδημίας, η ΟΛΘ πραγματοποίησε τζίρο 71,724 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 4%, ενώ παρουσίασε αύξηση λειτουργικών κερδών κατά 3,9%, στα 30,9 εκατ. ευρώ και κερδών προ φόρων, στα 24,588 εκατ.

Επιπλέον, γνωστοποιήθηκε ότι η ΟΛΘ Α.Ε. σχεδιάζει επέκταση δραστηριοτήτων στη βαλκανική ενδοχώρα με τη δημιουργία και δεύτερου dry port, πέραν του πρώτου, που ήδη λειτουργεί στη Σόφια.

Οσον αφορά τον εξοπλισμό, ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Φράνκο Κούπολο, έκανε γνωστό πως οι δύο εντυπωσιακές γερανογέφυρες που παρήγγειλε ο ΟΛΘ, κόστους 15 εκατ. ευρώ, αναμένεται να φτάσουν στο λιμάνι τον Δεκέμβριο του 2021, ενώ ήδη έχουν παραληφθεί τα 12 straddle carriers, κόστους 9 εκατ. ευρώ.

Aπό την πλευρά του, ο κ. Λιάγκος έκανε ιδιαίτερη μνεία στη λειτουργία του ΟΛΘ ως home port για την κρουαζιέρα, για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, με τα πρώτα δρομολόγια να ξεκινούν στις 29 Ιουνίου και με 14 προγραμματισμένα calls. Αναφέρθηκε ακόμα και στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με Σποράδες τρεις φορές εβδομαδιαίως ώς τις 3 Οκτωβρίου, αλλά και σε εκείνες με τα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου.

Σε ερώτημα της γενικής γραμματέως της ΟΜΥΛΕ, Φανής Γουργούρη, για τις επενδύσεις προγραμματίζονται την επόμενη πενταετία για το συμβατικό λιμάνι -η Θεσσαλονίκη διαθέτει το μεγαλύτερο συμβατικό λιμάνι στη χώρα- ο κ. Κούπολο απάντησε ότι έχει υπογραφεί και βρίσκεται σε εξέλιξη η εκβάθυνση του κρηπιδώματος 24, αναβαθμίζονται οι ηλεκτρικοί γερανοί (του συμβατικού λιμένος) και ταυτόχρονα προχωρά η κατεδάφιση και αποστολή για scrap των παλαιότερων γερανών.

Κατά τη σημερινή γενική συνέλευση εγκρίθηκαν τα 13 από τα 14 θέματα της ημερήσιας διάταξης, με εξαίρεση αυτό που αφορούσε την εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου, το οποίο μετατέθηκε χρονικά για την επαναληπτική γενική συνέλευση της 12ης Ιουλίου, ώστε να υπάρχει αρκετός χρόνος για εξέταση νέων υποψηφιοτήτων.

Tags:ΟΛΘΛΙΜΑΝΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ6Η ΠΡΟΒΛΗΤΑ ΟΛΘΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΙΑΓΚΟΣ

Σχετικά Άρθρα

«Έσπασε το ρόδι»: Ο Μάρτιος, ο πρώτος μήνας ανόδου εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά το 2021
ΓΝΩΜΗ

Η συνδεσιμότητα αναβαθμίζει τον ρόλο των ελληνικών λιμένων

18 Ιουλίου, 2022
Εντός του 2021 ο ανάδοχος και οι πρώτες εργασίες για την επέκταση του 6ου προβλήτα του ΟΛΘ
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αλλαγές στο ΔΣ του ΟΛΘ: Εκτός από πρόεδρος, ο Αθ. Λιάγκος αναλαμβάνει και διευθύνων σύμβουλος

15 Ιουλίου, 2022
Block train της CMA CGM θα ενώνει το Niš της Σερβίας με τη Θεσσαλονίκη
ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Block train της CMA CGM θα ενώνει το Niš της Σερβίας με τη Θεσσαλονίκη

12 Ιουλίου, 2022
Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης «επενδύει» στον σιδηρόδρομο. Το πρώτο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Σόφια
(ΤΑΧΟ)ΓΡΑΦΟΣ

Τα σιτηρά από την Ουκρανία «φέρνουν κοντά» ΟΛΘ, ΟΛΑ και ΟΣΕ, Hellenic Train. Η ευκαιρία που «ανοίγεται»

11 Ιουλίου, 2022
Συνάντηση ΟΛΘ – AWS για τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι»
LOGISTICS

Τα έργα που θα μετατρέψουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης σε εμπορευματικό hub μεταφορών και logistics

23 Ιουνίου, 2022
Οι επιδόσεις του λιμένα Θεσσαλονίκης στα φορτία: Άνοδος στα teus, πτώση στα χύδην
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ των λιμένων Θεσσαλονίκης και Πάτρας

7 Ιουνίου, 2022
Επόμενο άρθρο
Διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο «Οι Θέσεις του ΣΕΣ στις Μεταφορές» την Τετάρτη 23 Ιουνίου στις 18:00

Διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο «Οι Θέσεις του ΣΕΣ στις Μεταφορές» την Τετάρτη 23 Ιουνίου στις 18:00

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Άλλαξε (και τυπικά) έδρα η AEGEAN στο κτίριο Β57 του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών

10 Αυγούστου, 2022
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
H αύξηση του ΕΦΚ επηρεάζει τις βενζίνες 3,7 λεπτά, το πετρέλαιο 10 λεπτά και το υγραέριο 7 λεπτά

Αρχίζουν οι πρώτες πληρωμές του Fuel Pass 2 (επιδότηση καυσίμων)

9 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

Ξεκίνησαν δρομολόγια τα 3 νεότευκτα Catamaran Aero Highspeed της Hellenic Seaways στον Αργοσαρωνικό (pics)

9 Αυγούστου, 2022

«Απογειώθηκαν» τον Ιούλιο τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport: Άνοδος επιβατών 11,1% σε σχέση με το 2019

11 Αυγούστου, 2022
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

«Λίφτινγκ» στο αεροδρόμιο της Νάξου, δημοπρατείται διαγωνισμός 22 εκατ. ευρώ

8 Αυγούστου, 2022
Στην ανανέωση των ιστοσελίδων των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προχώρησε η Fraport Greece

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

10 Αυγούστου, 2022

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

11
«Επίθεση» ΟΣΥΠΑ εναντίον ΤΑΙΠΕΔ και Fraport. Τα ερωτήματα που θέτει η ομοσπονδία

Έσοδα ρεκόρ ο τουρισμός, αλλά «δεν είναι όλοι Μύκονος και Σαντορίνη»

1
Άκτωρ και Vinci δεν «καταθέτουν τα όπλα» για το αεροδρόμιο στο Καστέλι

Προσλήψεις μηχανικών, σταθμαρχών και κλειδούχων στον ΟΣΕ. Η προκήρυξη

1
Στα Χανιά επεκτείνεται η Wolt, η 5η πόλη εντός του 2021

Ι.Ο.ΑΣ. και Wolt ενώνουν δυνάμεις για την οδική ασφάλεια των διανομέων

1
«Τσιμπάει» σε κυκλοφορία η Αττική Οδός. Άνοδος 4% στο εξάμηνο

Αλλάζουν όλα στην Αττική Οδό: Έρχονται διόδια ανάλογα με τις ώρες αιχμής / κίνηση

1

«Πάνω από 2 εκατ. αφίξεις στα 5 διεθνή αεροδρόμια του Νοτίου Αιγαίου», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού

1

Δεν έχει χορηγηθεί κρατική ενίσχυση στην ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ γνωμοδότησε η ΕΕ. Το σκεπτικό της απόφασης

13 Αυγούστου, 2022
Τέλος οι «ουρές» στην έξοδο της Αττικής Οδού στη Μεταμόρφωση. «Πράσινο φως» για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης

Οριστικός ανάδοχος της επέκτασης της λεωφόρου Κύμης η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ

12 Αυγούστου, 2022
Καταργούνται οι περιορισμοί στις διαπεριφερειακές μετακινήσεις, πως θα γίνονται τα ταξίδια στα νησιά

Κορυφώνεται η έξοδος των εκδρομέων του Αυγούστου

12 Αυγούστου, 2022
Ενισχύονται οι δραστηριότητες της Autohellas που δεν εξαρτώνται από τον τουρισμό

Οι (προσεκτικές) κινήσεις του ομίλου Βασιλάκη στο εξωτερικό

12 Αυγούστου, 2022
Στην τελική ευθεία η γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, στην τελική ευθεία η μεγαλύτερη «μάχη» των εργολάβων

Εξάρχεια, ο λογαριασμός αφορά όλους μας

12 Αυγούστου, 2022
Αθάνατη Ελλάδα. Δυο φορές, σε 1 εβδομάδα, εγκαινιάστηκε το αεροδρόμιο της Πάρου

Αλλαγή δεδομένων στις άγονες αεροπορικές γραμμές: Για 10 δρομολόγια εκδηλώθηκε ενδιαφέρον χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα

12 Αυγούστου, 2022
Γ. Καραγιάννης, Γ.Γ. Υποδομών: Υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για τα μεγάλα έργα

Θα αναβιώσει το Rail T-K-A-B-V-R Project, με τη δημιουργία ελληνο-βουλγαρικής εταιρείας; Προσλαμβάνεται νομικός σύμβουλος

12 Αυγούστου, 2022
Είναι εμφανές: Το 2021 δεν θα έχει καμία σχέση με το 2020 για την αγορά αυτοκινήτου

Άνοδος 2,8% στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων τον Ιούλιο στην Ελλάδα, παραμένουν σε πτώση λεωφορεία και φορτηγά

11 Αυγούστου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ