• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Σάββατο, 28 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

    Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

    27 Μαΐου, 2022
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

    27 Μαΐου, 2022
    MMM

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

    27 Μαΐου, 2022
    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων
    LOGISTICS

    Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

    27 Μαΐου, 2022
    «Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

    27 Μαΐου, 2022
    Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
    ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

    Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

    27 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Πιο ευέλικτη προσαρμογή της δέσμης «Fit for 55» στην Ελλάδα ζήτησε ο υπουργός Ναυτιλίας στις Βρυξέλλες

vvegiazi by vvegiazi
10 Δεκεμβρίου, 2021
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
40 κρουαζιερόπλοια θα δρομολογηθούν στην Ελλάδα, στο 80% – 85% η επιτρεπόμενη χωρητικότητα στην ακτοπλοΐα
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Η πρόοδος επί των προτάσεων της νομοθετικής δέσμης «Fit for 55» που αφορούν στον τομέα των μεταφορών, συμπεριλαμβανομένης της ναυτιλιακού περιεχομένου πρότασης κανονισμού «για τη χρήση ανανεώσιμων και χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα καυσίμων από τον τομέα των θαλασσίων μεταφορών» (FuelEU Maritime), εξετάσθηκε στο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών της ΕΕ, στις Βρυξέλλες, στο οποίο συμμετείχε και ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης.

Η καταγραφή της προόδου αυτής είχε ως στόχο της να δοθεί στην τρέχουσα σλοβενική και την επόμενη γαλλική Προεδρία της ΕΕ η αναγκαία πολιτική καθοδήγηση, ενόψει της συνέχισης της εξέτασης της νομοθετικής πρότασης.

Η πρόταση Κανονισμού «για τη χρήση ανανεώσιμων και χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα καυσίμων από τον τομέα των θαλασσίων μεταφορών (FuelEU Maritime)» εντάσσεται στο πλέγμα της νομοθετικής δέσμης «Fit for 55».

Οι επιμέρους προτάσεις που περιλαμβάνονται στην εν λόγω νομοθετική δέσμη αποβλέπουν στην επίτευξη του ευρωπαϊκού κλιματικού στόχου, είναι συνδεδεμένες μεταξύ τους και οι περισσότερες εξ αυτών αφορούν και τον τομέα των θαλασσίων μεταφορών, επιχειρώντας να λειτουργήσουν μερικώς ως καταλύτης και μερικώς ως μοχλός πίεσης προς τη σταδιακή απανθρακοποίηση του ναυτιλιακού τομέα (με χρονικό ορίζοντα επίτευξης της κλιματικής ουδετερότητας το έτος 2050).

Με την υπόψη πρόταση Κανονισμού, η οποία, κατά τη Σλοβενική Προεδρία (β’ εξάμηνο 2021), εξετάσθηκε από την Ομάδα Θαλασσίων Μεταφορών του Συμβουλίου της Ε.Ε., επιδιώκεται η προώθηση της χρήσης καθαρότερων ναυτιλιακών καυσίμων από τα πλοία, ανεξαρτήτως σημαίας, που καταπλέουν ή αποπλέουν από ευρωπαϊκούς λιμένες.

Κατά τη συνεδρίαση του Συμβουλίου, ο κ. Πλακιωτάκης, τόνισε το γεγονός ότι «οι θαλάσσιες μεταφορές αποτελούν μια κατεξοχήν παγκοσμιοποιημένη βιομηχανία, και ως εκ τούτου η αποτελεσματική και δίκαιη ενεργειακή μετάβαση του ναυτιλιακού τομέα, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης προτύπων έντασης των ναυτιλιακών καυσίμων σε άνθρακα που προωθεί η πρόταση FuelEU Maritime, θα πρέπει να έχει ως κεντρικό σημείο αναφοράς την προώθηση, φιλόδοξων και εφικτών λύσεων, στο πλαίσιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ)».

Παράλληλα, ο κ. Πλακιωτάκης αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η Ελλάδα συμμερίζεται τους στόχους της πρότασης Κανονισμού FuelEU Maritime, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι τα ευρωπαϊκά μέτρα θα πρέπει να είναι λειτουργικά, να λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαιτερότητες όλων των τομέων της ευρωπαϊκής και παγκόσμιας ναυτιλίας και να περιέχουν συγκεκριμένες υποχρεώσεις για τους εμπλεκόμενους φορείς, εντός και εκτός του τομέα.

Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε ιδιαίτερα τον καταλυτικό ρόλο των παραγωγών και προμηθευτών ναυτιλιακών καυσίμων στη διαδικασία απανθρακοποίησης της ναυτιλίας και στην αποτελεσματική εφαρμογή του υπόψη Κανονισμού, καθώς και στον βαθμό της ευθύνης συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις αυτού από πλευράς του εμπορικού διαχειριστή του πλοίου (ναυλωτή), στη βάση της θεμελιώδους αρχής «ο ρυπαίνων πληρώνει».

Επίσης, αναφέρθηκε στην ανάγκη ρεαλιστικής προσέγγισης της περίπτωσης που δεν είναι δυνατή η προμήθεια εναλλακτικών καυσίμων εκτός της ΕΕ.

Τέλος, ο ΥΝΑΝΠ κάλεσε τα κράτη-μέλη και την Ευρ. Επιτροπή να αναγνωρίσουν έμπρακτα τον στρατηγικό ρόλο της ελληνικής ακτοπλοΐας στην εδαφική και κοινωνική της νησιωτικής μας χώρας, εξετάζοντας μία πιο ευέλικτη και ρεαλιστική προσαρμογή της στις απαιτήσεις της νομοθετικής δέσμης «Fit for 55», μέχρι να καταστεί εφικτή η ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου που παρέχει ποιοτικές, ζωτικής σημασίας υπηρεσίες, στα νησιά μας.

Tags:ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑ ΚΑΥΣΙΜΑΠΟΝΤΟΠΟΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΓΙΑΝΝΗΣ ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣΑΚΤΟΠΛΟΙΑFIT FOR 55

Σχετικά Άρθρα

Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

27 Μαΐου, 2022
Προτεραιότητα η προσέλκυση ξένων ναυτιλιακών επενδύσεων στη χώρα, σύμφωνα με τον νέο υπουργό Ναυτιλίας
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Γ. Πλακιωτάκης: Αυτή τη στιγμή προέχει η επιβίωση της ελληνικής ακτοπλοΐας

24 Μαΐου, 2022
2.700 πλοία ανήκουν σε γερμανικές ναυτιλιακές, μόλις τα 339 έχουν… γερμανική σημαία
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Στην 8η θέση του κόσμου και στην 2η θέση της ΕΕ η ελληνική σημαία στην ποντοπόρο ναυτιλία

23 Μαΐου, 2022
Πλησιάζει η ώρα της κρίσης για τους Έλληνες εφοπλιστές: Συνάντηση του ΥΝΑ με την Επίτροπο Ανταγωνισμού
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Σε Έλληνες πλοιοκτήτες το 25% του παγκόσμιου στόλου χύδην φορτίου, το 22,3% μεταφοράς LNG και το 9,33% εμπορευματοκιβωτίων

20 Μαΐου, 2022
Διαμάχη υπουργείου Ναυτιλίας – αντιπολίτευσης για το ανταποδοτικό τέλος στα, προς αξιοποίηση, λιμάνια
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ελληνικός εμπορικός στόλος: Αυξήθηκε οριακά η δύναμη, αλλά μειώθηκε η χωρητικότητα τον Μάρτιο

19 Μαΐου, 2022
Θ. Βενιάμης (ΕΕΕ): Σε κίνδυνο η ευρωπαϊκή ναυτιλία εξαιτίας των clusters της Άπω Ανατολής
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ευρωκοινοβούλιο για EU ETS: Αναγνωρίστηκε ο ρόλος των commercial operators, ιδρύεται Ειδικό Ταμείο για τη ναυτιλία

18 Μαΐου, 2022
Επόμενο άρθρο
Ενεργειακή αναβάθμιση Ν. Περάμου και Πάχης Μεγάρων από τον λιμένα Ελευσίνας

Αύξηση εσόδων και κερδών πέτυχε το λιμάνι της Ελευσίνας

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022
Πιο σύγχρονο, πράσινο και έξυπνο πλαίσιο λειτουργίας για τις αστικές μετακινήσεις προτείνουν ο όμιλος FREE NOW και η Beat

Αποσύρεται από τη ρουμάνικη αγορά η πλατφόρμα μετακινήσεων Free Now

27 Μαΐου, 2022
Airlines brace for a ‘longer and deeper’ crisis in 2021

ΕΝΗΜΑΕΚ: Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί μια θερινή περίοδο χωρίς προβλήματα

27 Μαΐου, 2022

Κρατική επιδότηση για τις κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, λόγω Covid και ενεργειακού κόστους

1
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8

Νέο κέντρο διαλογής δεμάτων εγκαινίασε στη Ζυρίχη η Swiss Post

27 Μαΐου, 2022

Ο Paul Sies αναλαμβάνει διευθύνων σύμβουλος της Cyprus Airways

27 Μαΐου, 2022

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη γραμμή 6 του τραμ την Κυριακή 29 Μαΐου

27 Μαΐου, 2022
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την παραγωγή καρτών ευφυών ταχογράφων

27 Μαΐου, 2022
«Η μεταβλητότητα στην αγορά έχει γίνει τεράστια», παραδέχτηκε ο CEO της Lufthansa

Περίπου 200 πτήσεις ακυρώθηκαν από τα προβλήματα στο σύστημα IT της easyJet

27 Μαΐου, 2022
Commission approves extension of Danish tonnage tax scheme to new types of vessels

Περαιτέρω ενίσχυση των ελεγκτικών υπηρεσιών στη ναυτιλία με νέα στελέχη από την PwC Ελλάδας

27 Μαΐου, 2022
Απορρίφθηκε από το Ευρωδικαστήριο η προσφυγή της Αυστρίας κατά του τέλους υποδομών στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους

RTA partnership creates innovation hub at University of Birmingham Dubai

27 Μαΐου, 2022

Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας βρέθηκαν στην ατζέντα του Υπουργικού Συμβουλίου

27 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ