• Χρήσιμα
  • Επικοινωνία
Κυριακή, 26 Μαρτίου, 2023
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ

    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

    26 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

    26 Μαρτίου, 2023
    MMM

    Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

    26 Μαρτίου, 2023
    ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

    Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

    25 Μαρτίου, 2023
    LOGISTICS

    8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

    24 Μαρτίου, 2023
    ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

    Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

    24 Μαρτίου, 2023

  • ΜΜΜ
  • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
  • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
  • LOGISTICS
  • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
  • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
No Result
Προβολή όλων
Ειδήσεις και νέα για τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές
No Result
Προβολή όλων

Μέτρα για την επιχειρηματικότητα ζητούν οι παραγωγικοί φορείς της Θεσσαλονίκης

vvegiazi by vvegiazi
28 Φεβρουαρίου, 2019
στο ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Share on FacebookShare on Twitter
Εκτύπωση άρθρου

Tην αγωνία της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας για το μέλλον της οικονομίας εξέφρασαν οι παραγωγικοί φορείς κατά τη διάρκεια συνάντησης που είχαν στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΒΕΘ) με την πρόεδρο του ΚΙΝΑΛ, Φώφη Γεννηματά.

Η έλλειψη ρευστότητας, τα κόκκινα δάνεια, η οικονομική ασφυξία, η ανεξέλεγκτη φορολογία, οι υψηλές ασφαλιστικές εισφορές που ταλανίζουν την επιχειρηματική κοινότητα, ήταν μεταξύ των θεμάτων που τέθηκαν προς την κα. Γεννηματά, η οποία επισήμανε την σημασία ενός σχεδίου ελληνικής ταυτότητας προκειμένου να πυροδοτηθεί η ανάπτυξη και να εξασφαλιστούν πόροι για τη στήριξη των επιχειρήσεων και της κοινωνίας.

Τι ζήτησαν οι παραγωγικοί φορείς

«Η Ελλάδα έχει ακόμα πολύ δρόμο να διανύσει προκειμένου να επανέλθει στην κανονικότητα και να μπει στο δρόμο της ανάπτυξης. Το τέλμα στο οποίο βρίσκεται η αγορά, οι υψηλοί φόροι, οι αυξημένες ασφαλιστικές εισφορές, η έλλειψη ρευστότητας και η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού για την επανεκκίνηση της οικονομίας  διαμορφώνουν ασφυκτικές πιέσεις για το επιχειρείν, ιδιαίτερα, δε, για κάποιες επιχειρήσεις που προσπαθούν να κρατηθούν, με δυσκολία, στη “ζωή”» τόνισε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Αναστάσιος Καπνοπώλης, ο οποίος έκανε αναφορά στη δέσμη μέτρων που απαιτείται για αλλαγή σελίδας της ελληνικής οικονομίας.

Συγκεκριμένα ζήτησε τη δημιουργία ευνοϊκού φορολογικού περιβάλλοντος, τη βελτίωση των συνθηκών ρευστότητας στην πραγματική οικονομία, την ουσιαστική αντιμετώπιση για τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια, τη σταδιακή μείωση των συντελεστών ΦΠΑ προκειμένου να υπάρξει αποτέλεσμα στη φοροδιαφυγή, τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών, τη λήψη μέτρων ώστε η χρήση του όρου ‘μακεδονικός’ να μην εξελιχθεί σε εθνικό επιχειρηματικό εφιάλτη, για τις εμπορικές ονομασίες, τα σήματα και τις επωνυμίες των επιχειρήσεων, μετά την υπογραφή της Συμφωνίας Ελλάδας-Σκοπίων.

Στις προσπάθειες που κάνουν οι εξαγωγείς προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικοί αλλά και την ανάγκη δημιουργίας Γραφείου Εξωστρέφειας στη Θεσσαλονίκη, αναφέρθηκε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας (ΣΕΒΕ), Γιώργος Κωνσταντόπουλος συμπληρώνοντας πως πρόκειται για μία πολύ καλή πρακτική με αποτελέσματα, που ξεκίνησε από την Αγγλία.

«Το δόγμα μας είναι παράγω στην Ελλάδα και εξάγω. Ωστόσο για να συμβεί αυτό πρέπει να υπάρχει και ομαλή ροή στην πρώτη ύλη» σημείωσε ο κ. Κωνσταντόπουλος συμπληρώνοντας πως μεγάλο αγκάθι για τις ελληνικές επιχειρήσεις είναι το brain drain.

Μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει από καμία κυβέρνηση το παραμικρό για ελάφρυνση της φορολόγησης των επιχειρήσεων. Ακούμε συνεχώς πως πρέπει να διασωθεί η χώρα, όμως η χώρα έχει πολίτες, επιχειρήσεις, που ζουν σε στάση αναμονής και αγνοούν πως φτάσαμε σε αυτό το σημείο και ποια θα είναι η επόμενη ημέρα» ανέφερε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ), Παντελής Φιλιππίδης επισημαίνοντας πως ο τζίρος του εμπορικού κόσμου είναι σε ελεύθερη πτώση από το 2010.

«Πρέπει να ληφθεί απόφαση από πού θα ξεκινήσει η ανάπτυξη. Αν ξεκινήσει από τα κουφάρια των δικών μας επιχειρήσεων θα πρέπει να ενημερωθούμε προκειμένου να διασώσουμε ότι μπορούμε» είπε ο κ. Φιλιππίδης υπογραμμίζοντας πως η καυτή πατάτα που θα βρει η επόμενη κυβέρνηση είναι η διαχείριση των κόκκινων δανείων.

«Υπερφορολόγηση, υπερχρέωση και μη δανεισμός τα αγκάθια για τη μικρομεσαία κοινότητα» σημείωσε  ο α΄αντιπρόεδρος της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας και α΄αντιπρόεδρος του ΒΕΘ, Δημήτρης Βαργιάμης υπογραμμίζοντας πως απαιτείται εθνική συναίνεση για να πάει η χώρα μπροστά. Παράλληλα επισήμανε την ανάγκη ύπαρξης κοινωνικού διαλόγου και τολμηρών αποφάσεων. «Τα επιμελητήρια μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο προς αυτή την κατεύθυνση. Απαιτείται νέο θεσμικό πλαίσιο ενώ οι όποιες αλλαγές πραγματοποιούνται θα πρέπει να αξιολογούνται.

Στην εκροή της βορειοελλαδικής βιομηχανικής παραγωγής στις γειτονικές χώρες αναφέρθηκε ο υπεύθυνος συμβουλευτικής υποστήριξης επιχειρήσεων του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ), Κυριάκος Μερελής. «Πρέπει να σταματήσουμε την εκροή της βιομηχανικής παραγωγής» τόνισε.

Για ανάγκη μείωσης της φορολογίας αλλά και για τα προβλήματα που δημιουργούν τα εικονικά παραστατικά μίλησε ο γενικός γραμματέας του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), Παναγιώτης Μενεξόπουλος.

«Η αγωνία μας είναι η επόμενη ημέρα της επιχειρηματικότητας. Είμαστε στο χείλος του γκρεμού. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις  βρίσκονται σε στάση αναμονής και αιμορραγίας» είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βιοτεχνικών Σωματείων Θεσσαλονίκης (ΟΒΣΘ), Αθανάσιος Νικολόπουλος.

Στο παραεμπόριο που μαστίζει τη Θεσσαλονίκη  και τη συνεχιζόμενη αύξηση της εγκληματικότητας αναφέρθηκε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Εμπόρων νομού Θεσσαλονίκης, Κώστας Ιακώβου.

Tags:ΒΕΘΕΒΕΘΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΣΕΒΕ

Σχετικά Άρθρα

LOGISTICS

Από Αττική, Κεντρική Μακεδονία και Πελοπόννησο, το 82% των ελληνικών εξαγωγών

23 Μαρτίου, 2023
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Λουκέτο στις επιχειρήσεις που δεν στέλνουν στοιχεία αποδείξεων στην ΑΑΔΕ

21 Μαρτίου, 2023
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στο 11,9% η ανεργία στο δ’ τρίμηνο του 2022

16 Μαρτίου, 2023
ΝΑΥΤΙΛΙΑ

«Βαρόμετρο Νησιωτικής Επιχειρηματικότητας»: Έρευνα για το νησιωτιικό επιχειρείν

13 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Με το… δεξί μπήκε το 2023 για τις ελληνικές εξαγωγές, σημείωσαν άνοδο 30,2% τον Ιανουάριο

10 Μαρτίου, 2023
LOGISTICS

Στις 88 μονάδες ο Δείκτης TCI ΣΕΒΕ-DHL στο β’ εξάμηνο 2022, κατέγραψε την 3η χειρότερη επίδοση ιστορικά

3 Μαρτίου, 2023
Επόμενο άρθρο

Οι άξονες του σχεδίου δράσης για την προώθηση των ελληνικών εξαγωγών

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Έχω διαβάσεις και αποδέχομαι τους όρους χρήσης.

  • Δημοφιλή
  • Σχόλια
  • Τελευταία

Αυτά τα δρομολόγια θα διεξαχθούν αύριο (22/3), κυρίως ο Προαστιακός Αθήνας και Πάτρας

21 Μαρτίου, 2023

Ξεκίνησαν τα εμπορευματικά δρομολόγια της RCLG από Θεσσαλονίκη (φωτο). Για τον Πειραιά, σε συζητήσεις ΟΣΕ – Hellenic Train

22 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

Νέα εμπλοκή με τα εμπορευματικά δρομολόγια της Hellenic Train από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη. Κανονικά της RCLG

23 Μαρτίου, 2023

Χωρίς ταξί η Αθήνα την Πέμπτη 23 Μαρτίου. Απεργία του ΣΑΤΑ

22 Μαρτίου, 2023

Αναστέλλεται, εκ νέου, η διεξαγωγή εμπορευματικών δρομολογίων της Hellenic Train. Η επιστολή προς τους πελάτες

21 Μαρτίου, 2023

Π. Δεμέστιχας, WINGS: Η τεχνολογία αλλάζει το τοπίο στις εμπορευματικές μεταφορές και τις σύγχρονες αποθήκες

21 Μαρτίου, 2023

Προειδοποιητική στάση εργασίας στο μετρό στις 24 Μαρτίου, από τις 21.00, κήρυξε το ΣΕΛΜΑ

23 Μαρτίου, 2023
???????????????????

AEGEAN: Παραλαμβάνει φέτος 9 Airbus neo. «Σταθμεύει» 6-7 αεροσκάφη για τυχόν αντιμετώπιση καθυστερήσεων

2

Οι μεταφορές στο επίκεντρο: Επισκόπηση των μέτρων ασφαλείας σε αερομεταφορές, ακτοπλοΐα, ΜΜΜ, κ.ά.

2

Επίθεση δέχτηκαν τα γραφεία της Hellenic Train (video)

1

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

1

Την παραίτησή του υπέβαλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής

1

Ελ. Κουντουρά: Το σύστημα ETCS θα έπρεπε να λειτουργεί από το 2020 στον άξονα Αθήνα – Θεσ/νίκη – Ειδομένη

1

Αυτά είναι τα 3 μέλη της Ειδικής Επιτροπής για το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μεταξύ αυτών ο πρώην Δ.Σ. της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

1

Στα γραφεία του ΟΣΕ η Τροχαία Λάρισας, συνελέγησαν έγγραφα και ντοκουμέντα που αφορούν το σιδηροδρομικό δυστύχημα

1

Χωρίς εμπορευματικά δρομολόγια η Hellenic Train, εισηγήσεις για «κάθοδο» της RCLG στο Θριάσιο

26 Μαρτίου, 2023

Επιβατικά σιδηροδρομικά δρομολόγια: Καμία πρόοδος, δεν δίνεται το Κιάτο – Αίγιο

26 Μαρτίου, 2023

Στον ΟΣΕΘ ανατίθεται ο έλεγχος κομίστρου στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης

26 Μαρτίου, 2023

Ενισχύονται με εργαζoμένους τα περιφερειακά αεροδρόμια. Αυξάνονται οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας των υπαλλήλων της ΥΠΑ

25 Μαρτίου, 2023

8 ερωτήματα ΠΑΣΕΒΙΠΕ για το επενδυτικό πλάνο των Επιχειρηματικών Πάρκων

24 Μαρτίου, 2023

Πριν τις εκλογές, η Ιταλίδα πρωθυπουργός στην Ελλάδα με «ατζέντα» και τη Hellenic Train

24 Μαρτίου, 2023

Scania is introducing a digital dashboard

24 Μαρτίου, 2023

Εκτιμήσεις ΕΟΣΠ για τους αφιχθέντες επιβάτες εφέτος: +18% έναντι του 2022, +31% έναντι του 2019

24 Μαρτίου, 2023

Metaforespress

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Διαφημιστείτε

Δείτε Ακόμη

  • Υπόγειος
  • Οικονομία
  • Γνώμη
  • (Ταχο)γράφος
  • Videos

Εγγραφή Νewsletter



    Social Media

    Ακολουθήστε το metaforespress.gr στο google news

    Copyright © 2021 All Rights Reserved.

    Powered by iservices logo

    No Result
    Προβολή όλων
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΜΜΜ
    • ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ
    • ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
    • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΙ
    • LOGISTICS
    • ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ
    • ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    • ΥΠΟΓΕΙΟΣ

    © 2021 metaforespress.gr

    Χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη εμπειρία στην ιστοσελίδα μας. Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας και να αποθηκεύσετε τις προτιμήσεις σας παρακάτω.Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή όλων
    Πολιτική απορρήτου

    Επισκόπηση πολιτικής απορρήτου

    ---
    Απαραίτητα
    Πάντα ενεργοποιημένα
    Τα απαραίτητα cookies είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.
    ΑΠΟΔΟΧΗ & ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ