• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Παρασκευή, 27 Μαΐου, 2022
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

    26 Μαΐου, 2022
    Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019
    MMM

    Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

    26 Μαΐου, 2022
    Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς
    INTERNATIONAL

    CLIA unveils #LoveCruise initiatives

    26 Μαΐου, 2022
    Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030
    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

    26 Μαΐου, 2022
    LOGISTICS

    Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

    26 Μαΐου, 2022
    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

    26 Μαΐου, 2022

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

«Παρούσα» στον διαγωνισμό για την ΕΝΑΕ (ναυπηγεία Σκαραμαγκά) δηλώνει η Pyletech Shipyards

vvegiazi by vvegiazi
18 Ιουνίου, 2021
στο ΝΑΥΤΙΛΙΑ
0
Πρόστιμο 10 εκατ. ευρώ επέβαλε το Ευρωδικαστήριο στην Ελλάδα για τις κρατικές ενισχύσεις στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Πάνω από 900 εκατ. ευρώ έχει κοστίσει στον ελληνικό λαό η ΕΝΑΕ (πρώην ναυπηγείο Σκαραμαγκά) επισημαίνει, σε ανακοίνωσή της η Poletech Shipyards, τονίζοντας ότι αποτελεί τον μόνο σοβαρό ενδιαφερόμενο για την ΕΝΑΕ.

Σημειώνει επίσης ότι το όραμα της Pyletech Shipyards είναι να δημιουργήσουν στον Σκαραμαγκά ένα διεθνώς ανταγωνιστικό, δυναμικό και κερδοφόρο ελληνικό ναυπηγείο και τεχνολογικό κέντρο, το οποίο θα εξυπηρετεί τις απαιτήσεις συντήρησης και κατασκευής εμπορικών και πολεμικών σκαφών, θα παράγει εξαγώγιμα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας και θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εθνικής άμυνας της Ελλάδας.

Το περιεχόμενο της ανακοίνωσης

«Μετά από αναίτια καθυστέρηση πέντε και πλέον μηνών προκηρύχθηκε, επιτέλους, ο δεύτερος διαγωνισμός της ΕΝΑΕ (πρώην ναυπηγείο Σκαραμαγκά).

Κατά το διάστημα αυτό, συνεχίστηκε η σπατάλη των χρημάτων των φορολογουμένων:

  • σε πρόστιμα προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, 7,2 εκατ. ευρώ για κάθε εξάμηνο μη συμμόρφωσης, τα οποία αθροίζονται στα 110 εκατ. ευρώ, που έχουν καταλογιστεί από το 2012 μέχρι τώρα
  • σε επιδοτήσεις 20 εκατ. ευρώ το εξάμηνο από το Πολεμικό Ναυτικό, για να κρατηθεί το ναυπηγείο ανοιχτό
  • σε αμοιβές του ειδικού διαχειριστή
  • Το συγκεκριμένο ναυπηγείο έχει κοστίσει συνολικά στον ελληνικό λαό πάνω από 900 εκατ. ευρώ!
  • Παραμένουν απλήρωτα τα 9 εκατ. ευρώ για την τακτοποίηση των αυθαιρέτων

Ο ειδικός διαχειριστής της ΕΝΑΕ άφησε και πάλι απλήρωτα 9 εκατ. ευρώ (τακτοποίηση αυθαιρέτων) και 1 εκατ. ευρώ (άδεια πυρόσβεσης), τα οποία και θα βαρύνουν τον μελλοντικό αγοραστή.

Αν ο επενδυτής δεν τα πληρώσει άμεσα, δεν θα μπορεί να λειτουργήσει το ναυπηγείο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο αθάνατο ελληνικό κράτος το ναυπηγείο λειτουργούσε -επί δεκαετίες- χωρίς να διαθέτει τις απαραίτητες οικοδομικές άδειες.

Με βάση τα παραπάνω, είναι σαφές ότι στον πρώτο διαγωνισμό, στην πραγματικότητα προσφέραμε 25 εκατ. ευρώ (15,1 εκατ. ευρώ το τίμημα συν 10 εκατ. ευρώ τα πρόστιμα).

Η Pyletech Shipyards είναι ο μόνος σοβαρός ενδιαφερόμενος

Παρά την επίμονη διασπορά φημών από συγκεκριμένα κέντρα συμφερόντων για δεκάδες δήθεν ενδιαφερομένους, κανείς δεν έχει εμφανιστεί μέχρι σήμερα, εκτός από την Pyletech Shipyards.

Ελπίζουμε ότι ο ειδικός διαχειριστής θα έχει διδαχθεί από το διασυρμό, που υπέστη την προηγούμενη φορά, όπου παράτεινε την προθεσμία του διαγωνισμού για να “προλάβουν” οι υποτιθέμενοι επενδυτές και δεν εμφανίστηκε κανείς.

Η Pyletech Shipyards θα λάβει μέρος στο διαγωνισμό της ΕΝΑΕ. Είναι προφανές ότι αν επαναληφθούν τέτοιες μεθοδεύσεις, η χώρα μας θα εκτεθεί διεθνώς και θα πληγεί ανεπανόρθωτα η αξιοπιστία οποιασδήποτε προσπάθειας προσέλκυσης ξένων επενδυτών.

Το όραμα του ομίλου North Star και της Pyletech Shipyards είναι να δημιουργήσουν στον Σκαραμαγκά ένα διεθνώς ανταγωνιστικό, δυναμικό και κερδοφόρο ελληνικό ναυπηγείο και τεχνολογικό κέντρο, το οποίο θα εξυπηρετεί τις απαιτήσεις συντήρησης και κατασκευής εμπορικών και πολεμικών σκαφών, θα παράγει εξαγώγιμα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας και θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της εθνικής άμυνας της Ελλάδας.

Εξετάζουμε τη συμμετοχή μας στο διαγωνισμό της ΕΤΑΔ

Με παρόμοια αναίτια καθυστέρηση προκηρύχτηκε και πάλι ο διαγωνισμός της ΕΤΑΔ. Στο διάστημα που πέρασε, το στρατόπεδο των προσφύγων παρέμεινε αμετάβλητο καταλαμβάνοντας μέγα μέρος του οικοπέδου.

Επίσης, οι διαχειριστές, ορίζουν ξανά τιμή εκκίνησης, μην έχοντας διδαχτεί τίποτε από την άδοξη κατάληξη του πρώτου διαγωνισμού, όπου δεν συμμετείχε κανένας.

Αρνούνται τη θεμελιώδη αλήθεια ότι την αξία οποιουδήποτε προς πώληση αγαθού, την καθορίζει η τιμή που προσφέρουν οι αγοραστές και όχι οι επιθυμίες των πωλητών.

Tags:ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑΕΝΑΕPOLETECH SHIPYARDSΝΑΥΠΗΓΕΙΑ

Σχετικά Άρθρα

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Αναρμόδιο το ΣτΕ για τη μεταβίβαση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Το σκεπτικό της απόφασης

23 Μαΐου, 2022
Νέα απεργία (8/8) των εργαζομένων της Εγνατίας Οδού κατά των καινούργιων διοδίων
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Το Ναυπηγείο Ελευσίνας δεν θα κλείσει, διαβεβαίωσε ο Άδ. Γεωργιάδης

31 Μαρτίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Συμβόλαια 6,3 εκατ. ευρώ για το ρουμανικό ναυπηγείο Santierul Naval Orsova

18 Φεβρουαρίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

“Φρένο” ΣτΕ στην υπογραφή της σύμβασης πώλησης της Προβλήτας 4 των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά

14 Δεκεμβρίου, 2021
Εγκαινιάστηκε η ανακαινισμένη panamax size δεξαμενή «Βιολαντώ Γουλανδρή» στα ναυπηγεία Νεωρίου Σύρου
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Κόμβος ναυπηγικής και τεχνολογίας, διεθνούς χαρακτήρα, η «τρίαινα» Σκαραμαγκάς – Ελευσίνα – Σύρος

11 Νοεμβρίου, 2021
Δ.Ν.Ε.: Τα σημάδια αισιοδοξίας και οι προκλήσεις της εγχώριας ναυτιλιακής βιομηχανίας
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

To υπουργείο Παιδείας δρομολογεί κατάρτιση στον κλάδο της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας

26 Οκτωβρίου, 2021
Επόμενο άρθρο
Η ηλεκτροκίνηση στα πλοία

«Η λιμενική συμφόρηση δημιουργεί διαταραχές στην αλυσίδα εφοδιασμού», παραδέχτηκε η MAERSK

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
Σημαντική εξέλιξη στην αγορά ταχυμεταφορών: Διαδικτυακές αγορές χωρίς γεωγραφικούς αποκλεισμούς αποφάσισε το Ευρωκοινοβούλιο

Οδηγούμαστε σε «καραμπόλα» στις τεχνικές βάσεις στο αεροδρόμιο της Αθήνας;

22 Μαΐου, 2022

Αυτά είναι τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για τις θέσεις που προκήρυξε ο ΟΣΕ

20 Μαΐου, 2022

Στάση εργασίας στον ΟΑΣΘ, στις 26 Μαΐου, από τις 10 το πρωί ως τις 2 το μεσημέρι

25 Μαΐου, 2022
Η ΕΥΔΑΠ ανοίγει την «Κερκόπορτα» για τα ΕΛΤΑ;

Εθελούσια έξοδος, ΑΜΚ και Καθολική Υπηρεσία βελτίωσαν (αξιοσημείωτα) τις οικονομικές επιδόσεις των ΕΛΤΑ. Προς EBITDA 25 εκατ.

24 Μαΐου, 2022

Πρόγραμμα επιβράβευσης για τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί της BEAT

20 Μαΐου, 2022
To metaforespress.gr στο πρώτο δρομολόγιο των αμαξοστοιχιών ETR 470! Οι εντυπώσεις μας (pics & video)

«Συνεπιβάτης» στις αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα Mikel

23 Μαΐου, 2022

260.000 teu εξαγώγιμου φορτίου από τη Σαγκάη θα «πνίξουν» την αγορά το καλοκαίρι. Οι εκτιμήσεις της Drewry

20 Μαΐου, 2022

Οι ιδιώτες δεν είναι πλέον «ταμπού» στις αστικές συγκοινωνίες Αθήνας και Θεσσαλονίκης

25 Μαΐου, 2022
Μικρή παράταση «ζωής» στα ΚΤΕΛ που λήγει το όριο ηλικίας τους

Με 52 εκατ. ευρώ ενισχύονται ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. Το περιεχόμενο της τροπολογίας

1
Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

Πιο κοντά στις “πράσινες μεταφορές” η Ελλάδα: Εγκαινιάστηκε ο 1ος πιλοτικός σταθμός ανεφοδιασμού υδρογόνου

1
Κατατέθηκε η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ. Το κόστος του έργου είναι 1,32 δισ.

H «θερινή αντεπίθεση» της SKY express: Έρχονται 2 νέα Airbus Α320, η εταιρεία θα διαθέτει 21 αεροσκάφη (Airbus + ATR)

1

Στις 15 Μαΐου ξεκινούν δρομολόγια οι νέες αμαξοστοιχίες ETR 470 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1
Καταδικαστέα κάθε συμπεριφορά που δεν συνάδει με τις αρχές και την πολιτική μας, επισημαίνει η ΟΣΥ

Άγονο το πρώτο τμήμα (120 υβριδικά λεωφορεία) του διαγωνισμού για τα 770 λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

1

Τα δρομολόγια ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Προαστιακού που θα πραγματοποιηθούν την 1η Μαΐου

1

Στον σταθμό «Νομισματοκοπείο» η νέα αφετηρία των ΚΤΕΛ Αττικής για Ραφήνα, Νέα Μάκρη, Μαραθώνα, Μαρκόπουλο, Λαύριο

8
Το πρώτο Α321 neo παρέλαβε η Aegean Airlines (φωτο). Η εξέλιξη του στόλου αεροσκαφών

Συρρίκνωση ζημιών, με αύξηση εσόδων για την AEGEAN το πρώτο τρίμηνο του έτους

26 Μαΐου, 2022
Στα 48,19 εκατ. η επιδότηση του ΟΑΣΘ για το συγκοινωνιακό έργο του 2019

Καμία απεργιακή κινητοποίηση στη διάρκεια των Πανελλαδικών, διαβεβαιώνουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ

26 Μαΐου, 2022
Κρουαζιέρες από 259 ευρώ ανά άτομo από την Celestyal Cruises. Οι πληροφορίες της προσφοράς

CLIA unveils #LoveCruise initiatives

26 Μαΐου, 2022
Ένα στα τρία οχήματα θα είναι ηλεκτρικό το 2030

Σε λειτουργία η ηλεκτρονική πλατφόρμα του Μητρώου Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης

26 Μαΐου, 2022

Περιβαλλοντικό τέλος σε εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και φορτηγά. Το τέλος ανά κατηγορία

26 Μαΐου, 2022
O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

O Δήμος Σαπίδης, διευθύνων σύμβουλος Siemens Mobility Greece στο 5ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών – ITC 2022

26 Μαΐου, 2022
«Η αδράνεια επιτείνει τα προβλήματα σε οικονομία και καθημερινότητα, όπως οι μετακινήσεις με τα ΜΜΜ», σχολίασε ο Ν. Παππάς

Αποζημίωση 40,4 εκατ. θα λάβει ο ΟΑΣΑ για τα μειωμένα εισιτήρια

26 Μαΐου, 2022

Στην EnableGood η Στρατηγική Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των ΕΛΤΑ

26 Μαΐου, 2022

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα

    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ