• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Πέμπτη, 23 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

    Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

    23 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

    23 Μαρτίου, 2023
    ΝΑΥΤΙΛΙΑ

    Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

    23 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

    23 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

ΒΕΘ: Σωσίβιο για την αγορά ο εξωδικαστικός συμβιβασμός, που ωστόσο επιδέχεται βελτιώσεων

ffotinos by ffotinos
12 Απριλίου, 2017
στο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Για ουσιαστικό εργαλείο αν και εφόσον, δεν «θυσιαστεί» στα γρανάζια της γραφειοκρατίας, κάνει λόγο ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ) και α΄ αντιπρόεδρος της ΚΕΕ, Παναγιώτης Παπαδόπουλος αναφερόμενος στον εξωδικαστικό συμβιβασμό.

«Αποτελεί ένα θετικό βήμα, έστω και σημαντικά αργοπορημένο, προς την κατεύθυνση της εξυγίανσης τόσο του τραπεζικού, όσο και του επιχειρηματικού τοπίου στη χώρα. Το γεγονός πως για πρώτη φορά διαμορφώνεται ένα εξωδικαστικό πλαίσιο, που δίνει την ευκαιρία σε μια υπερχρεωμένη επιχείρηση να συγκεντρώσει όλους τους πιστωτές της, προκειμένου να ρυθμίσει όλα τα χρέη της, αποτελεί μια ευχάριστη εξέλιξη», αναφέρει ο πρόεδρος του ΒΕΘ, ωστόσο θα πρέπει να υπάρξουν βελτιώσεις, ώστε να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις εκείνες που θα δώσουν τη δυνατότητα στην πλειονότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων για ένταξη στη ρύθμιση.

«Ο εξωδικαστικός συμβιβασμός μπορεί να αποτελέσει σωσίβιο για την αγορά που βουλιάζει καθημερινά, ωστόσο τα κριτήρια ένταξης σε αυτόν είναι πολύ αυστηρά και μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων κινδυνεύει να μείνει εκτός ρύθμισης» υπογραμμίζει ο κ. Παπαδόπουλος, επισημαίνοντας πως «το κριτήριο να μην μπορεί μια επιχείρηση να υπαχθεί στο Νόμο, αν το 85% των συνολικών οφειλών της ανήκει σε έναν πιστωτή, θέτει προσκόμματα στην ένταξη σημαντικού αριθμού επιχειρήσεων, διότι είναι σύνηθες μια μικρομεσαία επιχείρηση να διατηρεί τον δανεισμό της σε έναν μόνο πιστωτικό φορέα».

Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΒΕΘ, προβληματισμό δημιουργεί και το γεγονός πως για να ενταχθεί μια επιχείρηση στον εξωδικαστικό συμβιβασμό απαιτείται να έχει τουλάχιστον μία κερδοφόρα χρήση κατά την τελευταία τριετία. «Το εν λόγω κριτήριο δυσχεραίνει ιδιαίτερα την ένταξη χιλιάδων επιχειρήσεων, καθώς η τελευταία τριετία ήταν εξαιρετικά δυσμενής λόγω της οικονομικής κρίσης. Παράλληλα το γεγονός ότι στον εξωδικαστικό συμβιβασμό εντάσσεται το σύνολο των πιστωτών του οφειλέτη, από τράπεζες, δημόσιο, ασφαλιστικά ταμεία, προμηθευτές και εργαζόμενοι, καθιστά τη διαδικασία αρκετά πολύπλοκη. Μάλιστα η διαδικασία είναι ίδια τόσο για τις μικρές, όσο και για τις μεγάλες επιχειρήσεις με μόνη διαφοροποίηση τη συμμετοχή εμπειρογνώμονα, η οποία για τις μικρές επιχειρήσεις είναι προαιρετική» σχολιάζει ο πρόεδρος του ΒΕΘ, υπογραμμίζοντας πώς ο όγκος των πιστοποιητικών και των εγγράφων που απαιτούνται για την ένταξη στη ρύθμιση είναι εξίσου μεγάλος και η συγκέντρωσή τους ιδιαίτερα χρονοβόρα.

«Αυτό που επιζητούμε είναι η λύση του προβλήματος και όχι η δημιουργία μεγαλύτερων που τελικά θα απαξιώσουν την προσπάθεια του εξωδικαστικού συμβιβασμού» καταλήγει ο κ. Παπαδόπουλος.

Tags:ΒΕΘ

Σχετικά Άρθρα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρευνα ΒΕΘ: Σε αυξήσεις τιμών προσανατολίζονται 7 στους 10 βιοτέχνες

15 Δεκεμβρίου, 2022
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οικονομικό Βαρόμετρο ΒΕΘ: 4 στους 10 βιοτέχνες ανησυχούν για την πορεία των επιχειρήσεων τους

28 Απριλίου, 2022
ΑΥΤΟ/ΔΡΟΜΟΙ

ΒΕΘ: Το 21% των βιοτεχνιών ζητούν μείωση του ΕΦΚ στα καύσιμα

8 Μαρτίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Λύσεις για την επίλυση του προβλήματος στην Πύλη 16 του λιμανιού, διαβεβαίωσε ότι αναζητά ο ΟΛΘ

23 Φεβρουαρίου, 2022
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Για τριτοκοσμικές εικόνες στην Πύλη 16 του ΟΛΘ κάνει λόγο το ΒΕΘ

22 Φεβρουαρίου, 2022
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φορείς της Θεσ/νίκης και της Β. Ελλάδας αντιτίθενται στη μεταφορά της ΕΥΔ των προγραμμάτων INTERREG

1 Δεκεμβρίου, 2021
Επόμενο άρθρο

Αυξάνεται ο προϋπολογισμός και ο αριθμός ωφελούμενων σε 3 προγράμματα του ΕΣΠΑ

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

17 Μαρτίου, 2023

MED FRIGO / CARGO MED: Ανανέωση στόλου φορτηγών και προσεχώς, με νέο κέντρο logistics στον Ασπρόπυργο

17 Μαρτίου, 2023

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Ιω. Τσιαπαρίκου, πρόεδρος ΡΑΣ: «Βρίσκεται σε εξέλιξη συντονισμένη Δολοφονία Χαρακτήρα στο πρόσωπό μου»

19 Μαρτίου, 2023

Κρατική επιχορήγηση 10,35 εκατ. ευρώ στην ΟΣΥ για λειτουργικές δαπάνες

21 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Μαίνεται η «ναυμαχία» στο Αιγαίο. «Ευθείες βολές» Μ. Ηλιόπουλου (Seajets) κατά MIG – Τράπεζας Πειραιώς

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Στην Ελλάδα το υψηλότερο ποσοστό θανάτων μοτοσυκλετιστών (32,2%) της ΕΕ το 2020

23 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη

23 Μαρτίου, 2023

Αγωνία σε ΟΛΠ και ΟΛΘ για την επανεκκίνηση των εμπορευματικών σιδηροδρομικών δρομολογίων

23 Μαρτίου, 2023

Στις 2 Σεπτεμβρίου ξεκινά δρομολόγια το νέο κρουαζιερόπλοιο της Celestyal, το Celestyal Journey

23 Μαρτίου, 2023

Κήρυξε πτώχευση (τελικά) η ρουμανική low cost Blue Air

23 Μαρτίου, 2023

Η TAP Air Portugal κατέγραψε καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ για πρώτη φορά μετά το 2017

23 Μαρτίου, 2023

Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

23 Μαρτίου, 2023

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών (ΟΣΕ, ΟΑΣΑ, Αττικό Μετρό, Εγνατία, κ.ά.)

22 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ